Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 6 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. adaniel90

    Distributie lant 3.0 TDI

    Salutare, Am un Touareg 3.0 TDI cod motor DPYC - cel de 231 CP - e din 2021 cu aprox 143000 de km in bord. Dupa cum stiti, VW zice ca distributia la masina asta e pe viata (numai ei stiu ce inseamna asta) - cert e ca masina are un ticait de 3-4 secunde la prima pornire. Atasez un video unde se poate distinge destul de bine acel ticait - As aprecia opiniile voastre - Pe net pe unde citesc, unii spun ca e normal, altii spun ca trebuie schimbata distributia sau macar intinzatorul. Multumesc.
  3. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    Peste 1500 rpm motorul este in plaja optima, intre turatia de cuplu maxim si putere maxima. Din cand in cand cateva depasiri cu turatii mai mari si e ok.
  4. Astăzi
  5. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    În acest buletin de service este descrisa procedura de remediere in service prin utilizarea aditivului respectiv atunci când depunerile au apărut din cauza utilizării unui combustibil care nu corespunde specificațiilor din manualul utilizatorului. Deci, nu este vorba despre o utilizare preventiva.
  6. razvan.florea.1923

    Sisteme de asistenta la conducere (Touareg CR7)

    Am făcut și eu o sesizare direct către Porsche. Îmi mențin părerea că dacă suntem mai mulți, succesul este GARANTAT! Eu știu că e greu să găsim oameni, pentru că cei mai mulți „șoferi” dezactivează astfel de sisteme. Pe principiul că trebuie să simtă mașina............ Nu comentez! Dar câteva zeci dacă ne adunăm, ar fi super
  7. razvan.florea.1923

    Consum AdBlue (Touareg CR7)

    18.043 km am pus 10 litri de adblue. Mai aveam autonomie 1.600 de km
  8. passat19tdi

    Retrofit Volan Multifunctional - (Tiguan 5N & 5N2)

    inca studiez problema cu comenzile pe volan. am spira cu AM la sfarsit si am gasit cu AS. Am vazut ca astea cu AS s-au pus pe passat b6,7 si CC. Din tabelul de pe siteul rostech ar rezulta ca s-ar potrivi si pe tiguanul meu. Mi-e frica sa nu fie cumva imcompatibila cu contactul, care la passat nu e pe coloana volan. Ce parere aveti?
  9. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu, mergi intre 2000-2500 rpm. Mers cat se poate de "normal", adica in loc de a 5-a la 1800 trebuie sa mergi cu a 4-a la 2200, ceva de genul . La mine se simte perfect la 2100, aici sunt subiectiv.
  10. marius1982.11

    Noul motor 1.5 TSI

    Adica din cand in cand sa ii faci un italian tune-up.
  11. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu e cazul sa ne complicam cu aditivi, in 99% din cazuri, in Romania/UE, benzina este ce trebuie. Motorul stie sa mearga si cu benzina mai proasta(chiar pana la benzina de 91-92), este acelasi soft pentru tot globul, nu doar pentru UE, ECU limiteaza avansul, daca e cazul. Am vazut mai sus ca spunea cineva ca nu mai exista filtru de benzina, 100% exista minim 1 filtru in rezervor (lifetime, e doar o sita foarte deasa), la pompa de alimentare. Important este sa pui un ulei full syntetic si sa il schimbi la 1 an maxim, sa nu faci drumuri scurte, ca sa iti ajunga uleiul la 100 de grade, sa se evapore totdeauna apa si benzina din el. Si cel mai important: nu subtura motorul, lasa-l sa respire, chiar daca tu ai impresia ca e ok, ca are cuplu, asa se formeaza calamina/depunerile pe pistoane si supape admisie. Mai rezulta vibratii care ajung in volant cu masa dubla, exact acelasi efect il are si start-stop pentru volant. Si limitarea de cuplu este tot pentru protectia volantei (nu neaparat protectia discului sau a faptului ca uleiul 0w20 are hths mic si ca au micsorat palierele vibrochenului fata de 1.4tsi, rezultand o suprafata mai mica pentru pelicula de ulei). Hai ca am inceput sa aberez si ne plictisim, o zi buna!
  12. razvan.florea.1923

    Consum ulei (Touareg CR7)

