Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9223372036854775807 zile.
- Ultima oră
-
Degeaba mergi la reprenzentele VW din ROMANIA....SUNT DEPASITI DE SITUATIE...sunt pielea XXXXX....am fost in aceasi situatie ca voi...cu Tiguan 1.5 eTSI 150 CP din iunie 2024...numai probleme!!! Nu pornea... te lasa in drum cand iti era lumea mai draga...frana singura cand dadeai cu spatele fara sa fie vreun obstacol... Am fost la reprezenta VW din Oradea D&C...le-am dat MURA in GURA rechemarea...nr XXX...le-am spus ca a aparut update de soft pt 1.5 eTSI 150 CP...primite de la un coleg de aici de pe Forum... @Ionutz83 mi-a bagat seria de sasiu in calculator...si imi spune : ASTEA NU SUNT PT SERIA TA DE SASIU...nu este nimic pt masina ta. La sfatul unui coleg de aici de pe forum am mers a doua zi la reprezentanta VW din Debrecen ( Ungaria ) si ei au vazut in sistem ca ca este rechemeare pt modificarea cablajului din bara spate...ca este update de soft....DE CAND AM FOST IN UNGARIA NU AM MAI AVUT PROBLEME CU TIGUAN-UL!!! @corneliu_s daca poti ...daca ai drum...iti recomand reprezentanta VW din Debrecen...seful de service de acolo stie romaneste! Suntem de rasul curcilor...iti iei masina NOUA din Romania si mergi in alta tara sa le repari ca ai nostrii...sunt praf si pulbere...eu am noroc ca stau aproape de Debrecen. NICI Volkswagen-ul NU MAI ESTE CE A FOST ODATA...din pacate... am luat Tiguan nou...probleme...am luat si un TOUAREG 2025...consuma ulei...nu functioneaza Travel Assist...Trafic Assist! Din păcate, tot mai des am impresia că se pune accent pe profit, nu pe calitate sau satisfacția clientului!
- Astăzi
-
daca ai luat de la dezmembrari, e posibil sa fie modulul din motoras defect mai incearca cu unul...
-
Deci, concluzia e ca nu te legi la cap daca nu te doare?
-
pe AUTO nu baga aer la picioare si parbriz, pentru ca nu este necesar. Este favorizata partea superioara a habitaclului, pentru ca acolo este poztionat capul soferului si al pasagerilor, care trebuie sa fie la temp optima... La picioare ar provoca amorteala si alte neplaceri. trebuie sa faci o diagnoza. Daca nu ai erori pe nicio clapeta, atunci ai prea putin freon in instalatie si ingheata vaporizatorul si nu mai trece aer prin el, de aici debitul redus de aer. Dupa ce astepti o perioada cu motorul oprit, se dezgheata si merge din nou bine. Eventual daca urmaresti, face o balta mare de apa sub masina....
-
la peste 150 Bar, injectoarele nu se infunda niciodata. De aia s-a renuntat si la filtru de benzina. Iar pentru depunerile de pe supapele de admisie... e cam degeaba. Din moment ce motorul este cu injectie directa in cilindru si nu ai amestec aer-benzina (aditivata cu acel aditiv special) care sa curga peste supape... cum poti spera ca aditivul din benzina va curata si supapele???
