Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 16 zile.
- Ultima oră
-
Jante, anvelope & TPMS (Tiguan 5N & 5N2)
Doomy a postat în topic iniţiat de gynel din Tiguan 5N & 5N2
@Alin2214 Da ! Afla cauza de ce s-a uzat doar o anvelopa neuniform inainte sa pui anvelope noi. -
Colmatare
-
-
Felicitari! Frumoasă alegere! Inca un om ferict!
-
Salutare ... Azi a ajuns și a mea la dealer. După circa 8 zile de stat la Curtici. Fiind weekend nu o o pot ridica deocamdată pentru că nu are numere roșii. Probabil miercuri să o iau acasă. Atașez câteva foto trimise de dealer.
- Astăzi
-
Ferdinand Piech a avut multe ambitii, dupa cum unii stiti deja, a stat la baza crearii multor masini consacrate, inclusiv Porsche 911, a creat Porsche 917 care a facut istorie in LeMans, a inventat sistemul QUATTRO TORSEN (disponibil si pe Phaeton), Audi Quattro facand istorie in WRC, sistem 4x4 revolutionar, inca disponibil pe o serie de masini din prezent. Omul a tranzactionat cumpararea Lamborghini, Bentley, Porsche si Bugatti de catre grupul VW, probabil ca fara aceasta "mutare strategica" am fi vorbit la trecut de aceste branduri HIGH-END. Desi a fost foarte dur si a "calcat pe cadavre" ca sa isi atinga obiectivele, a lasat in urma sa 2 modele de care vorbim si in prezent: VW PHAETON si BUGATTI VEYRON, singurele modele auto din istorie care au avut un buget individual alocat de dezvoltare de 1.5 MILIARDE de EURO si PROPRIA FABRICA! Ambele modele au "scurs" compania de niste milioane, pierderile au fost evidente datorita vanzarilor, care nu au fost dupa asteptari. Piech si-a atins totusi obiectivul, a creat niste masini de TOP, impunand niste detalii de domeniul fantasticului inclusiv pentru ziua de azi! Desi, daca e sa ne raportam la ce "plastice" se construiesc azi, cred ca nici n-ar mai trebui sa compar, inclusiv in gama "de LUX". Azi, in fabrica transparenta de la Dresda, unde era creat Phaetonul, chiar si Bentley pentru o perioada scurta, se fac modele electrice, ID3, ID4 si Golf E, VW si-a scos "parleala", ba chiar e pe plus bine de tot. Nu era o problema, oricum VW a castigat enorm din vazarea altor modele "de masa", deci e irelevant. Lambo, Bentley si Porsche fac profituri mari in gama de lux, deci au acoperit de mult gaura facuta de Bugatti si Phaeton care e foarte mica comparativ cu vanzarile globale. Bugatti inca se vinde pe pierdere! VW isi permite si vrea sa ramana in TOP cu aceste HYPERCARURI la nivel global, doar pentru ca poate, nu e problema! ❤️ Grupul VAG se afla pe locul 2 la nivel global, dupa Toyota in acest moment! Chiar azi citeam un articol legat de acest aspect. Niste poze "umile" din telefonul meu cu "niste VW BEETLE"🐝 create de Piech: DIVO-vandut cu 10 000 000 euro la licitatie! Chiron SUPER SPORT 300+ vandut cu 8 000 000 GBP tot la licitatie! 0-200 km/h 5.8 secunde Viteza maxima 440 km/h Grand Sport Vitesse, record pentru cea mai rapida masina decapotabila din lume 408.84 km/h:
-
a incercat cineva metoda cu spray prin gaura sondei lambda si apoi regen fortat? in afara de a nu curata eficient sau deloc, ce probleme ar putea cauza?
-
Jante, anvelope & TPMS (Tiguan 5N & 5N2)
Alin2214 a postat în topic iniţiat de gynel din Tiguan 5N & 5N2
Altfel stric ceva la sistemul 4x4 nu? Inseamna ca o sa ma orientez la niste anvelope mai accesibile ca pret si nu ma arunc la cele premium. Va multumesc frumos amandorura pentru ca mi-ati raspuns. -
Mulțumesc frumos!
-
Ambele sunt facute de VDO Continental...difera locația! Ambalajul e chestie de marketing!
-
Așa mi se pare și mie normal
-
Se pune norma prescrisa în manual.
