Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 52 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. nicaro

    Sfaturi achizitie Audi A4 B9 (8W)

    TFSI-urile au rezolvate cam toate problemele copilariei. EA888 Gen 3 sau chiar evo4 (că tot vrei FL) sunt motoare robuste și destul de fiabile dacă au fost întreținute corespunzător. În afara orașului au un consum decent, în oraș...nu chiar.
  3. Astăzi
  4. spido

    Golf 6/Jetta - Probleme ABS/ESC + ambreiaj

    Nu e un motiv ptr a nu functiona Esp.
  5. sdR+

    Golf 6/Jetta - Probleme ABS/ESC + ambreiaj

    Seara buna, vin cu o intrebare prosteasca, cand am luat masina anul trecut, imediat am reconditionat total etrierii spate.Aerisirea am facut o clasic la pedala, si prin umplerea vasului fara sa se goleasca pentru a nu prinde aer.Toate bune si frumoase, doar ca nu am avut ce face si am initializat procedura aerisirii pompei abs, fara sa o respect.Aici ma refer ca nu am umblat deloc la aerisitoare de lene.Am schimbat si discurile si placutele, pedala este buna, franeaza fara probleme, doar ca recent am realizat ca nu mai intra abs ul.Adica masina franeaza si se duce precum sania, nu mai vibreaza padala de frana si nici nu se mai aprinde abs ul in bord cand ar trebui sa intre.Becul de abs si esp se aprinde si se stinge normal in bord la pornirea motorului, erori nu sunt pe modulul abs.Sa fie de vina procedura mea nesimtita, si de asta sa nu mai intre abs ul?Cand am cumparat masina stiu sigur ca mergea. Am inteles, totusi pana sa umblu eu la etrieri si aerisire functiona, cum am facut aerisirea nu a mai functionat cred, am bagat de seama foarte tarziu.O sa incerc sa reschimb lichidul cu o pompa dedicata, si refac aerisirea cu vcds plus aerisitoare, ma gandesc ca a ramas prin pompa abs bule de aer, eu nedesfacand aerisitoarele in functie de cum a dictat procedura.
  6. tavitara

    2023 Cayenne Hybrid

    Apoi sunt sigur ca a realizat demult ce sarlatani sunt Dar mai incearca cu niste picioare in fund sa mai miste ceva la aia sa nu iasa in pierdere prea mult Si eu incerc sa ma reorientez la service-uri particulare , am gasit unul ok pe VAG langa Calimanesti , deja la reprezentanta indiferent cat de bine ma inteleg cu cei de acolo , adevarul e spus direct de ei - nu mai avem oameni buni Am avut noroc sa schimb distributia in vara lui 2022 , au adus special pe cineva ptr asta de la Audi , de asta m-au si tinut atat , ca restul nu s-au bagat , acum nu mai e nimeni bun
  7. Ciudat , totul merge ok , am testat deja de 6 ori si nicio problema S-a intamplat ceva in prima zi cand s-a activat sezonul asta ptr ca a tot fost cald cand am plecat eu cu masina Dar sambata cand a fost mai frig dimineata , am pornit cu ea si oricum uitasem de sistemul asta de incalzire , a inceput sa scoata fum la semafor Uff , am dat niste ture pe strazi mai libere pana nu a mai scos fum ca imi e rusine asa cu ea fumigena pe la semafoare , uitasem de iarna trecuta cum e Duminica in schimb si mai fig , nu a mai scos fum , ok , aveam un drum mai lung in fata , nu am bagat in seama desi am vazut ca apa a ajuns la 90 in 12 minute fata de 5-6 minute cand era sistemul de incalzire functional Luni sa o programez sa se incalzeasca in parcare - nimic, nu se mai activa Scanare , blocata unitatea si asta a fost povestea , cu OBD11 fara abonament nu am putut debloca , m-a ajutat cineva Deci sambata ceva a blocat unitatea , o fi fost imbacsita , habar nu am
  8. EEXCALADE

