Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 52 zile.
- Astăzi
 - 
	Există mai mute topic-uri legate de DSG în sria tehnică: https://vwforum.ro/forum/107-tehnic/
 - 
	Buna Am un Golf VII cu motor 1.5 TSI, si tot imi re-apare eroarea 10591 - Cylinder1 - P0301 - Misfire detected si mai nou si 10593 - Cylinder1 - P0303 - Misfire detected, in ciuda faptului ca am schimbat toate bujiile (desi, cf service nu era inca momentul) si am schimbat si bobina de incudctie pe cilindrul 1, insa eroarea reapare de fiecare data, iar dimineata la prima pornire, imi da si eroarea pe bord de Start-Stop not function. A mai intampinat cineva aceasta situatie? Ce sfaturi as putea primi? Masina este programata pentru o diagnoza la reprezentanta din Timisoara. Multumesc
 - 
	Buna As avea si eu 2 intrebari, nu prea stiu ce as putea face, legat de schimbul de ulei din cutia DSG: 1. Am apelat la reprezentanta, si mi s-au spus urmatoarele: " in urma verificarii seriei de sasiu in sistemul nostru, conform planului de service dat de producator, va confirm ca uleiul este longlife, la modelul detinut uleiul la cutia de viteze nu se inlocuieste, doar se verifica nivelul si se completeaza" Teoretic ar fi trebuit schimbat uleiul la 60-80000km, si dupa aceea din 40 in 40000, momentan am 107000, insa la reprezentanta nu vor sa o schimbe, doar impreuna cu baia atf. A mai schimbat cineva uleiul din cutia DSG? Ce ar fi de urmarit? 2. A inceput sa apara un zgomot cand schimba din a IV-a in a V-a, fara sa fie in sarcina, ca si cand anvelopa fluiera la mplecarea de pe loc. Interesant este ca, in sarcina nu face acest lucru (adica daca apas putin mai tare de accel;eratie), respectiv cand schimba din a V-a in a IV-a tot nu se aude nimic. Va multumesc pentru orice sfat.
 - 
	
	
				Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tiguan III)
CristiM a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Au dispărut doar pentru câteva zile; acum au revenit. Au fost și ceva modificări în organizarea opționalelor. - 
	
	
				Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)
CristiM a postat în topic iniţiat de CristiM din Tayron
Ok. Văd că pe echiparea Life este PHEV-ul de 204 CP. Pe R-Line este cel de 272 CP. Cu ce dealer ai discutat? Eu am discutat la PBV1. - 
	ma poti ajuta cu mai multe informatii? Se poate coda cu interfata VAS6154A?
 - 
	Am schimbat arcurile, bratele si bieletele antiruliu pe spate, arcurile si bieletele antiruliu pe fata. De asemenea, am inlocuit uleiul din grupul Haldex, garniturile pompei si am curatat sita pompei. Urmeaza sa schimb lichidul de frana si sa ii fac unghiul de fuga. Nu am rezolvat nimic prin inlocuirea motorasului de la etrierul dreapta spate si cum nu am gasit ce am eu nevoie in dezmembrari, am comandat un etrier nou cu tot cu motoras. Astept sa imi soseasca zilele astea ca sa il montez. Intre timp am cumparat un set de jante Interlagos pe care voi monta cauciucurile de vara.
 - 
	Daca motorasul din cealalta broasca este centrifugal si vrei sa il muti in broasca de pe masina, sa tii cont de faptul ca trebuie mutat impreuna cu piesa conjugata, adica cu tija filetata care are roata mare dintata in capat si cu culisa pe care aceasta o actioneaza. In plus, aici mai sunt foarte sigur, fiindca iti povestesc din memeorie si sper sa nu ma insel, piesa conjugata, este diferita stânga/dreapta, de aceea ar fi bine ca broasca din casa sa fie de pe aceeasi parte. Daca nu sunt de pe aceeasi parte sa verifici sensul in care se deplaseaza culisa când rotesti roata mare dintata alba intr-un sens sau altul, sa fie acelasi ca la broasca de pe masina. Motorasele nu sunt interschimbabile fiindca rotile dintate de pe axul lor nu au acelasi diametru si implicit numar de dinti ceea ce face ca nici roata conjugata sa nu fie la fel la o broasca cu motor centrifugal cu una cu motor cu actionare directa. Cele cu motor centrifugal au fost folosite in perioada de inceput a fabricatiei, apoi probabil pentru reducerea costurilor au renuntat la acel cuplaj centrifugal si au montat pinionul direct pe ax.
 - 
	Mersi mult. Deocamdata e pus totul la loc pt ca am nevoie de masina. Am intrebat de cum arata motorasul centrifugal pt ca mai am o broasca p-acasa care arata diferit fata de ce aveam pe masina. Adica centrifugal conform spuselor tale. Probabil in weekend, daca vremea imi permite, o desfac din nou si verific tot inca o data cu atentie tot ce mi-ai sugerat. Mersi inca o data pt timp si informatii.
 - 
	Cureaua de pe masina corespundea cu seria vin adica 6PK1580.si nu am reusit sa o montez. Am cumparat 6PK1590 deci mai lunga cu 10 mm si am reusit sa o pun. Cureaua sta intinsa si nu freaca. Cand ajung la un elevator o sa scot scutul si o sa caut adevarata problema.
 - 
	
