Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 44 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. spido

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Nu mai da quote postarii anterioare. E interzis. Da,capsula/actuatorul de pe turbo. Actuator stuck= blocat. Fie defect,fie geometrie care ,,agata".
  3. EEXCALADE

    2023 Cayenne Hybrid

    Desigur ca nivelul e afisat doar electonic . Cand schimbi uleiul ,pune-l la 75-80% ,faci poza si-l verifici periodic in aceleasi conditii . Cand creste cu 1L te averizeaza ca e prea mult ,dar e cam tarziu .
  4. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Intr-adevar, cand masina sta pe loc motorul termic porneste doar in modul Sport. Drumurile mele sunt in mare parte parcurse in mod 100% electric, nu pornesc absolut motorul termic. De asemenea, pedala de acceleratie are un fel de piedica atunci cand sunt pe electric. Doar daca apas mai tare, trece de acea piedica si intra ajutor si de la motorul termic, dar nu am avut niciodata nevoie de asa ceva pana acum. Fiind si cu copiii in masina majoritatea timpului, conduc 100% legal. Totusi, daca drumul e mai lung si anticipez ca voi ramane fara baterie, sau daca plec direct in hybrid, atunci pornesc masina pe Sport si las motorul sa se incalzeasca cateva minute. De asemenea, minim in fiecare weekend fac si un drum de min 15-20de min pe termic Am batut si un mic record, intr'o duminica. Am mers pana la Snagov si inapoi, full electric, cu un "plin" de baterie, 49 km. Sweet spot'ul pe electric e pe la 80-85 km/h. La viteza aia se obtine cel mai bun consum. @acidone77locuiesc in Otopeni, deci mai mult imprejurimi. In Bucuresti mai mult zona de nord, maxim pana la Piata Dorobanti. Pe la Victoriei, Universitate etc nu am mai fost de minim 3 luni. @EEXCALADEnu am joja fizica, in aplicatie apare totul ok.
  5. Cristi S.

    Probleme pornire (Tiguan AD1)

    Nu cumva este acel tacanit de la tacheti? Daca da, sa stii ca asa "fac toate" la rece. Adica nu ar trebui sa iti faci griji prea mari.
  6. Astăzi
  7. Emy D

    Vw Golf IV Variant + DSG

    Facea la fel si cu amortizoarele noi. Deci tind sa cred ca nu e de acolo. Verific rotile (echilibrare + "indreptare" ) si azi mi-a ajuns suportul magnetic pentru ceasul comparator. Ma pun sa verific si butucii.
  8. EEXCALADE

    Porsche Macan S

    In penultima saptamana din august am mai facut o Grecia . Grecia oferă o experiență completă, cu peisaje variate, istorie bogată, gastronomie delicioasă ....... garantând o vacanță de neuitat. Masina sa comportat exemplar indiferent de situatie ,deal/vale asfalt/nisip +40 grade....
  9. V.Florim

    Noul motor 1.5 TSI

    Buna ziua tuturor, ma bucur ca au fost atatea mesaje si informatii Au mai trecut cateva zile, m-am mai documentat intre timp dar tot nu am o concluzie lucida. Bugetul dat evident este pentru o masina sh, pe care as incerca sa o achizitionez din Germania cu cat posibil din reprezentate VW/Skoda si cu istoric curat. Din raspunsurile voastre si documentare, alegerea personala ar fi 1.5 TSI 150, dar manual. DQ200 nu as alege pentru ca am citit in cateva zile despre o multime de probleme. Legat de cutia manuala, ma termina psihic problemele raportate de efectul kangaroo, cred ca aici este retinerea mea cea mai mare si faptul ca am trecut la documentarea motorului 2.0 TSI 190. Mai ales ca observ ca nici update-ul VW nu a rezolvat in totalitate acea problema. Pare extrem de dificil de ales aceasta configuratie. Despre 1.5 TSI cu DQ381 stiam doar de VW Arteon, nu si de Tiguan/Skoda Karoq. Dar nu ma atrag cele 2 masini, sunt micute pentru animalul care scrie acest mesaj. Mai sunt si alte modele cu aceasta configuratie 1.5 TSI + DQ381? La 2.0 TSI, cutia DQ381 m-ar atrage foarte mult, insa cum ati spus si voi, daca folosesc masina mult urban ati recomandat 1.5 TSI. Si eu o folosesc preponderent in oras iar consumul reprezinta un criteriu serios. Dar iar revin la problema kangaroo ... Costurile de intretinere intre 1.5 si 2.0 nu m-ar speria, nu vb. de valori de 50 - 90% mai mari. Nu am inteles exact ce ai vrut sa spui, daca poti te rog reformula! Ai precizat ca in afara localitatilor se schimba treaba in favoarea 1.5 TSI insa apoi ai precizat ca 2.0 TSI poate fi mai economic.
  10. pronet

