Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 638 zile.
- Ultima oră
-
Am testat si eu azi Tyron insa pt mine e o dezamagire. Masina testata Tyron 2,0 tdi 4 motion 190cp . Am testat-o la deal la vale , drum drept , serpuit si pe ploaie . Desi imi gasesc repede pozitia la volan in acest caz nu am reusit , din cauza ca volanul are cursa de reglare scurta pe orizontala / adancime si ca sa stau relaxat cu picioarele trebuia sa stau cu mainile prea intinse . Are un delay pronuntat cand vrei sa tasnesti rapid ( pe toate cele 3 moduri de conducere) indiferent daca pleci de pe loc sau din mers - asta mi se pare un mare minus ( exact momentul in care ai nevoie sa iesi dintr-o situatie , sa eviti ceva , sa intri rapid intr-o intersectie etc , masina iti pune bete in roate), odata ce isi da seama ca trebuie sa puna toata puterea , o face binisor . Pozitia in scaun e ciudata pare mai degraba o berlina , cel putin asa am perceput eu . O alta chestie - aici sunt subiectiv pt ca mie personal nu-mi plac , este tableta si ceasurile tableta - digitala , orice vrei sa faci rotita si meniuri si aiureli care pe mine nu ma atrag . N-am gasit , poate nu am vazut eu bine , obtiunea in meniu sa dezactivez start stop Interesant butonul de start , amplasarea pe consola intre scaune. Vizibilitatea privind suprafetele vitrate, oglinzi, foarte buna. Portierele suna urat la inchidere , antifonare slaba , se aude cum guita motorul . Voiam sa inlocuiesc Touaregul vechi de 10 ani insa acest Tyron e un copil mic si slab iar pretul lui e extrem de scump pt ce ofera , dpmdv binenteles. Mie nu mi se potriveste
- Astăzi
-
Pe Golf 5.7% la 130km/h mers cu ACC Sibiu-Budapesta (peste 500km de autostrada). Octavia sigur are cutia mai lunga, ar trebui sa fie similar. 140km/h vreo 6.5%, mai departe faci tu calculul. Motorul trage OK la deal, diferenta fata de acel 1.6 va fi mare, ai cu 50% mai multi cai putere si aia conteaza. In Bucuresti 8%, cu start stop, evident, dar poate fi si mai mare pe distante scurte. Motorul pare a fi OK.
-
Dar cum explici ca eu am masina din mai 2020 si nu am avut nicio problema cu cutia? Eu am o singura explicatie: cutia nu are nicio problema sau poate doar câteva făcute lunea sau cine știe ce alte cauze.
-
New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Crs.Vag din Masina mea
Wd3-ul de care spun cred ca e chiar mai ieftin. Dar repet, e un aspirator simplu...nu de ala de 300€ de injectie. -
La mine la g7 la fel face, scartaie si merge cam greu. Daca o dau de cateva ori fata/spate apoi merge usor. A ramas fara vaselina selectorul/maneta, din pacate pentru ungere trebuie demontat bucati. M-am uitat pe masina dar nu se vede unde este problema. Un selector nou am vazut pe la 4-5000lei.
-
am vazut si eu multe distributii de PD care au ajuns si la 190.000 km... nu doar 150.000 km. Nu se rupe cureaua. Doar pompa de apa ocaz\ional curge si rola mica se invarte fara vaselina... Dar intinzatorul este inca ok.
-
@V.Florim, mergi la drive test cu ambele, 1,5TSI gasesti sigur. Cutia manuala pe 1,5 a fost cu probleme si "omoara" motorul cu treptele lungi. Cutia DSG cu ambreiaje uscate pe 1,5 este cunoscuta pentru lipsa de fiabilitatea la mersul in oras. Consum de 7% in orase mari...doar daca este vara si concedii sau chiar esti cel mai calm personaj din trafic. Cine are treaba prin oras si este contra timp trece usor cu 2-3L peste media de mai sus.