1.4 tsi lista probleme comune / cod motor
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de smokefield din Motoare pe benzina
Documenteaza-te mai bine. Cauta alt motor sau pune-ti deoparte 2-3000€ pt reparatii. 240k sunt foate multi km pt un motor pe benzina . - 
	Si cu toate astea, nimeni nu a schimbat vreo distributie.
 - 
	Singuru lucru pacatos la motorul asta e costul exorbitant al pompei de lichid rachire si manopera distributiei. Ca in sine kitul e 800 lei . Dar cum exista avantaje..trebuie sa existe si dezavantaje pe undeva...
 - 
	Pai daca nu intelegi logica posibil sa fie din cauza neimplicarii tale in dezvoltarea si updatarea acestui motor. Mai stim ca virusii nu exista ca nu-i vedem, Gaza vine de la gaz etc Pe cumparatorul de 1.5TSI il intereseaza ca motorul sa fie fiabil, sa consume putin si sa traga de puterea declarata iar 1.5TSI le bifeaza pe toate deci 'problema' nu exista. Din cauza opiniilor de 'experti' apare cate unul cu masina 'cumparata la pret bun' care se uita dupa modalitati de ai creste speranta de viata cu dezactivari de ACT, schimb de ulei saptamanal etc
 - 
	
Cutii de viteze manuale & ambreiaj - Probleme & intretinere (Tiguan 5N & 5N2)
yo8rze a postat în topic iniţiat de Urukuno din Tiguan 5N & 5N2
Am găsit și montat cutie LMU. - 
	
Adaptarea senzorului de rotire a volanului
yo8rze a postat în topic iniţiat de Andi TDI din Tuning si alte modificari
Mulțumesc, așa o să fac. Revin cu răspuns. - 
	1. ACT/COD e cea mai mare prostie inventata. 2. Te chinui sa scoti 85-90Nm din 2 cilindrii fortati la maxim care trebuie sa ii duca si pe ceilalti 2 cilindrii dezactivati+cutia, copmresorul, alternatorul.. 3. Nu vad logica de ce ACT-ul asta functioneza si in treptele 6 (respectiv 7 la cutia automata) cand ai un raport de 0.6 sau 0.7 - adica oricum consuma putin, de ce sa tii in tensiune motorul si cutia? 4. Vibratiile acestea, de 2 ori mai rare, tind sa omoare in timp volant si cutia. 5. Au fortat ACT-ul asta sa intre prea de jos, nu e normal sa mearga la 1250 sau 1350, logica ar fi sa mearga undeva de pe la 1600-1700, cand iese ACT sa aiba turbina de unde sa faca boost fara sa se forteze si fara sa aiba lag. 6. LSPI- Low Speed Pre Ignition, unii producatori cauta sa scape de asta si VW tot insista cu functionarea la turatii mici, si mai zici de unde apar depunerile si problemele. 7. Nu mai zic de pelicula de ulei 0w20 de pe cuzineti biela si ax piston, cand mergi subturat rezulta presiuni mari pe tot ansamblu, inclusiv piston. E doar parerea mea, imi cer scuze daca nu corespunde cu a voastra
 - 
	Are cineva un Golf/Passat cu pachetul de drumuri grele? Imi puteti spune cum se simte masina? isi pierde din stabilitate ? merita cu adevarat acest pachet pt 15 mm inaltata si scut ?
 - 
	Pot sa iti fac o poza a unui motoras centrifugal, am unul acasa, insa asta doar asa , for fun, nu te ajuta cu nimic. Sa sa vezi daca motorasul este sau nu alimentat, ar trebui sa montezi complet broasca, ca si cum ar fi pregatita sa o pui la loc in usa si cumva sa legi provizoriu 2 fire fie la firele ce vin in mufa, fie de cele doua lamele in care se infige motorasul si sa le tragi afara cuplate la un voltmetru, sau la un bec 12 V,de putere mica. Apoi cuplezi yala la mufa masinii, desigur cu celelate toate modulele pe care le-ai demontat, puse la locul lor. Pentru ca motorasul sa fie actionat, este obligatoriu ca broasca sa fie in pozitia "usa inchisa", altfel nu este actionat. Asta este o masura de siguranta, adica daca usa soferului este dechisa nu se pot inchide usile din cheie. Daca oricare dintre celelate usi este deschisa, se poate inchide masina din cheie, si apoi sa inchizi mecanic usa. Revenind, usa soferului trebuie "vazuta" inchisa, altfel inchiderea nu functioneaza. Pentru asta, cu o surubelnita, impingi "limba" broastei, din partea mecanica, pe pozitia inchis, vezi ca trebuie impins bine, sa nu ramâna in pozitia intermediara. Pentru conditii ideale, inchizi si celelalte usi. Apoi actionezi din telecomanda inchiderea si vezi ce se intâmpla. Pentru pozitia "safe" asa cum se inchide masina normal, motorul este actionat de 2 ori la un interval foarte scurt intre cele 2 actionari. Daca inchizi din telecomanda apasând scurt de doua ori butonul de inchidere broasca doar se va incuia, adica nu poate fi dechisa din exterior, insa poate fi dechisa din interior, tragând de 2 ori de pârghia de deschidere, prima data se salta tumburusul de pe usa si a doua oara se deschide. Mai poti verifica doar motorasul alimentându-l la 12 V si tot asa poti verifica yala montata complet si corect (asa se presupune) alimentând scurt motorasul direct pe cele 2 terminale din mufa. E nevoie de un alimentator mai puternic, cca. 12 V si 1A, altfel nu are putere sa actioneze motorasul. Daca gresesti polaritatea, nu se intâmpla nimic, doar ca broasca nu functioneaza si atunci schimbi polaritatea. Presupunând ca ai nimerit polaritatea corecta ai urmatoarele situatii: 1. alimetezi scurt o data, broasca se inchide, dar nu pe safe. Verifici ca nu se deschide de afara, dar se dechide din interior, tragând de 2 ori pârghia de dechidere, 2. alimentezi scurt de doua ori la ori la rând, broasca se inchide in safe, nu se dechide nici de afara nici din interior. inversezi polaritatea si ai 3. alimentezi scurt o data, yala trece din safe (presupunând ca din safe incepi verificarea) in pozitia inchis, vezi pct 1., 4. alimentezi scurt de doua ori la ori la rând, broasca se dechide complet, adica iese tumburusul usii. Mai multe nu stiu sa iti spun si nici nu stiu cum as putea sa iti spun. Oricum ca sa intelegi bine cele de mai sus, trebuie sa intelegi si sa stii bine cum functioneaza mecanic toate piesele din interiorul partii electrice a broastei. Bafta!
 - 
	
