Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 11 zile.
- Astăzi
-
@dan_ionutMeem! Al 5-lea parbriz schimbat! Mda. "DRUMURI"! Legat de DPF, scoate masina pe autostrada, chiar daca n-ai drum special de facut, plimb-o si tu sa "isi intinda picioarele", periodic, mai ales daca faci drumuri scurte si dese, daca esti doar pe drum national si nu poti depasi 100 km/h pune cutia in manual, retrogradeaza in treapta 3 sau 4, depinde de viteza si tineo in turatie de 3000 rpm constant macar vreo 10 minute sa isi faca o regenerare "cum trebuie", macar o data pe saptamana daca mergi zilnic doar in oras. Ce naiba de curea e aia sa se deterioreze asa de tare dupa 1 an? A mea inca e originala, am rugat mecanicul sa o verifice cand a ridicat masina pe elevator si a zis ca e perfecta, chiar m-am mirat, inca are logoul VW pe ea, mi-a aratat cu lanterna aia cu led, la fel si rolele, tzipla, ce-i drept ca abia am facut 115 000 km, dar totusi ma asteptam sa fie afectate de vechime. Probabil a contat ca masina a fost tinuta in garaj de fostul proprietar si clima asta de aici nu e asa extrema, la fel ca in Ro, ingheturi, ger puternic iarna -20 gr si +40 vara, cred ca e o medie de 11 grade anual, zic si eu, ca altfel nu imi explic. 😄 Anvelopele schimba-le cand se apropie de semn, nu te afecteaza cu nimic bucatica aia lipsa, atata timp cat nu sunt uzate, crapate, ovale etc! iti recomand totusi sa pui acelasi model de anvelope fata/spate si sa le verifici presiunea cat de des poti pentru a nu afecta cutia de transfer si sistemul Quattro. Pe usita de la rezervor iti arata presiunea recomandata de producator, in functie de cati pasageri/bagaje ai si dimensiunile anvelopelor. Lichidul de frana este recomandat sa fie schimbat la 2 ani, sa iei in calcul si asta. Sa verifici si teava de servo de sub carenajul rotii din stanga, am citit pe forumuri de Phaeton ca rugineste in timp, se crapa si pierzi lichid de servo, BTW, verifica nivelul din borcan, macar cand faci revizia, e in partea dreapta la parbriz, sub grilajul ala. Ar mai fi recomandat sa verifici bucsa de la cardan, bratele/bucsele de la articulatie si suportii motor/tampoane de fapt acele bucse de pe suportul ala de aluminiu conectat pe sasiu, cele care amortizeaza vibratiile motorului, in timp, se intaresc si nu mai ofera amortizarea necesara, ma rog! VW recomanda sa le schimbi la 10 ani sau cand incep vibratiile. Au scos acum ceva aftermarket dintr-un material "gen" spuma/poliuretan care ofera o amortizare si mai mare, o sa ma interesez si eu de astea cand va veni momentul sa le schimb. Cica o sa fie masina si mai BARCA! "Nu stiu, ma gandesc cu groaza cand n-o sa mai am masina asta, am mai avut una acu vreo 5 ani si pauza de vreo 2 pana la asta, au fost 2 ani in care m-am gandit zilnic la Phaeton, nici nu stiu, poate doar A8-ul sa-ti aline dorul de monstruozitatea asta.😄" Asa este, am condus 2 Audi A8 D4 din generatie 2014-2016, tot V6 TDI (nashul meu si-a comandat una noua de la Porsche Pipera, am fost in vacanta cu ea) si iti zic sincer ca mi s-au parut ambele sub Phaeton, atat la materialele folosite la interior, scaune, pielea folosita cat si la confort. Intradevar au un look mai spectaculos si sunt mai dinamice, mai sportive datorita sasiului din aluminiu comparativ cu sasiul ranforsat din otel al Phaetonului folosit si pe Bentley Flying Spur, creat special pentru un confort superior, dezavantajul este greutatea mai mare a masinii. Totodata am constatat ca si antifonarea este inferioara la Audi, se aude motorul mai pronuntat, nu deranjant, Doamne-fereste, dar in Phaeton trebuie sa te uiti la turometru sa vezi ca se tureaza V6-le! La fel si vantul la viteza peste 120 km/h pe autostrada, se aude acel vajait in A8, in schimb mi-a placut cutia ZF in 8 trepte, la viteze mari ai turatie mai mica in Audi. Avantaje si dezavantaje. Partea tare este ca a venit nasumiu in vizita la mine in UK si l-am luat de la aeroport cu Phaetonul si cica...."Bah finule...ai avut dreptate, pluteste "altfel" Passatu tau si are fotolii mai moi"! Cand i-am aratat cum se ridica grilele si intra in bord cica "Da-ma Dreeeeeq 😈 sa ma ia!" Felicitari pentru ca ai grija de "surioara lui Baloo 🐻", cati km are acum?