-
Volkswagen TSB: 00‑17‑13, aici ar fi ceva in care se recomanda utilizare aditivilor iar in linkul urmator este locul de unde am luat informatia - https://dot.report/bulletins/11008850?utm_source=chatgpt.com
-
Sisteme de asistenta la conducere (Touareg CR7)
DMV a postat în topic iniţiat de Sorin_Micu din Touareg CR7
chiar acum am verificat pe configuratorul VW ... si nu scrie nicaieri ca NU este functional in Romania Travel Assist ...pachetul IQ Drive NU apare cu restrictii...in anumite tari! Mi-a confirmat agentul de vanzari ca NU au fost informati de catre Porsche ca pachetul IQ Drive nu este functional in Romania! Este cu atat mai trist , pt ca eu am optat special pt aceasta optiune de Travel Assist ...am mai si platit pt aceasta optiune si nu ma pot bucura de acest pachet... pe Tiguan modelul nou imi merge acest pachet IQ Drive...perfect pe Romania. Nava AMIRAL de la VW... TOUAREG fabricat special pt piata din Romania, care costa mult mai mult ca si un Tiguan... dai zeci de mii de euro in plus...si ...IEI TEAPA...optiuni nefunctionale in Romania...consum ridicat de ulei! Am cerut sa mi se returneze banii pe acest pachet...IQ Drive ...au spus ca vb cu Porsche sa vada ce se poate face...ma tot amana....pana la urma probabil ca o sa iau legatura cu un avocat! -
@acidone77cu siguranta...ca nu e bine pt DPF si EGR...cand o "cada" probabil imediat dupa garantie...se spala pe maini....a iesit din garantie! @razvan.florea.1923 poti duce tu filtrele si uleiul? sau te obliga sa iei de la ei de la reprezentanta?
-
Salutare tuturor. Dețin o Skoda Fabia MK2 2007. Volan pe dreapta. Momentan sunt in Anglia.Am aceeași problema cu geamurile. Se deschid doar când vor. Am schimbat motorașul din usa șoferului fiindcă mergea doar cel de pe partea stângă și doar când voia el. Am observat că doar când e umezeala. După ce l-am schimbat am fost foarte bucuros că mergeau amândouă. Dar bucuria a trecut după 10 minute.daca ploua puțin , merg după ce plec cu ea de pe loc și merg preț de maxim 10 min . Daca am proasta inspirație sa las unul deschis nu se mai ridica decât când are chef . Am verificat cablaje, siguranțe. Ar putea fi vreun releu care are vreun scurt și taie curentul ? Și dacă da care ar fi ? In spatele cutiei de siguranțe sunt doar 3 relee pe placa . Mulțumesc pentru raspunsuri
-
Acum na , fiecare cu masina si topicul lui dupa felul lui , nu trebuie sa fie toti si tot la fel ca devine plictisitor Este forum , nu forum exclusiv tehnic
-
Inca nu, dar nu astept simptomele. Cutia are vreo 300K... deci ma aspept sa nu mai tina enorm de mult ambreiajele. Dar vedem. Nu tin neaparat sa fac asta, dar daca trec la EDC16, trebuie sa dau jos cutia, sa gauresc blocul motor pt noul tip de senzor pozitie vilbrochen. Daca tot sunt acolo... ce mai e un schimb de ambreiaje? Evident, nu as baga banii in ambreiaje asa aiurea, dar ma aspept ca pe la 350-400K sa cedeze si ele. Chiar...oare cat rezista un set de ambreiaje DSG? Alcantara nu imi place de fel. Si nu as fi vrut, dar e asa de fina tesatura la panza asta incat aproape zici ca e alcantara. Acuma asta e, vedem ce o sa fie. :)
-
Daca in manualul de service al motorului gasesti ceva de aditivi - pune aici. Cred ca acolo poate fi un punct de plecare.
-
Da, scuze, nu la initiator m-am referit. Mai este un alt topic de prezentare masina in care, pur si simplu, nu poti intra. As vrea mai multe informatii obiective despre propriile masini sau discutii pe marginea lor si mai putine...
-
VW Passat B8 2018 android auto/carplay indetificare MIB
Xman_ghio a postat în topic iniţiat de ctl01 din Passat B8
Display-ul ala cu dunga verticala e pa-pa! S-au dus lipiturile micro de pe matrice display-ului. Nu se poate repara. In timp o sa se faca tot mai multe sau moare subit display-ul. -
Din ce am vazut eu in cele cateva zile in care am stat in Dubrovnik, predomina plajele pe stanci, apoi plajele cu pietris urmate de cele cu nisip (zona in care am stat eu)! Plaje cu nisip fin si inconjurate partial de stanci - Copacabana, Sulic si Bellevue (sunt printre cele mai populare). Sunt si hoteluri care pun la dispozitia oaspetilor plaje private cu nisip.
