Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 85 zile.
- Ultima oră
-
@tavitara Ah, ok! My bad, am interpretat ca ai spus sarcastic. 🤭 In parcarea privata nu exista locuri pe lung unul dupa altul, doar paralele asa ca oricum nu ar intra. Cei care intra in complex cu masini de transport le lasa in parcarea exterioara, dar pentru scurt timp, cat au treaba prin cladire si/sau pot intra in garaj dar cu utilitare medii/mici, ca sa incapa pe inaltime. Pentru acces ai nevoie de cod (sau telecomanda) pentru a deschide poarta principala in complex si daca lasi masina mai multe ore trebuie sa ai in parbriz un fel de legitimatie cu o stampila (antet), primita de la cei care administreaza cladirea, ca sa faci dovada ca esti locatar. Fiecare locatar are 2, in caz ca are 2 masini sau una pentru el si una pentru un vizitator, in caz ca vine cineva la tine si parcheaza masina in complex. Parcarea este supravegheata video, este pazita si se fac controale, tot vad agenti care vin si verifica acel permis de sedere, cei care nu au, primesc amenda. Este un sistem creat special ca sa nu parcheze straini, doar locatari.
-
RNS 510 - Columbus - Update FW si harti
noni007 a postat în topic iniţiat de florin.petre din Navigatie
Se rezolva ambele aspecte. Mai multe detalii in PM. -
VW Passat B8 2018 android auto/carplay indetificare MIB
noni007 a postat în topic iniţiat de ctl01 din Passat B8
Daca unitatea a fost data jos de pe o masina pe care a functionat si ai cabluri pe banc fara CAN, nu o sa iti declanseze CP. Daca pui unitatea in alta masina, in secunda cand ai pus contactul, o sa ai mesaj pe ecran CP si o sa pierzi sunetul. Display nu are CP. -
Nu am zis in sens rau cum e acolo , ci bun Aici parcarile de la blocuri sunt pline de dube si dubite , ocupa si 2 locuri multe din ele iar masinile personale ocupa locul in parcare nemiscate cu saptamanile
- Astăzi
-
Suv-urile din categoria asta (premium small SUV) au "talentul" asta de a fii ft bune, nu excelente, dar foarte bune pe o zona extrem de diversificata de situatii. Consumul sa stii ca e in parametrii. Co placut. Astept impresii mai detaliate despre traseu/destinatie pentru ca e de interes.
-
Am mai bifat un drum "lung" saptamana trecuta cu Macanul si am doar cuvinte de lauda. Comportament excelent pe toate tipurile de drum, incepand de la portiuni de autostrada si pana la drumuri prin satele din Bosnia . Consumul in regim mixt pentru toata calatoria a fost undeva intre 9.5 -10% (Targoviste - Dubrovnik). Urmeaza luna aceasta o intrare in service pentru revizie.
-
VW Passat B8 2018 android auto/carplay indetificare MIB
catalin004 a postat în topic iniţiat de ctl01 din Passat B8
Am testat in weekend si displayul de skoda (tableta), sigla de pornire este data de unitatea MIB, nu de tableta, prin LVDS. La cel de skoda am o mica dunga subtire verticala, posibil sa fie linie de pixeli morti.Am atasat si o poza mai jos in link. Totusi cum pot afla daca unitatea MIB are CP-ON sau OFF? https://postimg.cc/rRdmfFQT -
Am mers la altcineva pentru diagnoza si dupa citirea parametrilor si concluzia a fost ca nu are tempomat desii dupa volan parea ca are,pot seta viteza maxima si nu o depaseste.Intrebarea e daca se poate instala tempomatul fara modificari majore ,atasez o poza a volanului,poate are cineva sugestii,Multumesc!
