Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 3 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. alexutzu7

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Salut,Daca se poate o decodare pentru WVWZZZCD5TW152227.Multuesc!
  3. AdrianCOP

    Filtru diesel de particule - DPF

    Salut, ma puteti ajuta cu o interpretare a valorilor acestea va rog? Vw tiguan 2014 2.0 177 cp. Tobele sunt murdare, negre. Motorul merge foarte bine. Nu exista nicio eroare. Inteleg ca valoarea ash load limit e pur teoretica.
  4. Astăzi
  5. LUFY

    Al 4-lea VW. Revenirea la Variant

    Revenim in forta cu noutati 😀 Pai in primul rand, in cursul verii am recurs la un schimb de volan. Gasisem unul nou si pe deasupra cu aceeasi configuratie de butoane ca pe masina, deci totul a fost plug & play. Vechiul volan nu pot zice ca prezenta ceva uzura. In afara de acel luciu tampit ce persista (chiar daca il curatam in mod obsesiv si mai reuseam sa obtin acel efect de mat) nu avea nicio problema. Insa, gasindu-l pe acesta, si la un pret mai mult decat decent, am zis ca merita. E nou, original, feeling de masina noua pana la urma 🤣 Apoi a venit recent timpul sa ma inham la inlocuirea celor 2 gemulete custode de pe stalpii A ai masinii. De ce ? Pai o sa las poza de mai jos sa vorbeasca. Cam asa ajunsese chederul (chederele mai bine zis, pentru ca pe ambele parti situatia se prezenta cam la fel) dupa 9 ani ai masinii. Calitate de top, nu am ce sa zic ! 🤪 Bine, problema este cam cunoscuta cu chederele la aceste gemulete pe Golf-ul 7. Adica am tot citit si pe forumurile straineze si e cam des intalnit acest defect, mai ales la modelele pana in 2017 (adica pana la facelift). Dar culmea e, ca nu e neaparat o regula generala. Sunt Golf-uri din 2013-2014, care au aceste chedere tzipla si sunt Golf-uri 2016 de exemplu (ca al meu) la care sunt praf. Si cand spun praf, pai crapaturi, deja bucati desprinse, o lipiceala aiurea cand le atingi, deci pur si simplu oribil. Tind sa cred ca tine de lotul din care au facut parte aceste gemulete in momentul in care s-au montat pe masina (deci cum ti-o fi norocul) si in acelasi timp unii mai aminteau de calitatea spumei de pe la spalatorii, felul cum dai cu jetul cand clatesti masina, cat de mult sta la Soare, etc etc. In cazul meu sincer, masina de cand o am, a vazut si parcare subternara si parcare doar la umbra la domiciliu. De spalat, mereu am avut grija unde o spal si cum o spal. Pana la urma consider ca o fi fost doar calitatea slaba a chederelor. Ca idee, aceste gemulete se gasesc doar pe original, costul fiind de aproximativ 150 euro/bucata. Eu am optat la a le cumpara din dezmembrari. Am gasit o pereche de asemenea gemulete in stare extrem de buna, demontate perfect. Am dat 300 de lei pt cele 2 gemulete. Si pe langa asta, mi-am cumparat un kit de demontat/montat parbrize + o scula cu lame subtiri pentru a putea curata resturile de mastic. Pus pe treaba, taiat vechile gemulete, curatat frumos, pregatite suprafetele, lipit tot la loc. Cost total undeva la 450 de lei si cam 3 ore de mestereala intr-un ritm relaxat si linistit, sa iasa treaba buna. Nu am mai dorit sa iau cele 2 gemulete la pret de noi, deoarece in primul rand costul mi s-a parut cam maricel si in al doilea rand, cam pe anul viitor planuiesc sa dau masina. Si atunci daca am putut sa rezolv problema asta cam cu 100 de euro, am zis ca e mai sanatos pentru buzunar. Si nu in ultimul rand, o alta mestereala: am inlocuit si garnitura de la stergatorul spate. Cost 27 de lei pe original. Probabil tot o calitate mai slaba a cauciului, deoarece era deja intarit, plin de fisuri si in ultima perioada cam zamuia deja. Cel putin dupa ce spalam masina si ridicam hayonul sa sterg, un firisor de apa se tot prelingea pe interior la luneta. Deci pe undeva, garnitura nu mai etansa bine, aduna apa, pe care o scapa in interior. Si cum vine toamna/iarna, mai multe ploi, parca nu vroiam surprize de si mai multa apa sau umezeala prin portbagaj. Deci cam astea ar fi sa zic asa micile sau marile modificari din ultima perioada. Si daca nu vor mai fi surprize neplacute, ma astept doar la revizia anuala de filtre si ulei in curand. 😁
  6. andrei_221

