Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 3251 zile.
- Ultima oră
-
Merci
-
Daca nu ai pe cineva care te poate ajuta in zona ta, poti trimite ceasurile
-
Asta este valabil la T uri... ma bucur ca ai rezolvat Sau chiar senzorii. Trebuie verificata linia de 5v din ecu si cablajul, cum ti-a recomandat Spido
-
Pai asta spun ca am comenzile cu 5E0 919 719 F calculator CK ceasuri de facelift, cablaj 3T0971584 dar nu merge cablajul (defapt nu se potiveste la mufa de la comenzi cel cu 3T0971584) încerc diseară un transplant între mufa de octavia 3 si cablajul 3T0971584, si sa vad si cu claxonul care sunt ieșirile poate reușesc sa fac ceva...
-
Te salut! VW zice ca la 120.000 pentr DQ381...de asta am si intrebat sa vad parerile voastre. Daca printre noi exista useri care pot recomanda in zona CT - GL - BR un service serios pentru revizie cutie, as aprecia tare mult. Sa fie deschise cat mai multe optiuni!
- Astăzi
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
tetea a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
@Bacaluci DQ381 -
si totusi, astea nu ar trebui sa afecteze becurile de mers inapoi - Alea ar trebui sa se aprinda.
-
Senzor (switch) pedala frana - probleme
Al Bundy a postat în topic iniţiat de tlc din Golf IV & Bora
contact pedala frana sau nu are alimentari. -
Dupa descărcarea log redenumeste si schimba extensia de la .csv la .xlsx
-
Exide, cum mi-am pus eu .
-
Salut, Revin cu un log in mers. Sa manifestat in ultimele 10-15 secunde din log. Cand am simțit ca a căzut accelerația, am calcat la maxim pedala si am eliberato cand a trecut de 3000 de ture. Log passat.csv
-
Senzor (switch) pedala frana - probleme
iulian_pirpiliu a postat în topic iniţiat de tlc din Golf IV & Bora
Salutare. Mi s-a aprins EPC în bord. La testare cu VCDS apare Break switch - Implausible signal, însă pe canalul 66 motor switchurile de ambreiaj şi frana (cel de la management motor) rămân pe 1, nu mai comuta în 0, chiar si cu mufele scoase de la pedale. Cel de lămpi frână funcţioneaza normal. Unde ar putea fi buba? Multumesc! -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
sorinaciu a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WVWZZZ3CZNE025632.pdf WVGZZZ7PZDD041735.pdf -
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
@Emy D, vizual + inlocuit cu alta siguranta si nimic. Oricum, pe aceeasi siguranță este si pilotul automat care funcționează ok, deci de acolo clar nu e. Ce nu înțeleg eu de ce nu funcționează nimic de marșarier DAR Oglinda se lasă in jos cand bag in marsarier? Adica masina știe ca e in marsarier din moment ce oglinda pasager se lasă. La navigatie, toate șansele sa nu fi bagat mufele care trebuie, unde trebuie. Idk.. mai verific, mai rumeg... -
Cauta ceva de la Banner
-
Revizia la DSG nu se face la 60.000km? Daca pentru DQ381 intervalul e de 120.000km si acesti km au fost facuti in 2-3 ani, nu cred ca e o problema deoarece masina a circulat mult extraurban cu putine schimbari de treapta. Nu e acelasi lucru sa faci acesti km in 8-10 ani.
-
Am comandat "Liqui Moly Diesel High Tech 5W40". Urmatoarele saptamani fac schimbul si vedem cum se comporta. Mersi de recomandari
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
Bacaluci a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Salut ! Am o Octavia 3 FL 2018 BREAK 4X4 L&K , MOTOR 2.0 110KW cod DCYA. Cica ar avea cuplu 340 NM ( AUTODATA ) Cutie DSG 7 viteze ! Ma poate ajuta cineva cu tipul cutiei ? Pe folia de pe carte scrie "4x4 DSGKAMP" . Multumesc ! -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
adrian.mun a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna ziua, Se poate o decodare pentru WVGZZZ7PZDD041735 ? Multumesc frumos! -
Ce baterii AGM mai sunt cat de cat ok after market ? Sa imi fac niste calcule daca merita OE sau AM
-
Schimband butoanele volanului. E postat deja. Cu coduri compatibile..cu tot.
-
Pai am văzut persoane care au reușit sa pună si sunt si funcționale, ori cum la mine e o skoda octavia 2007 cu retrofit la ceasuri de facelift..
