Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 8876 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. vizitator

    Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie

    Cele cu mentiunea ,,only for export" sunt masini lovite puternic, poate chiar cu dauna totala, si care dupa reparatie nu au mai trecut ITP-ul german . Din acest motiv nu mai au voie sa le vanda pe teritoriul Germaniei, doar sa le exporte , in caz ca le cumpara cineva. Pe de alta parte, manaritul masinilor este caz penal in Germania; doar ca, daca exporti masina in afara Germaniei sau in afara UE, este cam greu de dovedit. Din acest motiv, astfel de masini manarite tot la export se vand. Da, si eu m-as feri de o masina la mana a doua din Germania care se vinde doar ptr export.
  3. akon

    Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie

    Nu prea mai inteleg preturile, in 2021 un B8 sedan NOU 1.5TSI pleca de la 19k Euro. Perfect de acord cu achizitia unei masini noi in detrimentul uneia second pt o diferenta de cateva mii.
  4. CristiALF

    Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie

    Deci eu am masina din 2016, a facut 9 ani, am mers relativ putin/"normal" in fiecare an (ca deh, nici nu am vrut diesel) si am facut peste 126k Km pana in prezent - ca orientare..
  5. Astăzi
  6. rustproject

    Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie

    deci, 2020-2021 au km peste 250k, chiar si 300k. Cele de pana in 2018-2019 am gasit pana in 200k. M-am uitat dupa masini cu "ITP-ul" valabil si care teoretic nu au fost manarite. Evit masinile 'pt export'. Am o ruda in .de si va vorbi cu vanzatorul cu scopul de a o folosi in .de. Din cate stiu la nemti este caz de puscarie sa manaresti masinile.
  7. acidone77

    Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie

    2020-2021 la 100k km la 16-18k eur? Nici gand... poate 20-22k minim... realist o masina buna chiar spre 25k eur...
  8. sandumbogdan

    Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie

    Depinde mult si de pret. Acum cateva luni ma uitam si eu dupa B8 second la maxim 100 mii km si nu am gasit nimic sub 25 mii euro asa ca am preferat sa cresc la 32 mii si sa iau B9 nou nout 0km. Am avut din 2016 cumparata in 2020, a fost ok cand avea 4-5 ani dar acum ar fi deja 9 ani sunt multi. Acum in 2025 ar merita una din 2020-2021 dar sa aiba pret decent, adica 16-18 mii euro la rulaj de 100 mii km altfel mai bine te intinzi putin mai mult si iei noua daca e diferenta mica de pret.
  9. Emy D

    Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie

    Numa eu prefer mai degraba masina cu 300K dar sa fi fost intretinuta si sa mearga bine? 😐 Pffuuu, e ca noua la km astia. la 50K nici nu o avut primul schimb de ulei la DSG.
  10. tavitara

    Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie

    Daca 2020 cu 50k sunt multi , probabil 2016 cu 20k sunt putini ... nici nu stiam ca exista ... alltrack-uri de bunicute care au mers cu el doar la piata
  11. rustproject

    Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie

    170-200k buget 14k euro.
  12. acidone77

    Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie

    ce inseamna km mai putini la 2016-2018? 50-80k km nu sunt f multi... depinde si de reviziile facute, istoric service. despre ce buget e vorba?
  13. rustproject

    Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie

    Va salut! Vreau sa inlocuiesc G7-le cu un b8 alltrack. Dupa cautari in .de am ajus la o dilema: In bugetul alocat pot cumpara fie masini mai vechi (2016-2018) cu km mai putini, sau masini mai noi 2018-2020, dau cu km mai multi. Mai multi însemnând 50-80k km. Nu prea stiu cum ar fi mai convenabil, es alege masina mai noua cu km mai multi in ideea ca acei km au fost facuti in mare parte autostrada si ar avea o uzura mai mica. Ce sfat imi dati? 😁
  14. alecsul_

    Codari VCDS

    Salut! Nu, s-a rezolvat tot, releeul era bun, doar nu funcționa la mine.
  15. Alinsie

    Probleme keyless (go and entry) [Passat CC]

    Bună dimineața! La mine acest sistem fucționează când vrea el, adică sunt perioade (scurte și rare) când pot închide/deschide/porni mașina fără cheie și sunt perioade când nu vrea să pornescă din buton doar dacă pun cheia în contact (exclus inchis descis). Am zis că este cheia defectă, dar si cu rezerva face la fel! Pe vagcom, când a verificat-o, cheia este 1 secundă vizibilă, 1 sec invizibilă, iar dacă este pusă lângă contact este mereu vizibilă (așa face cu ambele chei). Uneori se armează din senzorul de pe mâner, iar în secunda următoare dacă vreau să o deschid trăgând de mâner, nu mai funcționează. Mă gândesc că poate nu o fi codată cum trebuie (am un scan complet). Erori nu am. M-am gândit că poate așa o fi sistemul. Precizez că se poate închide, deschide, porni fără probleme din cheie. Dacă v-ați lovit de problema asta, vă rog să-mi ziceți care ar fi soluția. Cu mulțumiri! Zi bună să aveți!
  16. sk100it

