Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 1 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. Salutare ! Revin cu o problema la masina sotiei : Passat B7 berlina, cod motor CAYC. Vineri a cedat pompa de motorina din rezervor, a plecat intr-un service unde s-a inlocuit doar partea de pompa din tot cartusul ala. Cand am fost sa iau masina a aparut o surpriza, in sensul ca, dupa ce ii pun contactul arata corect si motorina din rezervor si temperatura exterioara, insa dupa ce pornesc motorul in loc de temperatura exterioara afiseaza --.-C si acul de la motorina pica pe 0 dupa prima acceleratie, insa nu aprinde si becul rosu de motorina. Acum este in alt service, unde mi s-a spus ca pe diagnoza afiseaza doua erori: una pe senzorul de temperatura : resistance too high si cealalta pe senzorul de nivel motorina, tot resistance too high. Ce s-a incercat: 1. Pus contactul cu pompa de motorina deconectata: senzorul de temperatura afiseaza -39 C. 2. Pus contactul si pornita cu senzorul de temperatura din bara deconectat: dupa prima acceleratie pica nivelul la motorina pe 0. 3. Verificate toate sigurantele: nici una pleznita. Daca sta cu contactul pus, si dupa un sfert de ora nu ii pica temperatura sau nivelul de motorina. Actualul service suspecteaza ca s-a intamplat ceva cu legaturile electrice din cartusul pompei din rezervor tinand cont ca inainte nu era nici o problema, asa ca maine vor inlocui tot ansamblul, insa eu ma tem sa nu fie altceva. Putin ajutor, va rog ?
  3. Astăzi
  4. cristi511

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Din avion, ca nu vorbim la virgula: Cost sistem aprox 50k ron. Factura medie actuala 400 ron. Pe cale de consecinta, azi, pot plati curentul in urmatorii 10.5 ani. Cat priveste dimensionarea sistemului, acum cand scriu mesajul asta am urmatorii consumatori: - masina de spalat vase - plita electrica - becuri prin casa - tv - 2 frigidere - alti mici consumatori La astea adaugam masina de spalat si uscator de rufe, cate 1 la 2 zile medie. Toate dupa amiaza. Ideal ar fi ca toate astea sa functioneze ziua cand si daca bate soarele dar ce sa vezi, nu se intampla asta. Nu vreau sa ajung sa mi programez treburile prin casa dupa soare...sunt eu mai comod. Pentru mine, cel putin, costul cel mai.mare ar fi cel al bateriei. Un invertor trifazic (am trifazic) este undeva la 9000 de lei, panourile zic ca as putea pune pe acoperisiul disponibil cam 10kw.
  5. marius1982.11

    Mașini electrice - merita sau nu?

    poate 4x..., mai bagi vreo 4 mii siin baterii de stocare si gata, are statul ce sa iti impoziteze si sa te inrobeasca pana la adanci batraneti dupa ce le-ai salvat planeta.
  6. ShadoWzZ

    Enyaq 80

    Au reduceri masive la ele .. 15k si tot nu se vand
  7. dnysterian

    Noul motor 1.5 TSI

    Se simte.....😁
  8. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Majoritatea oamenilor ajung acasa pe la 16-17.00 cand soarele e spre apus . In cazul asta tu dai toata ziua curent in retea cu un pret si seara eon-ul ti-l vinde inapoi cu x3 pretul
  9. florin.23mai

    Intretinerea si costurile service Kodiaq 2

    Cred ca 5,7
  10. moroenius

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Nu ai facut bine calcule. Daca ai calculat o configuratie de sistem de panouri + baterie si ti-a iesit ca poti sa platesti la curent de te plictisesti, inseamna ca ai supradimensionat sistemul. Pune nevoile actuale si o sa vezi ca incepe sa merite. Eu am un sistem de panouri, fara baterie luat prin AFM, am platit putin iar in 2 ani aproape am scos investitia. Panourile au 15 ani garantie. Scopul nu este sa produci si sa injectezi in retea, ci sa te folosesti exclusiv de ce produci.
  11. Nu am garaj unde sa lucrez si e prea frig afara , o sa fac maine o programare la Nurvil VW desi nu prea am chef acolo
  12. abitul

    Rechemări (Tiguan III)

    Da, am fost. A durat aprox 4 ore insa au fost cateva module la update. Versiunea de baza a ramas 4650 parca, deci pe display nu s-a schimbat nimic. Singura chestie pe care am observat-o este ca daca inainte incarcarea la priza dura 11 ore, acum dureaza cam 13 pana la 100%. In rest, nimic.
  13. bogdan2

