Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 4 zile.
- Ultima oră
-
Va salut cu respect! Am un Golf 5 , 2004, 1.9 tdi, BKC. In timpul mersului se blochează frânele pe față. După 20-30 min. își revin. La diagnoza mi-a dat pe abs: 00003-modul comandă , 014-defct- intermitent. Am scos borna pentru resetare, am mers și s-au repetat dar acum pe tester mi-a dat :01435- Senzor presiune frână 1 G 201 012- defect circuit electric . Trebuie înlocuit modulul abs sau decât senzorul? Ce pot face momentan să nu se mai blocheze rotile? Mulțumesc mult pentru ajutor!
-
era de asteptat. vreun bemveu urmeaza probabil.
-
Pff, ai vandut-o deja?
-
Povestea s-a incheiat cu micutul Superb, dupa 35.000 km si 10 luni petrecute impreuna. O masina grozava din toate punctele de vedere, nu m-a dezamagit nicio clipa. Urmeaza ceva turbo benzina, cu cai mai multi, pe care o voi prezenta cand soseste. 🥰
-
Mașini electrice - merita sau nu?
vizitator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Politia locala are atributii in 3 situatii de circulatie rutiera: patrundere pe contrasens, stationare pe interzis si oprire pe interzis. Parcatul pe loc de incarcare pentru masini electrice fara a incarca masina intra la categoria oprit pe interzis, deci politia locala poate foarte bine sa ridice masina si sa dea amenzi. Acest lucru doar in sectorul 4 l-am vazut, si doar in parcarile amenajate de primaria sectorului 4. -
Este unu' la mine pe ulita, de vanzare unde sunt si alte masini. Dintre toate cotetele care s-au perindat pe acolo si au disparut(vandut) asta cam de un an de zile tot acolo rugineste in continuare, mai ia o cheie din cand in cand sa se umfle suspensia. de ce, nu stiu? O fi impozitul prea mare. In interior arata bine, exteriorul are niste battle scars si puncte de rugina. Ce sa il iei pe ala la test, ca nici frane nu are probabil de statut ce e.
- Astăzi
-
Zici ca sunt jantele de pe fosta mea masina, vanduta in Brasov. Arata ft bine 👍
-
Inchiriez pentru 3 zile Phaeton ! Pana atunci nu mai zic nimic!😀 Ieri am vazut un Phaeton in trafic, avea numere locale, dar nu cred ca dau de el. Mai degraba caut unul care e la vanzare si las impresia ca as vrea sa-l cumpar, fapt ce implica si proba de drum.
-
salutare aseara, am verificat filtrul de particule cu vcds-ul si am datele din poza de mai jos. am o nelamurire legata de valoarea volumului de funingine masurat: este ok sa fie cu "-"? Motorul era rece, la ralanti. Are sens sa mai incerc o scanare cu motorul cald? Mentionez ca nu am erori.
- Ieri
-
Va salut! Caut sfaturi, ateliere/service-uri in Galati-Braila sa rezolv din problemele masinii VW Touran 1.9 TDI 2004, AVQ 2 probleme principale: 1. nu mai merg stergatoarele 2. nu mai merge sa deschid/inchid masina din cheie Prin iunie am plecat de acasa cu masina, am dat semnal stergatorului, fiind de praf parbrizul si a facut 3 miscari si a murit pe mijlocul geamului, am gasit o siguranta arsa in panoul de la motor, apoi am tot scanat cu VCDS am tot schimbat diverse, tot cam prin aceeasi perioada am observat ca masina nu se mai deschide din cheie, doar se inchide. Am schimbat yala stanga fata(sofer), stanga spate si la haion, dar tot n-am rezolvat. Pana mai ieri nu mai mergea sa inchid/deschid masina din cheie, acum vad ca pot sa o inchid iar din cheie. Inca un detaliu, cam mereu cand opresc masina se aude un zgomot la stergatoare, o bataie de 4-5-8 ori (nu stiu) ca si cum ar vrea sa se miste. ChatGPT zice ca ar putea fi CCM, am luat unul SH, i-am pus codul ce-l aveam eu, dar...nu am observat nici o schimbare, nici n-am reusit sa sincronizez cheia masinii cu noul CCM, motiv pentru care l-am pus pe cel vechi inapoi. Am mai citit pe acest topic de BCM, ma doare capul .. Eroarea e posibil sa imi cauzeze mie ambele probleme? Multumesc anticipat pentru sfaturi, idei de service-uri unde sa pot rezolva (in caz ca nu pot singur) Log-GL-59-EDY-04.10.25-WVGZZZ1TZ4W037802-279500km-173673mi.txt
-
Cablajul cu multe fire, o parte cuprinde cele 2 mufe de pe caseta iar in cealalta e mufa ovala cu 6 pini, un cablu care duce la impamantare si unul la siguranga mare din fata tabloului de sigurante, iar undeva sub baterie se intalnesc aceste cabluri intr-un manunchi mai gros, unde se vedea 1 singur fir intrerupt. Iar volanul mergea usor si fara contactul pus, doar deblocat fiind. Sfaturile tale cu masuratul firelor a fost util, pacat ca n-am gasit electricianul potrivit.