-
In general aditivii daca nu fac nimic fac mai rau . In cazul de fata poate dezechilibra aditivii pe care benzia ai are deja
-
@tavitara Da, cred, doar am locuit si eu in Ro. Chiar sunt pe autostrada! 😁 Gata, las telefonul sa nu ma vada careva!
-
Intrebam daca are cineva cunostinta despre efect , ca asa ....conspirationisti gasim. Pe mine ma intereseaza sa il folosesc ca preventie impotriva depunerilor, ca masina nu are decat 18k km
-
Am oprit sa fac o poza azi cand am plecat cu masina , cam asa este realitatea pe aici Scuze daca te distragem @corad0 , probabil esti pe autostrada
-
Nu crapa asa repede, doar daca sunt prost intretinute sau au o alta problema. M-am urcat recent intr-o Skoda Rapid de ridesharing, motor 1.0 tsi, avea 169.xxx km, mergea brici masina.
-
Ce s-a intamplat aici, au avut intalnire la Glass manufaktur?? 😅
-
"Plajele in Dubrovnik sunt de toate tipurile - nisip, pietris, stanca." - a scris mai sus.
-
Alcantara adevarata patentata nu stiu de unde procuri, banueisc ca ai luat de la malex sau similar. Eu de aia am pus pe golf, acum o luna am retapitat stalpii si capacaul de la trapa cu varinta cu burete subtire ce nu era acum ceva ani sa fie mai aproape de realitate si nu asa butucanosi. Pe stalpi original nu e burete deloc. Detalii neinteresnate,mofturi.
-
In ultima vreme s-a rulat cu ea zilnic, chiar pe drumuri scurte, DPF-ul facand regen si la 100km, cred ca ori e pe duca, ori merg eu prea incet, desi mai fac drumuri in extern, foarte greu ajung la 100km\h plus... A beneficiat de un alt parbriz (al doilea la mine, al 5-lea in viata ei), in ianuarie anul acesta, a trecut ceva TIR, nu stiu, intr-o fractiune de secunda mare bum si parbriz inflorit, 1000 lei toata distractia tot FUYAO, de asemenea foarte multumit ca si calitate\montaj. Am schimbat recent cureaua de la accesorii pentru ca era absolut varza in doar 12 luni, sincer nu am crezut ca se poate asa ceva, noroc ca am observat o micro fisura la timp, firma DAYCO daca nu ma insel, luai santurile alea de pe curea cu unghia, atat de coapta era, acum am pus Contitech(150lei) si totodata am inlocuit o rola cu caneluri din stanga pentru ca se rotea cumva ciudat, am pus Gates (100lei) de data asta de 3x mai scumpa dar ruleaza perfect, vreo 500ml antigel papat in cam 2 ani si evident, schimburile de ulei si filtre la 5500km ultima oara. Filtrul de aer il schimbasem cu 2 luni in urma si era full de insecte, fulgi, praf, incredibil cat de mult praf e in zona rurala. S-au taiat putin si cauciucurile fata, ele sunt cele mai afectate, din cauza drumurilor "impecabile", ma gandesc sa-mi iau o senilata ceva, nici nu e 1100lei un cauciuc si sunt aproape noi, iar eu feresc mai toate gropile, au reusit sa se taie cumva in X, sa se adune taieturi acolo pana au zburat vreo doua bucati cam de 1cm patrat asa din crampon, momentan supraveghez, daca se extinde, trebuie inlocuite. Nu stiu, ma gandesc cu groaza cand n-o sa mai am masina asta, am mai avut una acu vreo 5 ani si pauza de vreo 2 pana la asta, au fost 2 ani in care m-am gandit zilnic la Phaeton, nici nu stiu, poate doar A8-ul sa-ti aline dorul de monstruozitatea asta.😄
-
@DB86CLP Felicitari ,foarte frumos ! Cum sunt plajele ? Sunt si cu nisip sau doar piatra ?