Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 880 zile.
- Ultima oră
-
Filtru de particule / DPF (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de Adrian.mihai din Touareg 7P
Pot cu OBDeleven ? Daca nu , mai am 900 km maxim pana la revizie si ii rog pe cei de la reprezentanta Multumesc - Astăzi
-
Pare sa fie vb de compresor/ electrovalva. Verifica valoarea afișată la cuplu, cand nu funcționează
-
Deoarece rns310 nu are bluetooth incorporat
-
Filtru de particule / DPF (Touareg 7P)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Adrian.mihai din Touareg 7P
Verifica nivelul de umplere al dpf ului -
Salut. Din păcate soluția este inlocuirea casetei de direcție, dupa verificările efectuate, nu se poate salva. Alimentari ok, comunicatie ok
-
NU in calculatorul de confort ci in centrala electrica.
-
Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5
F l o r i n a postat în topic iniţiat de ioanidis84 din Tuning si alte modificari
Pune dump de 1j0 920 846 cu 100km la ora 12, dupa care se modifica sculele la litrometru si temp apa -
Nu se poate
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
micutu82 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Acum 1.5 ani doar cei de la Brady au zis ca mai fac asta dar nu mi-au dat nimic scris, mi-au spus doar verbal ca nu-s probleme cu distributia. Aia de la Avia si Porsche au spus ca nu se poate.. Cand se da jos pistonasul se demonteaza capacul de jos, nu? LE Stiu ca la un moment dat se discuta si in grade, nu doar alungirea. Aia cu gradele oare nu pote fi data prin diagnoza? -
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
skodamen a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Du te la reprezentanta, si spune le ca exista procedura de msurare a alungirii. Procedura oficiala, pe vreo 6 pagini, cu poze si detalieri Se demonteaza intinzatorul, care arata ca un pistonas, si pe urma , cu o scula se masoara alungirea. daca e in parametri nu se schimba Vizavi de zgomot, aceste motoare fac zgomot si cu distributie schimbata, dupa 2-4000 de km, daca e cald afara si masina intr o anumita pozitie. -
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
micutu82 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Ideea e că nici nu știu care ar trebui sa fie zgomotul la pornire, de aceea am pus și un filmuleț. Deci singura varianta de verificat lanțul este sa se măsoare alungirea - Ieri
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
tcp_fg a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Salutare tuturor, Ma puteti ajuta va rog cu decodarea VIN-ului TMBDS41U678866088 ? Multumesc mult. -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
da, este problema de calculator de mecatronica. cum spune si colegul, sunt diverse service-uri care schimba doar anumiti senzori, etc, dar nu sunt durabile solutiile respective -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
a_andrei a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
De preferat ar fi sa te duci la reprezentanta sa verifici daca seria ta e in lista de recall. In unele cazuri VW decide sa schimbe cutia cu totul. Dupa experienta avuta clar nu mai recomand calculator reconditionat. Crapa dupa cateva saptamani/luni. Cel mai bine pui calculator nou pt ca vine cu senzori optimizati si problema ar trebui sa dispara. Calculator nou poti pune doar la reprezentanta VW, se codeaza prin serverul VW. Nu merge montat de service-uri care repara cutii. -
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
andrei_221 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
nu o poti verifica cu testerul decat cand a sarit deja lantul sau s-a rupt.... si genereaza eroare de sincronizare ax came / arbore cotit daca face caraitul la pornire, inseamna ca deja s-a alungit suficient lantul Fa-ti timp si buget pentru inlocuire. Se schimba cu kitul imbunatatit, lantul la pompa de ulei, ulei + filtru. Una din problemele acestor motoare, care a "mancat" multe lanturi, este garnitura de la filtrul de ulei , pe care uneori mecanicii o uita in suportul de filtru de ulei si motorul merge cu ungere deficitara. -
Jante, anvelope & TPMS (Tiguan 5N & 5N2)
Doomy a postat în topic iniţiat de gynel din Tiguan 5N & 5N2
@Alin2214 Da ! Afla cauza de ce s-a uzat doar o anvelopa neuniform inainte sa pui anvelope noi. -
Colmatare
-
-
Felicitari! Frumoasă alegere! Inca un om ferict!