-
pai normal, doar nu era sa pleci de acolo fara caseta 😁 Cu detaliile suplimentare date de tine (volanul mergea relativ usor, deci aveai asistenta) = firele de putere OK - ramaneau firele de CAN ( ca si truc, se pot scurtcircuita intre ele cu contactul pus si primesti niste bipuri speriate de la ceasurle de bord, plus erori pe multe module) si firul de plus contact.. care se masoara clasic cu lampa de test... daca au schimbat si cablajul.. ( care cablaj.. nu stim, ca nu ne spui) si pe urma a mers caseta... as zice ca.... problema era din acel cablaj...
-
Cablaj/pini conector defect. Sau chiar un Ecu defect. Dar intai pe cablaj/conectori as insista.
-
Daca nu ai experienta,scule,as spune sa o duci la cineva care se pricepe. Pot fi multiple cauze. Sigurante,relee,conectori/cablaje oxidate,Ecu defect,etc.
-
Ca si concluzie, am fost astazi la reconditionat caseta, dupa ce am vorbit ieri si mi-a comunicat ca se poate face atat mecanic cat si electronic, dupa demontare s-a pus o alta caseta identica pentru proba, gata reconditionata cred, si tot nu a functionat, tot rosu becul, dupa cateva masuratori s-a schimbat cablajul si a aparut galben. A ramas acea caseta, a mea mi-a zis ca este in scurt; iar pe manunchiul ala gros de fire era un fir intrerupt. Total manopera 1.800 de lei fara tva.
-
Am incercat Diesel Schmierung de la LM pe o jumatate de rezervor, doza prescrisa de producator. Are efect, rontaitul s a transformat in ceva mai moale - un fel de clapacit. M a impresionat ce vascozitate scazuta are : o zeama maro care are aceesi consistenta cu motorina, se amesteca perfect. O sa incerc si ulei 2T sa vedem diferenta.
-
Multumesc! 🙌🏻
-
Arata excelent. Bravo! Imi e dor de vremurile cand aveam jetta
-
Duminica am plect din provincie spre bucuresti si pe autostrada sa aprins frana de mana cu p taiat pe diagonala cu galben si cutia de viteze dsg in avarie,am resetat de 2 ori luandui borna de plus a mers foarte putin dupa care a intrat in avarie,doar trapta 1 am aduso in bucuresti a doua zi am pornito a mers normal cam 5 km dupa care iar avarie ,am incercat sa dau cu spatele sa o parchiez nimic dor innainte.am ajuns seara de la servici luni si nu mai porneste deloc am pus diagnoza si imi da urmatoarele: nu se poate conecta cu ecu cod 01314,01315 si18528,01196 va rod daca stie cineva de unde sa ma apuc si ce sa fac
-
https://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Steering_Wheel_Control_Module_Versions Alegi de aici 3c0953549 Highline/Lin 1.3. Da,trebuie codat/adaptat.
-
Salutare, mulțumesc de informatie. Am intrat acolo si am si comandat un set de roti complete.. Au si un discount la prima achizitie.. Toate cele bune!
-
Intre timp masina a primit un set de jante originale Audi RS3 8v - 19 inch, 8j, et49 (cauciucuri 215/35 R19).
- 15 replici
-
10
-
Salutare. Golf 5 2.0 Tdi- Bmm DPF. Am 2 coduri . Schimbat pedala acc., senzori oem maf/map, verificat cablaje etc si tot asa probleme
-
Wow, tocmai pe Fabia!
-
Review-uri si impresii de la proprietari (Tayron)
john1979 a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tayron
update: dupa toate aceste ploi, nu pot decat sa revin si sa recomand: schimbati neaparat stergatoarele din fabrica, care sunt fff proaste (zgomotoase si ineficiente) un set de stergatoare bosh aerotwin (cod 3397007638) sunt 130 lei la emag si merita DIN PLIN, f silentioase si sterg impecabil poate la noi nu se discuta asa mult, dar aceleasi observatii le-au facut si cei de pe forumuri din Germania