    Neața! Sincer.... nici nu mi-am bătut capul ca să întreb dacă pot veni cu piesele. Eu, cu dealer-ul de la Ploiești, nu am avut nicio pb. Sunt băieți de nota 10. Avem la firmă o Octavia 1.0 TSI (care a ajuns la 193.000 de km - apropos de fiabilitatea lui 3.0 tdi), evaluată în 3 service-uri, cu diagnostic „să desfacem cutia de viteze”. Când am mers la Darius, a fost o apărătoare de plastic... whatever... 150 de lei. Pentru Superbul deținut anterior, am relaționat cu ei IMPECABIL. Acuma... sunt și ei puși într-o situație ciudată cu consumul de ulei. Mai consumă și altele, vândute de ei, dar nu ca al meu. Revenind strict la ulei, am întrebat ce au ei în service. Mi-au spus că au VW Group, Castrol și Mobil 1. Din fabrică a venit cu Castrol și împreună cu tehnicianul de la service am zis să testăm dacă și cu sinteticul se va comporta la fel mașina. Iată că nu se comportă la fel. se comportă mult mai bine, dar tot frustrant căo mașină nouă mănâncă atât de mult ulei.
  13. Ieri
  14. gabriel88

    Vw Scirocco 2.0 tdi

    Nu am mers cu chr sa pot face comparatie, la interior este diferenta mare la materiale cel putin, am vazut in parc auto si chr si lexus cand am cautat masini. Usile se inchid super fain, are un zgomot satisfacator sa zic, foarte plin. Pe autostrada este ok, sunt multumit de zgomot, este bine inchegata, clar mai linistita la interior fata de scirocco. Aud un oarecare zgomot la rulaj dar cred ca este de la runflat ce le are dar nimic deranjant. Si 2.0 vs 1.8 la chr este diferenta mare din ce am auzit. Oricum masina se simte oleaca premium, are materiale bune cam peste tot unde atingi des doar ca fiind asa moi are dezavantajul ca se zgarie usor daca nu esti atent.
  15. corad0