-
Multumesc! Acum merg amandoua chei dupa ce am pus 0 la New value -> save -> buton telecomanda
- Ieri
-
Miercuri: 3 orașe, 2 țări Să incep cu începutul: dezavantajul parcării de la Viena, că am uitat să vă zic, a fost că nu o puteai lăsa mai mult de 24h, pentru că se schimba in 7zile si era alt tarif. Așa că inainte de a pleca la plimbare prin Viena, am tras o fugă la parcare, am plătit cei 4.4€, am ieșit si reintrat! 😁 Și azi la fel a fost. După care a venit ora de plecare, eu m-am dus să aduc mașina și gașca a coborât cu bagajele. Când am ajuns, îi apucase hărnicia pe ăștia cu camioanele, i-am zis că intr-un minut plec și m-au așteptat să încarc bagajele și să plec. De plecat, am plecat la Turnul Dunării (19€/adult și 4.5€/1h parcarea in complex. De sus se vede frumos, dar azi bătea un vânt rece, care ne-a alungat destul de repede. Există și un parc prin care vă puteți plimba, dacă vreți. De aici am plecat spre Brno, in republica Cehă, unde am ajuns după aproximativ o oră și patruzeci de minute (am uitat să fac poze cu consumul și aici și la Praga, dar sunt similare, 90% fiind autostradă și am mers legal 129km/h pe cruisecontrol). Am parcat în apropiere de Špilberk Hrad, cetatea din Brno, iar folosind aplicația Parc Simply Brno am achitat parcarea in zona B, pentru 4 ore 160 coroane (~6.5€). Atenție, ca vizitatori nu puteți parca in zona A, ci doar in B si C. Am plecat spre cetate, un urcuș ușor printr-un parc si ne-am bucurat de panoramă oferită și totodată mi-am fixat reperele pentru ceea ce urmă să vedem. Am coborât spre Biserica Roșie, care seamănă cu cea de la Cacica am continuat spre piață, printre străduțele cu clădiri superbe am vazut tramvaie moderne făcute de Skoda Am ajuns la Turnul primăriei fântâna Parnas Si in imediata apropiere este catedrala Sf Petru si Pavel, începută prin secolul XI si terminată in 1909 apoi am coborat la Manastirea capucină caracterizata prin simplitate, o oază de liniște pentru cei ce se rugau înăuntru apoi am continuat plimbarea pe drumul de întoarcere spre mașină. Brno, este un oras cochet, tineresc cel putin in partea aceasta pe care am vizitat-o si care cuprindea și școli, facultăți sau academie, liniștit și curat, un oraș in care poate ai vrea să trăiești. Merită măcar 2-3 zile de plimbat la pas si să te relaxezi pe un scaun savurând o cafea sau o bere. Clădiri colorate diferit, cu arhitectură diferită dar care nu îți dau o senzație ciudată, lucru pe care l-am trăit și in alte capitale, ca Bracelona, Viena, Praga sau Budapesta. Cand să plecăm, display navigației a refuzat să porneasc, apoi în timp ce mergeam a început să pâlpâie și să se audă muzica, după care a funcționat normal. Ciudat.. Am plecat spre Praga, având un drum de 218km, în aproximativ 2 ore si 23 minute. Imediat cum am intrat pe autostradă, pe celălalt sens se formase o coadă mare din cauza unor lucrări la o bretea de ieșire. Cam la 50km de Praga, pe celălalt sens fusese un accident,la care erau deja două autospeciale de poliție, două de pompieri și două sau trei ambulanțe, urmare de aproape 7-8km de cozi peste 2 benzi... nasol Am ajuns la cazare in Praga, iar lucrări si aici de zici că a intrat hărnicia in Saturn peste tot 🤣, o străduță îngustă, cu sens unic si o secție de poliție cred. Am lăsat o parte din gașca aici cu bagajele si eu cu băiatul meu am plecat să luăm o cartela de parcare. Bineînțeles că parcarea era fix cu 120m inainte de receptia de unde luam cartela, lucrări si haos că lumea, fix unde începe orașul vechi, lângă Powder Tower - (Turnul cu pulbere). Cei 120m si 2 minute s-au transformat in 3km si 20 minute, pentru că efectiv am ocolit încă o dată totul.... Am parcat pentru următoarele două zile, chiar in parcarea mall-ului Palladium (68€/2 nopți), cam scump dar măcar știu de unde să imi iau mașina. Am plecat spre cazare trecând pe lângă turn Apoi,când aproape am ajunsla cazare, am coborât in stația de metrou unde se găsea ssupermarket ul Albert si am răpit niște bere și apă pentru seară! Mâine este o zi plină si condensată, sper să ne țină picioareke! 😁 Deocamdată am încheiat pe ziua de azi, așa că, Somn și de la capăt! 😁