- Ieri
-
Buna seara, Am o problema cu debitul de aer al ventilatorului,la plecare totul functioneaza perfect,setat 17 grade,manual, ventilatorul pe pozitia 4,afara 30 de grade. In 10 minute iti ingheata si sufletul de rece ce este in masina. Treptat am simtit ca s-a incalzit in masina si am constatat ca dupa circa 90 minute de condus relativ constant pe A2 ,VENTILATORUL DESI ERA PE POZITIA 4 NU MAI BAGA APROAPE NIMIC IN HABITACLU,SE AUZEA LA FEL DE TARE MERGAND DAR PE NICIO POZITIE DE EVACUARE,PARBRIZ,PIEPT,PICIOARE NU SE MAI SIMTEA APROAPE NIMIC LANGA GURILE DE EVACUARE ! L-am pus pe AUTO,a mai crescut putin debitul de aer livrat in habitaclu,dar putin,foarte putin. Dpdv temperatura nu am ce sa ma plang,putinul aer livrat era la temperatura optima semn ca compresorul A/C isi facea treaba. Am oprit toata instalatia de climatizare timp de 20 de minute,continuind drumul catre Constanta, si la repornire parca nu s-ar fi intamplat nimic,toate la locul lor,functiona perfect,nu stiu pentru cat timp ! Azi la reintoarcere s-a intamplat la fel. Am 2 nedumeriri-parca inainte la actionarea butonului de recirculare se auzea discret clapeta inchizandu-se si dezchizandu-se ,acum parca nu se mai aude nimic !!!!!!! -este normal ca la actionarea butonului AUTO sa bage aer numai spre fata, fara picioare si parbriz
-
@tavitaraSi cei care muncesc pe tir ce fac? 😄 Aia nu e "masina de firma"? Cam tot ce ne inconjoara e transportat, acu' nu tre sa te raportezi la "masina de firma" doar din perspectiva de "agent de vanzari" sau "directoras" care plimba 3 hartii. Economia adevarata de transport e bazata pe mult mai mult decat atat. Am spus in postarile precedente ca am acces la niste beneficii si pentru masina personala comandata de noua de la firma, dar nu ma atrage nimic, chiar si cu reducerile/beneficiile aferente. Am multi colegi care si-au comandat totusi. Desi am 2 locuri de parcare, nu imi incape masina de firma (munca) la subterana. E utilitara Relay 3.5 tone, prea lunga si prea inalta. Ma pot folosi de ea in timpul liber daca am nevoie. Am carat mobila cu ea, brazi de craciun etc. Daca aveam unde sa o parchez o puteam lua acasa desi nu as folosi-o ca si masina personala. E masina de transport totusi. Nu e usor de parcat. P-aici n-ai voie sa parchezi masini pe strada decat daca e loc platit la primarie si nu exista dungi galbene trasate pe asfalt. Mai sunt d-astia de lasa masina 5 minute "pe avarii" in fata complexului, intr-un minut deja au amenda in parbriz, 100 gbp in 48 ore, desi, daca "incurca", in scurt timp ti-o ridica si o iei de la politie, platesti taxe suplimentare de transport platforma si depozitare in parcarea politiei, 400 gbp + vreo 50 gbp/zi. Asa ca e indicat sa parchezi legal. 🤗
-
Am inteles , pe aici cine are masina de servici vine cu ea acasa si tot cu ea pleaca dimineata , nu merge cu masina personala sa ia masina de la firma ca sa plece mai departe Probabil tot cu masina de servici se merge si la LIDL pe aici
-
@marius1982.11"Te pomeni ca cu un golf 4 nu puteai merge la lidl :))). Mai bine zi ca iti place masina, ca nu se supara nimeni :))." Mergeam cu GOLF 6 GTI DSG nou, luat pe comanda, in 2011 la LIDL! DA! Bineinteles ca imi place masina! Recunosc! De ce mi-as fi luat o masina atat de rara altfel? Scoteam in evidenta ca masina asta este creata sa "devoreze" autostrazi. Altii merg cu Porsche Techart Magnum la Lidl, am postat pe paginile precedente, care e problema? 😄 E un forum destinat "bolnavilor auto" din cate imi aduc aminte! 🤔 Nu prea inteleg aluzia si nici nu are de ce sa se supere nimeni. Poti merge si pe jos la LIDL, nu e problema, te poti ajuta si de un carucior de butelie pentru cumparaturi. 🙄
-
Te pomeni ca cu un golf 4 nu puteai merge la lidl :))). No, asa e, musai limo de saraki. Mai bine zi ca iti place masina, ca nu se supara nimeni :)). Ps: golf 4 fara "zorzoane" de necesitate in porc-bagaj...auch😇 Edit: mint, am si eu ulei. 2T. Fi-mi-ar rușine.