-
aha... si crezi ca fonta rezista sudata la carcasa turbinei? din motivul asta nu se reconditioneaza turbinele de benzinare, fac fisuri in carcasa. eu iti recomand sa pui direct o turbina noua, scutesti munca de 2 ori
-
Noua baterie s-a comportat ok, dar electromotorului tot i-au trebuit vreo 2 secunde sa ajungă la turaţia necesară. În momentul în care a depăşit 250 rpm ECU a dat drumul la injecţie şi a pornit. Dacă era de la oringuri electromotorul atingea repede 250 rpm, aveam cantitate injectată, dar întîrzia pornirea. Pentru a verifica pompa tandem şi oringurile trebuie urmată procedura de mai jos Posibil să fie şi un cumul de factori printre care oringurile de la injectoare, dar trebuie verificat.
-
Bun. Personal as lua un 1.5 manual cat se poate de echipat, cu cat mai putini km decat un 2.0 automat dar fara dotari si cu km. Daca punem 1.6 mpi in ecuatie, atat 1.5 cat si 2.0 ies mai bine din cam toate punctele de vedere. Acum decizia e la cine da banii pe fier.
-
Multumesc frumos! Ca si asteptari, sub 10, iar un 8 ar fi ideal. Motorul 1.6MPi pe care il conduc nu scade sub 12% Caroseria: de preferat un sedan. Nu asteptam un anume raspuns, doar ca nu am detinut un VW si eram strict curios. Confortul si consumul ar fi mana in mana sa zic asa, pe primele 2 pozitii. Partea de fiabilitate doar mi-o imaginez si sper ca nu este atat de dureroasa (material si timp pierdut la perioade repetitive). Buget, un 20 - 22.000 EUR. Ms mult! Foarte bun consumul pt capitala. Era interesant un versus 2.0
-
Pentru drumurile în urcare, caii nu sunt așa de importanți... cel mai mult contează piesa dintre scaun și volan. Cred că știi că mașina are mai multe trepte iar când simți că nu mai poate, dacă retrogradezi, vei avea o mare surpriză. Dar hai să-ți răspund la întrebare: Ieri am făcut un drum d-ăla de zici tu, 5 persoane adulte (3 mai corpolenți), adevărat, fără bagaje dar cu biciușca de 115 cai. Totul a fost ok. De ieri și de azi cu completarea că azi s-a traversat Craiova dus și întors, în timpul amiezii, de acolo media de viteză scăzută:
-
Citeste pe forum , sunt zeci de postari ale diversilor colegi legate de consum pe diverse masini
-
@ _R_A_D_U Uite masina din semnatura mea si o sa intelegi de ce. Treci tu peste discutie daca n-ai nimic benefic de spus, nu toti detinem cunostintele necesare in domeniul auto, nu toata lumea are abilitatile tale..sau poate am ramas singurul, inca in clasele sistemului educational la care ai facut referire. Revenind: poti raspunde la ceva din intrebarile de mai sus?
-
1. În București duminica în jur de 7. Consumul are mare legatura și cu stilul de mers si cu lungimea drumului și cu temperatura de afara și cu multe altele. 1.5 e un motor economic. Seara în București am scos sub 6 pe 15 km. 2. Sub 6 în doi cilindri, teren plat fără panta 3. Nu știu 4. Face 5. La mine nu 6. Nu am avut probleme la motor 7. Nu știu nimic despre 2.0 dar 1.5 este un motor reusit
-
Această întrebare n-ar putea fi pusă nici de elevii din ciclul primar, dar na... Dacă un motor de 150 cai nu poate face față, eu zic să încheiem discuția, e clar, ție îți trebuie elicopter pentru drumuri în urcare.
-
Salut. Sa o luam punctual: 1. Care sunt așteptările tale? 2. Idem 1 3. Idem 1 4. Despre ce caroserie vorbim? 5. Probleme daca au fost, sistemul fiind initial implementat pe 1.4, ar trebui sa fie vizibile pe forumuri 6. Concret, astepti un anume raspuns? 7a. Eu unul nu știu deci nu pot ajuta 7b. Care sunt asteptarile vis a vis de confort/dotari/motoare? Si, inainte de orice, despre ce buget vorbim?
