Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 4 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. dan_ionut

    VW Phaeton 3.0TDI

    In ultima vreme s-a rulat cu ea zilnic, chiar pe drumuri scurte, DPF-ul facand regen si la 100km, cred ca ori e pe duca, ori merg eu prea incet, desi mai fac drumuri in extern, foarte greu ajung la 100km\h plus... A beneficiat de un alt parbriz (al doilea la mine, al 5-lea in viata ei), in ianuarie anul acesta, a trecut ceva TIR, nu stiu, intr-o fractiune de secunda mare bum si parbriz inflorit, 1000 lei toata distractia tot FUYAO, de asemenea foarte multumit ca si calitate\montaj. Am schimbat recent cureaua de la accesorii pentru ca era absolut varza in doar 12 luni, sincer nu am crezut ca se poate asa ceva, noroc ca am observat o micro fisura la timp, firma DAYCO daca nu ma insel, luai santurile alea de pe curea cu unghia, atat de coapta era, acum am pus Contitech(150lei) si totodata am inlocuit o rola cu caneluri din stanga pentru ca se rotea cumva ciudat, am pus Gates (100lei) de data asta de 3x mai scumpa dar ruleaza perfect, vreo 500ml antigel papat in cam 2 ani si evident, schimburile de ulei si filtre la 5500km ultima oara. Filtrul de aer il schimbasem cu 2 luni in urma si era full de insecte, fulgi, praf, incredibil cat de mult praf e in zona rurala. S-au taiat putin si cauciucurile fata, ele sunt cele mai afectate, din cauza drumurilor "impecabile", ma gandesc sa-mi iau o senilata ceva, nici nu e 1100lei un cauciuc si sunt aproape noi, iar eu feresc mai toate gropile, au reusit sa se taie cumva in X, sa se adune taieturi acolo pana au zburat vreo doua bucati cam de 1cm patrat asa din crampon, momentan supraveghez, daca se extinde, trebuie inlocuite.
  3. EEXCALADE

    Porsche Macan 2.0

    @DB86CLP Felicitari ,foarte frumos ! Cum sunt plajele ? Sunt si cu nisip sau doar piatra ?
  4. Adria_n

    Vw Golf IV Variant + DSG

    hmm, de ce ? ai vreun simptom ? 🤔
  5. corad0

    Porsche Macan 2.0

    @DB86CLP Cred ca iti faci treaba destul de bine cu el chiar si e suficient de sportiv, iti transmite ADNul Porsche cu siguranta! 😊 Asa e, trebuie sa ne abtinem cu poze din vacanta, postat preturi etc, nu de alta dar incep haterii sa planga.🤧 😄 Drumuri bune iti doresc! 🫡
  6. Emy D

    Vw Golf IV Variant + DSG

    Si... in weekend am facut schimbul de ulei la DSG, conform procedurii. Am fost dupaia in teste, totul ok. Schimba mai frumos cutia acum trebuie sa ma apuc de studiat trecerea la EDC16 ca sa avem Torque based ECU. Iar cu ocazia aia cred ca si pun ambreiaje noi in DSG. corelarea pinilor de la EDC15 la 16 e usoara, e ok. O sa mut firele in mufa de EDC16 si e ok. Desi, as fi vrut sa gasesc un adaptor de la mufele de ed15 la cea de EDC16... dar nu gasesc. Mai important e sa testez cum lucreaza ceasurile astea cu EDC16. raman martori aprinsi? probleme? etc? We shall see... si 2. A sosit materialul de plafon. Nu e alcantara ca nu-mi place, dar e asa de fina tesatura ca aproape e alcantara... mnoh... 😐 Aia e. punem pe asta. Dar sa vina adezivul...
  7. marius1982.11

    Porsche Macan 2.0

    Nu cred ca la tine s-a referit icename Nu mai fiti hateri.
  8. Astăzi
  9. DB86CLP

