Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
nu, nu! Ai fost de fapt "somat" sa te alaturi Era VAG meeting nu (exclusive)Golf 4
-
MA ESTRO😀 Nici nu vreau sa ma gandesc ce combinatii ar alege cocalarii din Romania pe placutele de inmatriculare, daca sistemul ar permite. Astept cu rabdare pozele cu masinile sarakilor.
- Astăzi
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
Bun.. legat de probleme dupa inlocuitul bordului (ce este taiat am rezolvat): - Am rupt grila de ventilatie parbriz (cea neagra de pe bord ) - am comandat alta împreună cu senzorul de soare - Am reusit sa zgârii puțin folia de pe gurile de ventilatie laterale - comandat alte grile - Am uitat sa scot microfonul de la bluetooth cand am montat bordul, tre sa dau iar jos partea de sub picioare - Am rupt 2 mufe, cea de la senzorul de pe bord si cea de la lumina picioare sofer - Camera marșarier nu mai merge probabil ceva mufa prin spatele playerului - Playerul nu mai intra pana in spate sa fie la nivel cu bordul si sta putin iesit, nu îmi dau seama daca de la plansa noua sau doar trebuie vazut daca din cauza firelor din spate Nu Camera marsarier aparent e problema.. am observat ca masina nu mai intra in marsarier decat mecanic. Adica merge in marsarier doar ca nu se mai aprind becurile de marsarieri si nici camera. Acum aici este de investigat de ce... as tinde sa zic ca este sonda de marsarier de pe cutie.. sa fi cedat? desi concidenta pare mare dar nu vad ce altceva poate sa fie. Am verificat siguranta, all good. Nu am verificat becurile dar sa cedeze amandoua deodata? prea prea... erau si LED. Totusi..... ce am observat azi, este ca atunci cand bag in marsarier, oglinda pasager coboara, deci masina stie ca intra in marsarier. Dar nu merg becurile si camera.. Any hints? Nu stiu cine comanda oglinda aia sa cobare, dar ma gandesc ca un input ar fi ca viteza sa fie R. Iar despre clima.. solved but not solved. Am rezolvat problema radiatorului din interior, insa conducta ce intra in radiatorul de clima din fata scapa. Trebuie aici facut ceva custom. O sa ma ocup si de ea dar nu acum, nu mai am nervi. Plus ca vremea deja e ok, nu mai cere clima. Recunosc ca buguri de genu, ma scot din sarite si imi vine sa imi bag ceva.. am pretentii prea mari de la masina asta. Si depind cateodata de oameni care nu au timp s.a.m.d. Si mie imi stau pe creier problemele ce apar. Plus timpul foarte limitat de a ma ocupa de ea. Ceea ce face ca unele fixuri sa dureze luni in loc de zile. Intre timp am mai imbracat si toate manerele din interior in alcantara. For more premium feel. Am mai sabotat si o intalnire de golfisti 4 de pe forum Ah, si apropo, m-am inscris si la Dropddown 5, in Bucuresti, 25-26 octombrie. Daca treceti pe acolo, ne vedem la o vorba -
Da, da. S-a mers bine cu ea. Asta si cautam an cat mai nou. Sa faca acesti km nu avea cum decat autostrada, de aici si starea interioara fara uzura. Are parbriz inlocuit, de aici si dauna care apare pe Carverical de 4-6000lei. Urmeaza sa imi programez reviziile, Din cate am citit am distributie la 210k km, uleiul imi arata pe navigatie in 17k km sau 600zile ... nu stiu daca sa ma grabesc cu schimbul sau sa il fac la anu'. La fel, cutia este cu ambreiaje uscate (nu este o cutie prea laudata, dar asta e'), am gasit informatii ca nu necesita inlocuire de ulei, pe alte siteuri ca ar necesita. Codul motor este DTRA. O alta problema: pe golf aveam un OBD bluetooth si ma conectam cu vag-dpf, aici imi da mesaj ca nu recunoaste codul motor :(. Masina ruleaza foarte lin, consumul din Germania, 1700km a fost de 5.0 cu masina plina ~150kg de bagaje+ 2 pasageri. Nu are toti iarna, urmeaza.
