Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 610 zile.
- Ultima oră
-
treningul?
-
@pronet😄 "Avelo rabdari!" ar zice tiganu'...😄 sau "Hold your horses! 🐴" ar zice englezu'... A facut nevastamea vreo 3 GB de poze...sa le iau in ordine...tre' sa sap printre ele, sa ma gandesc la o descriere, stii ca mie imi place sa prestez/postez "premium", la fel ca masina din topic...😄
-
Ce erori ai stocate?
-
Daca sunt la fel nu vad ce problema ar putea fi.
- Astăzi
-
De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult
Robert Ro a postat în topic iniţiat de barosanuxxl din Motoare pe benzina
Salut @S3rial_thrilla, ai mai rezolvat ceva cu motorul 1.6 16v AZD? Sunt curios daca i-ai dat de cap si daca iti trage in parametrii... -
Buna seara! Am revenit, avand 2 Golfuri 5 (unul hatchback 1.9 BKC 2005 (cel cu problema), unul break 1.9 BLS 2009) am luat electromotorul de pe BLS si l am pus pe BKC si am constatat ca problema este electromotorul, l-am desfacut, carbunii dusi peste jumatate, 2 blocati, o sa incerc sa inlocuiesc platoul cu carbuni si sa-l curat, este o problema daca las electromotorul de pe BLS pe BKC si cel de pe BKC dupa ce il refac sa-l pun pe BLS? (M-ar scuti de o munca). In concluzie vreau sa va multumesc frumos pentru sfaturi si pareri, toate cele bune!
-
doar ca se opreste din nou 🫣
-
Eu am făcut drive test cu modelul PHEV de 272CP și nu am remarcat nici un fel de delay la plecarea de pe loc. Poate și din cauză că este ajutat de motorul electric ce oferă cuplu instant. Cât despre uși și antifonare pentru mine au fost un plus. Mașina era echipată cu geamuri duble pe toate cele patru portiere. Scaunele de asemenea foarte bune și comfortabile, erau scaunele ErgoActive de piele. Tableta mare de 15" pentru mine este un plus, dar eu sunt pasionat de gadget-uri.
-
te salut. cand /daca o sa mai ai probleme cu PCV, iti recomand upgrade la pcv de golf 8, cel cu tub venturii. Daca ai cot admisie turbo cu volum marit, PCV originale aproape ca nu mai fac deloc vacum. Eu d aia l am facut - gaseam des ulei destul in cotul ala Este si acum ulei acolo dar mult mai putin. Si am si tot motorul reffacut din temelii ( arbore, pistoane, chiulasa, echilbrori, pompa ulei, racitor...tot). Spor!
-
E normal sa arate 13,2 voltaj baterie AGM la mers la relanti ? Nu ar trebui sa fie mai mare ? Sau la masinile astea noi e variabila tensiunea de incarcare ? Motor 1.5 TSI.
-
Salutari, la valorile astea ale EGR ului are sens sa ma gandesc la curatare sau schimbare? Masina e un VW CC 2.0TDI CFGB 2012. Am ajuns la 240k KM cu ea, am avut niste simptome precum martorul de bujii aprins pt o perioada de timp din senin si niste taieri de putere, insa pana acum nicio chestie majora, totusi, as vrea sa evit belele mai mari. Am vazut ca e Pierburg la aprox 1100 lei, nu ma dau banii afar din casa insa vine iarna si e greu fara masina. Voi ce ziceti? Mersi!
-
Ok, inteleg. Ms frumos! Spui ca intre 150-180 acel 2.0 TSI va fi mai econom? 👮♂️
-
verifica alimentarea si firele de la senzorul de vacuum.
-
frana calcata, acceleratie calcata , dat la automat si ar trebui sa porneasca termicul.
-
Nu ,mult mai aproape ,zona Iraklitsa : Glastres,To Nisi ,Vrasidas,Ammolofoi Beach.
-
Cumva Pefki? Rodos?
-
Nu e nimic de reformulat, dar o sa le separ. 1.5 tsi Afara din localitati se schimba treaba, 1.5 tsi nu trece de 5.5% daca nu duci masina peste 130 km/h. Mers legal si constant: 5.1-5.2%, chiar 4.xx%. Mers 900 km pe autostrada, teren relativ plat, noaptea, intre 150-180 km/h- 6.2%. 2.0tsi 2.0 tsi poate fi chiar mai economic decat 1.5 tsi. Valabil in afara localitatilor.
-
Distributie lant 3.0 TDI (Touareg CR7)
Irinel Tincea a postat în topic iniţiat de adaniel90 din Touareg CR7
Si a mea tot de noua a facut asa. -
Scrisesem pe pagina precedenta, 20 - 22.000 EUR
-
Dacă ai zice ce buget ai, ar fi mult mai simplu. Vezi și Leon 4, mașină nouă, 1.5 TSI, 115 cai în acte (128-130 cai reali), era undeva la 19700 Euro varianta Style. Aceste mașini noi (după vara lui 2024) beneficiază un nou motor, EVO 2 (DXD) la care efectul de cangur nu se manifestă.
-
Side Assist / Blind Spot Assist.
Master1ro a postat în topic iniţiat de Master1ro din DIY and FAQs (Golf VII)
S-a rezolvat. S-a facut update la 5Q0 907 379 CK. După update s-a putut coda bit-ul menționat mai sus. -
Nu mai da quote postarii anterioare. E interzis. Da,capsula/actuatorul de pe turbo. Actuator stuck= blocat. Fie defect,fie geometrie care ,,agata".
-
Desigur ca nivelul e afisat doar electonic . Cand schimbi uleiul ,pune-l la 75-80% ,faci poza si-l verifici periodic in aceleasi conditii . Cand creste cu 1L te averizeaza ca e prea mult ,dar e cam tarziu .
-
Intr-adevar, cand masina sta pe loc motorul termic porneste doar in modul Sport. Drumurile mele sunt in mare parte parcurse in mod 100% electric, nu pornesc absolut motorul termic. De asemenea, pedala de acceleratie are un fel de piedica atunci cand sunt pe electric. Doar daca apas mai tare, trece de acea piedica si intra ajutor si de la motorul termic, dar nu am avut niciodata nevoie de asa ceva pana acum. Fiind si cu copiii in masina majoritatea timpului, conduc 100% legal. Totusi, daca drumul e mai lung si anticipez ca voi ramane fara baterie, sau daca plec direct in hybrid, atunci pornesc masina pe Sport si las motorul sa se incalzeasca cateva minute. De asemenea, minim in fiecare weekend fac si un drum de min 15-20de min pe termic Am batut si un mic record, intr'o duminica. Am mers pana la Snagov si inapoi, full electric, cu un "plin" de baterie, 49 km. Sweet spot'ul pe electric e pe la 80-85 km/h. La viteza aia se obtine cel mai bun consum. @acidone77locuiesc in Otopeni, deci mai mult imprejurimi. In Bucuresti mai mult zona de nord, maxim pana la Piata Dorobanti. Pe la Victoriei, Universitate etc nu am mai fost de minim 3 luni. @EEXCALADEnu am joja fizica, in aplicatie apare totul ok.