Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 8 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. BeciAcustic

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Asa arata portbagajul cu: bicicleta, trotineta, o sacisa maricica cu jucari de plaja, caricior si landou. Portbagajul se inchide perfect si ma gandesc ca la un drum mai lung u de am nevoie de bagaje as putea scoate polita aia neagra si sa pun cele 2 trolere deasupra pana in tetiere. Momentan, pentru drumuri in oras varianta asta este la fix :).
  3. Dan Adrian 1975

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Caut coleg(membru forum) ptr diagnosticare problema masina,log ,scanare ,interpretare 1.6TDI EURO6 CXXB
  4. Astăzi
  5. V.Florim

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)

    Cum se comporta DQ200 pe Passat B8.5 1.5TSI 2019-2021? Am tot citit ca in trecut erau probleme costisitoare la aceste cutii, pe generatiile noi care este adevarul? Sunt in continuare problematice? Ar merita un swap catre Arteon cu acelasi motor dar cutia DQ381?
  6. Al Bundy

    Instalare carlig remorcare

    Scrie în postul de mai sus.
  7. andrei_221

    Campanii și rechemări în service – Superb 4

    din ce stiu cu zgomotul de la oglinzi , unui cunoscut i-au spus ca e problema de care se stie si se foloseste o unsoare speciala, i-au spus ca nu se schimba, ca piesele sunt aceleasi, ar face zgomot si cele noi.
  8. andrei_221

    Probleme tehnice specifice Superb 4

    dupa schimb sau chiar dupa livrare, posibil nu a fost la maxim nivelul pe joja. Nu e problema mare. Problema e daca continua in acelasi fel completeaza si urmareste.
  9. EEXCALADE

    Noul motor 1.5 TSI

    Ne incadram lejer la tari cu nivel ridicat de praf
  10. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu schimbi distributia la km aia, mult prea devreme. Inspectie vizuala de curea, dar nu vei vedea nimic in neregula.
  11. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Eu tot cred ca e prea devreme pentru distributie. Uite ce recomanda VAG, a fost postat pe o pagina anterioara. In cazul 1.5 tsi, 300.000 km /15 ani-inspectie. Oricum, nu cred ca iti scoate cineva asta din cap odata ce ai pornit pe ideea ca vrei sa fii sigur de masina. Poti spune ca suntem intr-o tara desertica, plina de praf, caz in care deja e depasit rulajul cu 40.000 km.😀 Nu stiu daca un kit aftermarket va contine o curea asemanatoare ca rezistenta ca cea din fabrica.
  12. aditzu'

    Noul motor 1.5 TSI

    Ia seria de sasiu. Cere oferte de la mai multe service-uri autorizate rar si de la reprezentante VAG. Macar iti faci o idee ce costuri sunt. Pompa de apa e scumpa. Din ce am vazut preturile sunt de la 1500 lei Hepu pana la 2100 oe.
  13. marius1982.11

    Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice

    LUK
  14. Robert11

    Noul motor 1.5 TSI

    Va multumesc pentru raspunsuri. nu stiam ca trebuie o scula speciala pentru distributie, credeam ca se face normal ca la orice masina cu curea, pui cale si aia e. Mecanicul meu a schimbat multe distributii la 1.4 tsi cel de 150 tot curea. Nu mi a spus de ceva cheie speciala, sau nu o are sau nu mi a spus nefiind necesar sa mi spuna cum schimba el si ce scule foloseste. Nu am intrebat la reprezentanta daca trebuie facuta, dar eu asa procedez cand cumpar o masina. Daca are lant, astept pana “bate” cum e normal dar la curea, eu o schimb, mai ales ca la masina asta e originala, nu a fost schimbata. Pe langa distributie schimb si pompa de apa, ulei+ filtre, antigel si lichid de frana. Sa fie totul pus de mine. Daca e necesar placute si discuri, daca nu trebuie, fac cand trebuie. Am inteles ca la motorul asta nu se schimba filtru de benzina, sau cel putin nu asa de des, la fiecare revizie. Mie unu imi e frica sa nu se rupa cureaua si dupa, la revedere motor. De inspectat, nu stiu cum se inspecteaza fiind pe masina, nush ce poti vedea, stiu ca ar trebui data jos cureaua sa o inspectezi cum trebuie, iar daca o dai jos, o schimbi clar si tot aia e manopera.
  15. lupo_bv