    Porsche Macan 2.0

    Care sunt fitele si figurile mister? Faptul ca am detaliat niste preturi la cerere? Sau ca am transmis niste informatii pentru persoanele interesate? Eu nu vad nici o figura si nici o fita nicaieri. E simplu sa arunci cu vorbe! Salut @corad0. Cred ca motorul este similar cu cel de pe GTI. Nu te sperie pe masina asta dar iti faci treaba cu el. Clar un 3.0 este altceva indiferent ca este diesel sau benzina. Din pacate nu prea mai am poze din concediu si nici nu as vrea sa deranjez cu "figurile".
  10. Master1ro

    Retrofit Golf 7 - Camera marsarier/ backup/ rear view camera

    Buna ziua, Am facut retrofit la Golf-ul meu la o camera de marsaler cu linii dinamice. Am rugamintea sa ma ajutati cu cateva detalii de care ma lovesc la calibrarea camerei. Dispun de ODIS,VCDS si panou de calibrare insa nu reusesc sa o calibrez. ODIS imi cere urmatoarele valori: [LO]_Cam0 transversal position front axle — 0.00 mm [LO]_Cam0 transversal position rear axle — 0.00mm [LO]_Cam0 Changing default data — Ground to Camera Z — 0.00 mm [LO]_Cam0 Changing default data — Ground to wheel arch Z — 0.00mm [LO]_Cam0 Fixed value input — Ground to Camera Z — 0.00 mm [LO]_Cam0 Fixed value input — Ground to wheel arch Z — 0.00 mm [LO]_Cam0 Marker size Full-size or Half-size [VO]_ — full size [LO]_Cam0 X direction of marker red ribbon — 0.00 mm [LO]_Cam0 Y direction of marker — 0.00 mm [LO]_Cam0 height of marker — 0.00 mm Inca o nelamurile ar fi distanta care trebuie sa o aiba panoul in spatele masinii. Multumesc frumos!
  11. icename

    Porsche Macan 2.0

    Macar acest topic speram sa nu fie poluat de fite si figuri. Asta e...
  12. corad0

    Porsche Macan 2.0

    Super aventura! Macanul mi-a placut la condus chiar mai mult decat Cayenneul, e mai compact si mai sportiv! Motorul tau este similar cu cel de GTI? Am condus doar versiunea S V6 diesel dar si cea V6 pe benzina. Mi-au placut ambele. Pe serpentinele alea cred ca e o placere sa il "pilotezi". Mai pune poze! 🥰
  13. Nenciu Victor

    Noul motor 1.5 TSI

    Masinile din ziua de azi sunt piese de schimb, de ce crapa un motor nou cu 100.000km indiferent de regimul de mers? Sunt proiectate astfel incat sa pice ... Daca masinile nu s-ar strica, nu ar mai exista service-uri, n-ar mai fi piese de schimb ... Dai 30.000 E pe o masina si te tine 20 de ani. Ar fi colaps pe piata auto. Aditivul din punctul meu de vedere, e marketing, benzina cea de 100 e deja aditivata, pe supape oricum se va depune mizerie, pentru ca nu are bujie care sa aprinda benzina sa curete supapele ... Daca pui benzina de la peco cum e Rompetrol, Socar, Mol, OMV etc si nu din varf de munte ... nu ai treaba ... Plus un ulei bun ... Oricat de modern e un motor, baza e aceeasi de cand s-a inventat motorul pe combustie ... Acum are tolerante mai mici, bloc motor facut din aliaje, aliaje care se deformeaza in timp, tolerantele se maresc, senzorii dau erori si tot asa ... Nu e nimic "imbunatatit". Un Golf 4 1.9 TDI 90 CP are acelasi consum ca un 2.0 TDI 140 CP daca e pus la punct. Pe 1000 km, au acelasi consum Imbunatatirea e in ecrane, sisteme de siguranta, antifonare si cam atat ... Principiul de functionare e acelasi. La benzina da, s-au facut imbunatatiri, a ajuns o masina pe benzina de generatie noua sa aiba consum de diesel, ceea e foarte bine. Daca ar ajunge si benzina 5 lei - 6 lei ar fi excelent
  14. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @halamadrid Aveau un rand cu unele si mai ieftine, vorba aia, la camping ca sarakii 😄, probabil erau la oferta, ca aveau volan pe partea dreapta:
  15. halamadrid

