Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Am activat cu OBDeleen temea de la Skoda VRS , doar la asta apare kW. La celelalte nu.
-
eu am constatat ca ...pe cum bag ulei...OE ( G S55545M2 0W30 540.00 , 507.00 ) ...scade consumul... ( practic schimb treptat uleiul cu care a venit masina din fabrica ) Daca in primi 8.000 Km am bagat 4L ulei...OE...acum am facut 5.000 KM si mai am 1 linie deasupra la minim... Ca si idee...la Tiguan modelul nou 1.5 eTSI , 150 CP ...nu am complectat deloc ulei la motor ( G S60577M2 0W20 , 508.00 509.00)...si am deja 11.000 KM avand 15.000 KM...am schimbat la Touareg uleiul de fabrica cu care a venit masina...ce mai ramas din el...cum am tot completat ... Va tin la curent...cum se comporta masina cu uleiul nou OE ... G S55545M2 0W30 ... mai ales ca saptamana asta am de facut cca 1.500 KM...
-
Mulțumesc! Ca să apară kw în bord tre pusă vreo bifă, ceva, în VC? Am și eu o tinichea din grup mai nouă și nu am văzut minunăția asta...
-
Nu, curentul consumat este acelasi indiferent la cate borna masori.
-
Salutare , de unde ai luat piesa ?
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
Dolfin a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
DQ381, trebuie sa se scurga uleiul pe la 2 busoane (cutie si langa blocul mecatronic), altfel nu se scurge tot, multi mecanici nici nu fac asta... Temp 30gr.C. Temp de inspectie, de ex. cand se verifica nivelul 35-45gr.C, dar se pleaca de la 30gr.C! Conform ELSA. -
Da, nu am inchis capota, dar am inchis broasca cu o surubelnita, am impins acolo sa pot simula ca ar fi inchisa. A uitat sa mentionez, testul a fost facut pe borna plus, aer vreo relevanta asta?Am refăcut testul pe borna minus, fara siguranța la radio am 0.00 A , cu siguranța la navigație am 0.22-0.23-0.24 A.
-
Golf 6 - Problema clapeta de acceleratie
F l o r i n a postat în topic iniţiat de biwak din Golf VI & Jetta
Posteaza eroarea completă, exact asa cum apare la tester - codul si textul -
Diagnoza si posteaza erorile stocate
-
Wireless Android Auto pe MIB3
F l o r i n a postat în topic iniţiat de sabinx din Video, Multimedia & Comunicatii
Nu, nu se poate face nimic in acest sens cu vcds ul -
Te rog sa imi aduci maine aminte, telefon sau whatsapp
- Astăzi
-
Motorul porneste si ramane pornit, sau se opreste dupa o secunda? Daca ramane pornit, are immo off facut la ecu motor. Daca se opreste, asa cum este normal, atunci e ok. Procedura de adaptare si scriere cipuri chei, o găsești pe forum (impreuna cu sculele care iti trebuie) si aici https://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Immobilizer_Swapping_(Instrument_Cluster)
-
Yala/switch capota motor inchis, da?
-
@adriangrijincu, cutie de viteze UDA, asa vad eu acolo: - G052527A2 - ulei transmisie 1L La schimb ai nevoie de 1,1L Nu strica un schimb de ulei, depinde si de km, insa nu cred ca agata din cauza asta, trebuie sa investighezi si ambreiajul.
-
-
Deci tu ai consumator și fără siguranță de la navigație …..
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
1. schimba la 60.000 km 2. la DQ381 si DQ500 , manualul nu obliga la inlocuire filtru decat in anumite circumstante (reparatii in cutie),dar daca gasesti mecanici dispusi sa il schimbe, nu e rau. Este bagat destul de urat... se schimba greu 3. uleiul trebuie sa aiba aprox 40 grade. merge si la 60. -
Autec Craiova... Am zis aici: Partea bună, dacă pot zice asta, era că aveam uleiul de primă umplere. După asta, mi-am luat pompa de la Lidl și făceam giumbușlucul singur...