    2023 Cayenne Hybrid

    Deci si-au atins scopul ,te-au amanat pana a iesit din garantie . Din pacate inca nu realizezi cu ce sarlatani ai de-a face .
  9. grp

    Balena argintie - Skoda Superb 2

    Aventuri cu Steve... Pe 9 iulie făcusem curățarea filtrului de particule la cei de la AVD TURBO (nu îi recomand, cel puțin în cazul meu au fost niște jăpcari, 1.171 lei pentru montat/demontat plus un colier, fără să spună de la început că asta ar fi costul fără curățare... cel puțin asta a fost impresia mea, că "l-au agățat" pe fiumiu, nemaiputând pleca fără DPF... Pe la sfârșitul lui august, bateria nu a mai vrut să pornească. Am bănuit un cablu slăbit la subwoofer, ținând cont că era ultima modificare la mașină, așa că i-am spus băiatului meu să verifice. Nu a găsit nimic in neregulă, doar că și-a adus aminte că la o curbă l-a auzit prin portbagaj cum se rostogolea. După ce l-a ajutat un vecin cu o pornire cu cabluri, mașina s-a comportat normal. După scoaterea alimentării de la subwoofer, mașina nu a mai avut probleme cu pornirea. În septembrie a venit cu mașina la Galați după care am plecat în Eurotrip, nu înainte de a-i cupla la loc alimentarea la subwoofer. Eram curios dacă rămâne fără baterie și când ne-am întors și am vrut să o pornesc... nu a pornit. Am pus cabluri, i-am dat curent de la Tiguan a pornit și au putut pleca la București. Bun, deci am scos din noul cablul de la alimentarea subwooferului. Pe 5 octombrie, la nici 3 luni de la curățarea făcută de cei de la AVD TURBO, s-a aprins martorul DPF în bord, mașina nereușind să facă regenerarea, nici după plimbarea pe autostradă, nici cât a mai stat în fața blocului. Variantele erau: 1. DPF OFF 2. Filtru nou OEM 3. Filtru SH OEM 4. Filtru nou aftermarket După o discuție cu @nikos, am renunțat la variantele 1, 2 și 4, urmând să căutăm un filtru de 2.0TDI 170CP de pe o Skoda și să-l verifice înainte de achiziție. Pe 11 octombrie am găsit un filtru in Dâmbovița, a vorbit Nikos cu tipul respectiv si a reușit să îi facă o diagnoza de la distanță. Am bătut palma cu vânzătorul și pe această cale o să îi mulțumesc lui Ștefan (vânzătorul) care mi l-a si adus în București, unde s-a întâlnit cu băiatul și acesta l-a luat. Pe 17 octombrie mașina a ajuns cu ajutorul lui Nikos la @spido la service și s-au apucat de înlocuit DPF-ul, nu înainte de a-l și curăța pe cel nou. Țeava de la cel cumpărat recent, s-a dovedit mai îngustă având alt diametru, așa că au făcut sudurile necesare. S-a înlocuit și sonda lambda, având erori. Pe 24 octombrie a ajuns băiatul meu să-l ia pe Steve din service și după un timp a apărut o zornăială, când erau turații mici ale motorului. I-am spus că e ceva care atinge undeva, mai ales având in vedere schimbările recente. După ce a ajuns acasă mi-a zis că mașina era in regenerare, dar că nu și-a făcut-o și s-a aprins martorul DPF in bord din nou! S-a întâlnit cu Nikos mai spre seară, au ieșit pe autostradă si cu testerul, dar nimic, nu s-a atins martorul. La testare a ieșiți senzorul 1 de pe DPF defect (implauzibil signal). A doua zi iar la service, diagnoza, îmi spune Nikos că ECU a fost scris cu succes de 3 ori si de 9 pri s-a încercat fără succes. I-am spus că aveam soft făcut la ea și e posibil să fi fost făcut și VW dieselgate. A fost dat jos ECU și făcut flash pentru a elimina și acest aspect. Zornăială provenea de la o mufă nestransă, care atingea în caseta de direcție și se transmitea in volan. După strângere nu s-a mai auzit nimic. Apoi Nikos a vorbit cu Ștefan, de la care luasem filtrul și i-a trimis si senzorul 1, direct la Spido. După montarea acestuia, i-au făcut o regenerare forțată cu testerul și a făcut până la capăt. Dar totuși mașina nu își făcea regenerare singură. A mai urmat o diagnoza și s-a schimbat si senzorul de presiune motorină, nu arăta valori corecte. Pe 7 noiembrie baiatul meu s-a dus și a luat mașina din nou, fără martori aprinși, între timp Nikos identificase că RCD360 PRO consuma curent după încuierea mașinii, așa că i-a mutat alimentarea pe contact. (Deci nu era camera pentru mers înapoi ci chiar unitatea). Băiatul mei a programat mașina la ITP, pentru data de 8 noiembrie. Tot pe data de 7 noiembrie a schimbat și bateria, eu considerând că după toate