Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 5 zile.
- Ultima oră
-
Atasez aici ce apare in aplicatie. Masina din semnatura. Revizia a fost facuta acum 3 luni la 7666 km. Mers mult in oras, v medie mica. Dimineata e cam 10 km/h.
-
Răcitorul de gaze și EGR, la mașina mea nu au fost curățate până acum. Cel care a demontat dpf nu a curățat cele două componente.Nu mă pricep la mecanica insa mă întreb dacă ar putea avea și acelea un rol negativ decisiv pentru mașina mea.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Elvetia. Atat!😀 -
De acord. Discutia a pornit de la distributie, daca trebuie sau nu respectate indicatiile producatorului. Cum legat de distributia la 1.5 tsi nu exista posesori care sa ofere informatii din experienta proprie, iar manualul ii face neincrezatori, s-a trecut repede pe uleiuri, acolo exista expertiza suficienta, ba chiar prea multa.😁 Totusi, legat de distributia schimbata cu 3.000 de lei la 1.5 tsi, dupa 1000 de km totul pare ok, SS-ul functioneaza (am inteles ca nefunctionarea SS e primul semn ca distributia nu e reglata cum trebuie). Cum nu conduc eu acea masina ci am primit informatia de la posesor, o livrez si eu sub rezerva. Precizez ca distributia a fost schimbata la cerinta posesorului, masina avea 70.000 de km si aproape 8 ani, fiind inca in intervalul recomandat de producator.
-
Why? Care ar fi logica din spatele acestor decizii tampite? 😮
-
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Rezumat - În Suedia proprietarii de maşini electrice descoperă cu indignare că sunt penalizaţi din când îşi încarcă maşinile electrice împreună cu folosirea altor consumatoare electrice de mare putere, iar penalitatea lunară din facturile din prima lună a ajuns până la 90 euro. -In Norvegia a fost coborât pragul aplicării TVA pentru maşinile electrice, astfel încât toate maşinile de un preţ mediu sau mai mare devin automat cu circa 4.200 euro mai scumpe în taxele aferente lor, iar asta a determinat unii producători precum VW să livreze nave cu mii de maşini până la anul nou. -În Elveţia, a fost anunţată intenţia de a impune taxa per kWh pentru maşinile electrice, de circa 0,22 franci/kWh, care va fi plătită indiferent dacă îţi încarci maşina electrică la o staţie fast charge sau la una de acasă, ba chiar şi prosumatorii care îşi produc propria electricitate o vor plăti. - în Marea Britanie a fost deja aprobată o taxă per milă pentru maşinile electrice, care va totaliza câteva sute de lire anual la un parcurs mediu. - California s-a alăturat acestei tendinţe şi a anunţat că vrea să introducă o taxă per milă pentru maşinile electrice, oarecum similară celei din Marea Britanie. „Cineva trebuie să plătească pentru drumuri”, a fost mesajul însoţitor al acestui anunţ. - Astăzi
-
Dragii mei, dupa parerea mea discutiile acestea nu ajuta la nimic, consens nu va fi. Eu zic ca manualele producatorului sunt de aplicat de catre service si de catre posesori. Cine are alte idei le poate pune in practica si poate comunica experientele sale celor interesati care de asemenea sunt liberi sa respecte manualul sau sa procedeze cum doresc. Pentru mine nicio parere pe un forum nu bate manualul pentru ca cel care emite parerea nu are aceeasi autoritate si nu are nicio raspundere. Asta nu inseamna ca manualele sunt nerevizuibile. Tehnic vorbind orice poate fi imbunatatit dar bineinteles ca si partea economica conteaza. Partea mai interesanta este ca de la o vreme manualele de intretinere, planul de revizii cu ce se verifica/inlocuieste si la ce intervale, nici nu se mai livreaza utilizatorului final. Oare de ce?