1.4 tsi lista probleme comune / cod motor
filip.ra a postat în topic iniţiat de smokefield din Motoare pe benzina
Bună ziua! Intenționez sa mi achiziționez un Golf 6, cod motor CAXA!! Are 240 k la bord, iar din cartea de service rezulta ca nu a fost schimbata distribuția!! Cu vdcs se poate verifica gradul de uzura al lanțul! Ori ce erori ar putea fi stocate in calculatorul mașinii si care sa aibă legatura cu distribuția? Va mulțumesc anticipat pentru răspuns!! - 
	Centrifugal vs normal. Motorasul teoretic e acelasi, cu toate ca eu nu am avut niciodată probleme cu motorasele la cele originale ale masinii(centrifugale) si avut probleme cu toate cele mai noi si mai silentioase. Toate usile au cedat la f scurt timp dupa ce le-am montat. Dar eu am intrebat in ideea ca cel putin la mine modulul nou, cel cu 1c0 al masinii donatoare nu a vrut sa funcționeze corect cu cele centrifugale asa ca am schimbat si broastele.
 - 
	
Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)
Ssoulstream a postat în topic iniţiat de CristiM din Tayron
eu ma uitam la nivelul de echipare life PHEV cu pachetul exclusive. In plus fata de asta, oferta go-green e acum 2800 si oferta de dealer este cam de 1500 euro; putem adauga si -3200 oferta exclusive, dar mi se pare ca au bagat cam multe acel pachet exclusive. Per total, in cazul meu pentru o configuratie similara pe kodiaq, un tayron iese cam cu 4000 euro mai scump. Da, parca interiorul e mai de calitate la tayron, dar nu sunt inca 100% convins ca diferenta de materiale/functionalitate/calitate chiar valoareaza 4000 euro. - 
	Mersi de raspuns Remus. Da switch-ul yalei functioneaza bine, l-am masurat si cu multimetrul si imi si indica in bord usa inchisa/deschisa. Mi-am dat seama ca motorasul e alimentat direct din calculatorul de ușă, insa nu stiu conditiile in care e alimentat. Adica usa inchisa/deschisa, yala incuiata/descuiata. Sau nu e conditionat de aspectele astea? Apropos, cum arata un motoras centrifugal? Si eu am senzatia ca imi scapa ceva, d-aia am si cerut ajutor. Clar sunt oameni cu mai multa experienta aici.
 - 
	
	
				Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
draganuta a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Ce versiune de SW are acum MIB3-ul? - 
	
	
				Adaptarea senzorului de rotire a volanului
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Andi TDI din Tuning si alte modificari
fa setarea corecta a lui g85. 
