Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Nu exista locatie de cositorire din fabrica deoarece cablajele sunt intregi. Gasesti tu unde sa le imbini.
-
Capitonaj capota (Tiguan 5N & 5N2)
AndMapp a postat în topic iniţiat de dorinlvd din Tiguan 5N & 5N2
Mulțumesc frumos Doomy, am vazut cam târziu -
Depinde in primul rand de starea motorului dar si distantele parcurse
-
Prin comparatia fiselor tehnice 4210 e mai bun ca 4200 ,ambele avand C30 si 507.00. 4210 ofera avantaj la : vâscozitate la rece mai bună, indice de vâscozitate mai mare, TBN mai mare.
-
De ce ai baga 0w30 in loc de 5w30? Doar daca masina circula mult urban, cu porniri opriri multe, sa zici ca merita, in rest 5w30 e mult mai echilibrat in timp/uzura si temperatura mai ales la drumuri lungi/autostrazi. Bine, 8000km deabia isi face uleiul rodajul in motor, vorba aia
- Astăzi
-
Si de la 5w30 treci la 0w30? Tot Ravenol 5w30 bag si eu, dar mie imi ajung vreo 4.3L asa ca am bidon de 5L si nu am cu ce sa il compar.
-
Totusi, de ce lucruri depinde intervalul la care are loc regenerarea si cum ar putea fi modificat ?
-
-
Am pus vmp usvo 5w30 ,nu completez (nu consuma) intre schimburile care le fac in jur de 8000 km
-
@EEXCALADE consuma ceva ulei intre schimburi cu 0w30? Tot 0w30 bagai si de la Rivanol?
-
Nu au fost probleme ,doar suspiciunea mentionata ,suficient cat sa renunt.
-
Poti sa faci reclamatie anpc, trimiti probele pt test. Cred ca sunt obligati sa confirme sau nu daca e fals/contrafacut, in orice caz sa dea un raspuns oficial. Cate falsuri aveam raportate la fostul loc de munca... eu aveam un bidon de 5l, deci nu aveam ce cu ce sa compar. Mai am cateva sute de ml in caz de... In afara de aia ai avut ceva neplaceri sau doar o suspiciune?
-
Doua bidoane ,acelasi ulei ,culoare diferita . Reprezentantul a confimat balbait ca pigmentul ,lotul,fabrica sa mutat ….
-
Ce suspiciuni? Nu de alta, dar acum si eu am tot ravenol. Prima oara cand bag in conservă.
-
Din cauza unei suspiciuni personale am renuntat la Ravenol (suspiciune confirmata ulterior de reprezentantul Ravenol). Ca alternativa am ales LM . Se comporta bine la temperaturi exterioare ridicate ,autostrada...
-
Depinde care varianta de 1.5tsi o alegi si pe ce caroserie. eu am Leon 1.5tsi 131cp la baza(cel cu geometrie variabila) dus in 177cp si in Cluj am un consum mediu de 8-8.5L/100km la pompa; Un prieten are Ateca 1.5tsi DSG 2x4 si are consum de 10L/100km. E drept ca nu facem acelasi traseu si ca masinile sunt folosite de persoane diferite, dar de cate ori am vorbit cu el avea 2L in plus fata de mine in oras si 1L inafara lui. 1.5tsi e un motor decent, in special pe masinile sub 1400kg. Daca faci mai putin de 15.000km/an acea diferenta de 2L inseamna maxim 300L (500eur). Schimbul de ulei as zice ca e nesemnificativ mai scump avand doar 1.7-2L in plus de ulei fata de 1.5tsi. Acum tu stii daca acei 500eur/an ii folosesti la casco sau pentru placerea de a avea un motor mai potent.