    VW Phaeton 3.0TDI

    @dan_ionutMeem! Al 5-lea parbriz schimbat! Mda. "DRUMURI"! Legat de DPF, scoate masina pe autostrada, chiar daca n-ai drum special de facut, plimb-o si tu sa "isi intinda picioarele", periodic, mai ales daca faci drumuri scurte si dese, daca esti doar pe drum national si nu poti depasi 100 km/h pune cutia in manual, retrogradeaza in treapta 3 sau 4, depinde de viteza si tineo in turatie de 3000 rpm constant macar vreo 10 minute sa isi faca o regenerare "cum trebuie", macar o data pe saptamana daca mergi zilnic doar in oras. Ce naiba de curea e aia sa se deterioreze asa de tare dupa 1 an? A mea inca e originala, am rugat mecanicul sa o verifice cand a ridicat masina pe elevator si a zis ca e perfecta, chiar m-am mirat, inca are logoul VW pe ea, mi-a aratat cu lanterna aia cu led, la fel si rolele, tzipla, ce-i drept ca abia am facut 115 000 km, dar totusi ma asteptam sa fie afectate de vechime. Probabil a contat ca masina a fost tinuta in garaj de fostul proprietar si clima asta de aici nu e asa extrema, la fel ca in Ro, ingheturi, ger puternic iarna -20 gr si +40 vara, cred ca e o medie de 11 grade anual, zic si eu, ca altfel nu imi explic. 😄 Anvelopele schimba-le cand se apropie de semn, nu te afecteaza cu nimic bucatica aia lipsa, atata timp cat nu sunt uzate, crapate, ovale etc! iti recomand totusi sa pui acelasi model de anvelope fata/spate si sa le verifici presiunea cat de des poti pentru a nu afecta cutia de transfer si sistemul Quattro. Pe usita de la rezervor iti arata presiunea recomandata de producator, in functie de cati pasageri/bagaje ai si dimensiunile anvelopelor. Lichidul de frana este recomandat sa fie schimbat la 2 ani, sa iei in calcul si asta. Sa verifici si teava de servo de sub carenajul rotii din stanga, am citit pe forumuri de Phaeton ca rugineste in timp, se crapa si pierzi lichid de servo, BTW, verifica nivelul din borcan, macar cand faci revizia, e in partea dreapta la parbriz, sub grilajul ala. Ar mai fi recomandat sa verifici bucsa de la cardan, bratele/bucsele de la articulatie si suportii motor/tampoane de fapt acele bucse de pe suportul ala de aluminiu conectat pe sasiu, cele care amortizeaza vibratiile motorului, in timp, se intaresc si nu mai ofera amortizarea necesara, ma rog! VW recomanda sa le schimbi la 10 ani sau cand incep vibratiile. Au scos acum ceva aftermarket dintr-un material "gen" spuma/poliuretan care ofera o amortizare si mai mare, o sa ma interesez si eu de astea cand va veni momentul sa le schimb. Cica o sa fie masina si mai BARCA! "Nu stiu, ma gandesc cu groaza cand n-o sa mai am masina asta, am mai avut una acu vreo 5 ani si pauza de vreo 2 pana la asta, au fost 2 ani in care m-am gandit zilnic la Phaeton, nici nu stiu, poate doar A8-ul sa-ti aline dorul de monstruozitatea asta.😄" Asa este, am condus 2 Audi A8 D4 din generatie 2014-2016, tot V6 TDI (nashul meu si-a comandat una noua de la Porsche Pipera, am fost in vacanta cu ea) si iti zic sincer ca mi s-au parut ambele sub Phaeton, atat la materialele folosite la interior, scaune, pielea folosita cat si la confort. Intradevar au un look mai spectaculos si sunt mai dinamice, mai sportive datorita sasiului din aluminiu comparativ cu sasiul ranforsat din otel al Phaetonului folosit si pe Bentley Flying Spur, creat special pentru un confort superior, dezavantajul este greutatea mai mare a masinii. Totodata am constatat ca si antifonarea este inferioara la Audi, se aude motorul mai pronuntat, nu deranjant, Doamne-fereste, dar in Phaeton trebuie sa te uiti la turometru ca sa iti dai seama ca se tureaza V6-le! Stau si ma gandesc cum o fi acel W12! ❤️ La fel si vantul la viteza peste 120 km/h pe autostrada, se aude acel vajait, usile sunt mai subtiri, mi se par mult mai usoare, la Phaeton sunt grele, opun rezistenta cand "dai" cu ele, desi sunt tot din aluminiu, la fel ca la BMW-urile alea vechi e39, e38, inchizi usa si nu mai auzi nimic de afara, parca de izolezi complet! In schimb mi-a placut cutia ZF in 8 trepte, la viteze mari ai turatie mai mica in Audi si sta mai "tzapan" pe curbe chiar si cu suspensia setata in modul COMFORT. La Phaeton chiar si cu suspensia setata in modul SPORT, observi ca nu ii place sa intri in tare in curbe, nu e pentru mers AGRESVI! In fine, tine de gusturi si de asteptari, trebuie sa le conduci ca sa iti faci o parere, avantaje si dezavantaje. Phaetonul este asemanator cu S class, ma gandesc ca si Flying Spur este similar. Daca vrei 911 cu 4 usi, iti iei Panamera. Asta mi s-a parut cea mai sportiva! ❤️ Pe distante lungi mi s-a parut obositoare, stai cu fundul pe jos ca in 911, desi e foarte fun to drive. Trebuie sa ai grija la denivelari si gropi, jantele mari pot fi indoite foarte usor. Acu' nah, baba sufera la frumusete! 😭 Partea tare este ca a venit nasumiu in vizita la mine in UK si l-am luat de la aeroport cu Phaetonul si cica...."Bah finule...ai avut dreptate, pluteste "altfel" Passatu tau si are fotolii mai moi"! Omu' platind 108 mii eur pe A8.🙄 Cand i-am aratat cum se ridica grilele si intra in bord cica "Da-ma Dreeeeeq 😈 sa ma ia!" Felicitari pentru ca ai grija de "surioara lui Baloo 🐻", cati km are acum?
  16. marius1982.11

    Vw Scirocco 2.0 tdi

    Da, pai cand vezi pe la vw golf ulei+filtru 1900ron te crucești. Cum ti se pare la antifonarea? Is curios fata de chr, care e chel la acest capitol, tabla goala, geamuri simple. Asta ar trebui sa fie ceva mai premium.
  17. gabriel88

    Vw Scirocco 2.0 tdi

    Asa este, imi pare rau de ea cumva, practic am renuntat la coupe si voi avea 2 masini mai de batrani🤣! Am mers pe UX250 tot hibrid. Nimic de zis e faina, consuma putin, revizii decente la lexus si garantie 10 ani, doar ca parca nu e aceeasi senzatie de coupe si cuplul de la diesel. Ca idee cost revizie de 4 ani completa si lichid de frana, extindere garantie hibrid, 2300 ron.
  18. marius1982.11