    BENTLEY "de saraki"

    Hai cu postarea...nu ne mai tine in suspans. 😃
  11. cristy2me

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Am refacut geometria de la turbina, actuator schimbat (pe tester da ok la presiune). La unul dintre service-uri mi-au spus ca e posibil sa fie de la actuatorul schimbat, ca la acest model turbina vine cu tot cu actuator si nu se schimba 🤔. Am sa ii pun si actuatorul vechi la loc, sa mai incerc. Te referi tot la actuator (capsula turbinei)? Chiar nu mai stiu ce sa ii fac. Multumesc pentru sfat!!!
  12. pronet

    Problema sistem franare / ABS

    Verifica starea acumulatorului.
  13. darksun

    2023 Cayenne Hybrid

    Si eu tot hybrid am si ma chinui cu management, Sport e singurul program care iti permite sa mearga doar termicul. Trebuie sa il pornesc sa isi incalzeasca catalizatoarele, merg 5 minute sa fie cald uleiul, merg electric pana la autostrada, muta pe termic din nou, mergi pe autostrada termic, nu opresti termic cum ajungi ca trebuie sa se raceasca turbina, tot managementul asta e facut de mine si ma cam enerveaza.
  14. EEXCALADE

    Porsche Macan S

    Aprox la fel ,nu am observat diferente
  15. Emy D

    Porsche Macan S

    @EEXCALADE - ce temperaturi aveai cu Ravenol? Sta foarte bine uleiul LM acum la 40grade afara si 103 uleiul.
  16. mad_kat

    Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station

    In ultimii ani s-au tot uratit masinile, nici VAG nu sta prea bine, insa BMW este clar leader ... Macar ai motorizare calumea ...
  17. ShadoWzZ

    Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station

    x3m nu e I6 ?
  18. Adi_vw

    2023 Cayenne Hybrid

    Un incalzitor de ulei se putea pune pe undeva, dar nu temperatura/vascozitatea uleiului rece e problema ci tolerantele din motor. Ai avea un motor rece cu ulei cald in el. Probabil e mai bine ca e rece uleiul cand si motorul e rece, 0W20 e oricum destul de subtire.
  19. EEXCALADE

    2023 Cayenne Hybrid

    Sa urmaresti nivelul de ulei ,tinde sa creasca daca sunt porniri scurte si multe .
  20. skodamen

    2023 Cayenne Hybrid

    Pai am impresia ca nici asa nu porneste termicul Ca se plangea cineva ca pornea din curte si apoi avea o panta mare, si i pornea termicul la minus 5 grade, la mijlocul pantei, rece complet si turat
  21. acidone77

    2023 Cayenne Hybrid

    daca pui cutia in Sport parca, sau merge pe modul hybrid sau incarcare baterie din motorul termic, in rest nu cred.
  22. skodamen

    2023 Cayenne Hybrid

    Nu exista nici un truc sa l faci sa porneasca mai intai pe termic?
  23. acidone77

    2023 Cayenne Hybrid

    34kmh e o viteza medie foarte mare pentru Bucuresti, se vede clar ca au fost si "imprejurimi" @darksun niciun hybrid nu incalzeste motorul/uleiul la mers doar electric. nu are cum. de aia deobicei hybridele astea merg cu uleiuri foarte subtiri gen 0W20, si au un sistem de ungere putin diferit, care asigura o ungere mai rapida a intregului sistem. Oricum, si mie mi se pare ciudata si complicata solutia, cu intrarea motorului termic rece direct in sarcina la 3-4000rpm, cand e nevoie brusca de acesta.
  24. adaniel90

    Distributie lant 3.0 TDI (Touareg CR7)

    Multumesc pentru răspunsuri!
  25. spido

    Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi

    Nu mai da quote postarii anterioare te rog. Cum ai rezolvat comenzi?
  26. darksun

    2023 Cayenne Hybrid

    Salut, o intrebare legata de hybrid, exista la Porsche ceva care incalzeste uleiul cand mergi electric, pt ca daca mergi doar electric motorul/uleiul sunt reci si daca ai nevoie de ele undeva, practic porneste motorul in sarcina la rece.
  27. Gabi 1

    Problema sistem franare / ABS

    Salutare, întâmpin o problemă la un golf 7 1.4 benzină 122 cp, îmi apare la pornire în bord, abs și dedesubtul lui semnul exclamării cu roșu, după care se stinge semnul de abs și rămâne doar celălalt, aceasta eroare nu e permanentă,se stinge și se aprinde la câteva zile, am pus un tester și îmi arată senzor vacuum și senzor steering angle sensor low voltage iar pe alt tester doar senzor vacuum, de schimbat am schimbat senzorul vacuum dar iar a apărut în bord la fel, dacă a mai pățit cineva așa ceva, vă rog niște sfaturi, mulțumesc
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!