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
Magulicy a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Cel mai probabil maneta ștergătoare defectă, (ori nu este bună maneta cu acel cod pentru mașina mea.) mă gândeam să pun maneta mea înapoi cea care are și butoane de BC, sau să încerc să mai cumpăr altă maneta tot cu același cod poate va funcționa? legat de comenzile pe volan am rezolvat problema și funcționează doar ca tot nu am claxon ! -
legat de zvac la plecare, nu modul de conducere face diferenta ci setarea cutiei in modul sport (S in loc de D, adica invarti in fata de 2 ori); caz in care eu chiar simt diferente legat de sunet portiere, culmea, a fost argumentul de baza pt mine, dupa ce am mai testat inca alte 5 SUVuri si doar acesta m-a uns pe inima la acest capitol f important legat de pozitia interioara ca in berlina, asa e si cred ca ar tb sa fie un plus pt un SUV all rounder (folosit destul in oras si care sa fie si comod la drum lung)
-
Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station
tavitara a postat în topic iniţiat de Gusti din Masina mea
Asa cuma spus in prima postare a topicului " Am tot cochetat cu ideea unei schimbari dar inca nu am putut renunta emotional la ea " Probabil emotiile s-au dus de atunci 🤑 -
Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station
acidone77 a postat în topic iniţiat de Gusti din Masina mea
Fain saltul de la Tiguan la XM de la 2.0TDI la 4.4 V8 benzina -
cum a zis si @_R_A_D_U, Impozit, RCA, CASCO, Revizie si consum o idee mai mare. Costurile nu vor fi duble, dar sigur per total detinerea si utilizarea unui 2.0 va fi mai mare ca a unui 1.5, DAR si dinamica si performantele masinii vor fi altele. Depinde si cati km faci si pe unde ii faci... daca 90% vor fi urban, mergi linistit pe 1.5.
-
Pentru mine e principalul avantaj , pot conduce relaxat , si nu doar in oras Fiecare cu preferintele lui , la unii le plac fotoliiile joase in care se afunda , mie imi plac cele mai inalte pe care stau mai drept , la fel pe unii ii distreaza ca ma vad cu capul spre plafon , pe mine ma distreaza altii pe care ii vad cu capul dupa volan , etc E si chestie de obisnuinta , dupa 15 ani de condus doar SUV nu ma mai simt ok in masini joase Oricum SUV-urile care erau inainte au devenit SUV-uri de oras si autostrada Cum e si normal Daca e sa numim SUV-uri pe toate clasa mica, medie , mare , sunt convins ca un mic procent din toate care circula au 4x4 Cred ca si Kodiaq sunt mult mai multe fara 4x4 decat cu , e vorba de motorizari , costuri , etc , criterii care fac alegerea unei masini 4x4 mai rara
-
Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station
Gusti a postat în topic iniţiat de Gusti din Masina mea
Se poate inchide. Masina a fost vanduta si inlocuita cu o alta jucarie (BMW XM 4.4 V8) la care, din pacate, nu ii pot face thread aici. -
Clar ca pot fi folosite in oras, vad zilnic 2-3 G Klasse 63 AMG prin oras. E si pacat sa le bagi in noroi pe coclauri 😀 1.5 tsi nu e pus pe niciun 4x4, asa ca cine il alege pe SUV are motivele lui, mai mult sau mai putin clare.
-
In Bucuresti s-a cam terminat cu calaritul bordurilor. Politia locala nu doarme, vad zilnic masini cu rotile blocate ptr ca au urcat pe bordura, cu soferul fumand nervos langa masina si asteptand sa vina sa ii deblocheze roata. Avantajul unui SUV in oras nu este tractiunea 4x4, ci fapul ca ai pozitia inalta la volan, vezi inainte peste masinile din fata, iti poti alege lejer banda mai libera si te poti incadra pe banda mai rapida. Cu o masina joasa nu vezi decat fundul masinii din fata. 😂 Alt avantaj la SUV-uri sunt rotile mai mari, nu mai esti nevoit sa ocolesti orice groapa si orice denivelare, garda la sol ridicata te ajuta sa treci mult mai usor peste denivelari. Spatiul interior, mai ales la cap, mi se pare mai mare la un SUV decat la o compacta. In Audi Q3 ai mai mult spatiu decat in A3, in Tiguan ai mai mult spatiu decat in Golf si asa mai departe. Pt oras nu ai nevoie de 4x4, insa daca vrei sa iesi in off road se schimba treaba total. Fiecare alege in functie de cati bani si ce nevoi are, insa ca parere personala, SUV-urile pot fi folosite f bine in oras.