Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
firele de la senzor le-ai verificat ?
-
va salut...ieri in timp ce mergeam prin pasajul unirii sau stins luminile ceasurilor...cand am iesit din pasaj cred ca si au revenit oarecum cu o intensitate mult mai mica deca era...acum a ramas cu aceea intensitate scazuta, ziua ma refer cand luminile nu sant actionate...,si cu pozitia actionata este la fel intensitate mica la ceasuri,repet: doar la ceasuri nu si la calculatorul din bord,potentiometrul intensitatii luminilor este dat la max...ceva idei?multumesc frumos...
- Astăzi
-
Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station
mad_kat a postat în topic iniţiat de Gusti din Masina mea
si C4 coupe si XM-ul sunt masini atipice insa frumoase, estetice. De carfe lumea isi aduce aminte inca, si cu placere. Generatiile actuale de bavareze sunt o pata care, peste ani, se va sterge. Fain ca exista inca motoare serioase, nu doar mixere. -
1. nu 2. nu 3.nu 4.non DSG 5.nu cred ca a desfacut cineva deja un motor 6.nu Masina are 12 luni si mai putin de 15.000 km.
-
Are cineva idee daca sunt ok valorile senzorului diferential in IDLE sau trb sa il schimb?: Adaptat value sta la 0 mbar, cand pornesc motorul aceasta creste si se apropie de valoarea celui de la row value 1. Nu imi dau seama de ce bank 1 si bank 2 nu sunt si ele 0 cu motorul oprit. Si aceste valori cresc cand pornesc motorul Masina are 1 singur senzor. Masina este Skoda Octavia 3 FL 1.6 DDYA 2018, 150k KM Prima poza este cu motorul oprit, a doua poza cu motorul pornit temperatura apa 90 grade. Ce m-a facut sa investighez: la ultimile 2 regenerari, regenerarea s-a terminat mult prea devreme, in loc sa se termine la un soot mas calculated de aproximativ 5g s-a terminat la 7.5 g
-
Bună dimineața! Mulțumesc Florin pentru răspuns. Nu am nici o eroare. Ca o precizare: am ținut bateria pe o stație de încărcare în jur de 10 ore, tensiunea la borne: 12,7 v, pusă pe mașină pornește la sfert! Verificat încărcarea pe mașină: ajunge uneori și la aproape de 15 volți, de regulă este 13 - 14 v. Dar start&stop îmi apare tăiat în bord cu tem apei la 90 grade, iar keyless-ul nu vrea (am schimbat și bateria la telecomandă)! M-am gândit să nu fie cumva codate corect în situația în care nu am nici o eroare la scanare. Nu ar fi un capăt de țară, dar dacă sunt, zic să fie funcționale! Cu stimă!
-
VW Passat B8 2018 android auto/carplay indetificare MIB
catalin004 a postat în topic iniţiat de ctl01 din Passat B8
Va multumsc frumos. Display-ul o sa il tin pentru teste, mai am inca unul de VW care nu are dungi. Puteti detalia treba cu CP-off? ce aparatura as avea nevoie? - Ieri
-
Salutare tuturor, Oare avem ceva posesori de generatie nouă a 1.5. eTSI, 115 CP, care îl au de ceva timp? Ceva feedback m-ar interesa referitor la vechile probleme ale motorului 1.5 TSI: 1. consum ulei 2. mai sunt problemele cu efectul de kangaroo ? (știu că se zice că Evo 2 nu mai are probleme, dar totuși o confirmare de la cineva :D) 3. Erori pe parte electronică (SOS, Travel Assist, infotainment etc.) 4. probleme/uzura ambreiaj-cutie DQ200 5. depuneri pe valvele de admisie 6. vibrații cu ACT 7. alte probleme? Vreau să comand un Golf nou de 115CP și sunt în dilemă... Mulțumiri!
