Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. Andrei_72

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Verifica cablajul, in special unde flexează.
  3. Al Bundy

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    ledul se aprinde cand apesi butoanele ?
  4. Astăzi
  5. razvan.ac

    Kodiaq 2 - Modificări/upgrade-uri

    Pot sa iti confirm ce apare in CoC la IV: #NO 35.: 215/65 R17 99V#7,0JX17 ET40; ##215/65 R17 99V#6, 5JX17 ET38; ##235/45 R20 100V#8, OJ20 ET41; ##235/50 R19 103V#7, 5JX19 ET40; ##235/50 R19 99V#7, 5JX19 ET40: ##235/55 R18 100V#7, 5J18 ET40 Cu astea a venit masina, apar in CIV:
  6. bamwels

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Va salut, Recent am schimbat bateria din a doua cheie de la un Amarok 2013 insa dupa ce bateria a fost schimbata nu mai pot deschide masina cu aceasta cheie. Am facut pasii din manualul de utilizare pentru resincronizare, apasat butonul de deschis, descuiata masina manual iar apoi pus contactul, dar tot nu functioneaza. Pun mai jos codurile de eroare: Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels:. 7H0-937-08x-09.clb Part No SW: 7H0 937 090 HW: 7H0 937 090 Component: BCM PQ25 Max4 H72 0708 Revision: B9072001 Serial number: 0531 058132974 Coding: 240002380C61040093380E302CCB86D50F80610F60822041300000020003 Shop #: WSC 02739 790 00000 VCID: 6BD572AB8A85F9D184-803E Subsystem 1 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB Component: RLS 180213 05 54 0403 Coding: 02302D Subsystem 2 - Part No SW: 6R0 959 801 M HW: 6R0 959 801 M Labels: 6R0-959-801.CLB Component: J386__TSG_FT 002 3322 Serial number: -------------------- Coding: 100000 Subsystem 3 - Part No SW: 6R0 959 802 P HW: 6R0 959 802 P Labels: 6R0-959-802.CLB Component: J387__TSG_BT 002 3322 Serial number: -------------------- Coding: 100000 Subsystem 4 - Part No: 1K8 951 171 A Component: DWA-Sensor 00 001 0103 Coding: 000000 Subsystem 5 - Part No: 1K8 951 171 A Component: DWA-Sensor 00 001 0103 Coding: 000000 Subsystem 6 - Part No SW: 5K0 959 542 C HW: 5K0 959 542 C Component: E221__MFL-TAS H31 0033 Serial number: 0472529 Coding: 020000 Subsystem 7 - Part No SW: 6R0 959 811 D HW: 6R0 959 811 D Component: J388__TSG_HL 002 3322 Serial number: -------------------- Coding: 000000 Subsystem 8 - Part No SW: 6R0 959 812 D HW: 6R0 959 812 D Component: J389__TSG_HR 002 3322 Serial number: -------------------- Coding: 000000 2 Faults Found: 01134 - Alarm Horn (H12) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 59 Mileage: 347006 km Time Indication: 0 Date: 2025.09.15 Time: 18:47:58 02660 - Radio Remote Control not Matched/Adapted 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 5 Reset counter: 59 Mileage: 347006 km Time Indication: 0 Date: 2025.09.15 Time: 18:48:02 Este o alta varianta de resincronizare? Am incercat din VCDS sa adaug o alta cheie dar nu diagnoza nu ma lasa sa adaug alta cheie. Multumesc!
  7. bamwels

    Scanarea cu VCDS - coduri de eroare

    Am mutat intrebarea in topicul corect
  8. CristiM

    Review-uri si impresii de la proprietari (Tayron)

    Și eu intenționez să comand spre sfârșitul anului o configurație foarte apropiată de ce ai tu. Mă interesează, dacă ai apucat să testezi, care este consumul în regim de autostradă la 130/150/170 km/h. Cum e încărcarea DC? Ai folosit-o la drumuri lungi? Ai scaunele R standard sau pe cele ErgoActive de piele? Mă surprinde ce spui despre antifonare; la drive-test nu mi s-a părut așa rea.
  9. marius1982.11

    Ulei pt ALH.

    daca e asa, poti incerca Liqui Moly cu MoS2 pt un schimb. Dar cred ca e doar 10w40
  10. rycker

    Eroare bujii sau cablaj bujii

    Am inteles deci pot lua si scurte si lungi
  11. Ieri
  12. Florin.

    Ulei pt ALH.