-
Buna seara, Am un polo 9n3 din 2009. Masina nu a avut ca dotare de fabrica spalatoare de faruri. Recent am cumparat o bara care are splatoare de faruri si am montat-o pe masina. Am ajuns la partea electrica si nu reusesc sa activez functia pe calculatorul de confort, codul calculatorului este 6q2 937 049 f. Din ce am vazut in schema electrica, daca reusesc sa activez functia ar trebui sa adaug un releu care sa fie conectat pe pin-ul 18 in calculatoru de confort. A mai facut cineva asta sau ma poate ajuta cu cateva sfaturi in legatura cu activarea functiei?
-
Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw
sdR+ a postat în topic iniţiat de Elanul din Intrebari Frecvente
Mulțumesc, a fost dimensiunea corecta. -
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
micutu82 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Salutari, detin o skoda octavia 2, 1.2tsi, fabricata in data de 1.12.2011, avand 93000km. Acum 1.5 ani am fost la Brady, mi-au verificat alungirea si au zis ca-i ok. Acum am obs ca pe la unul din suruburile capacului de sus de la distributie imi curge ulei. Am fost la mecanic, am desfacut capcaul si am observat ca nu pe toate laturile capacului fusese pus mastic plus ca am gasit si niste mastic pe patine. Vizual s-a verificat la partea de sus si distributia si era foarte bine tensionata in zona patinelor. Chiar si asa, de la un timp, mai ales cand e foarte cald si masina sta mai multe zile in soare, a inceput sa-mi faca si mie zgomot la pornire. Intrebarile mele ar fi urmatoarele: 1. se poate verifica distributia si cumva pe tester? de la avia mi-au spus ca nu se poate, ca-s povesti, singura varianta e sa se dea jos capacul de sus 2. stiu ca la masinile astea sunt mutle tipuri de distributii c-au fost probleme, eu ce cod ar trebui sa am? daca-l stiti, bineinteles filmulet (linkul filmuletului cu zgomotul facut la pornire este de onedrive, nu stiu altfel cum pot uploada filmulete) Am atasat si o poza cu distributia, bine, doar partea de sus unde s-a dat jos capacul. Multumesc, -
Cam stiu ce a vrut sa zica Nicusan... piesele sunt toate "made in china", doar ca cele cu ambalaj cu marcaj VDO sunt asamblate, verificate si au codul generat in Germania, iar Continental sunt asamblate/verificate si cod generat in China.
-
Bucuresti- Mamaia: Travel Assist setat la 132 km/h, AC setat la 22, 4 persoane, portbagaj plin, trafic moderat. Bateria a scazut de la 94% la 16%:
-
Dupa 20 ani inca lumea nu stie sau nu vrea sa stie ca Siemens VDO=Continental Compania Siemens VDO a fost achiziționată in 2007 de Continental! Denumirea azi este: VDO-Continental Continental VDO Brand Transition Flyer A4 RO.pdf
-
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Am zis de ce nu isi atinge scopul. Plus ca o electrica noua subventionata nu elimina pana in 2025 nicio masina veche de pe strazi, nu? Te duceai frumos si spuneai ca vrei banii, fara sa casezi o masina veche. Marimea sumelor stabilite avand in vedere criteriul poluarii nu are la baza un calcul, ci pur si simplu posibilitatile bugetare. A fost si 10.000, acum e 7.000 de euro. Daca nu era lobby-ul facut de producatori plus interesele unor smecheri cu putere de decizie, nu mai exista nicio subventie pentru masini electrice. Ce sa castige statul? A, ca vor fi mai putine probleme de respiratie in orasele mari? Cui ii pasa? Statului, in niciun caz! Daca vrei sa economiseasca statul banii cheltuiti in sanatate, interzice maine tutunul, limiteaza consumul de bauturi dulci, consumul de alcool. Deja ai insanatosit o mare parte din populatie. Asa cum nici Casa verde nu isi atinge scopul. Majoritatea prosumatorilor nu incarca in sistem decat cantitati mici de nergie,tot poate fi produs peste consumul instant, se pierde. Sistemul nu permite preluarea cantitatilor excedentare produse decat intr-un procent mic. Daca nu ai acumultori, statul roman (de fapt, toti fraierii de platitori de taxe) doar ti-a finantat tie personal o investitie cu 5.000 de euro. Cum sa nu fie multumiti ceilalti cetateni ca o parte dintre ei au primit pomana din banii lor 5.000 de euro, doar e pentru sanatatea lor, nu? Cu ce ajuta asta statul? Cu nimic, pentru ca, din ce produc panourile, mare parte SE PIERDE! -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