-
Daca incerci sa deduci 100% cheltuielile cu masina pe firma sunt pe capul tau non stop astia de la ANAF , daca stai linistit la 50% te lasa in pace Asa ca mai bine 50% @tudy_cnu , https://www.emag.ro/1set-82mm-74mm-bmw-emblem-badge-front-rear-trunk-logo-replacement-for-bmw-e46-e39-e38-e90-z3-z4-x3-x5-x6-gm-k0274-0408-027/pd/DFY2ZZYBM/ Poate nu se prind
-
02233 - Left headlight power output stage (J667) 004-No signal/communication- Mil on 01042-Control module Not coded 000 - Mil on 02656- Power output stage for left headlight (J667), Not coded 000- Mil on 02657- Power output stage for right headlight (J668), Not coded 000- Mil on 01539- Headlights not adjusted 005 - No or incorrect basic settings /Adaptation - Mil on Astea sunt erorile !
-
Cateva updates: Multumiri colegului @cristi511 care mi'a dat un numar de telefon de la BMW Cobalcescu Pitesti. Am vorbit cu o doamna foarte draguta care mi'a spus ca la masinile de pe stoc X5 PHEV imi pot oferi un discount de 19%. Probabil daca se mai negociaza, mai sare cu 1-2-3%. Totusi, ei nu accepta la buy back decat masini BMW. @acidone77nu e chiar asa. Si daca o iei din Germania, tot se aplica regula cu deductibilitate 50% TVA pentru masinile folosite in scop mixt. Pentru mine ar fi cam dificil sa justific ca folosesc masina in scop 100% economic, ca sa deduc intreg TVA'ul. Nici nu am pile pe la ANAF, asa ca intentionez sa fiu 100% corect.
-
Adica nu stim cat de degradat trebuie sa fie un ulei pentru a se uza motorul, din ce punct de degradare nu mai asigura protectia motorului impotriva uzurii, dar emitem axiome legate de schimburi, gen producatorul greseste. Tot repeti ca un ulei cu rulaj mic protejeaza mai mult motorul decat un ulei ce are un rulaj mai mare. Total de acord. Care e punctul de la care dispare protectia o poate spune un constructor. El e singurul care poate emite reguli. Dar tu esti absolut sigur sigur ca dupa 15.000 de km uleiul ala nu mai protejeaza motorul?
-
Asta daca cineva inregistreaza dauna...ceea ce nu prea se face . Nu exista 0 farts car....ai partea de manevrare fabrica, transport, descarcare/pregatire dealer. Ai cel putin 3 sanse de "botez" pana la tine. Ca sa nu mai zic ca daca se intampla sa fie vreun potential client prin zona pana sa ridici masina, se mai urca si ala sa vada. Deci da, mereu cand apare discutia asta imi aduc aminte de reclama oficiala a lui Aston Martin pentru sh-uri oficiale...
-
Da, au 10km si alea din showroom, au si cateva urme mici de utilizare, plastice zgariate fin cum s-au tot urcat unii altii in ea, deci daca chiar vrei masina noua noua(vorba aia "zero farts car"), trebuie sa dai comanda. Eu am luat masina din showroom dupa cateva aventuri. Initial nu voiau sa mi-o dea dar masina care o comandasem au lovito in port si atunci in mod miraculos s-a putut vinde si cea de pe showroom. Cum era sa iau o masina cu "0km" cu istoric car vertical :)).