descărcările pe care le-a avut, nu o să-l ajute în iarnă, optând pentru un Exide Premium de 77Ah. A doua zi pe drum spre ITP s-a aprins martorul DPF... iar la ITP, mașina a fost blocată de RAR. După ce a venit reprezentantul RAR, a trecut ITP-ul cu brio. Dacă gazele au ieșit, gândul meu s-a dus tot la senzori sau cablaj întrerupt. A vorbit băiatul meu cu Nikos urmând să ajungă din nou în service... Pe data de 14 a ajuns la service, eroarea era tot pe senzorul 1, așa că am hotărât să cumpăram unul nou OEM, pe care spido l-a comandat după vin-ul mașinii. La regenerarea forțată cu testerul a efectuat-o, dar pe tester a apărut eroare, iar senzorul 1 arată 20°C iar, senzorii 3 și 4 arătau peste 400°C. Dar in final regenerarea forțată a mers și martorii au putut fi șterși. Pe 20 noiembrie a ajuns senzorul nou, a fost montat, s-a făcut din nou o regenerare forțată, martorul s-a stins. Pe 28 noiembrie a luat băiatul masina din service, fără martori aprinși, totul părea in regulă. A doua zi, pe 29, ghiciți ce martorul s-a aprins în bord. Eu eram în drum spre Istanbul, băiatul meu era frustrat maxim. I-am spus să o lase așa, că o voi lua la Galați când mă întorceam din Turcia. La întoarcere, am luat Superb-ul (martorul rămăsese aprins) și am plecat spre Galați. Imediat ce am terminat autostrada s-a aprins spira și check engine-ul iar motorul s-a plafonat spre 2500rpm, făcând depășirile dificile, mai ales că era și noapte deja. Soția care venea cu Tiguanul din spate, mi-a spus că iesea fum destul de dens când am turat-o. A doua zi mă prezint la mecanicul meu, îi prezint tot istoricul de service cu ce s-a făcut-o până acum. A analizat-o si mă sună a doua zi, suspectand cablaj senzori 3 si 4 sau chiar senzorii defecți sau o problema cu ecu. La test a încălzit senzorul 1 si a crescut temperatura pe tester, deci senzorul 1 functiona corect. Iau masina și ma duc la @andrei.toledo, îi spun si lui istoricul până acum si după ce vorbește cu un electrician, rămâne masina la el. A doua zi, il rog sa rescrie ecu cu softul inițial avut de Superb, să eliminăm si posibilitatea unor erori de scriere sau codare de la flash-ul anterior. Între timp vine si electricianul, verifică senzorii, mufe si cablaj, Andrei aduce si un alt ECU si il verifica si cu acesta, poate ECU-ul meu a luat-o razna. Mai rămâne de testat senzorii 3 si 4, care erau de pe filtrul achizitionat și se pare că nu erau compatibili cu motorul meu. A fost comandat si senzorul 3 pentru test si in următoarea zi m-a sunat electricianul si mi-a spus ca si acesta indica temperatura normală. I-am spus sa il comande si pe ultimul, iar in ziua următoare după ce a montat si ultimul senzor, la testarea de drum, in sfârșit, mașina si-a început și terminat regenerarea fără să apară martorul in bord. Între timp am mai pus 200km, atât prin oraș cat si in afară si masina mergea chiar foarte ok, răspunde imediat la accelerație. I-am făcut astazi schimbul de filtre si ulei, mai erau cam 2-3 luni, dar am zis sa i le fac pe toate aici. Tot astăzi am prins si o regenerare când am ajuns la service, motorul fiind turat puțin peste 1000 ture, iar când a terminat-o, a revenit in jurul valorii de 850 ture la relanti. La testarea senzirilor acestia indica temperaturi corecte, iar la ridicarea turației senzorul 1 a crescut de la 20°C la 170°C, după care a început să scadă cand nu a mai fost turat motorul (și ceilalți doi senzori si-au modificat temperaturile indicate). După această nouă aventură cu Superb-ul sper să fi închis seria reparațiilor și să se plimbe și baiatul meu in sfârșit, cheltuind doar consumabilele aferente. Le mulțumesc lui @nikos, @spido, @andrei.toledopentru sprijinul lor la aceste reparații și continuăm aventura pe acest forum și pe străzile patriei.
  10. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Pe alte spete nu as mai merge la ei. Pe speta asta in particular, pe forumurile de afara, sunt alti utilizatori care au raportat ca li s-au schimbat toate cablurile si unitatea de control. O reparatie precum aceasta costa cateva mii de euro pe putin. Numai manopera pentru a da jos tot interiorul costa o gramada de bani. Prefer sa ma chinui cu ei, poate poate se rezolva ceva decat sa platesc atatia bani.
  11. sutit

