Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 820 zile.
- Ultima oră
-
Îl folosesc zilnic aprox câte 80 de minute. (40 min per drum) Am clima setată la 23-24 de grade și, cum (încă) e cald afară îmi convine așa în mașină. Am rămas și cu obiceiul de a opri AC-ul cu 10 minute înainte de a parca mașina. Ideea este că am simțit mirosul aiurea imedat după ce am luat mașina din service. E drept că am mers vreo 3 zile fără freon (până au venit piesele), de comun acord cu mecanicul care mi-a golit/ depresurizat instalația pentru a nu pierde mai mult freon în tot acest timp. Am folosit doar ventilația. E „bine” atunci. Stau cuminte.
-
Nu am vazut ca se refera la cele de pe spate ....
-
Cand am comandat masina nu am ales geamurile privacy desi exista un pachet la numai 100 euro (geamuri si luneta privacy, alarma, suspensie sport). De ceva timp tot m-am uitat prin dezmembrari de geamuri si luneta privacy pe care le-am gasit in dezmembrari aproape de Targoviste. M-am urcat in masina, am ajuns la parcul de dezmembrari si le-am cumparat. Geamurile le-am montat in regim propriu cu ajutorul unui prieten. La primul a mers mai greu dupa care, vazand exact ce este de facut la al doilea a mers usor treaba. Luneta a fost montata la Worldglass Parbrize Alexandria pe care ii recomand pentru cei din Teleorman. Lucreaza curat, rapid si chiar se pricep la ce fac. Mi-am facut timp sa montez si eleronul pentru portbagaj. L-am montat cu banda dublu adeziva de calitate. Mai jos va las cateva poze cu masina. Drumuri bune!
-
Golf 1,2 TSI, 105CP - "Da in nas".
loghy a postat în topic iniţiat de george324tdx din Golf VI & Jetta
https://vwforum.ro/search/?&q=Nas&type=forums_topic&nodes=107,19&search_and_or=or&search_in=titles&sortby=relevancy - Astăzi
-
Golf 1,2 TSI, 105CP - "Da in nas". De la 90 la 130km/h daca accelerez rapid(ma bag in depasire si vine cineva tare din spate), da in nas, adica are unele intreruperi in alimentare sau de la aprindere. Daca accelerez lejer(sunt singur pe autostrada si nu ma impinge nimeni din spate), urca in turiatie frumos de la 90 la 130km/h fara nici o problema! Are cineva idee de la ce sa fie? Ce trabuie sa verific? Multumesc! GeorgeD
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
skodamen a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Ce firma ai pus? -
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
vizitator a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Atunci zgomotul nu era de la distributie, ma gandesc eu. Mie imi spuneau mecanicii de la Avia ca la 1,2 TSI zgomotul de la pornire de multe ori este produs de amorsarea pompei de ulei si nu de alungirea lantului. In locul tau as duce masina inapoi la cei care au schimbat distributia, legal ai garantie la lucrare si la piese. -
Si vara la cati km ai regenerare? @_R_A_D_U
-
Multimedia - Antena GPS - Nu mai functioneaza
cosminwon a postat în topic iniţiat de AlexandruGalati din Passat B8
Salut! Eu nu am sistemul de navigatie pe masina,am doar multimedia. Displayul din bord este cel mediu ca marime(nu este cel.mic). Daca schimb unitatea din torpedou(banuiesc ca aia are gps-ul integrat),imi apare componenta activa? Am patit-o la un Q5. A mers pana i-am pus contactul. Multumesc! -
Salut! Incearca si fa un basic settings la cutie. Posibil sa-si revina. Cati km are masina? Daca are multi(300+),posibil sa fie si din ambreiaje.
-
Și la mine e la fel. Iarna regenerarea e chiar la 600km. CFFB, 350k km.