-
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Bun, deci UE va impinge termenul limita pentru "sfarsitul" termicelor in 2040. Feelingul meu este ca peste 5 ani sau la urmatorul ciclu politic se va mai face un push pe tema asta si se va rediscuta subiectul. Statistic, sunt sanse foarte mari ca de azi pana in 2040 sa se intample un eveniment major (provocat sau natural) care sa rastoare orice bruma de ordine politica si sociala care exista in momentul de fata. Asadar, sa ii dam inainte. -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Va ajunge cat sa acopere procentul actual din taxele si accizele din combustibili + impozitele + profiturile reprezentantelor si a producatorilor …. Doar nu visam ca vom conduce masini electrice cu incarcari foarte ieftine ,poate gratuite,fara costuri de intretinere,impozite zero ,parcari gratuite…. Costurile de la termice se vor transfera la electrice care vin cu durata de viata mult mai mica si reparatii ridicol de scumpe inafara garantiei . -
Buna ziua, ati fost pentru actualizare soft? sunt chemat si eu si nu stiu ce sa fac . Multumesc
-
Vopsit element interior de plastic
Jeffy86able a postat în topic iniţiat de Jeffy86able din Discutii Generale
N-o sa vopseasca niciodata vreo masina in culoarea asta, pentru ca este strict o nuanta de interior. Platesc, nu e problema. "sume orbitante" Poate exorbitante. -
Vopsit element interior de plastic
Emy D a postat în topic iniţiat de Jeffy86able din Discutii Generale
Salutare! Eu zic sa iti faci singur! Te duci la un magazin de vopsele auto si iti faci o culoare foarte asemanatoare cu consola centrala. iei si spray de lac MAT. Ai zis ca ai una de rezerva, asadar e mai usor: Pasi, pregatire: - Slefuit cu smirghel fin (800 - 1000 ) si 2000 cu apa. - Poti sa o degresezi cu apa si sapun. - curatat bine cu alcool tehnic sau IPA. - iti pregatesti bine un suport pe care sa stea ok. - Cauti o cutie suficient de mare incat sa ai posibilitatea sa te "invarti cu spray-ul" - pregatesti primerul de plastic - incalzesti cutia cu un uscator de par si piesa indirect in asa fel incat sa fie calda piesa - Dai cu primer de plastic nu foarte gros ca o sa faca crapaturi - dupa ce s-a uscat (poti usca fortat cu uscatorul de par) dai primul strat de vopsea (fara sa iei degetul de pe duza - apesi si dai dintr-o bucata toata piesa). Atunci cand intrerupi pulverizarea cand reincepi s-ar putea sa iasa cu ceva stropi mai mari decat ai vrea. - dai 2-3 straturi de vopsea pana s-a acoperit totul bine. - uscat fortat cu uscatorul de par - aplicat 1 strat uniform de lac mat - uscat fortat cu uscatorul de par. Done. O sa reziste mult si bine ps: daca vii pe la Sibiu si iti faci spray-ul la culoare, te ajut eu cu operatiunea. Am si lac mat si primer de plastic. -
Am condus eu masina de test drive care avea 2k km, un Vw Taigo, si la Autoclub in Timisoara cand te intorci la dealer trebuie sa urci o bordura cu volanul virat destul de tare dreapta, si o cloncanit suspensia mai rau ca la fordul meu din 2009 pe care vroiam sa il dau la rabla ca sa cumpar un VW.
-
Nici alea noi nu au 0Km. Au vreo 10 in bord
-
Vopsit element interior de plastic
skodamen a postat în topic iniţiat de Jeffy86able din Discutii Generale
Da, poate te ajuta cineva contra unei sume orbitante Care vopsitor isi pregateste sculele pentru un rahatel de plastic? Gandeste asta, ca tu vrei o anumita culoare, etc, etc Sculele trebuie curatate, spalate, pregatite pentru alta nuanta, etc Si astia care chiar se pricep, nu prea vosesc cu spray ul Du te la un service si zi le ca atunci cand vor ajunge sa vopseasca o masina in culoarea aia, sa ti stropeasca si tie plasticul, ca in rest, sa prefgtesti o vopsea pentru ce vrei tu, nu prea -
Un exercitiu de imaginatie o sa fie cand toate vehiculele o sa fie electrice si totul merge pe electricitate. Cat ar ajunge pretul per KWh? 💸 💸 💸 💸
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Se termina pomenile si in UK “Din ianuarie 2026, clienții care utilizează tariful Intelligent Go de la Octopus Energy vor fi limitați la doar șase ore de electricitate cu reducere” https://www.thisismoney.co.uk/money/electriccars/article-15370233/Another-blow-EV-drivers-major-energy-supplier-quietly-reduces-number-cheap-charging-hours-popular-tariff.html -
Vopsit element interior de plastic
Jeffy86able a postat în topic iniţiat de Jeffy86able din Discutii Generale
Da, inteleg asta. Ideea e ca mai am una de rezerva, asa ca nu ar fi o problema. As prefera totusi daca m-ar putea ajuta cineva cu operatiunea asta, evident contra cost.