    2023 Cayenne Hybrid

    Salut, ar trebui să intrebi contabilul daca nu cumva se plătește impozit de 10 % din valoarea de vânzare având in vedere faptul că masina nu este amortizata
  14. EEXCALADE

    Regenerare DPF - prea des

    Problema e la motor ,NU la dpf
  15. jangabrieldrind

    Regenerare DPF - prea des

    Văd că nu-mi răspunde nimeni! Nu-i din senzorul de pe filtrul de particule! Am cumpărat și senzorul de pe temperatură recirculare gaze arse! Nu-i nici din acesta! Menționez că nu am nici o eroare pe tester și nici un bec aprins în bord! Nu-i dau de cap deloc! Sunt prea dese regenerarile in oraș la 50km , mi sa pare puțin!
  16. R_a_z_v_a_n

    Probleme planetare

    @Lucian 2188 👆 ti-am dat eu tag pentru ca unde ai deschis threadul nu era ok.
  17. CristiALF

    Mașini electrice - merita sau nu?

    "sub 25000 EUR ". , daca credea cineva balivernele VW.. Bine ca nu au pus o varianta de "sub 20k" cu baterie de telefon, era si asta o optiune..
  18. dydu_kuf

    Probleme planetare

    Salut, e o problema cunoscuta, ca planetara lunga sa rugineasca acolo si in timp sa se uzeze partea dintata pana se invarte in gol. Eu, la precedenta masina am schimbat preventiv planetara si flansa.
  19. Pare sa fie ceva senzor care e in scurt. Daca tot esti electronist masoara terminalele pe senzor si vezi daca el sau cablajul. Should be ez. E pt audi, dar asa o fi la a ta. https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk3/heating_ventilation_air_conditioning_system/auxiliary_heater/aux._heater/heater_booster/dismantling_and_assembling_auxiliary_heater/removing_and_installing__flame_monitor_g64/ Mai sunt niste dudes care s-au lovit de asta: VEzi temp pe blocurile de masura, apoi in : ou have two options: 1. Go to VAG-COM and enter furnace 18 -> data blocks 08 -> block 001 -> and read the second window. This shows the flame temperature. 2. Lower the furnace, unscrew the mounting plates, and remove the controller. Measure the resistance between pins 13 and 14 on the 14-pin plug, which is the flame sensor, with the brown and blue wires in the thick black rubber sheath.
  20. Si la mine de ieri , sambata a mers Ai rezolvat ceva ? Eu maine ma duc sa fac programare la VW Nurvil ptr ianuarie inclusiv ptr problema cu blocajul in treapta 7 , la Toyota Nurvil au spus ca nu se baga Unitatea de incalzire e blocata de calculator din cauza unui scurt la masa , nu intrerupere ca la tine 18 Parking Heater System description: Standheizung Software number: 7P0963272C Software version: 0241 Hardware number: 7P0963272C Hardware version: H23 Serial number: 20110819145613 Long coding: 114200 Trouble codes: 01490 - Flame monitor Short circuit to ground Intermittent 02251 - Heater unit locked static
  21. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Ca sa fie clar, cand spun ca nu se simte inseamna ca nu e nimic de simtit, nu ca eu nu simt. .
  22. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu toti percepem la fel sunetele sau vibratiille. Este cert ca toate motoarele sunt produse identic pe acelasi tip de masina/lot, ca atare vor functiona identic.
  23. tavitara

    Valoare RCA după 2022

    Mai ales ca e B4 Atat am eu la Groupama fara decontare directa la B8 si 55 ani
  24. Emy D

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    si totusi, ramane o solutie ilegala de protectie a farurilor/ stopurilor. Un politist mai zelos te lasa fara talon pt "infoliat farurile" add: hai cu rename la topic: Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The Old Explorer
  25. Emy D

    Valoare RCA după 2022

    Chiar decent pt varsta sub 30 ani si motor de 2L.
  26. tavitara

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Te obisnuiesti cu urcatul in masina si fara praguri , cu parintii , socrii , etc e mai greu daca sunt scunzi Folia pe faruri e pentru toate anotimpurile , e o tara de pietre si bolovani la fiecare pas
  27. sandumbogdan

    Noul motor 1.5 TSI

    Probabil depinde de motor, implementare, soft. La Passat B9 1.5 eTsi se simte cand intra ACT prin vibratii resimtite chiar si de pasager.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!