Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. halamadrid

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Daca ar fi doar dupa neveste, toti am conduce minim Caravelle.
  3. RazvanBlade

    Fabia 3 - discuții generale

    Salut, Intre timp am facut toate codarile si cred ca ceva in "plus"... cand deblochez masina, becurile de pozitii spate si becurile de la nr se aprind si nu se sting pana nu blochez masina inapoi. in fata nu se aprinde nimic. Asta se intampla in orice pozitie as pune switch-ul la blocul de lumini. Am bifat ceva in plus/minus din greseala? Este deranjant ca las masina destul de mult deschisa si se duce bateria. Multumesc.
  4. Crs.Vag

    Intretinerea si costurile de service

    Nu, prima revizie de nici 1 an, masina fiind luata in septembrie, 2024. Eu le-am recomandat să facă revizia, e păcat de motor să nu primească o atenție sporită, cu revizii la 1 an sau maxim 15k km și fiind și uleiul din fabrică.
  5. Astăzi
  6. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Singurul motiv pentru care se înlocuiește pompa de apa este pentru ca se umbla la distribuție dar aici nu e cazul. Pompa nu e un consumabil. Bineînțeles că preventiv poți sa înlocuiești orice mai ales dacă pleci la drum lung prin locuri unde nu exista service.
  7. Cristi_V

    Intretinerea si costurile de service

    Prima revizie la doi ani, nu?
  8. Ieri
  9. tatae_8700

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Salutare! Ce cod de cutie am si ce ulei trebuie sa pun? Mulțumesc frumos!
  10. Skampia

    Vibratii la peste 120 km/h

    Maine o sa fac asta,desi am echilibrat si verificat rotile(jante aliaj de fabrica “17 cu anvelope 2023 kleber dynaxer) inclusiv pe Hunter Road Force.. Geometrii tot pe Hunter..exact senzatie de janta nestransa sau stramba sau planetara..innoadă la accelerare,de la 110km/h in sus..se comporta ciudat,de aia am si inlocuit azi planetarele
  11. albinaru

    Filtru diesel de particule - DPF

    Salut! A folosit careva GerTechTeile ? Se lauda ca nu ar fi nociv pentru substantele care coafeaza ceramica DPF ui.
  12. EEXCALADE

    Vibratii la peste 120 km/h

    Fa o proba cu alte roti .
  13. Crs.Vag

    Intretinerea si costurile de service

    Octavia 4, facelift. 1.5, 115 cp, manuala. Prima revizie, filtru ulei, 4.3 ulei mobil 1 la butoi, manopera, șurub golire baie ulei, șaibă și materiale mici...784 lei. Avia Pantelimon. Nu e skoda mea, e a var-mii. Km, in jur de 13500 spre 14 000. Mult, puțin, aia e, altii cereau 900 lei. Oferta similara a mai dat Târgoviște(a). Filtre aer si polen, comandate de mine, 125 lei. I le schimb eu. Deci mia de lei pt un banal schimb de ulei si filtre. Altfel, ajungea la 1200-1400 lei cu filtrele lor. Aleluia
  14. cristi511

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Ce nu prea înțeleg este pt ce anume este adusa si cadita in discutie. Cineva a scris la un moment dat pe aici pe forum o treaba foarte desteapta: cantitatea de bagaje este determinata de mintea nevestii.
  15. Skampia

    Vibratii la peste 120 km/h

    A mai gasit cineva vreo solutie la problema aceasta? Am inlocuit astazi si planetarele pe Lobro si din pacate vibratia in volan apare tot de la 110/120km/h in sus,pe accelerare/decelerare,panta sau rampa sau lasata pe neutral la viteze de autostrada..(nu apare pe franare),in aceleasi conditii ca si cu planetarele vechi care aveau ceva joc in capetele dinspre cutie. Masina este o Skoda Dsg 140cp CFFB Deci in decurs de o luna am verificat rotile de 3/4 ori la diverse service-uri de roti de renume,am inlocuit bucse brate,facut geometrie, si ultima si cea mai costisitoare..planetarele. Am mai verificat rulmenti,pivoti,capete de bara etc pe la o statie itp a unui prieten direct pe platane. Nu mai stiu ce sa-i fac,orice idee este bine venita.
  16. andrei_221