    Ok, ce ulei/uri ar merge in prezent? Folosesc de 4-5 ani Ravenol VMO 5W-40. Am observst insa ca il consuma in ultima vreme...papa mai bine de 1 litru intre schimburi asa ca as incerca un alt ulei sa vedem cum e.
  13. Archimedes

    Review-uri si impresii de la proprietari (Tayron)

    Salutare! Dețin varianta PHEV 272 cp, de aproximativ 5 luni. Echiparea R Line Alb (oryxwhite pearleffect) Pachetele : Faruri IQ.Light HD Matrix Infotainment Discover Pro Max Jante Leeds 20" Black Style Family Iarna Plus IQ Drive R exclusive Servodirectie progresiva Sistem TPMS Rulare pur electrica, are autonomie de 100km +, am reușit sa fac 110 dar greu. Pt rulajul de zi cu zi, as spune un 100km. În modul hybrid, apare consumul de benzina, care nu mi a depășit 3-4% în situația în care mai ai ceva curent în baterie, după ce s a dus curentul din baterie, consumul creste undeva la 6-6.5% Spațiul atât la șofer cat și la pasageri este foarte bun, poziția la volan mie mi se pare f bună, ce nu mi place, sunt scaunele R Line, care nu ți dau voie sa te miști mai deloc pe scaun, au aripioarele acelea la șezut, care te țin în scaun cam fix, poate este și o varianta buna în caz de impact. Sistemul infotaiment este foarte ușor, răspunde foarte bine la comenzi, iar legat de ce spuneau colegii de mai sus : zvacul într-adevăr nu este fenomenal, dar doar dacă mașină folosește motorul termic, fiind unul de cilindree mica, în momentul când ai curent în baterie, se simte ca te ajuta foarte mult. Nu este o mașină pt pasionații de turații, tind sa cred ca este o mașină mai mult pt familii, nu exceleaza dar nici nu dezamăgește, spațiul în portbagaj este suficient pentru cam orice, plus ca are ceva compartimente în laterale și sub podea, geamurile sunt duble, laminate, dar într-adevăr, antifonarea mi se pare foarte slaba (dacă claxonezi, ai impresia ca au montat claxonul sub bord, se aude foarte tare și prost), zgomotul motorului este prezent în mașină, în rest senzori, sisteme de asistenta etc sunt destule pentru orice nevoie. DCC Pro a fost interesant la început, acum am setat o pe comfort și asa a rămas.
  14. Nedeianu

    Diferenta intre module de confort

    Cu kkl merge? vag commander
  15. grp

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    Si in sfârșit am reușit să atingem un obiectiv major: E U R O T R I P! După mai bine de 4 luni de planificare concedii, planificare drumuri, căutare și rezervare cazări, cumpărare vignete, verificare mașină, etc am reușit să plecăm. Traseul propus este Galați - Timișoara - Budapesta - Bratislava - Viena - Brno - Praga - Auschwitz - Cracovia - Oradea - Galați. Au venit copiii de la București vineri seara, așa că având reintregită echipa "fantastic five" 😁, sâmbătă dis dimineață am pornit la drum, plini de entuziasm, cu rezervorul plin și cu bancheta spate dată în față pentru a face loc tuturor bagajelor. Am plecat pe ruta Focșani - Târgu Secuiesc - Brașov - Sibiu - A1 până la Timișoara si ca de obicei când ajung în părțile astea, am oprit la Ozun și am răpit 2 kürtőskalács, unul cu nucă și unul cu scorțișoară! 😁 Aici erau la răcorit puțin! După 8 ore si 24 de minute, având 647km parcurși, cu o medie orară de 77km/h și un consum de 6.5l/100km (la pompă a ieșit 6.63l/100km) am ajuns într-o parcare de lângă Piața Victoriei. Am plecat într-o scurtă vizită prin Timișoara si după ce am vizitat ce ne propusesem am plecat spre cazarea din Budapesta. La plecarea din Timișoara, nu am fost atent ce scria pe Waze, am văzut un Add pass și exit și am apăsat pe exit. La un moment dat am observat că nu mergeam pe autostradă ci numai pe drumuri naționale. Intrigat oarecum, am repus destinația pe Waze și de data asta și cu ochelari am văzut că dacă nu selectezi Add pass și adaugi vigneta, te duce DOAR pe drumuri naționale... așa că după ce i-am adăugat vigneta de Ungaria, am urcat pe autostradă și ne-am continuat drumul către Budapesta. Foarte aglomerat, pe ambele benzi de circulație, mai ales în apropierea Budapestei. Se întunecase destul de bine afară, când am ajuns la destinație și am parcat alături de astea două exemplare. Total 12 ore si 41 de minute, 929 de km parcurși, cu o medie orară de 73km/h și un consum de 6.3l/100km. Asta si din cauza greșelii mele, că am mers cu 90km/h o bucată bună din timp! Somn și de la capăt! 😁
  16. _R_A_D_U