-
Am o problema la al meu golf5. Cand este mai rece afara ca de ex 10-15 grade si pornesc climatronicul pe 22 grade pe ambele parti de ex, pe partea stanga nu imi baga aer cald, doar daca reduc gradele pe partea dreapta sau cresc temperatura pe partea stanga. Daca e frig afara,inclusiv cu minus, imi baga aer cald pe ambele parti.
- 337 replici
-
- caldura
- climatizare
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Pornirea grea la cald are legatura cu electromotorul si bateria, pornirea grea la rece are legatura cu dezamorsarea circuitului de alimentare, ma refer la PD-uri. La ce interval de timp porneste greu la rece? Mecanicul tau s-ar putea sa aiba dreptate.
-
Actuatorul și ceva probleme la turbină, încă nu am montat înapoi, mi-a găsit și ceva fisuri la carcasa turbinei, a fost sudată de câteva ori că nu a ieșit din prima . Zilele astea o să mi-o monteze și revin cu feedback
-
Va salut, Sunt intre cele 2 alegeri: 1.5 TSI 150cp (manual) și 2.0 TSI 190cp (DQ381). Trebuie sa recunosc, este o alegere foarte grea si as avea nevoie de ajutorul vostru pentru ca deja detineti ambele motoare. Eu personal vreau un motor mai econimic (evident 1.5) si mai fiabil (aici nu stiu care din cele doua) si inteleg foarte bine ce inseamna comoditatea unei cutii automate insa nu sunt hotarat daca 2.0 ar fi alegerea corecta (ma gandesc ca acea dif. de consum este prea mare, nu stiu). 1. Ce consum este are fiecare intr-un oras nu foarte aglomerat? Pentru Bucuresti am vazut valori... 2. La 130 kmph? 3. Dar la 160 kmph? 4. Face fata cu brio acel 1.5 pe drumuri in urcare, cu 2 adulti si 2 copii + ceva bagaje? 5. Acea dezactivare de cilindrii de la 1.5, va fi problematica in timp? 6. Alte probleme specifice fiecarui motor si eventuale recomandari? 7. La 2.0 TSI, in afara de multiportul de injectie, sunt diferente majore intre Evo 3B si Evo 4? Ce se recomanda? 7. In contextul actual + fiabilitatea VW despre care lumea vb (nu am detinut), merita noile VW/Skoda cu aceste motoare sau e de orientat spre alt brand? Daca da, ce ar fi de incercat (fiabilitate/consum)? Ms anticipat tuturor!
-
posibil, dar nu are roata de rezerva; eu aveam nevoie de ambele caractersitici mentionate, simultan
-
New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"
Crs.Vag a postat în topic iniţiat de Crs.Vag din Masina mea
Asta este. 800 wați. 2 trepte de putere, folosit doar pe treapta 2. Solutie de la Mafra, pulimoquettes oxygen. Combinație foarte bună, Karcher mi se pare scump pt ce am eu nevoie. Și nu știu dacă e, neapărat, mai bun. -
New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Crs.Vag din Masina mea
Daca ai aspirator karcher care suporta si aspirat lichide deja prin casa, poti sa cumperi duza de extractie. Ea este pt modele care evident au injectie extractie, dar fizic potriveste si pe un aspirator normal cum am eu, modelul WD3. Eu folosesc pe acela si am un foamer manual si solutie de la koch chemie(pol Star sau MZR) care face treaba grozava, aplic spuma, am perie circulara care o bag in bormasina, spray cu apa si apoi extractie. Dau de mai multe ori cu apa si extrag sa ramana cat mai putina solutie de curatat impregnata in tapiterie. -
scoti una din cele 4 mufe de la actuatorii ACT (cand motorul e oprit) si o sa mearga numai in 4 cilindri, dezavantajul ar fi eroarea in bord si faptul ca nu mai poti activa cruise control)