Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 773 zile.
- Ultima oră
-
Cumpara de la magazin fizic ,e mult mai simplu cu garantia . Cumpara una cat mai recent fabricata ,de obicei cele “exotice” sunt vechi . Se desfac cele 4 suruburi de la scaun si se inclina in spate ,nu trebuie dat jos .
-
Dacă atunci cînd a căzut acceleraţia ai apăsat la podea acceleraţia atunci se pare că senzorul de la pedala este problema pentru că în log după vreo 10-12 secunde apare asta. Mai jos am făcut un grafic pe ultimele 20 sec. unde se poate observa asta Problema spinoasă în diagnosticarea acestei probleme este că se manifestă aleatoriu. Alfel poţi observa cum lucrează senzorul astfel: conectezi vcds, pui contactul fără să porneşti motorul, selectezi în Measuring Blocks grupurile 002 (a doua căsuţă) şi 010, apoi apeşi progresiv pedala de acceleraţie. În aceste grupuri se poate observa procentul apăsării pedalei.. Într-o situaţie extremă poate fi ECU de vină, dar nu se poate spune asta decît atunci cînd ai un senzor de pedală care ştii sigur că este bun.
-
De Banner am auzit si eu ca ar fi singurele ok azi doar ca altii spun ca sunt cam state pe raft mult , sa vad unde gasesc ceva fresh Pare pret OK https://www.emag.ro/baterie-auto-banner-running-bull-agm-12-v-105-ah-piese-shop-ro-016605010101/pd/DV3DVBMBM/ Exide se zice ca azi nu mai sunt ce au fost acum cativa ani Se da scaunul de la sofer jos ? Multumesc
- Astăzi
-
Îmi cer scuze ca nu am specificat, nu mi-am dat seama... mulțumesc frumos!
-
Pai asta spun si eu. NU ai scris niciunde ce configuratie ai montat. Ce butoane,ce cablaj..de unde sa stim? Mie mi s-a stricat globul de cristal 😀. Pui cablajul cu cod 5E0 971 584A si ar trebui sa fie ok.
-
Merci
-
Daca nu ai pe cineva care te poate ajuta in zona ta, poti trimite ceasurile
-
Asta este valabil la T uri... ma bucur ca ai rezolvat Sau chiar senzorii. Trebuie verificata linia de 5v din ecu si cablajul, cum ti-a recomandat Spido
-
Pai asta spun ca am comenzile cu 5E0 919 719 F calculator CK ceasuri de facelift, cablaj 3T0971584 dar nu merge cablajul (defapt nu se potiveste la mufa de la comenzi cel cu 3T0971584) încerc diseară un transplant între mufa de octavia 3 si cablajul 3T0971584, si sa vad si cu claxonul care sunt ieșirile poate reușesc sa fac ceva...
-
Te salut! VW zice ca la 120.000 pentr DQ381...de asta am si intrebat sa vad parerile voastre. Daca printre noi exista useri care pot recomanda in zona CT - GL - BR un service serios pentru revizie cutie, as aprecia tare mult. Sa fie deschise cat mai multe optiuni!
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
tetea a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
@Bacaluci DQ381 -
si totusi, astea nu ar trebui sa afecteze becurile de mers inapoi - Alea ar trebui sa se aprinda.
-
Senzor (switch) pedala frana - probleme
Al Bundy a postat în topic iniţiat de tlc din Golf IV & Bora
contact pedala frana sau nu are alimentari. -
Dupa descărcarea log redenumeste si schimba extensia de la .csv la .xlsx
-
Exide, cum mi-am pus eu .
-
Salut, Revin cu un log in mers. Sa manifestat in ultimele 10-15 secunde din log. Cand am simțit ca a căzut accelerația, am calcat la maxim pedala si am eliberato cand a trecut de 3000 de ture. Log passat.csv
-
Senzor (switch) pedala frana - probleme
iulian_pirpiliu a postat în topic iniţiat de tlc din Golf IV & Bora
Salutare. Mi s-a aprins EPC în bord. La testare cu VCDS apare Break switch - Implausible signal, însă pe canalul 66 motor switchurile de ambreiaj şi frana (cel de la management motor) rămân pe 1, nu mai comuta în 0, chiar si cu mufele scoase de la pedale. Cel de lămpi frână funcţioneaza normal. Unde ar putea fi buba? Multumesc! -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
sorinaciu a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WVWZZZ3CZNE025632.pdf WVGZZZ7PZDD041735.pdf -
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
@Emy D, vizual + inlocuit cu alta siguranta si nimic. Oricum, pe aceeasi siguranță este si pilotul automat care funcționează ok, deci de acolo clar nu e. Ce nu înțeleg eu de ce nu funcționează nimic de marșarier DAR Oglinda se lasă in jos cand bag in marsarier? Adica masina știe ca e in marsarier din moment ce oglinda pasager se lasă. La navigatie, toate șansele sa nu fi bagat mufele care trebuie, unde trebuie. Idk.. mai verific, mai rumeg... -
Cauta ceva de la Banner
-
Revizia la DSG nu se face la 60.000km? Daca pentru DQ381 intervalul e de 120.000km si acesti km au fost facuti in 2-3 ani, nu cred ca e o problema deoarece masina a circulat mult extraurban cu putine schimbari de treapta. Nu e acelasi lucru sa faci acesti km in 8-10 ani.
-
Am comandat "Liqui Moly Diesel High Tech 5W40". Urmatoarele saptamani fac schimbul si vedem cum se comporta. Mersi de recomandari
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
Bacaluci a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Salut ! Am o Octavia 3 FL 2018 BREAK 4X4 L&K , MOTOR 2.0 110KW cod DCYA. Cica ar avea cuplu 340 NM ( AUTODATA ) Cutie DSG 7 viteze ! Ma poate ajuta cineva cu tipul cutiei ? Pe folia de pe carte scrie "4x4 DSGKAMP" . Multumesc ! -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
adrian.mun a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna ziua, Se poate o decodare pentru WVGZZZ7PZDD041735 ? Multumesc frumos!