-
Probleme aer conditionat Multivan T6
davidut5 a postat în topic iniţiat de Das Mechanikus din VW T4, T5 & T6
Am gasit la t5.1 fir intrerupt la alternator portiunea de pe motor. La crafter 2019 fire intrerupte la alternator si compresor AC, pe ac nu avea erori in schimb intensitatea pe valva era foarte mica fata de specificat. La t6 erori pe alternator, banui ca aceleasi fire intrerupte pe motor zona filtrului de ulei. Deci verifica intensitatea pe compresor, si poti verifica chiar cu un bec daca iti da comanda clima. Am gasit mai multe postari cu aceleasi fire intrerupte pe motor de la alternator sau compresor la modelele astea. -
@tavitaraCa sa ajung la munca si ca sa o duc si pe sotie la munca, trebuie sa "mananc" autostrada zilnic! Noroc cu centura cu 4 benzi pe sens care imi face viata usoara, vreo 60-70 KM dus-intors, vorba aia, bine ca nu platesc impozit la masina degeaba, e inclusa si taxa de drum (vinieta)+recovery in impozit si costa cam ca in RO, 415 GBP/an. In RO la 3.0 plateam vreo 2500-3000 de ron impozit, nu mai stiu cat era, p-acolo...Doar ca faceam 1 ora dus si 1 ora intors in regim urban bara la bara, doar ca sa ajung la munca, vreo 10 km si trebuia sa alimentez saptamanal. Daca mai merg si la Lidl, sa zicem sau mai am si alte treburi, mai adaug ceva. De asta am vrut limuzina diesel V6! Cu cea de la munca bag vreo 200-300 km de autostrada zilnic in medie! Te anunt cand schimb anvelopele pe spate! Momentan "mai merg"! 😘
-
Pana la urma cu care mergi zilnic pe autostrada ? Cu asta sau cu aia la care anvelopele sunt inca neschimbate pe spate ? Ca doar nu o scoti si pe asta seara pe autostrada sa nu se supere dupa ce ajungi acasa de la munca cu cealalta ?
-
Problema acceleratie Passat B6 2.0TDI 140CP
davidut5 a postat în topic iniţiat de Tosky din Passat B6
Iti vede corect pozitia pedalei pe diagnoza? Verifica vizual firele de la motor spre caroserie, portiunea de langa electromotor. -
Lichidul ala e din fulia alternatorului?
-
@marius1982.11Totusi, nu mai e "modern" modelul asta, daca e sa te gandesti ca se face de prin 2002???? Oricum, e bine sa fie "oloi" in portbagaj, in caz de nevoie, asta daca vrei sa ai nivelul la MAXIM tot timpul, la fel ca si la mine, desi cica optim e sa fie nivelul intre minim si maxim. Cayenneu-ul TURBO pe care l-am avut consuma cam 2 litri de ulei la 10 000 km, completam 200-300 grame in fiecare luna, la GTI la fel, masini din aceeasi generatie 2011. Sunam la reprezentanta sa intreb si cica E NORMAL. Am intrat pe forumuri de p-afara si ziceau la fel. 🙄 Cayenne-ul diesel pe care l-am avut cu acelasi motor V6 TDI 240 cp, identic cu cel de pe Phaeton nu a mancat mai mult de 0.5 litri ulei/an la 15 000 km intre schimburi pana la peste 300 000 km. Oricum, mult mai bine decat astea noi la care tre sa le bagi zeci de litri de Ad Blue si care iti ofera dureri de cap suplimentare, sunt curios daca tin astea noi 15 ani, tot asa FARA PROBLEME! Toate masinile pe care le-am avut au fost folosite destul de alert, nu le-am menajat! Mi-a placut si imi place sa conduc! Nu am talpa usoara. @pronetMultumesc! Vacanta placuta si voua! Noi plecam la sfarsit de august, 2 saptamani, cand se mai linisteste canicula, copiii incep scoala, se mai "limpezeste" turismul si Mediterana 🌊a fost batuta de soare toata vara si e CIORBA! Din pacate preturile nu scad pe Coasta de Azur, toate serviciile costa la fel, oricand ai merge! Am fost si in mai, tot scump e!