    Noul motor 1.5 TSI

    Da, ăla e rulajul. Am ridicat tinicheaua pe 15 mai iar în acel ss ai tot istoricul...
  17. Cristi_V

    Codari / Setari / Scanari

    Alternaiv, My Tuner Radio mi se pare o aplicație bună, asculți posturi de radio din toată lumea.
  18. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @pronetSuperba si zona vizitata de tine, iti recomand pe wishlist si Como+Venetia daca nu le-ai vazut iar daca esti fan Marea Mediterana, nu rata Sardinia, din punctul meu de vedere ofera topul "apelor/plajelor" din Europa si asta vine de la cineva care vreo 8 ani la rand "a facut" insulele de la Marea Ionica (Grecia) inclusiv cu barca/jetski! Grecia e frumoasa in zona de Sud cand vine vorba de ape "albastre" ce-i drept, e cel mai departe de Romania insa GARANTAT ofera cele mai spectaculoase ape/plaje. 😋 Italia este in topul culinar mondial, nimic de zis, si la vinuri sunt "ciumegarie", totusi, dupa explorare si documentare amanuntita si in Italia si in Franta, pot sa spun ca francezii sunt ceva mai rafinati cand vine vorba de mancare/vinuri, mai ales deserturi, patiserie! ❤️ Nu neaparat mai buni, stii cum e, gusturile nu se discuta, dar mie mi se pare ca sunt....mai "fini", mai "pa finesse"! Am vizitat de mai multe ori si Roma si Paris, imi plac ambele orase in egala masura. Niste poze din telefonu lu' nevastamea, facute pe mod "auto" in Sardinia cu un Iphone roz, nu mai stiu ce generatie, d-ala cu 2 camere, 13 cred: @marius1982.11NFS 5 PORSCHE UNLEASHED 2000 este NFS-ul meu preferat! Tin minte ca ma jucam cu tovarasi in retea cu volan cand eram pustani, ce tare era! Factory Driver, Evolution... Oare cum ar fi un nou NFS Porsche acum? Au trecut 25 de ani de la lansare si au aparut ceva modele noi intre timp! Ar trebui sa semnam o petitie, sa o trimitem la EA, noi astia, mai "mosi" sa faca un joc nou! 😄 Nebuneala in Sudul Frantei cu Porsche, cred ca am vazut toate generatile si modelele posibile, cu numere de inmatriculare din toata Europa, inclusiv de epoca, full de ele, 550-ul mi-a ramas intiparit in minte, mai ales ca e foarte rar. Am vazut si un Carrera GT Gemballa portocaliu, Porsche SINGER gri ...nebuni la cap! ❤️ @halamadridDaa...s-a bagat "Maestro" la intimidare, cu fortare...se grabea omu', l-am lasat, cat tot pe vaporu' ala urcam toti dar cand au dat drumul la banda din stanga, iesise un politist de frontiera sa faca semn, l-am vazut instant si m-am infipt primul, de-al dreq sa-i dau o lectie, s-a facut coloana instant in spatele meu, slovacu' saracu'...a ramas tot acolo la coada, a vrut sa se mute si el, n-a fost pe faza, statea pe telefon, bineinteles ca nu l-a mai lasat nimeni, a trebuit sa astepte iar la coada. Feribotul oricum asteapta sa urce masinile pana se umple la capacitate, nu prea conteaza cand urci, decat daca vrei sa prinzi loc in fotoliu si vrei sa bagi o cafea mai repede sau te-ai plictisit sa stai cu motorul pornit. Dupa procesare bilete/pasapoarte se fac iar coloane si trebuie sa astepti. Un steward da drumu' la coloane care sa urce in ordine pe feribot. Nu te bagi tu cum ai chef... Cand vine vorba de numere de inmatriculare preferentiale, cocalari exista in orice tara, am vazut M5 in UK cu numar PU55Y! Poate ii placeau la om pisicile🐈, cine stie? 😄 Uite inca unu': Cam atat platesc unii in UK pe numere de inmatriculare private: The most expensive number plate in the UK is currently JB 1, which was sold for a record-breaking price in July 2025. Prior to this, the most expensive plate was 25 O, which sold for £518,480 in 2014 and is currently on a classic Ferrari. Here is a list of some other expensive number plates and their sale prices: G 1 - £500,126 (sold 2011) RR 1 - £472,000 (sold 2018) F 1 - £440,625 (sold 2008) S 1 - £404,063 (sold 2008) 1 D - £352,411 (sold 2009) JB 1 - Price unknown (sold July 2025) 25 O - £518,480 (sold 2014) X 1 - £502,676 (sold 2012) "F1" (nr de UK) cica ar apartine lui Bernie Ecclestone, "patronu' F1"...il avea pus pe un F40 care statea pe IAHT la Monaco in timpul Marelui Premiu...mda...probleme! 😭 @halamadrid"Astept cu rabdare pozele cu masinile sarakilor." Am facut poze intr-o singura zi la masini, dupa ce am parcat, la plaja, m-am dus pana la bar, cred ca am surprins vreo 10 Porsche in 5 minute, aveau nr de Monte Carlo, Elvetia, Germania, UK, Italia, Franta etc, oricum plecau si veneau masini de vis nonstop. Deja par toate normale, si UK-ul este plin de masini de orice fel, supercaruri, epoca, tuning, orice masina din orice generatie...ma lovesc de ele zilnic pe autostrazi si la munca, nu ma mai "dau pe spate"... Nu mai conteaza, ce sa mai fotografiez dupa ce am postat masinile de la SUPERCARFEST? 😄 7 Bugatti la un loc, mai toate modelele de Pagani, Koenigsegg alaturi de Shmee, echipa Gumball 3000 si Stig..si McLarenul F1 al lui Mr Bean care s-a dat cu 25 000 000 GBP? Ce as putea surprinde mai tare? Am filmat Ferrari 250 GTO la Londra, pe strada, am fost la Muzeul Ferrari in Italia, Muzeul Porsche in Germania, am fotografiat BUGATTI LA VOITURE NOIRE 1 din 1 la Geneva Motor Show...am cam terminat cu "vazut si surprins masini"...😄
  19. marius1982.11

    Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station

    Fix cand intrebam daca se mai fac masini V8. Sa o folosesti sanatos(intre semafoarele din București ) . cam cat consuma? stiu ca e ca si cum ai intreba p doamnă cati ani are, but still.
  20. Ionutz83

    Cheie & kessy - Probleme & Discuții (Tiguan III)

    Se deschide si cand te apropii si se inchide cand te indepartezi daca ai Keyless Access. Exista o setare. Intri in meniurile masini, alegi Autovehicul, apoi vezi sa fie setat pe Exterior si la inchidere/deschidere activezi keyless access, dupa care activezi si optiunile inchidere vehicul cand te indepartezi si deschidere vehicul cand te apropii. Daca e activata doar optiunea keyless Access, atunci masina se va deschide doar daca bagi mana la maner si se va inchide doar daca pui degetul pe maner (sau din cheie, desigur). Poti vedea in video-ul asta, incepand cu minutul 0:18, este identic si la Tiguan:
  21. Bebeee

    Codari / Setari / Scanari

    Nu te poti uita pe youtube in timp ce conduci. Incearca sa instalezi Youtube Music sa vezi daca asa iti merge.
  22. cuibusel

    Noul motor 1.5 TSI

    Mulțumesc de info. Întradevăr consum de invidiat. @_R_A_D_U 5672 sunt km totali ai masinii? Atunci, se pare ca voi fi primul care va avea 1.5 eTSI 115 CP si cu DSG 😅
  23. F l o r i n

    Cheie & kessy - Probleme & Discuții (Tiguan III)

    Se descuie cand tragi/bagi mana in maner
  24. F l o r i n

    Acumulatori [Passat CC]

    Trebuie efectuate cateva verificari, sa identifici unde sunt problemele
  25. F l o r i n

    Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station

    Sa o stăpânești sănătos!
  26. tavitara

    Primele impresii (Tayron)

    Va fi destul de greu , trecerea la o masina de clasa inferioara indiferent ca e noua cu multiple jucarii va necesita compromisuri pe care trebuie sa le accepti Am testat si eu diverse si m-am desumflat , mai pastrez 7P Conteaza foarte mult de la ce la ce vrei sa faci trecerea
  27. cascadoru

    Porsche Macan S

    multumesc.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!