- Ieri
-
Salut ai reolvat problema Buti9112?Am aceiași problema cu un Audi A6 din 2011 si nu stiu ce să-i mai fac.Multumesc
-
se refera la convergenta pe spate. nu are legatura sensul surubului, ca el tot pe excentric lucreaza. dar ... trebuie puse saibele excentrice noi, pentru ca e foarte des intalnita problema saibelor uzate, care stau pe loc cand se invarte surubul... si de aia nu se regleaza nimic,. Nici nu ai idee ce usor se reteaza motul ala care prinde pe canalul din surub... chiar si la saibe noi, dar neoriginale, la care e metalul moale... Nu cred eu ca ai schimbat toate cele 4 brate pe fiecare roata... Daca nu iese totusi convergenta, trebuie umblat si la bratele mici fixe (inlocuite) eventual chiar si la S-urile superioare .... iar pe interior, anvelopele se uzeaza si de la cadere aiurea, care se regleaza din S-urile ... la care nu prea poti ajunge si majoritatea mecanicilor nu se streseaza sa umble la reglaje...
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
sau un PM cu seria de sasiu sa vedem daca masina are actiune -
e in mijlocul Mordorului... nu ai acces la el... decat prin demontare totala bord.
-
Asa era si la mine acum un 1 an si de atunci a început diferența asta
-
Ai folosit AC-ul relativ putin?
-
înlocuire Instrument cluster
Dany_aleksandar a postat în topic iniţiat de Dany_aleksandar din Ibiza / Cordoba
@spido În primul rând vă mulțumesc pentru răspunsul prompt ! Astfel, mai bine las clusterul original și n-am alte bătăi de cap. Ați putea vă rog să mă ajutați cu pașii pentru coding pe VCDS (dețin unul și l-aș pune la treabă...) și eventual, dacă se poate, o schemă pentru legăturile celor 3 butoane? Aș opta pentru montarea lor din cauză că pe lângă faptul că jugul cu manete pentru tempomat și computer de bord este greu de găsit în dezmembrări, iar cele noi au un preț de aproximativ 400 de lei, am avut în trecut o experiență cu niște manete nefuncționale primite prin curier. Multă stimă ! -
La mine se regenereaza la fel, 350 km, in regim autostrada -astă iarna și acum pe pe vremea asta la un drum de Bg.
-
1-da,asa este 2-da,poti face asta dar e pacat de aspectul non OE. Va trebui insa o alta interfata ptr citit codul pin al ceasurilor vechi. E necesar ptr adaptarea noului cluster.
-
Salutare ! Mă bate gândul de ceva timp să schimb I.C-ul la al meu Seat ibiza 1.9 ATD din 2002. Am găsit să cumpăr la un cunoscut I.C-uri cu codurile VDO 110 080 105 029A și VDO 110 080 105 044A, pe mașină fiind montate din fabrică VDO 110 080 104 010A . Menționez că motivul principal in proporție de 90% este dorința de a avea computer de bord pe mașină, restul de 10 % fiind dat de aspectul lor și de faptul că ambele sunt varianta FR... Întrebările mele: 1. Din ce am citit pe forumuri acum mult timp, dacă îmi aduc bine aminte se menționa faptul că se poate pune computer de bord pe Ibizele 6L fabricate înainte de 2006 care nu au avut în dotare de fabrică acest lucru, prin coding pe VCDS și înlocuirea jugului cu manete, cu unul compatibil (care sa aibă maneta pentru ștergătoare cu butoane pentru C.B) . 2. Dacă punctul 1 este posibil, aș putea face o "românească" ? mai precis, să omit înlocuirea jugului cu manete și să montez 3 butoane mici în bord (Up, Down și Reset) care să preia funcțiile pe care le-ar face în mod normal maneta cu butoane pentru C.B. Aș prefera acest lucru datorită faptului că în trecut, am înlocuit jugul cu care a venit mașina din fabrică, cu unul ce are funcție pentru tempomat. 🙃 3. În cazul în care singura variantă de a avea computer de bord pe mașină este înlocuirea clusterului (+ înlocuire manete), este vreunul din cele 2 clustere menționate mai sus compatibil cu mașina mea ? Care ar fi procedura cap-coadă ? Mulțumesc anticipat !
-
Am o întrebare, de ce pe perioada verii își face regenerarea 200 km iar pe perioada iernii face regenerare la peste 400 km la același regim de mers?
-
convergenta se regleaza din capetele de bara.
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
ymw a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Salutare!Shock!!!Am înlocuit kit distribuție...toate bune și frumoase,rulat @2000 km și iar la început să zornăie la pornire!Da zornăie...acustic,cred că îl întrece pe cel care l-am schimbat!Ați mai întâlnit s-au auzit vreun caz asemănător...? -
Salut, nu.