-
@corad0 Felicitari si drumuri bune. Si noi de pregatim de vreo 2 saptamani pe riviera italiana, dar de data asta, fara masina (prins pret bun la avion 😀). Asteptam cu interes poze. Cheers 🍺
-
Asa e, nu e vw modern daca nu meri cu "damigeana" de oloi in porc-bagaj. Asa ii sta bine, parca e un accesoriu, ca la femei ☺️. Asa am am vazut si la haudi(da nu vedi). Am prins si eu un cui si la golf si la chr, am bagat eu personal la ambele snur pt pana si a mers bine mersi cativa zeci de mii asa. La chr chiar il tin in portbagaj, ca ala nu are roata de rezerva, e fandosita din asta din era low cost, pardon, ECO, asa.
-
Salutare! Jurnal de bord cu Baloo, ursul 🐻 grasun la 115 000 KM: Am observat in ultima perioada ca roata dreapta fata incepea sa piarda aer, la vreo 2 saptamani trebuia sa o umflu, servo incepea sa opuna o usoara rezistenta, la ochi nu se vedea mare lucru, insa cand verificam presiunea in anvelope am constatat ca pierdea cam 0.8-1 bar. Mergeam frumos la benzinarie si o umflam la 2 saptamani, nu m-a deranjat foarte tare, am "tras de ea" asa vreo 3 luni, mai ales ca nu aveam drumuri lungi de facut. M-am gandit ca poate sa piarda aer si pe la ventil, nu era nimic vizibil, vreun corp strain in anvelopa, in fine. Intr-o zi, am ajuns in parcare, la munca m-am dat jos si am auzit un suierat pronuntat de la roata fata dreapta. Initial m-am speriat, crezand ca poate aerul pe care il aud este de la perna amortizorului sau de pe traseul de suspensie! Alarma falsa insa, anvelopa n-a mai rezistat si intr-un minut s-a lasat pe janta, CSF! Prima PANA "corecta" si-a facut aparitia. Desi am asigurare de recovery, poate veni ADAC oriunde in Europa sa ridice masina cu platforma, in caz ca "te lasa in drum", am hotarat sa vorbesc cu colegul meu care se ocupa de flota masinilor din firma si are toate "sculele" necesare pentru interventii in dubita lui, sa vina sa imi schimbe roata. Desi Phaetonul are cricul lui, n-am vrut sa ma pun sa "dau la manivela", plus ca masina e grea, trebuie sa ii acorzi o atentie sporita. Omul in cauza, cel care se ocupa de flota, are cricul lui, pe 4 roti, "de GABARIT, d-ala mare", pistoale cu compresor, cheie dinamometrica de strans prezoane, s-a interesat pe net unde are Phaetonul punctele de "jacking", sa nu indoaie sasiul/pragurile pe sub el, eu am setat suspensia in modul JACK MODE, ca sa blochez pernele si mi-a pus roata de rezerva. Era surprins cand a scos din portbagaj roata ca e totul nou pacolo, totul "sigilat", prezonul antifurt abia a iesit, era "intepenit" acolo chiar si rotita aia cu filet care tine roata de rezerva FIXA era aproape "sudata", nefiind scoasa roata de rezerva niciodata. 🤪 Omul m-a servit pe loc, vorba aia...."STRAINII SUNT RECI!" ❤️ Bineinteles ca analizand anvelopa in detaliu, am gasit un cui foarte subtire infipt in anvelopa, a mers cat a mers pana n-a mai mers! 😄 Ca sa repar anvelopa costa in jur de 100 GBP cu tot cu montaj, am hotarat sa mai pun 150 GBP, astfel am cumparat 2 anvelope noi, cu tot cu montaj si echilibrat. Am dat comanda online, programare aferenta, a 2-a zi anvelopele erau in serviceul de roti de langa blocul meu (National Tyres, o retea nationala de service de roti, iti alegi pe harta unde vrei sa mergi, te programezi si rezolvi easy/peasy, fara sa vorbesti cu nimeni), serviciul asta se numeste "click and collect". Te prezinti la ora stabilita de tine si ti se ofera serviciul preplatit, primesti confirmare pe mail inainte, ofera garantie pe anvelope si pe lucrare etc. Roata de rezerva este noua: Anvelopele pe care le-am comandat sunt Continental Premium Contact 5 XL W235/55/17", acelasi model pe care il aveam pe masina si de