Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 304 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. mad_kat

    Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station

    si C4 coupe si XM-ul sunt masini atipice insa frumoase, estetice. De carfe lumea isi aduce aminte inca, si cu placere. Generatiile actuale de bavareze sunt o pata care, peste ani, se va sterge. Fain ca exista inca motoare serioase, nu doar mixere.
  3. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    1. nu 2. nu 3.nu 4.non DSG 5.nu cred ca a desfacut cineva deja un motor 6.nu Masina are 12 luni si mai putin de 15.000 km.
  4. mitzza87

    Filtru diesel de particule - DPF

    Are cineva idee daca sunt ok valorile senzorului diferential in IDLE sau trb sa il schimb?: Adaptat value sta la 0 mbar, cand pornesc motorul aceasta creste si se apropie de valoarea celui de la row value 1. Nu imi dau seama de ce bank 1 si bank 2 nu sunt si ele 0 cu motorul oprit. Si aceste valori cresc cand pornesc motorul Masina are 1 singur senzor. Masina este Skoda Octavia 3 FL 1.6 DDYA 2018, 150k KM Prima poza este cu motorul oprit, a doua poza cu motorul pornit temperatura apa 90 grade. Ce m-a facut sa investighez: la ultimile 2 regenerari, regenerarea s-a terminat mult prea devreme, in loc sa se termine la un soot mas calculated de aproximativ 5g s-a terminat la 7.5 g
  5. Alinsie

    Acumulatori [Passat CC]

    Bună dimineața! Mulțumesc Florin pentru răspuns. Nu am nici o eroare. Ca o precizare: am ținut bateria pe o stație de încărcare în jur de 10 ore, tensiunea la borne: 12,7 v, pusă pe mașină pornește la sfert! Verificat încărcarea pe mașină: ajunge uneori și la aproape de 15 volți, de regulă este 13 - 14 v. Dar start&stop îmi apare tăiat în bord cu tem apei la 90 grade, iar keyless-ul nu vrea (am schimbat și bateria la telecomandă)! M-am gândit să nu fie cumva codate corect în situația în care nu am nici o eroare la scanare. Nu ar fi un capăt de țară, dar dacă sunt, zic să fie funcționale! Cu stimă!
  6. Astăzi
  7. catalin004

    VW Passat B8 2018 android auto/carplay indetificare MIB

    Va multumsc frumos. Display-ul o sa il tin pentru teste, mai am inca unul de VW care nu are dungi. Puteti detalia treba cu CP-off? ce aparatura as avea nevoie?
  8. Ieri
  9. cuibusel

    Noul motor 1.5 TSI

    Salutare tuturor, Oare avem ceva posesori de generatie nouă a 1.5. eTSI, 115 CP, care îl au de ceva timp? Ceva feedback m-ar interesa referitor la vechile probleme ale motorului 1.5 TSI: 1. consum ulei 2. mai sunt problemele cu efectul de kangaroo ? (știu că se zice că Evo 2 nu mai are probleme, dar totuși o confirmare de la cineva :D) 3. Erori pe parte electronică (SOS, Travel Assist, infotainment etc.) 4. probleme/uzura ambreiaj-cutie DQ200 5. depuneri pe valvele de admisie 6. vibrații cu ACT 7. alte probleme? Vreau să comand un Golf nou de 115CP și sunt în dilemă... Mulțumiri!
  10. Mihai94TDI

    Tomahawk TW-9010 | alarma + pornire motor

    Salut, am si eu acest tip de alarmă, dar eu vreau sa leg doar partea de pornire fara alarmă, stie cineva daca merge? Si daca merge cum se leagă?, ca m-am uitat in manual dar sincer nu prea am înțeles trebuie legat pe contact sau trase fire la electromotor? Masina in cauza skoda 2.0 BMN 2007 immo off.
  11. enescu95

    Golf 6 - Greierasi in bord

    salut, ma confrunt cu un greieras care provine de sub bord, am verificat fiecare surub orice puteam verifica ... totul pare in regula insa in mers am acest zornait metalic - masina in cauza vw jetta 1.6 tdi din 2012
  12. CSS_RO