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Fa si celelalte loguri
  16. Emy D

    Jurnal DSG6

    Pentru ca Zgomotul e din cutie. Jocul intre accelerare si decelerare poate fi redus cu schimbarile facute de tine, dar nu si acel clanc metalic pentru ca acela provine din cutie. Poate fi doar din Ambreiaje si carcasa lor (banuiesc eu ca acolo e cea mai mare uzura), dar la fel de bine poate fi si din ceva pinioane sau chiar "output shaft" in functie de cum a fost servisata cutia. din moment ce nu e "clanc" la cuplarea treptelor ci doar la accelerare/decelerare, e o uzura mecanica a cutiei. Daca ar fi sa o diagnostichezi si sa repari fix asta, probabil trebuie desfacuta bucati si vazut unde e uzura (jocul).
  17. vizitator

    Noul motor 1.5 TSI

    Mie mi se pare mare kilometrajul de 160 000km, si la Mercedes se simte uzura la un astfel de rulaj, daramite la Skoda. Personal as cauta o Octavia cu kilometraj mai mic. Mai pui bani si iti iei ceva mai bun.
  18. Crucial

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Daca ma poate sfatui cinema ce ar trebui sa fac. Am făcut si un mic test la vacuum, toate bune doar din grupul de valve iesea vacuum putin mai slab unde merge la turbina si l-am schimbat dar cam tot asa face
  19. EEXCALADE

    Noul motor 1.5 TSI

    Din pacate da ,si are un pret mare . Motoare mici cu cheltuieli mari dupa 200.000 km .
  20. tavy92

    Jurnal DSG6

    Eu am schimbat tripodele, suporți motor, tampon antibalans si tot face clunk cand apas brusc pedala de accelerație in a doua si la fel cand ridic. Chiar si in treptele superioare dar mai incet, parca cupleaza ceva brusc. Nu am erori pe cutie si nici smucituri la schimbat. Volantul si ambreiajul nu au fost schimbate. Are 250000 km.
  21. andrioae cosmin

    Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice

    Bună ziua ce marca de ambreiaj îmi recomandați pentru golf 4 1.9 tdi axr ?
  22. Emy D

    Jurnal DSG6

    Uzuri la pinioane, ambreiaje, carcasa ambreiajelor... pot fi multe. Ai acolo un lant cinematic intreg care poate fi uzat. Asta probabil vine de la tipul de ulei utilizat la revizii sau lipsa revizii, sau km multi. Tin minte ca am citit pe undeva ca durata de viata a cutiilor DSG era estimata undeva la 300K. Ele duc mult mai mult cu servisare corecta, schimb de ambreiaje... dar atata timp cat nu ai masina de noua si sa garantezi pentru reviziile avute, nu stii prin ce a trecut cutia aia.
  23. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Dar de ce vrei sa faci distribuția?!
  24. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Ai intrebat reprezentanta daca recomanda schimbarea distributiei? Anticipez ca raspunsul lor va fi ca nu trebuie schimbata acum, ci doar inspectata. Motorul este fiabil, efectul de cangur nu mai exista la O4.
  25. tavy92

    Jurnal DSG6

    Salut, Ai gasit rezolvarea?
  26. Adi_vw

    Noul motor 1.5 TSI

    @Robert11 Vezi unde schimbi distributia. E nevoie de o scula speciala pentru reglarea axelor cu came care e destul de scumpa si nu cred ca gasesti in alta parte decat la reprezentanta. sau varianta mai ieftina
  27. Serban George

    Instalare carlig remorcare

    Salut. Am un touran, din 2011. Am luat un carlig original cu instalatie completa. Problema este xa nu stiu exact cum sa leg firele sub bord. Am 2 fire groase, unul rosu unul rosu cu verde. Si unul negru cu albastru izolate, iar alt cablaj cu cele 2 fire de can portocalii si inca un fir langa ele. . Problema mea este urmatoarea. Cum vin legate firele groase, am inteles in tabloul de sigurante, dar cel de kanga ele negru cu albastru.. si unde ar veni cel de langa firele de CAN
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!