care am fost foarte multumit, erau disponibile orice variante/branduri de anvelope, inclusiv Premium Contact 6 si 7, la acelasi pret (diferenta de 2-3 GBP.anvelopa) insa am vrut sa pastrez linia originala. DOT 2025: Buun, intre timp au trecut 2 ani de cand sunt "capitan" de Phaeton, "VAPORUL" a primit 2 revizii (una oferita de DEALER inainte sa iau masina) cea de-a 2-a, "MAJOR SERVICE" 15 000 km mai tarziu, inlocuind toate filtrele (ulei, aer, combustibil, clima), fluidele de la motor (ulei, antigel, lichid de frana) discuri+placute spate. Discurile si placutele de pe fata sunt noi, au fost schimbate de proprietarul precedent inainte sa iau masina. Am programat masina tot la Bentley Specialist unde a primit inca o diagnoza, o verificare tehnica autorizata, un schimb de ulei si filtru de ulei + filtrele de clima, la insistentele mele, mecanicul mi-a zis ca filtrele sunt noi, n-are sens sa le schimb. In fine, le-a schimbat pentru "pasarica mea de pe creier". Mi-a spus ca ei la Bentley-uri fac Major Service la 2-3 ani, in functie de KM si unde se schimba filtrele de aer/clima, cel de motorina il inlocuiesc la 60 000 km sau 3 ani. Al meu fusese schimbat anul trecut, avand doar 15 000 km si nu necesita schimbare pentru inca 3 ani/45 000 km. Desi nu folosesc AC-ul deloc, poate 2 saptamani pe an cand temperatura depaseste 25 grade si in vacanta de vara, atunci cand plec cu masina in Europa, am constatat ca parca nu mai baga aer GHEATA! 😭 Asa ca am solicitat sa fie verificat sistemul de AC, fiind foarte complex, cu multi senzori si multe calorifere, 2 compresoare etc, s-a facut test de etanseitate, mecanicul crede ca nu a fost completat niciodata freonul, totul este in parametri, nu exista pierderi, s-a reincarcat freonul aferent si masina este din nou "de fabrica". BAGA CRIVATZ, iti ingheatza mana pe grile! N-aveam nevoie, dar DEH! Nu de alta, Baloo se pregateste din nou sa vada Coasta de Azur, ii este dor de Mediterana, vrea din nou fructe de mare🦐🦞🐙🐟, vin rose🍷, trabucuri, palmieri🌴 si yachturi🛥️. A promis ca o sa zboare pe autostrazi vreo 5000 km si anul asta, la fel ca si anul trecut si vrea sa ne ofere confortul suprem, in August/Septembrie in Franta sunt si 33 de grade, eu il cred pe cuvant: Uleiul folosit este acelasi Mobil 1 ESP 5W-30 full synthetic, VW 504 00. VW 507 00 lot Franta, 1 litru cadou de rezerva in portbagaj in caz de nevoie pentru completare: V6-le arata binisor, nu l-am spalat niciodata: Filtre AC noi: Uleiul este la maxim permanent, il verific din 2 in 2 luni: Baloo 🐻 doarme in fiecare noapte in garaj, langa prietenul lui Broscoiul 🐸: Fericit ca a primit "tenisi" noi: Masina nu este menajata si mananca autostrada zilnic, vopseaua originala a lui Baloo, dupa aproape 15 ani se prezinta cam asa, fara nici un fel de detailing sau protectie:
-
Am ales varianta 1 , s-a deblocat roata de ghidaj.
-
Salutare, am vazut ca ptr motorele pe benzina exista un aditiv (G001770A2), care este recomandat a se folosi de 2 ori pe an. Are cineva cunostinta daca este eficient, daca este recomandat ptr acesta generatie noua de motor? Am gasit ceva legat de folosirea acestor aditivi: https://www.autoguide.com/auto-news/2015/04/should-i-use-fuel-injector-cleaner-.html
-
Incarc bateria la statie de cel putin doua ori pe saptamana, in functie de cat am nevoie; benzina alimentez doar pentru drumuri mai lungi, in afara orasului. Regenerarea e ca inexistenta, UE nu mai vrea sa ardem benzina pentru a incarca bateria, pot doar mentine un nivel al bateriei pentru a avea curent pentru mers electric cand ajung in oras sau pentru racire (mai mult de 0% 😊) / incalzire (mai mult de 20%) inainte de urmatoarea plecare.