j4ever a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Vă salut Am probleme cu cutia de viteze la un Golf 7.5 2.0TDI cu 150hp, 180k km. Mi-a intrat în emergency gearbox mode și la scanare cu testerul apare eroarea: 10668 - P173600 – Position sensor for clutch 2 Mașina schimbă doar în vitezele impare, asta până ajunge în viteza 1 și apoi nu mai poți trece în viteză superioară. Din căutări și întrebări am înțeles că ar fi partea electronică de la mechatronic la care ar trebui schimbat senzorul de presiune. Merită reparatul pe partea electronică ? @a_andrei am văzut că tu ai avut parcă problmema asta. -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Ma uit in trafic si dupa cate fumigene vad imi dau seama ca nu-i pasa nimanui de poluare. Nu va bateti capul prea tare ,aberatiile si deciziile fara pic de logica sunt la ele acasa . -
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Ce spui tu este un non-sens. Cum adica nu isi atinge scopul ?? Daca eu imi iau o masina noua (nu mai zic sa fie electrica sau hibrid) in loc de una sh, nu e niciun castig? Daca la tine in oras niste unii isi iau electrice, oare tu nu castigi nimic ?? Oare populatia nu e prima castigata ?? Oare Statul nu castiga pe termen mediu si lung ?? Suma nu este discriminatorie cata vreme este legata de poluarea masinii: o electrica polueaza mai (aproape nimic in folosinta) putin decat una hibrida, care si asta polueaza mai putin decat una pe combustie. Daca Statul face maine o campanie de consitientizare/informare la TV (deci sume platite din Buget) in care zice ca recomanda sa nu mancam mititei ca nu sunt sanatosi, dar in schimb sa mancam mai multe salate, tu care nu mananci mici (ca nu mananci) o sa zici ca ..nu e bine, ca ce te intereseaza pe tine sa se cheltuie pe astfel de campanii ? Oare nu cumva ai si tu ceva de castigat in mod indirect ? Dar oare Statul, nu are de castigat in mod direct pe timp mediu si lung ?? -
@miskaaua Completeaza cu adblue si verifica dupa.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Cu ministri de finante gen Caciu, Cîțu sau Bolos, pararea mea ca Tanczos Barna s-ar achita mai bine de sarcini, chiar daca, spre deosebire de primii doi, nici nu are pregatire de specialitate. Probabil ca UDMR are echipe de specialisti pregatite pentru cateva domenii, ii cresc de tineri, iar fiecare ministru vine cu echipa sa cand e numit. Celelate partide ar trebui sa ia aminte ce inseamna sa iti cresti membrii, tabara de vara nu e doar pentru betivaneala si agatat colege. -
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Nu au bani pentru ca statul e dator la stat peste 5 miliarde lei ! Potrivit ANAF, la data de 30 aprilie, valoarea totală a restanțelor „recuperabile” (termenul folosit de ANAF) de la companii este de 33,753 de miliarde de lei. Pentru a reintra în ținta de deficit asumată de România în fața Comisiei Europene (7.5% din PiB) este nevoie de 30 de miliarde de lei. Pentru a înțelege expresia „restanță recuperabilă”, vom apela la explicația furnizată de ministrul de Finanțe, Tanczos Barna la începutul anului 2025. Datele au fost furnizate de ministru în 15 ianuarie, în timp ce informațiile prezentate au fost actualizate pe 30 aprilie: „Avem la nivel național undeva la 124 de miliarde de lei care sunt urmărite de ANAF, în diverse faze de executare silită (...) Avem undeva în jur de 38 de miliarde de lei recuperabili, ceilalți, în mare parte, sunt bani pierduți”, exlica ministrul Tanczos Barna. Potrivit Agenției, sunt 636 de „operatori economici cu capital/patrimoniu integral ori majoritar deținut direct sau indirect de autoritățile publice centrale ori locale” cu restanțe „recuperabile” în valoare de 5,4 miliarde de lei. 124 minus 38 = 86 86 miliarde de lei sunt PIERDUTI ne anunta ministrul finantelor senin Dar ne trebuie sa mai ciupim 1 miliard din diverse chestii asa ca oprim tot si punem jugul pe toti Ce va trebuie masini , alea sunt un lux , nu conteaza ca sunt din banii vostri munciti corect , puneti mana sa platiti datoriile statului la stat ! Oricum , ca sa nu mori de foame am inteles ca este nevoie de 11 mii de euro lunar