Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 433 zile.
- Ultima oră
-
60-100 bari zic cei de la Odorhei.
-
La BMW trebuie asteptate ofertele de stoc, masinile se devalorizeaza destul de repede.
-
Nu știu cum pot obține ei 100 bari și la debit mare. Aici cred ca e o greșeală.
-
Pe situl celor de la Odorheiu Secuiesc scrie: ,, Filtrele de particule trebuie curățate la temperaturi ridicate(intre 450-700C) cu presiune mare 60-100 bar, fără chimicale si aditivi! Elementul filtrant nu se deteriorează la temperaturi ridicate pentru că aparatul special cu care lucrăm miscă aerul fierbinte in filtru in așa fel incăt căldura este distribuită uniform! Elementul filtrant este făcut dintr-un material rezistent la temperaturi ridicate. In timpul regenerarii automate pe masina senzorul de temperatura masoara intre 500-750 grade!!! Probleme apar cănd filtru DPF este înfundat si gazele fierbinți nu au trecere libera si se adună intre turbosuflantă si elementul filtrant. In aceste cazuri poate să apară urme de topiri in elementul filtrant!" 700 grade este temperatura maxima folosita pentru arderea cenușei.
-
No pai asa da , si masini moderne la care se vede ca s-a lucrat cu adevart la design , si reduceri substantiale Niciodata nu am fost atras de marca asta dar trebuie sa recunosc , in ultimul timp imi plac cum arata
-
Exista vreo diferenta fizica/mecanica intre 1.5 tsi 115 cp si 150 cp ma refer la golf, am comandat si urmeaza sa fie livrat la anul si vreau sa stiu daca se poate mari puterea din calculator
- Astăzi
-
Tocmai ce am verificat si injectoarele pe bank ,toate 4 sunt foarte bune(o sa atasez si fisa maine aici),pompa de inalte are presiunea ceruta ......ce sa mai verific,pompa din rezervor ?
-
@tavitarada, dealerii BMW sunt foarte agresivi pe oferte, 15-20% e normal pt ei.
-
BMW X5 xDrive50e De la 99.402 EUR Cum adica da TVA jos la BMW ? Cine il da jos ? Platesti cu 21% mai putin pe masina sau cum ?
-
Problema senzori parcare spate T5 Multivan
tyty25 a postat în topic iniţiat de florin83 din VW T4, T5 & T6
Ok mulțumesc frumos pentru raspuns, am incercat sa o traduc dar nu le traduce bine si nu inteleg nimic, nu ai cumva o schemă sau macar sa imi dai o ideie unde vin următoarele fire legate? Firele can am înțeles Bcm 18 si 19 Firul negru cu verde in tablou ca este plus dar nu stiu ce siguranță Maro este masa vne legat pe masina Si mai sunt firele de duc in buton,sunt 6 la număr In mufa mica neagra 2 fire gri si maro Mai am inca 2 fire la fel gri si maro Si inca 2 fire mov si mov cu o dunga rosie Multumesc frumos pentru ajutor -
Am postat pe topicul de EV, pun si aici sa citeasca @tudy_cnu, poate cine stie, aceleasi "conceptii" sunt si la X5. 2021 > PHEV BMW iBMUCP 21F37E Post-Crash Recovery — When EU engineering becomes a synonym for “unrepairable” + "generating waste"
-
Salut esti fostul kspic medicul din Brasov, de pe forumuri cu uleiuri? Aveai pe tiktok user,numai de uleiuri vorbeai. De ce te-ai sucit pe echipamente audio?
-
Cine sa vada cate din propietati mai are uleiul dupa 10-15.000 km sa trimita monsta la laborator . https://greenoilcheck.com/
-
Ok.Multumesc.
-
Le repet, pentru ca lumea refuza se pare sa inteleaga, si a ramas cu sintagma... KM, FELXIBIL, CAT ZICE PRODUCATORUL... etc Normal ca nu e un lucru rau, e chiar un lucru indicat, si util, si esential in a-ti intretina masina corespunzator. Media in Bucuresti poate fi si de 10-12kmh ( am vazut destule cazuri ). Exemplul cu 5000km a fost doar de exemplificare, un schimb de pana in 10k km eu zic ca e ambsolut decent din toate punctele de vedere. Daca vrei totusi sa stii cat de tare se degradeaza un ulei dupa 7500/10000/15000km sunt destule site-uri cu sute/mii de analize de uleiuri unde poti verifica ce proprietati de ungere/racire mai au ele ( hint - diminuate semnificativ! sa nu mai vorbim de 20-25k km !!! ) Informatiile aceastea exista online si se pot citi, asimila, pentru cine e dispuns sa faca asta. Eu nu circul prin oras decat destul de putin, media mea e pe la 65-70kmh, si tot fac schimburile la 10k. Cu CAT previn uzura nu cred ca o sa-ti spuna nimeni niciodata, dar CAT DE TARE se degradeaza un ulei dupa 10/12/15k km se poate vedea prin multitudinea de teste ale uleiurilor uzate, care se gasesc pe net/forumurile dedicate ( unul din ele fiind oil-club.de de ex)
-
sub 10k km, e doar partial SH
-
lant lungit sau sarit cu un dinte
-
Pfff, BMW de 82k euro si n-are ACC.
-
Astea is masini SH in toata regula, nu noi.
-
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=440691774&clim=AUTOMATIC_CLIMATISATION_4_ZONES&cn=DE&dam=false&fe=AIR_SUSPENSION&fe=HEAD_UP_DISPLAY&fe=VENTILATED_SEATS&fr=2025%3A&isSearchRequest=true&ml=%3A10000&ms=3500%3B49%3B%3B50e&od=up&pa=CAM_360_DEGREES&ref=srp&refId=d02ef3b6-03f0-accf-bae6-076dcd273233&s=Car&sb=p&searchId=d02ef3b6-03f0-accf-bae6-076dcd273233&spc=ADAPTIVE_CRUISE_CONTROL&st=DEALER&vat=1&vc=Car iei pe firma iei fara TVA, deci aprox 75k eur... de aici in sus incep...
-
Am o octavia 1.6 blf pe lant cred, am eroare de sincronizare, masina porneste bine, merge bine, dar de ce imi apare eroarea ?
-
In afara faptului ca este si logic, de-aia sunt afisate separat pentru ca pot fi diferite, poti sa vezi si in manualul digital: https://digital-manual.skoda-auto.com/w/ro_RO/show/c19682fd826dff19fa7651ee6f44462d_5_ro_RO?ct=ceced0ff17a44c0aac144525644dc8a8_1_ro_RO Pagina 183:
-
Eu sper sa nu fie nimic de discutat, imi ajunge cat citesc pe aria diesel. Tu de ce speri? Ca n-am prins ideea.
-
Intretinerea si costurile service Kodiaq 2
florin.23mai a postat în topic iniţiat de razvan.ac din Kodiaq 2
Salutare, am fost la revizie la 15000 km (ceruta de mine). Motor 2.0 tsi, 204CP. Schimb ulei si filtru ulei. Cost 1111 lei