-
In perioada garantiei nu este recomandat acest lucru. Garantia este foarte importanta pentru acest tip de motor!
-
Salut, Astea sunt codurile de motor, cel mai smecher este DNKA de pe VW Taos de US, ~118KW cu cutie cu convertizor Kangaroo se rezolva partial cu ultimul update sau total cu un stage 1-low, poti vorbi cu Voinea.
-
firele de la senzor le-ai verificat ?
-
va salut...ieri in timp ce mergeam prin pasajul unirii sau stins luminile ceasurilor...cand am iesit din pasaj cred ca si au revenit oarecum cu o intensitate mult mai mica deca era...acum a ramas cu aceea intensitate scazuta, ziua ma refer cand luminile nu sant actionate...,si cu pozitia actionata este la fel intensitate mica la ceasuri,repet: doar la ceasuri nu si la calculatorul din bord,potentiometrul intensitatii luminilor este dat la max...ceva idei?multumesc frumos...
-
Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station
mad_kat a postat în topic iniţiat de Gusti din Masina mea
si C4 coupe si XM-ul sunt masini atipice insa frumoase, estetice. De carfe lumea isi aduce aminte inca, si cu placere. Generatiile actuale de bavareze sunt o pata care, peste ani, se va sterge. Fain ca exista inca motoare serioase, nu doar mixere. -
1. nu 2. nu 3.nu 4.non DSG 5.nu cred ca a desfacut cineva deja un motor 6.nu Masina are 12 luni si mai putin de 15.000 km.
-
Are cineva idee daca sunt ok valorile senzorului diferential in IDLE sau trb sa il schimb?: Adaptat value sta la 0 mbar, cand pornesc motorul aceasta creste si se apropie de valoarea celui de la row value 1. Nu imi dau seama de ce bank 1 si bank 2 nu sunt si ele 0 cu motorul oprit. Si aceste valori cresc cand pornesc motorul Masina are 1 singur senzor. Masina este Skoda Octavia 3 FL 1.6 DDYA 2018, 150k KM Prima poza este cu motorul oprit, a doua poza cu motorul pornit temperatura apa 90 grade. Ce m-a facut sa investighez: la ultimile 2 regenerari, regenerarea s-a terminat mult prea devreme, in loc sa se termine la un soot mas calculated de aproximativ 5g s-a terminat la 7.5 g
-
Bună dimineața! Mulțumesc Florin pentru răspuns. Nu am nici o eroare. Ca o precizare: am ținut bateria pe o stație de încărcare în jur de 10 ore, tensiunea la borne: 12,7 v, pusă pe mașină pornește la sfert! Verificat încărcarea pe mașină: ajunge uneori și la aproape de 15 volți, de regulă este 13 - 14 v. Dar start&stop îmi apare tăiat în bord cu tem apei la 90 grade, iar keyless-ul nu vrea (am schimbat și bateria la telecomandă)! M-am gândit să nu fie cumva codate corect în situația în care nu am nici o eroare la scanare. Nu ar fi un capăt de țară, dar dacă sunt, zic să fie funcționale! Cu stimă!
-
VW Passat B8 2018 android auto/carplay indetificare MIB
catalin004 a postat în topic iniţiat de ctl01 din Passat B8
Va multumsc frumos. Display-ul o sa il tin pentru teste, mai am inca unul de VW care nu are dungi. Puteti detalia treba cu CP-off? ce aparatura as avea nevoie? - Ieri
-
Salutare tuturor, Oare avem ceva posesori de generatie nouă a 1.5. eTSI, 115 CP, care îl au de ceva timp? Ceva feedback m-ar interesa referitor la vechile probleme ale motorului 1.5 TSI: 1. consum ulei 2. mai sunt problemele cu efectul de kangaroo ? (știu că se zice că Evo 2 nu mai are probleme, dar totuși o confirmare de la cineva :D) 3. Erori pe parte electronică (SOS, Travel Assist, infotainment etc.) 4. probleme/uzura ambreiaj-cutie DQ200 5. depuneri pe valvele de admisie 6. vibrații cu ACT 7. alte probleme? Vreau să comand un Golf nou de 115CP și sunt în dilemă... Mulțumiri!