-
Da, pai cand vezi pe la vw golf ulei+filtru 1900ron te crucești. Cum ti se pare la antifonarea? Is curios fata de chr, care e chel la acest capitol, tabla goala, geamuri simple. Asta ar trebui sa fie ceva mai premium.
-
Asa este, imi pare rau de ea cumva, practic am renuntat la coupe si voi avea 2 masini mai de batrani🤣! Am mers pe UX250 tot hibrid. Nimic de zis e faina, consuma putin, revizii decente la lexus si garantie 10 ani, doar ca parca nu e aceeasi senzatie de coupe si cuplul de la diesel. Ca idee cost revizie de 4 ani completa si lichid de frana, extindere garantie hibrid, 2300 ron.
-
Trist, asta e. Pana la urma ai ramas la chr?
-
Masinuta nu mai este in posesia mea, probabil se poate inchide topicul. Ramane in familie ca sa zic asa dar nu cred ca se va mai continua jurnalul ei. Foarte multumit de ea in toti acesti 4 ani, nici o problema majora, doar chestii de mentenanta si cam atat, in continuare raman cu gust amar cand pui o masina la vanzare, toti vin cu buget mult sub pretul tau si totusi insista sa ne pierdem vremea amandoi in acelasi timp. Dar asta e Romania din pacate, sper sa ne mai schimbam mentalitatea asta pe viitor. Dupa aproximativ 18 ani de condus si detinut masini Vag in mare parte de azi am iesit oficial din zona Vag. Nu stiu daca este permis sau daca s-ar putea face si aici un topic pentru membrii vechi sa zic unde se pot prezenta doar(fara chestii de ordin tehnic)si alte masini detinute de la alte branduri, asa era posibil de exemplu pe clubseat.ro Eu voi intra din obisnuita si placere in continuare sa mai citesc forumul zilnic, ca si recreere, ce faceam si pana acum defapt. O ultima poza cu ea aici😁
-
Vin foarte bine jantele negre pe culoarea alba. Tot la DOP am si eu softul si nu am avut nici cea mai mica problema. Am mai bine de 50k cu softul.
-
Reprezentantele in Romania ( CU MICI EXCEPTII! ) sunt doar niste vanzatori auto, in mare parte habarnisti cu ce vand, total dezinteresati, indolenti si scarbiti de orice alt aspect dupa vanzarea masinii. Eventual mai au cate un mecanic mai rasarit care ii mai pica cate o fisa din cand in cand, in afara de un schimb de ulei si trei filtre. GARANTIA este in mare parte o gluma proasta in Romania, in ultimii ani, nimeni nu si mai asuma nimic, timp pierdut, nervi, etc.