    Eroare AFS

    se codeaza modulul de faruri cu codarea deja existenta si automat se vor coda si modulele din faruri. Ideea e sa rezolvi intai cu apa, ca altfel vor avea aceeasi soarta si calc actuale.
  7. claudiu 800

    Touran motor 1.4 benzina

    Buna ziua as vrea sa cumpăr un Touran 1.4 benzină model 2013.Ce ziceți ce probleme ați avut cum e consumul ? Sunt fiabile ?
  8. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Inca un curajos in UK:
  9. marius1982.11

    Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5

    "Dupa" cele de golf ce anume e?
  10. ggaby

    eroare lumini remorca

    Va salut, recent am cumparat o fabia 3 care are urmatoarea eroare legat de carligul de remorcare cred. Atasez si pozele cu eroriile Carlig de remorcare nu am la masina. Start/stop nu se activeza tot din pricina asta cred si nu functioneaza nici stergatorul din spate. Sa fie codat pe masina ca ar avea si cârlig? Nu stiu exact care sa fie problema. Orice ajutor e bine venit.
  11. Saluatere, ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi va rog, vreau sa schimb ceasurile la un leat leon 1m sa pun de golf 4 cu minidot am gasit unele de diesel immo3 , se poate monta? 1j5920 826c asta e codul dupa cele de golf, multumesc
  12. tavitara

    Intretinere si costuri de service Tarraco

    Te-au tinut 80k un set de Crossclimate ? Le-ai rotit la 10k sau cum e posibil ? Cum e perceput zgomotul la versiunea 2 fara de versiunea 1 ? 71 dB la 2 fata de 69dB la 1 in " acte " Versiunea 3 are 72 dB ... din ce in ce mai bine
  13. Popi77

    Eroare AFS

    Salut. Dețin un gol 6 ,2012 ,2l variant.Din nefericire după o ploaia am observat ca in farul (bi-xenon)din dreapta era apa. Apoi in bord mi a apărut martorul de bec ars și mesajul afs nefuncțional. Am dat jos farul și am observat ca pe partea de jos a lui sunt două module . Erau pline cu apă. Le am dat jos,uscate ,suflate și puse la loc . Tot aceeași eroare. Le am achiziționat pe amândouă sh cu aceleași valori și coduri . Le am pus pe mașină , se aprind,își face reglajul doar sus și jos, stanga dreapta NU și apare tot aceeași eroare.Intreb oare cele sh puse ar trebui codate , ptr a mi le ar recunoaște calculatorul???Mentionez ca am fost la 2 service-uri și nu mi au putut șterge eroarea din bord.Pun și o poza cu diagnoza. Mulțumesc
  14. davidut5

    Eroare Check Engine, VW Golf 7 (2015) 1.6TDI 110CP cod motor CXXB

    Eroarea poate sa apară de la senzori de presiune diferentiala ori de la răcitor egr infundat ori de la dpf fisurat. Toba neagra automat infunda racitorul de gaze.
  15. teko

    Eroare Check Engine, VW Golf 7 (2015) 1.6TDI 110CP cod motor CXXB

    Multumesc pentru coduri. Faptul ca la CXXB nu exista acel senzor de temperatura, sincer nu am inteles asa bine din ce am citit aici. Oricum, eroarea de check engine tot apare dupa ceva km ( 30 - 40) dupa ce o stergi. Adica asta: 1 Fault Found: 23960 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [175] - Efficiency Below Threshold MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 229952 km Date: 2025.10.23 Time: 01:06:25 Engine speed: 1854.25 /min Normed load value: 58.0 % Vehicle speed: 73 km/h Coolant temperature: 85 C Intake air temperature: 23 C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.648 V Unlearning counter according OBD: 40 Particle filter: air pressure sensor 1 bank 1: raw value: 18.7 mbar Exhaust recirculat.2: different.press.sens.1 bank 1: raw value: 92.1 mbar Par.fil: diff.pr.sens.1 bank 1: offset: 0.0 mbar Particl.filt.: differential pressur.sensor 1 bank 1: dyn.offset: -1.8 mbar Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 17.5 C Particle filter: soot mass measured: 0.85 g Particle filter: soot mass calculated: 20.71 g Si valorile astea: Address 01: Engine (04L 906 056 CL) 17:55:58 IDE07716 Particle filt.inlet temp.sens.1 bank 1: raw value 85.0 °C IDE07717 Particle filt.inlet temp.sens.1 bank 1: uncnd. voltage 1.046 V IDE07718 Particle filter outlet temp.sens.1 bank 1: raw value -40.0 °C IDE07719 Particulate filter output: temp. sensor 1: bank 1: raw voltage 0.000 V IDE07724 Coolant temperature at engine outlet: calculated 32.7 °C IDE07725 Coolant temp.sens.1 bank 1 at cylinder head: raw value 32.7 °C IDE07726 Coolant temp.sens.1 bank 1 at cylinder head: uncnd. voltage 3.034 V IDE07729 Exh. gas recirc.temp. sens. 1 bank 1: raw value 0.0 °C
  16. EEXCALADE