-
aia nu au chef de tine ca si client, ei au datoria sa te informeze despre intervalul oficial , eventual adaptat la regimul tau de utilizare, dupa care iti ia banii si de 2 ori pe saptamana pentru revizie, daca vrei tu la ce repr ? ca sunt chiar curios... nu am intalnit inca service sa refuze bani... se observa ca algoritmul din ECU ti-a scazut de la 2 ani/30.000 km, bazat pe conditiile actuale de utilizare. Daca se imbunatatesc conditiile, o sa revina spre 2 ani/ 30.000
-
Am făcut și asta, pun și 2 poze, 0.19 A static după câteva minute, nu am mai stat pentru că nu mai scădea și nici nu urca.Daca pun siguranța la radio/navigație, ce o fi bolțarul ăla, de la 0.19 A fluctuează continuu până la maxim 0.26 A.Sa înțeleg că nu este modulul can de vina, astăzi când am scos cheia din contact, și radioul sa oprit, până acum mergea în continuare, bizar.Tot cu siguranța scoasă merg, îmi termina sigur bateria.Singurul lucru de testat ar mai fi bateria?Momentan are 12.6 V, mașina circula zilnic.
-
Atata timp cat uleiul respecta norma diferenta de consum va fi nesemnificativa . Asta a fost la generatiile anterioare ,valabil si pt 2.0 tdi
-
Eu cred că este foate important uleiul. De la revizie, am ajuns la 14.000 de km (peste 2300 de la revizie) și nivelul este încă deasupra de jumătate! Un ulei sintetic, bun, pare că domolește consumul! Pe 15.07 am fost cu mașina la dealer și, pe tester, a raportat 0,29l ulei consumat în ultimii 1000 de km. E interesant de ținut sub observație, dar nu este firesc pentru o mașină care costă multe zeci de mii de euro. Oare cele de 20.000 cum se comportă? Conduc și o Octavia, 1.0 TSI, cu 200.000 de km la bord, care nu consumă deloc. Nu mai zic de fiabilitatea „lifetime” a motorului de 3 litri.
-
Eu am schimbat uleiul si filtrul la 14k km, primul schimb de care a beneficiat motorul. La mine nu a comentat nimeni de la reprezentanta, ba chiar au fost de acord cu decizia mea, mai ales la intervalele flexibile de schimb, asa cum le denumesc ei. Astea din poza sunt intervalele service dupa prima resetare
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
xfg8 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Salutare, As avea o intrebare pentru masina din profil, cutie automata DQ381. Primul schimb de ulei la cutie a fost facut de reprezentanta VW in Germania la 111.000 km aproximativ. De atunci masina a mai rulat aproape 56.000 km din care 40.000 in Germania si restul de 16.000 km in Romania cu destul trafic aglomerat de oras. La ce rulaj ar fi recomandat sa schimb uleiul in cutie ? Sa il schimb la 60.000 km sau as mai putea sa-l mai las pana pe la 70.000 km, avand in vedere ca majoritatea rulajului de la ultimul schimb a fost facut in Germania ? Stiu ca reprezentantele VW schimba uleiul la cutia aceasta la un rulaj de 120.000 km, dar oricum intentionez sa il schimb mai repede. Se schimba si filtrul de ulei la cutia aceasta ? Altceva este necesar sa se schimbe ? De asemenea pe undeva am citit ca atunci cand se schimba uleiul la o cutie DSG, este important ca uleiul din cutie sa fie rece. Este valabil asta si la DQ381 ? Intreb ca sa stiu cum sa pun problema cu service-ul la care voi merge. Multumesc ! -
202500 km, pus discuri si placute frana fata noi ATE ca incepuse o mica vibratie la franare la 140 km/h. In weekend i-am dat si o curatare cu injectie extractie pe scaune la interior sa arate frumusel, ca nu mai apucasem cam demult. Am avut si un check engine pe bord, eroare pe bujiile incandescente ( daca o stergeam aparea iar, dar niciodata pe aceeasi, cand o bujie cand alta, pe rand ). M-am uitat sub capota, cand colo, era declipsata mufa de la ECU langa tabloul de sigurante ( probabil cand s-a schimbat bateria nu a fost atent mecanicul). Am fixat-o la loc, sters erorile, totul in regula. Scapat ieftin. Am vandut Nokianele luate noi si am pus inapoi Goodyear-urile pe care le aveam de vara. Avand in vedere ca nu mai fac asa de multi km cu ea, nu avea sens sa le tin si sa fac depozit de anvelope.