    Eroare pretensionator centura

    Am desfăcut mufa,cu multă răbdare și am arcuit un pic contactele.Pinii i-am verificat demontați din mufă,cu centura pe masa de lucru.Am înțeles că se scurtcircuitează mufa când este decuplată.Multumesc pentru sfaturi🙏🙏🙏
  17. vizitator

    Noul motor 1.5 TSI

    Octavia 3 cu motor 1.5 TSI 150 CP tragea foarte bine, mai ales ca era mai usoara decat actuala Octavia 4. Mie mi s-a parut ca trage chiar mai bine decat Octavia cu motor 2.0 TDI 150 CP, dar aceasta este strict o parere personala, nu vreau sa intru in polemici cu nimeni. Daca spui ca nu are zvac, undeva este o problema, poate chiar la distributie. La 4000 ture cuplul este maxim, deci nu s-ar pune problema ca nu trage sau ca trage liniar. In locul tau m-as duce la reprezentanta sa imi verifice erorile, au si scule potrivite ptr schimbat distributia, daca se va pune problema.
  18. Ieri
  19. davidut5

    Planetare - probleme

    Planetara cu tot, sau daca deja ai pus dar aftermarket atunci una originala vw. In alta ordine de idei am vazut pe unul rupt de tot si merge asa de cativa ani.
  20. davidut5

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)

    Am pus kit reparatie fisura(capac nou), kit complet garnituri, si kit upgrade acumulator si tot nu i-am dat de cap la un touran. Am facut zeci de probe pe masa unde parea ca face presiune insa pe masina se chinuia cu 10bari, cateodata mai urca la 40. Rezolvarea dupa cateva mii de lei bagati in ea a fost mecatronic sh, vreo 6500lei cu montaj. Daca ar fi dupa mine nu as pune altceva decat mecatronic nou, 9000lei sau cat o fi.
  21. tobo`

    Discover media (MIB2) cu Android Auto si Carlinkit

    Salut, Am citit in stanga si in dreapta pe net, am gasit informatii contradictorii. Merge activat/flashuit Apple Carplay pe unitatea aceasta0?
  22. Andrei1309

    Filtru diesel de particule - DPF

    @vlahdacoromanacum mi-am dat seama. Dpf-ul blochează funinginea, iar cenușă este rezultata in urma regenerarilor @albinaruexact. Alta metoda ca să poți curăța dpf-ul nu am găsit.
  23. albinaru

    Filtru diesel de particule - DPF

    Deci, atunci cand spala filtru (la aparatul de curatat) baga solutia in sens invers? Si la curatarea prin temperatura, o sa l sufle dinspre iesire spre intrare ?
  24. vlahdacoroman

    Filtru diesel de particule - DPF

    Faci confuzie intre cenusa(oil ash) si funingine(soot)
  25. davidut5

    Eroare pretensionator centura

    Iar ai pus aparatul pe ea? Aparatul ca sa masoare rezistenta injecteaza tensiune, calculul il face dupa legea lui ohm. Deci tensiune+intensitate care pot declansa capsa pirotehnica, in plus daca are acele contacte de siguranta masuratoarea este degeaba.
  26. Este vorba de aceeasi Skoda fabia cu pretensionatorul de centura.Are momente cand porneste la prima cheie,insa are momente cand se zguduie tot motorul si nu vrea sa porneasca.Are 109000 de kilometri.Din pacate lantul de distributie "rontaie" la pornire cateva secunde ,dupa care nu se mai aude.Erori pe vcds nu sunt.Este posibil ca din cauza distributiei sa porneasca greu?Dupa pornire,daca o opresc si o repornesc,porneste fara probleme,iar de tras trage bine,nu trepideaza,nu da in nas la accelerare.Daca aud zgomotul de lant la pornire,teoretic ar trebui schimbat tot kitul,altfel dau de probleme mai mari,Orice sfat este binevenit.Va multumesc
  27. sk100it

    Eroare pretensionator centura

    Va multumesc tuturor pentru sfaturi.Am reusit sa rezolv problema.Am demontat stalpul central,am scos centura,am arcuit un pic contactele de la ambele mufe,erau nitel oxidate,le-am curatat bine,am verificat centura pusa pe banc si avea 2.2 ohmi,cablajul a fost ok,iar dupa montare a disparut acea eroare de airbag,care era de la acea capsa pirotehnica,sau cum i se mai spune.Seara frumoasa tuturor
  28. Robert11

    Noul motor 1.5 TSI

    Am inteles. Din ce am citit, intre 180k-240k ar trebui schimbata. Eu am 162k, poate inca nu trebuie dar cand voi avea 180k si voi depasi acest numar de km, poate ar trebui. Nu stiu daca mai e cineva pe aici cu acest numar de km pe motorul asta. A fost cinvea la service sau la reprezentanta si a inspectat distributia? Daca da, unde ? Sa merg si eu pentru o verificare. Sau stiti in Romania un service care are aceasta scula si o face perfect la loc ? Pot suna la reprezentanta sa intreb, dar sunt curios sa aflu niste pareri. Adica, imi e frica, cum e la noi, reprezentanta sa zica ca da, imi schimba dar sa nu o faca cu acea scula si dupa sa nu mai mearga cum trebuie sistemul ACT sau… motorul sa nu mai functioneze cum trebuie, cum o face acum.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!