-
Mulțumesc! Eu chiar mă gândeam să renunț la jantele negre că-n poze nu se văd deloc În altă ordine de idei: am făcut un an de la softul făcut la DOP! În anul ăsta am parcurs aproximativ 20.000 de km cu multe multe multe zâmbete. Mașina se comportă foarte bine, senzațiile sunt pe măsură și consumul este mai mult ca și suficient în raport cu cei 310 cai pe care i-am măsurat anul trecut. PFA: bineînțeles, doar cu benzină de 100 😎
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
mapacarparts a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
TMBJR7NE9L0043571.pdf -
VW Passat B8 2018 android auto/carplay indetificare MIB
Xman_ghio a postat în topic iniţiat de ctl01 din Passat B8
La mine la o luna de la prima dunga orizontala a aparut inca una mai groasa. S-a inlocuit display-ul pe garantie (a murit la 2 ani de cand era masina noua). CP off se face din soft. Cauta online pentru ca e o procedura mai lunga. -
VW Passat B8 2018 android auto/carplay indetificare MIB
catalin004 a postat în topic iniţiat de ctl01 din Passat B8
Banuiesc ca si dunga orizontala este aceeasi problema (unele forumuri ziceau ca orizontala ar fi din lipituri reci meemorie/uC). Sincer nu vreau sa il desfac sa vad daca pot sa ii fac ceva...e multa migaleala. Ideea este ca o sa mai mearag ceva timp asa cu acea dunga. Multumesc frumos. Totusi: Cum se face CP-OFF? necesita masina?adica se poate face cu VCDS? -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
djtaotao a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna! As dori va rog o decodare: TMBJR7NE9L0043571 Multumesc! -
VW Passat B8 2018 android auto/carplay indetificare MIB
Xman_ghio a postat în topic iniţiat de ctl01 din Passat B8
Avand in vedere ca niciunul din noi nu am avut display-ul ala din fabrica ca sa stim cum a fost folosit, nu prea avem cum sa stim cauza exacta! Posibil lipituri slabe din fabrica, posibil a functionat la temperaturi mari mult timp, etc. Cauza nu prea conteaza; efectul e clar… -
Martor airbag aprins,am atasat poza cu cele 2 erori.
koma a postat în topic iniţiat de marssss_84 din Passat B6
Mersi Florin. -
Si eu a trebuit sa-mi diagnostichez masina singur, sa le dau mura-n gura, inclusiv buletinul tehnic, si de abia apoi au reusit sa schimbe volanul pe garantie ca sa pot scapa de problemele cu Travel Assist. Nu-si dau interesul absolut deloc.
-
VW Passat B8 2018 android auto/carplay indetificare MIB
catalin004 a postat în topic iniţiat de ctl01 din Passat B8
ok...si totusi care ar fi cauza? am mai vazut si la un display de skoda kodiaq acest lucru, insa era orizontala dunga. Sa inteleg ca este ceva "repetitiv" la aceste tipuri de display? - Ieri
-
Degeaba mergi la reprenzentele VW din ROMANIA....SUNT DEPASITI DE SITUATIE...sunt pielea XXXXX....am fost in aceasi situatie ca voi...cu Tiguan 1.5 eTSI 150 CP din iunie 2024...numai probleme!!! Nu pornea... te lasa in drum cand iti era lumea mai draga...frana singura cand dadeai cu spatele fara sa fie vreun obstacol... Am fost la reprezenta VW din Oradea D&C...le-am dat MURA in GURA rechemarea...nr XXX...le-am spus ca a aparut update de soft pt 1.5 eTSI 150 CP...primite de la un coleg de aici de pe Forum... @Ionutz83 mi-a bagat seria de sasiu in calculator...si imi spune : ASTEA NU SUNT PT SERIA TA DE SASIU...nu este nimic pt masina ta. La sfatul unui coleg de aici de pe forum am mers a doua zi la reprezentanta VW din Debrecen ( Ungaria ) si ei au vazut in sistem ca ca este rechemeare pt modificarea cablajului din bara spate...ca este update de soft....DE CAND AM FOST IN UNGARIA NU AM MAI AVUT PROBLEME CU TIGUAN-UL!!! @corneliu_s daca poti ...daca ai drum...iti recomand reprezentanta VW din Debrecen...seful de service de acolo stie romaneste! Suntem de rasul curcilor...iti iei masina NOUA din Romania si mergi in alta tara sa le repari ca ai nostrii...sunt praf si pulbere...eu am noroc ca stau aproape de Debrecen. NICI Volkswagen-ul NU MAI ESTE CE A FOST ODATA...din pacate... am luat Tiguan nou...probleme...am luat si un TOUAREG 2025...consuma ulei...nu functioneaza Travel Assist...Trafic Assist! Din păcate, tot mai des am impresia că se pune accent pe profit, nu pe calitate sau satisfacția clientului!