    Intretinere si costuri de service Tarraco

    Corect !
  17. Laurentiu Sorin

    Probleme ABS+ESP

    Ce am observat , dacă fac 3-4 pedale de frână își revine, se deblochează roțile. Se pare că și cu capacul de la văd de lichid se blochează.
  18. If01shk

    Cutie viteze T4 - probleme

    Următoarea mișcare este platforma daca nu repari planetara. Capul de planetara care intra în cutie are pe interior niste caneluri in care intra semiplanetara. As îți transmite mișcarea de rotație. Datorita greutății mașini capul axului semiplanetarei se roade...nu te chinui sa cumperi aftermarket că nu rezista. Cu puțin noroc poateai găsești pe original axul semiplanetarei ii pui rulment nou și folosești tot capul de pe mașina ta dar bineînțeles le sudezi între ele dar cu arc electric superbaz căci altfel nu ține. Semiplanetarei cu capul axului dinspre cutie de centrează pe strung se dau sfaturi după care se sudează definitiv. Eu așa merg de mai bine de un an și nu mai am probleme. Spor
  19. Irinel Tincea

    Intretinere si costuri de service Tarraco

    Eu am scris ce este recomandat. Am spus ca daca se face mai devreme, cu atat mai bine, chiar recomand acest lucru.
  20. Irrelevant White Man

    Codari VCDS Passat B8

    Vă salut, Am un B8.5 2020 luat de curand, cand am preluat masina si o zi, 2, 3 in care am tot probat diverse funcii, mi-a functionat atat deschiderea cat si inchiderea portbagajului din cheie/fob. De vreo 2 saptamani nu mai reusesc sa il inchid, doar sa il deschid. Tin apasat/apas de 2 ori, ma duc la o distanta mai mare fata de masina, ma apropii, motor oprit/pornit, etc... incerc diverse moduri, dar nu mai vrea sa inchida din cheie. Nu cred ca e o defectiune doar ca ceva s-a activat/dezactivat, nu stiu ce sa cred asa ca va scriu aici, poate aveti idee. Ms anticipat Multumesc @F l o r i n
  21. EEXCALADE

    Intretinere si costuri de service Tarraco

    Faptul ca tot la 120.000 se termina garantia nu cred ca e doar o simpla councidenta 😀
  22. Irinel Tincea

    Intretinere si costuri de service Tarraco

    Uleiul la cutie,care este DSG DQ381, 7 trepte, se schimba teoretic la 120.000 km,asa zice producatorul, dar daca se schimba mai devreme, cu atat mai bine. La Haldex se schimba la 60.000km.
  23. Teodoreanu

    Intretinere si costuri de service Tarraco

    Multumesc !
  24. Mariuscraiova

    Discutii generale Polo mk6

    Salutare, am un polo 2019, 41.000 km, 1 mpi 80 cp, a inceput sa mi piarda antigel pe la pompa de apa...cei de la service mi-au zis ca nu se poate schimba doar garnitura si este necesar schimbarea ei, pretul ar fi de 2600 de lei.. S-a mai confruntat cineva cu problema asta?
  25. EEXCALADE

    Intretinere si costuri de service Tarraco

    La fiecare 60.000 inlocuieste ulei DSG+filtru ,ulei Haldex si curata sita de la pompa. La fiecare 120.000 inlocuieste ulei la diferential fata si spate .
  26. Teodoreanu

    Intretinere si costuri de service Tarraco

    Am câteva întrebări pentru cei care aveți modelul 4x4 cu 200 CP: la ce intervale schimbați uleiul la cutia DSG, la grup, Haldex și ce alte întrețineri periodice faceți la sistemul 4x4?
  27. F l o r i n

    retrofit RNS 510 Discover Media

    Mib ul nu o sa comunice cu ceasurile
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!