-
Tomahawk TW-9010 | alarma + pornire motor
Mihai94TDI a postat în topic iniţiat de PassatBH din Alarme & Securitate
Salut, am si eu acest tip de alarmă, dar eu vreau sa leg doar partea de pornire fara alarmă, stie cineva daca merge? Si daca merge cum se leagă?, ca m-am uitat in manual dar sincer nu prea am înțeles trebuie legat pe contact sau trase fire la electromotor? Masina in cauza skoda 2.0 BMN 2007 immo off. -
salut, ma confrunt cu un greieras care provine de sub bord, am verificat fiecare surub orice puteam verifica ... totul pare in regula insa in mers am acest zornait metalic - masina in cauza vw jetta 1.6 tdi din 2012
-
Salutări, am tot auzit de problemele motorului cu EGR ul și m-am gândit că i-a venit sorocul (și ca o glumă, EGR ul e mai ieftin decât turbina 😂). Unde mai pui că atunci când am avut spirala aprinsă în bord pentru câteva minute, când am ajuns acasă (condus total sub o oră), mirosea eșapamentul ca la BMW uri, ceea ce pentru mine a fost o premieră. Turația motorului era pe la 800, semn că nu-și făcea nicio regenerare. Chestia e că până acum nu a mai dat semne și mi-a venit în minte pentru că am programată revizia anuală (ulei, filtre, distribuție) și dacă tot mă duc la mecanic să știu o treabă. Că dacă îl pun pe el să caute, sigur găsește ceva (lucruri normale pentru o mașină de 14 ani). Ieri am șters eroarea, am rulat testul de turbină din Basic settings / output tests și s-a încheiat fără eroare. Nici nu a mai apărut din nou. La turbină, codul acela P2563 00 [032] - Implausible Signal am înțeles că se referă la senzorul G581, care la modelul meu de turbină ar fi încorporat în ansamplu, deci dacă se va concretiza problema trebuie schimbată turbina cu totul. O să pun totuși mecanicul să inspecteze mai atent tubulatura de aer și vacuumul (într-o anumită plajă de turații, la accelerație mai pronunțată se aude un fâsăit care nu pare să fie normal). Mulțumesc totuși pentru feedback.
-
Passat - nu se alimenteaza motorul cu motorina
lupo_bv a postat în topic iniţiat de Alex82 din TDi Forum
Ce cod motor ai? -
Salutare, la DPCA am vazut ca norma este 508.00-509.00 0w20. Ce recomandati intre Mobil 1 esp si Liqui Moly toptec 6600?
-
Am sa incerc saptamana asta sa vad
-
Interesant. Trebuie verificat, incercat un update software, poate se corectează acesta eroare
-
Montaj display tip tabletă VW Golf 6 Plus în județul Cluj sau Bucuresti
F l o r i n a postat în topic iniţiat de risk din Service-uri
Salut. Te putem ajuta in București, sunem si distribuitori autorizați ai mai multor branduri cunoscute, autorizați RAR, etc. Totodată, in aria prestări servicii, oferte extinse, mai găsești si alți colegi de forum care te pot ajuta cu montaj -
La valorile afișate, nu trebuia sa ai astfel de manifestări Erori la scanare nu ai ?
-
Verifica senzori temperatura si servomotoare, cu VCDS sau Odis
- 338 replici
-
- caldura
- climatizare
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Trecere de la climatic la climatronic
F l o r i n a postat în topic iniţiat de cwr din Golf V & Jetta
Salut. Ai nr meu in profil, ma poti suna si in limitat timpului disponibil, te ajut cu info necesare -
1. Motoras sus in bord, pe partea sofer, cel mai sus, deasupra motorasului de cald rece de la sofer. 2. Da, este pe interior fata de usa 3. Corect
-
Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI
F l o r i n a postat în topic iniţiat de polar din TDi Forum
Este ok, nu ai probleme dacă le lași asa -
Golf 6 - Incalzire habitaclu / diferenta temperatura intre partea stanga si dreapta
F l o r i n a postat în topic iniţiat de vlad stoientel din Golf VI & Jetta
Erori la diagnoza? -
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
F l o r i n a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Golf 6? Ce volan ai montat? Cel de Golf 6/Passat B6 cc B7 trebuia sa mearga fara probleme -
Si ce manifestare ai? Plus despre ce masina vb, Model, an, motorizare?
-
Diferenta intre module de confort
F l o r i n a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Eu le fac pe masina. Altfel, tu ce programator ai?