-
daca ai luat de la dezmembrari, e posibil sa fie modulul din motoras defect mai incearca cu unul...
-
Deci, concluzia e ca nu te legi la cap daca nu te doare?
-
pe AUTO nu baga aer la picioare si parbriz, pentru ca nu este necesar. Este favorizata partea superioara a habitaclului, pentru ca acolo este poztionat capul soferului si al pasagerilor, care trebuie sa fie la temp optima... La picioare ar provoca amorteala si alte neplaceri. trebuie sa faci o diagnoza. Daca nu ai erori pe nicio clapeta, atunci ai prea putin freon in instalatie si ingheata vaporizatorul si nu mai trece aer prin el, de aici debitul redus de aer. Dupa ce astepti o perioada cu motorul oprit, se dezgheata si merge din nou bine. Eventual daca urmaresti, face o balta mare de apa sub masina....
-
la peste 150 Bar, injectoarele nu se infunda niciodata. De aia s-a renuntat si la filtru de benzina. Iar pentru depunerile de pe supapele de admisie... e cam degeaba. Din moment ce motorul este cu injectie directa in cilindru si nu ai amestec aer-benzina (aditivata cu acel aditiv special) care sa curga peste supape... cum poti spera ca aditivul din benzina va curata si supapele???
-
Volkswagen TSB: 00‑17‑13, aici ar fi ceva in care se recomanda utilizare aditivilor iar in linkul urmator este locul de unde am luat informatia - https://dot.report/bulletins/11008850?utm_source=chatgpt.com
-
Sisteme de asistenta la conducere (Touareg CR7)
DMV a postat în topic iniţiat de Sorin_Micu din Touareg CR7
chiar acum am verificat pe configuratorul VW ... si nu scrie nicaieri ca NU este functional in Romania Travel Assist ...pachetul IQ Drive NU apare cu restrictii...in anumite tari! Mi-a confirmat agentul de vanzari ca NU au fost informati de catre Porsche ca pachetul IQ Drive nu este functional in Romania! Este cu atat mai trist , pt ca eu am optat special pt aceasta optiune de Travel Assist ...am mai si platit pt aceasta optiune si nu ma pot bucura de acest pachet... pe Tiguan modelul nou imi merge acest pachet IQ Drive...perfect pe Romania. Nava AMIRAL de la VW... TOUAREG fabricat special pt piata din Romania, care costa mult mai mult ca si un Tiguan... dai zeci de mii de euro in plus...si ...IEI TEAPA...optiuni nefunctionale in Romania...consum ridicat de ulei! Am cerut sa mi se returneze banii pe acest pachet...IQ Drive ...au spus ca vb cu Porsche sa vada ce se poate face...ma tot amana....pana la urma probabil ca o sa iau legatura cu un avocat! -
@acidone77cu siguranta...ca nu e bine pt DPF si EGR...cand o "cada" probabil imediat dupa garantie...se spala pe maini....a iesit din garantie! @razvan.florea.1923 poti duce tu filtrele si uleiul? sau te obliga sa iei de la ei de la reprezentanta?
-
Salutare tuturor. Dețin o Skoda Fabia MK2 2007. Volan pe dreapta. Momentan sunt in Anglia.Am aceeași problema cu geamurile. Se deschid doar când vor. Am schimbat motorașul din usa șoferului fiindcă mergea doar cel de pe partea stângă și doar când voia el. Am observat că doar când e umezeala. După ce l-am schimbat am fost foarte bucuros că mergeau amândouă. Dar bucuria a trecut după 10 minute.daca ploua puțin , merg după ce plec cu ea de pe loc și merg preț de maxim 10 min . Daca am proasta inspirație sa las unul deschis nu se mai ridica decât când are chef . Am verificat cablaje, siguranțe. Ar putea fi vreun releu care are vreun scurt și taie curentul ? Și dacă da care ar fi ? In spatele cutiei de siguranțe sunt doar 3 relee pe placa . Mulțumesc pentru raspunsuri