    2023 Cayenne Hybrid

    Salut, de ce nu mergi la Florin VAG garage, sau Sabin mQBcode, Vagguide romania ai in zona ta cel putin 3 mari firme care numa asta fac, reprezentanta e absolut inutila, cel putin 2 dintre firmele astea fac cercetari zilnice tot ce tine de grupul VAG iti pot face rost si de piese original, exact ca reprezentanta, doar ca la un alt nivel mult mai profesional. Dai un ban dar o sa fii mult mai multumit de masina, cu siguranta pot sa o imbunatateasca toate masiniile din ziua de azi au Bug-uri, materiale proaste, asta e lumea in care traim si trebuie sa ne adaptam fiecare si sa gasim solutia cea mai buna. Eu daca as fii in locul tau, indiferent daca as avea garantie sau nu inca, as apela la serviciile lor. 100% pot sa te ajute
  12. EEXCALADE

    2023 Cayenne Hybrid

    In cazul asa o sa te “plimbe” pana renunti singur. Deoarece sunt depasiti de situatie
  13. ddexter

    Noul motor 1.5 TSI

    Eu am joja la 1.5 tsi
  14. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    E iesita din garantie masina, dar defectul a fost raportat initial cand era in garantie
  15. EEXCALADE

    2023 Cayenne Hybrid

    Asta e “procedura” prin care te mai trimite la plimbare o perioada. O sa urmeze :”nu am primit raspuns de la fabrica …mai facem o solicitare,mail….” pana cand iese din garantie . Nimic nou pentru porsche pipera.
  16. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    A stat masina in service de luni de la ora 9, pana miercuri la ora 14:00. Tot ce au facut a fost sa verifice camerele si cablajele, sa faca poze si sa documenteze un ticket pe care vor sa il deschida la fabrica. Acelasi ticket care trebuia deschis in urma cu 8 luni de zile in aprilie. Masina iar a stat luni toata ziua degeaba, practic nemiscata, dar efectiv nu am mai avut nervi sa ma duc sa ma cert iar cu ei. Cand am ridicat-o ieri, nu mai functiona deloc internetul masinii. Nu mai aveam Spotify, serviciul de vreme, radiourile online, traficul pe aplicatia integrata de maps.. absolut nimic. Deja mi se ridicase tensiunea numai cand ma gandeam ca trebuie sa ma duc iar in service. Totusi s-a rezolvat de la sine si au aparut la urmatoarea pornire, dupa cateva ore. Per total software-ul acestei masini e mai prost decat ce as reusi sa fac eu beat intr-o seara cu ChatGPT intr-o sesiune de vibe coding, tinand cont ca nu am mai scris o linie de cod de 12 ani.. Nu exagerez. @bogdan2, nu stie nimic contabilul de asa ceva. Se plateste impozit pe profit la diferenta intre pretul de vanzare si ce a ramas neamortizat.
  17. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    "Back to gas" https://youtu.be/vzbQN-XDKuo?si=qIeMjLg7tdOmTAaH
  18. dkmg33