-
Salutare ... Azi a ajuns și a mea la dealer. După circa 8 zile de stat la Curtici. Fiind weekend nu o o pot ridica deocamdată pentru că nu are numere roșii. Probabil miercuri să o iau acasă. Atașez câteva foto trimise de dealer.
-
Ferdinand Piech a avut multe ambitii, dupa cum unii stiti deja, a stat la baza crearii multor masini consacrate, inclusiv Porsche 911, a creat Porsche 917 care a facut istorie in LeMans, a inventat sistemul QUATTRO TORSEN (disponibil si pe Phaeton), Audi Quattro facand istorie in WRC, sistem 4x4 revolutionar, inca disponibil pe o serie de masini din prezent. Omul a tranzactionat cumpararea Lamborghini, Bentley, Porsche si Bugatti de catre grupul VW, probabil ca fara aceasta "mutare strategica" am fi vorbit la trecut de aceste branduri HIGH-END. Desi a fost foarte dur si a "calcat pe cadavre" ca sa isi atinga obiectivele, a lasat in urma sa 2 modele de care vorbim si in prezent: VW PHAETON si BUGATTI VEYRON, singurele modele auto din istorie care au avut un buget individual alocat de dezvoltare de 1.5 MILIARDE de EURO si PROPRIA FABRICA! Ambele modele au "scurs" compania de niste milioane, pierderile au fost evidente datorita vanzarilor, care nu au fost dupa asteptari. Piech si-a atins totusi obiectivul, a creat niste masini de TOP, impunand niste detalii de domeniul fantasticului inclusiv pentru ziua de azi! Desi, daca e sa ne raportam la ce "plastice" se construiesc azi, cred ca nici n-ar mai trebui sa compar, inclusiv in gama "de LUX". Azi, in fabrica transparenta de la Dresda, unde era creat Phaetonul, chiar si Bentley pentru o perioada scurta, se fac modele electrice, ID3, ID4 si Golf E, VW si-a scos "parleala", ba chiar e pe plus bine de tot. Nu era o problema, oricum VW a castigat enorm din vazarea altor modele "de masa", deci e irelevant. Lambo, Bentley si Porsche fac profituri mari in gama de lux, deci au acoperit de mult gaura facuta de Bugatti si Phaeton care e foarte mica comparativ cu vanzarile globale. Bugatti inca se vinde pe pierdere! VW isi permite si vrea sa ramana in TOP cu aceste HYPERCARURI la nivel global, doar pentru ca poate, nu e problema! ❤️ Grupul VAG se afla pe locul 2 la nivel global, dupa Toyota in acest moment! Chiar azi citeam un articol legat de acest aspect. Niste poze "umile" din telefonul meu cu "niste VW BEETLE"🐝 create de Piech: DIVO-vandut cu 10 000 000 euro la licitatie! Chiron SUPER SPORT 300+ vandut cu 8 000 000 GBP tot la licitatie! 0-200 km/h 5.8 secunde Viteza maxima 440 km/h Grand Sport Vitesse, record pentru cea mai rapida masina decapotabila din lume 408.84 km/h:
-
a incercat cineva metoda cu spray prin gaura sondei lambda si apoi regen fortat? in afara de a nu curata eficient sau deloc, ce probleme ar putea cauza?
-
Jante, anvelope & TPMS (Tiguan 5N & 5N2)
Alin2214 a postat în topic iniţiat de gynel din Tiguan 5N & 5N2
Altfel stric ceva la sistemul 4x4 nu? Inseamna ca o sa ma orientez la niste anvelope mai accesibile ca pret si nu ma arunc la cele premium. Va multumesc frumos amandorura pentru ca mi-ati raspuns. -
Ambele sunt facute de VDO Continental...difera locația! Ambalajul e chestie de marketing!
-
Așa mi se pare și mie normal