    Noul motor 1.5 TSI

  17. BeciAcustic

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Asa arata portbagajul cu: bicicleta, trotineta, o sacisa maricica cu jucari de plaja, caricior si landou. Portbagajul se inchide perfect si ma gandesc ca la un drum mai lung u de am nevoie de bagaje as putea scoate polita aia neagra si sa pun cele 2 trolere deasupra pana in tetiere. Momentan, pentru drumuri in oras varianta asta este la fix :).
  18. Dan Adrian 1975

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Caut coleg(membru forum) ptr diagnosticare problema masina,log ,scanare ,interpretare 1.6TDI EURO6 CXXB
  19. V.Florim

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)

    Cum se comporta DQ200 pe Passat B8.5 1.5TSI 2019-2021? Am tot citit ca in trecut erau probleme costisitoare la aceste cutii, pe generatiile noi care este adevarul? Sunt in continuare problematice? Ar merita un swap catre Arteon cu acelasi motor dar cutia DQ381?
  20. Al Bundy

    Instalare carlig remorcare

    Scrie în postul de mai sus.
  21. andrei_221

    Campanii și rechemări în service – Superb 4

    din ce stiu cu zgomotul de la oglinzi , unui cunoscut i-au spus ca e problema de care se stie si se foloseste o unsoare speciala, i-au spus ca nu se schimba, ca piesele sunt aceleasi, ar face zgomot si cele noi.
  22. Robert11

    Noul motor 1.5 TSI

    Si eu consider ca ne incadram la nivel ridicat de praf. Sau cel putin suntem peste medie. In afara, Germania/Olanda cand spalam masina si dupa o saptamana era parbrizul curat in partea dreapta sus, unde stergatoarele nu ajung. La noi, si cand parcata intr-o saptamana e plina de praf. Va multumesc pentru sfaturi, mi-am facut o idee totusi, o sa o inspectez in prima faza. Daca asa dau producatorii probabil pot sa o duc spre 200k totusi. Sau macar inca un 20k mai pot merge, insa pompa de apa, eu as schimba. Daca se intampla ceva cu ea, cam ramai in drum si nu prea imi doresc asta, vbine nu isi doreste nimeni. Am inteles ca la motorul asta nu este pe distributie, e undeva in partea dreapta situata, pe partea cu bateria. Am mai vazut ca nici curea la pompa de ulei nu este ca si la 2.0 tdi. Asta daca am inteles eu bine.
  23. andrei_221

    Probleme tehnice specifice Superb 4

    dupa schimb sau chiar dupa livrare, posibil nu a fost la maxim nivelul pe joja. Nu e problema mare. Problema e daca continua in acelasi fel completeaza si urmareste.
  24. EEXCALADE

    Noul motor 1.5 TSI

    Ne incadram lejer la tari cu nivel ridicat de praf
  25. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu schimbi distributia la km aia, mult prea devreme. Inspectie vizuala de curea, dar nu vei vedea nimic in neregula.
  26. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Eu tot cred ca e prea devreme pentru distributie. Uite ce recomanda VAG, a fost postat pe o pagina anterioara. In cazul 1.5 tsi, 300.000 km /15 ani-inspectie. Oricum, nu cred ca iti scoate cineva asta din cap odata ce ai pornit pe ideea ca vrei sa fii sigur de masina. Poti spune ca suntem intr-o tara desertica, plina de praf, caz in care deja e depasit rulajul cu 40.000 km.😀 Nu stiu daca un kit aftermarket va contine o curea asemanatoare ca rezistenta ca cea din fabrica.
  27. aditzu'

    Noul motor 1.5 TSI

    Ia seria de sasiu. Cere oferte de la mai multe service-uri autorizate rar si de la reprezentante VAG. Macar iti faci o idee ce costuri sunt. Pompa de apa e scumpa. Din ce am vazut preturile sunt de la 1500 lei Hepu pana la 2100 oe.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!