    Volkswagen Touareg 2017

    Poate o echilibrare de roti or reusi.. N-am alternativa in Suceava, e jale, nu gasesc nici o vulcanizare cu aparat ca lumea, zici ca le-au luat toti de pe emag cu 10000 lei. La Autosoft Titan am prins unul care mi-a facut in graba și a greșit-o o data, probabil o exceptie. La Baneasa mi-a iesit tot timpul bine.
  19. Razvanalex123

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Buna, ma puteti ajuta va rog cu o decodare pentru TMBLD7NS2J8072891. Multumesc
  20. Xman_ghio

    Valoare RCA după 2022

    @dragos124 cum nu vezi diferenta? 1.4hibrid e totuna cu 1.6 diesel??? 🤦🏻‍♂️ Firmele de asigurari isi calculeaza riscurile in functie de multi factori. De exemplu: o masina hibrid, statistic, face mult mai putini km anual decat o masina diesel. Km mai multi = risc de accidente mai mare, deci prima de asigurare mai mare. Stai relax ca au ei criterii foarte exacte de calcul.
  21. mad_kat

    Volkswagen Touareg 2017

    Daca nu va invatati minte si mergeti la reprezentante... Trist e ca au aparatura, dar sunt prea prosti sau nepasatori. In Bucuresti daca vrei echilibarre si geometrie recomand Autosoft Titan (langa auchan) - experiente foarte bune cu roti mari (255/60/18 de pe Rexton)
  22. Nutzzu 87

    Reparatie Heater element / Incalzire auxiliara in Bucuresti

    Salutare,dacă mai aceste cineva pe aici,as avea și eu nevoie de puțin ajutor in legătură cu încălzirea auxiliară z35 la un passat b6,2006...am avut cod eroare defect,am demontat,refăcut lipiturile, montat la loc, erodarea de defect s-a șters dar tot nu funcționează nici cu comandă data din vcds...
  23. cristi511

    Valoare RCA după 2022

    Doar ca info, mie mi s-a intamplat fix invers. La inceput de 2024 am platit aproape 2000 de lei, b0, 1.5 dci. La mijlocul lui 2025, B2 cred dar 1.3 hibrid, 1600 ron. Pare in linie cu experienta ta.
  24. dragos124

    Valoare RCA după 2022

    Mie mi s-a intampla ceva foarte ciudat, clasa B4, >30 de ani, Bucuresti, in primavara am platit pe un RCA - 12 luni la 1.4hibrid ~1400lei, iar acum pentru un 1.6 diesel ~2200lei. Efectiv nu gasesc nicio explicatie logica.
  25. BTeo

    Volkswagen Touareg 2017

    @dkmg33la golf am iesit cu geometria de 2 ori cu volanul stramb de la mitric si a 3a oara cu succes. Spuneau ca e de la mine ca am schimbat eu ceva..
  26. Doomy

    Probleme motoare 2.0 TDI (Tiguan 5N & 5N2)

    @zidu'la 4x4 doar pe dedesubt , Punte jos , cardan jos( sau agatat cumvasa nu incomodeze) dar si asa o sa fie greu de schimbat pe masina ... trebuie dat EGR jos sa ai acces cum trebuie.
  27. Ieri
  28. dignitas1980

    Oglinzi Passat B6

    2010
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!