-
Tomahawk TW-9010 | alarma + pornire motor
Mihai94TDI a postat în topic iniţiat de PassatBH din Alarme & Securitate
Salut, am si eu acest tip de alarmă, dar eu vreau sa leg doar partea de pornire fara alarmă, stie cineva daca merge? Si daca merge cum se leagă?, ca m-am uitat in manual dar sincer nu prea am înțeles trebuie legat pe contact sau trase fire la electromotor? Masina in cauza skoda 2.0 BMN 2007 immo off. -
salut, ma confrunt cu un greieras care provine de sub bord, am verificat fiecare surub orice puteam verifica ... totul pare in regula insa in mers am acest zornait metalic - masina in cauza vw jetta 1.6 tdi din 2012
-
Salutări, am tot auzit de problemele motorului cu EGR ul și m-am gândit că i-a venit sorocul (și ca o glumă, EGR ul e mai ieftin decât turbina 😂). Unde mai pui că atunci când am avut spirala aprinsă în bord pentru câteva minute, când am ajuns acasă (condus total sub o oră), mirosea eșapamentul ca la BMW uri, ceea ce pentru mine a fost o premieră. Turația motorului era pe la 800, semn că nu-și făcea nicio regenerare. Chestia e că până acum nu a mai dat semne și mi-a venit în minte pentru că am programată revizia anuală (ulei, filtre, distribuție) și dacă tot mă duc la mecanic să știu o treabă. Că dacă îl pun pe el să caute, sigur găsește ceva (lucruri normale pentru o mașină de 14 ani). Ieri am șters eroarea, am rulat testul de turbină din Basic settings / output tests și s-a încheiat fără eroare. Nici nu a mai apărut din nou. La turbină, codul acela P2563 00 [032] - Implausible Signal am înțeles că se referă la senzorul G581, care la modelul meu de turbină ar fi încorporat în ansamplu, deci dacă se va concretiza problema trebuie schimbată turbina cu totul. O să pun totuși mecanicul să inspecteze mai atent tubulatura de aer și vacuumul (într-o anumită plajă de turații, la accelerație mai pronunțată se aude un fâsăit care nu pare să fie normal). Mulțumesc totuși pentru feedback.
-
Passat - nu se alimenteaza motorul cu motorina
lupo_bv a postat în topic iniţiat de Alex82 din TDi Forum
Ce cod motor ai? -
Salutare, la DPCA am vazut ca norma este 508.00-509.00 0w20. Ce recomandati intre Mobil 1 esp si Liqui Moly toptec 6600?
-
Am sa incerc saptamana asta sa vad
-
Interesant. Trebuie verificat, incercat un update software, poate se corectează acesta eroare
-
Montaj display tip tabletă VW Golf 6 Plus în județul Cluj sau Bucuresti
F l o r i n a postat în topic iniţiat de risk din Service-uri
Salut. Te putem ajuta in București, sunem si distribuitori autorizați ai mai multor branduri cunoscute, autorizați RAR, etc. Totodată, in aria prestări servicii, oferte extinse, mai găsești si alți colegi de forum care te pot ajuta cu montaj -
La valorile afișate, nu trebuia sa ai astfel de manifestări Erori la scanare nu ai ?
-
Verifica senzori temperatura si servomotoare, cu VCDS sau Odis
- 338 replici
-
- caldura
- climatizare
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Trecere de la climatic la climatronic
F l o r i n a postat în topic iniţiat de cwr din Golf V & Jetta
Salut. Ai nr meu in profil, ma poti suna si in limitat timpului disponibil, te ajut cu info necesare