    BENTLEY "de saraki"

    Ieftine or fi in UK, dar la pretul ala, cumperi un apartament in Romania. E drept ca nu te poti plimba cu apartamentul, dar eu ma sacrific si intr-o camera de hotel.😀
  16. Liryc

    Probleme si rezolvari

    Da, initial am crezut ca e antigel dupa culoare dar e clar din fulia alternatorului. Cand l-am dat jos se vedea clar ca iese din fulie.
  17. acidone77

    Consum ulei (Touareg CR7)

    Sunt curios in timp ce probleme vor urma pe la DPF de la atata ulei consumat... Mie mi se pare IREAL sa aveti consumurile astea de ulei, indiferent ce spune "cartea".
  18. a_andrei

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Ambreiajul n-o fi uzat daca zici ca smuceste? Cati km ai?
  19. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @halamadrid Multumesc! inteleg sarcasmul! 🫡 Uite niste "dube" la un client de al meu, cu astea poti merge linistit pe Coasta de Azur 😄, are omu' o curte plina, vreo 60 in stoc, ieftine (au pretul afisat in parbriz) cumpara de la noi sasiuri, componente, motoare, cutii de viteze etc si le transforma in rulote 🤗:
  20. UBY35

    Octavia 3 Climatronic

    Și la mine se întâmplă la fel, adică pe auto, îmi baga aer și la grilele din fata.
  21. catalin004

    VW Passat B8 2018 android auto/carplay indetificare MIB

    Multumesc colegul, CAN a fost folosit doar intre display si unitate, restul masinii nu am...eu incerc sa le probez si sa le vand apoi. Cel mai important este ca vreau sa invat pe ele. Cum se face CP-OFF? necesita masina?adica se poate face cu VCDS? sau este alt soft?Rog mai multe detalii.
  22. DB86CLP

    Porsche Macan 2.0

    Salut. Am ales sa merg catre Dubrovnik prin Serbia si Bosnia. La dus am facut o oprire de o noapte in Uzice (Serbia) ~ 9 ore de condus. Traseul este in mare parte prin zona de munte (trece si printr-un parc national unde platesti 2 euro la intrarea cu masina). Drumurile sunt de o calitate buna spre foarte buna (nu se platesc taxe de drum in nici una dintre aceste tari, se platesc doar autostrazile in functie de km parcursi). Sunt cateva portiuni de autostrada dar destul de mici. La intoarcere am facut drumul dintr-o bucata fara sa mai opresc - plecare la ora 8 din Dubrovnik si sosire la Targovsite la ora 23:30 (1 ora diferenta de fus orar). Este totusi un traseu care te solicita destul de mult avand in vedere ca se merge mult pe drumuri nationale si destul de inguste in anumite zone de munte. Ca si piesaje recomand traseul. Este extrem de frumos. Despre Dubrovnik, pur si simplu superb. Ca si puncte principale de atractie - centrul istoric (plin cu restaurante si baruri), zidurile care inconjoara centrul istoric ( se pot vizita contra sumei de 40 euro/persoana - merita), se poate urca cu telecabina catre o zona cu o vedere asupra orasului (acolo sunt de asemenea restaurante si baruri). Plajele in Dubrovnik sunt de toate tipurile - nisip, pietris, stanca. Eu am ales sa ma cazez la un hotel cu demi-pensiune si cred ca am facut alegerea corecta. Preturile din Dubrovnik sunt destul de mari, nici nu stiu cu ce alta tara as putea sa le compar...poate Anglia (Londra). O bere la draft (0,5) intre 8 si 10 euro. O masa de doua persoane + cate o bautura a depasit usor 100 de euro. Sunt zone unde te poti incadra si intre 50-70 euro pentru doua persoane (doar un fel de mancare si o bautura). Trecerea pe la frontiere a fost destul de rapida cu o mica exceptie la intrarea in Croatia (~40 min timp de asteptare). La plecare am trecut foarte repede.
  23. razvan.florea.1923