    Vw Scirocco 2.0 tdi

    Trist, asta e. Pana la urma ai ramas la chr?
  19. gabriel88

    Vw Scirocco 2.0 tdi

    Masinuta nu mai este in posesia mea, probabil se poate inchide topicul. Ramane in familie ca sa zic asa dar nu cred ca se va mai continua jurnalul ei. Foarte multumit de ea in toti acesti 4 ani, nici o problema majora, doar chestii de mentenanta si cam atat, in continuare raman cu gust amar cand pui o masina la vanzare, toti vin cu buget mult sub pretul tau si totusi insista sa ne pierdem vremea amandoi in acelasi timp. Dar asta e Romania din pacate, sper sa ne mai schimbam mentalitatea asta pe viitor. Dupa aproximativ 18 ani de condus si detinut masini Vag in mare parte de azi am iesit oficial din zona Vag. Nu stiu daca este permis sau daca s-ar putea face si aici un topic pentru membrii vechi sa zic unde se pot prezenta doar(fara chestii de ordin tehnic)si alte masini detinute de la alte branduri, asa era posibil de exemplu pe clubseat.ro Eu voi intra din obisnuita si placere in continuare sa mai citesc forumul zilnic, ca si recreere, ce faceam si pana acum defapt. O ultima poza cu ea aici😁
  20. DB86CLP

    Golf 7.5 GTI

    Vin foarte bine jantele negre pe culoarea alba. Tot la DOP am si eu softul si nu am avut nici cea mai mica problema. Am mai bine de 50k cu softul.
  21. acidone77

    Recuperare investiție

    Reprezentantele in Romania ( CU MICI EXCEPTII! ) sunt doar niste vanzatori auto, in mare parte habarnisti cu ce vand, total dezinteresati, indolenti si scarbiti de orice alt aspect dupa vanzarea masinii. Eventual mai au cate un mecanic mai rasarit care ii mai pica cate o fisa din cand in cand, in afara de un schimb de ulei si trei filtre. GARANTIA este in mare parte o gluma proasta in Romania, in ultimii ani, nimeni nu si mai asuma nimic, timp pierdut, nervi, etc.
  22. Dudutz18

    Golf 7.5 GTI

    Mulțumesc! Eu chiar mă gândeam să renunț la jantele negre că-n poze nu se văd deloc În altă ordine de idei: am făcut un an de la softul făcut la DOP! În anul ăsta am parcurs aproximativ 20.000 de km cu multe multe multe zâmbete. Mașina se comportă foarte bine, senzațiile sunt pe măsură și consumul este mai mult ca și suficient în raport cu cei 310 cai pe care i-am măsurat anul trecut. PFA: bineînțeles, doar cu benzină de 100 😎
  23. mapacarparts

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    TMBJR7NE9L0043571.pdf
  24. Xman_ghio

    VW Passat B8 2018 android auto/carplay indetificare MIB

    La mine la o luna de la prima dunga orizontala a aparut inca una mai groasa. S-a inlocuit display-ul pe garantie (a murit la 2 ani de cand era masina noua). CP off se face din soft. Cauta online pentru ca e o procedura mai lunga.
  25. catalin004

    VW Passat B8 2018 android auto/carplay indetificare MIB

    Banuiesc ca si dunga orizontala este aceeasi problema (unele forumuri ziceau ca orizontala ar fi din lipituri reci meemorie/uC). Sincer nu vreau sa il desfac sa vad daca pot sa ii fac ceva...e multa migaleala. Ideea este ca o sa mai mearag ceva timp asa cu acea dunga. Multumesc frumos. Totusi: Cum se face CP-OFF? necesita masina?adica se poate face cu VCDS?
  26. djtaotao

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Buna! As dori va rog o decodare: TMBJR7NE9L0043571 Multumesc!
  27. Xman_ghio

    VW Passat B8 2018 android auto/carplay indetificare MIB

    Avand in vedere ca niciunul din noi nu am avut display-ul ala din fabrica ca sa stim cum a fost folosit, nu prea avem cum sa stim cauza exacta! Posibil lipituri slabe din fabrica, posibil a functionat la temperaturi mari mult timp, etc. Cauza nu prea conteaza; efectul e clar…
  28. koma

    Martor airbag aprins,am atasat poza cu cele 2 erori.

    Mersi Florin.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!