    EGR - probleme

    Salutări, am tot auzit de problemele motorului cu EGR ul și m-am gândit că i-a venit sorocul (și ca o glumă, EGR ul e mai ieftin decât turbina 😂). Unde mai pui că atunci când am avut spirala aprinsă în bord pentru câteva minute, când am ajuns acasă (condus total sub o oră), mirosea eșapamentul ca la BMW uri, ceea ce pentru mine a fost o premieră. Turația motorului era pe la 800, semn că nu-și făcea nicio regenerare. Chestia e că până acum nu a mai dat semne și mi-a venit în minte pentru că am programată revizia anuală (ulei, filtre, distribuție) și dacă tot mă duc la mecanic să știu o treabă. Că dacă îl pun pe el să caute, sigur găsește ceva (lucruri normale pentru o mașină de 14 ani). Ieri am șters eroarea, am rulat testul de turbină din Basic settings / output tests și s-a încheiat fără eroare. Nici nu a mai apărut din nou. La turbină, codul acela P2563 00 [032] - Implausible Signal am înțeles că se referă la senzorul G581, care la modelul meu de turbină ar fi încorporat în ansamplu, deci dacă se va concretiza problema trebuie schimbată turbina cu totul. O să pun totuși mecanicul să inspecteze mai atent tubulatura de aer și vacuumul (într-o anumită plajă de turații, la accelerație mai pronunțată se aude un fâsăit care nu pare să fie normal). Mulțumesc totuși pentru feedback.
  13. lupo_bv

    Passat - nu se alimenteaza motorul cu motorina

    Ce cod motor ai?
  14. Robert11

    Ulei pentru motoare TSI

    Salutare, la DPCA am vazut ca norma este 508.00-509.00 0w20. Ce recomandati intre Mobil 1 esp si Liqui Moly toptec 6600?
  15. ghita_prodan

    Instrument Cluster Benzina-diesel

    Am sa incerc saptamana asta sa vad
  16. F l o r i n

    Instrument Cluster Benzina-diesel

    Interesant. Trebuie verificat, incercat un update software, poate se corectează acesta eroare
  17. Salut. Te putem ajuta in București, sunem si distribuitori autorizați ai mai multor branduri cunoscute, autorizați RAR, etc. Totodată, in aria prestări servicii, oferte extinse, mai găsești si alți colegi de forum care te pot ajuta cu montaj
  18. F l o r i n

    Acumulatori [Passat CC]

    La valorile afișate, nu trebuia sa ai astfel de manifestări Erori la scanare nu ai ?
  19. F l o r i n

    Nu mai baga caldura

    Verifica senzori temperatura si servomotoare, cu VCDS sau Odis
  20. F l o r i n

    Trecere de la climatic la climatronic

    Salut. Ai nr meu in profil, ma poti suna si in limitat timpului disponibil, te ajut cu info necesare
  21. F l o r i n

    AC / Climatronic - probleme

    1. Motoras sus in bord, pe partea sofer, cel mai sus, deasupra motorasului de cald rece de la sofer. 2. Da, este pe interior fata de usa 3. Corect
  22. F l o r i n

    Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI

    Este ok, nu ai probleme dacă le lași asa
  23. F l o r i n

    Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi

    Golf 6? Ce volan ai montat? Cel de Golf 6/Passat B6 cc B7 trebuia sa mearga fara probleme
  24. F l o r i n

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Si ce manifestare ai? Plus despre ce masina vb, Model, an, motorizare?
  25. F l o r i n

    Diferenta intre module de confort

    Eu le fac pe masina. Altfel, tu ce programator ai?
  26. F l o r i n

    VW Passat B8 2018 android auto/carplay indetificare MIB

    Mib 2. Se poate extinde Cp off se poate face pe banc,nu trebuie unitatea pe masina
  27. F l o r i n

    Conectivitate Bluetooth OEM

    Toate premium second-hand, care au conexiune A2DP, sunt in aceelasi/similar interval de preț. Poți cauta si cu 7p6...
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!