    Sisteme de asistenta la conducere (Touareg CR7)

    Salutări! Am petrecut o săptămână prin alte țări, HU, A și DE și am înțeles, cu adevărat, problema pachetului Travel Assist. Acolo funcționează IMPECABIL, iar în RO, DELOC! Dacă pachetul este prezentat ca și opțiune fără informarea că nu funcționează, mi se pare practică înșelătoare, și, la fel ca la postarea de la topicul cu consumul de ulei, nu ar strica o plângere colectivă împotriva celor de la Porsche. Altfel, se va mai confirma, ÎNCĂ O DATĂ, că noi, românii, acceptăm ORICE!
  24. razvan.florea.1923

    Consum ulei (Touareg CR7)

    Salutări! Am plecat în concediu la Salzburg! EVIDENT cu o rezervă la mine! Revizia am făcut-o la 11.620 de km, pe 18.06.2025, și, cum am spus mai sus, am pus Mobil 1, de la dealer autorizat VW. Pe autostradă, pe 31.07.2025, după 4.935 de km, și 43 de zile mai târziu, mi-a cerut să completez ulei. Cu Mobil 1 consumul este cu peste 50% mai mic, comparativ cu Castrol-ul din fabrică. Eu sunt deja convins 100% că 3.0 de la VW nu mai are nicio legătură cu sutele de mii de km de funcționare. Doar marketing și atât! Mie, personal, mi se pare ÎNȘELĂTORIE! Pe orice material ar trebui să fie informarea că dacă vrei să cumperi acest motor, să știi și despre consumul de ulei, iar acesta TREBUIE afișat lângă cel de motorină. ALTFEL, ar trebuie să fie GRATUIT, asigurat de VW pe toată perioada de garanție. Poate că suntem prea puțini aici, pe forum, dar nu ar strica o plângere colectivă.
  25. halamadrid

    BENTLEY "de saraki"

    Pana ajungi pe Coasta de Azur, se poate sa vedem niste poze si cu duba?😀 Vacanta placuta!
  26. gopolici

    Octavia 3 Climatronic

    Salut, Eu nu gasesc aceasta setare nicaieri. Pe masina este AMUNDSEN MIB2,cel cu touch
  27. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @tavitara Ah, ok! My bad, am interpretat ca ai spus sarcastic. 🤭 In parcarea privata nu exista locuri pe lung unul dupa altul, doar paralele asa ca oricum nu ar intra. Cei care intra in complex cu masini de transport le lasa in parcarea exterioara, dar pentru scurt timp, cat au treaba prin cladire si/sau pot intra in garaj dar cu utilitare medii/mici, ca sa incapa pe inaltime. Pentru acces ai nevoie de cod (sau telecomanda) pentru a deschide poarta principala in complex si daca lasi masina mai multe ore trebuie sa ai in parbriz un fel de legitimatie cu o stampila (antet), primita de la cei care administreaza cladirea, ca sa faci dovada ca esti locatar. Fiecare locatar are 2, in caz ca are 2 masini sau una pentru el si una pentru un vizitator, in caz ca vine cineva la tine in vizita si parcheaza masina in complex pentru mai mult timp. Parcarea este supravegheata video, este pazita si se fac controale, tot vad agenti care vin si verifica acel permis de sedere, cei care nu au, primesc amenda. Este un sistem creat special ca sa nu parcheze straini, doar locatari.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!