Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Nu ai auzit? Iti spun eu din inginerie pe scurt. Cand analizezi un material, vizual sau prin alte metode nedistructive sau distructive, se pot observa neconformitati, de exmplu fisuri. Intrebarea este unde sunt aceste fisuri, cate sunt, pe ce suprafata, ce forma si dimensiune au, etc. Cum determinam daca mai poate fi utilizat sau nu? Exista niste criterii de acceptanta prevazute intr-un standard, norma, etc. Daca neconformitatile se incadreaza in anumite limite materialul va fi admis sau respins. Intotdeauna controlul vizual se efectueaza de o persoana cu competente in domeniul respectiv.
-
Pe aria de discutii de pe DPF sunt colegi care merg pe varianta asta, KW 902 cu VAG DPF,. Dar n am vrut sa deschid discutie de diagnoza pe cea de DPF.
-
Posibil sa nu fie pusa distributia cum trebuie. Actionarea bujiilor compenseaza aceasta deficienta a avansului. Pune o poza cu grupul 000 in Basic setings (atentie nu Measuring blocks ca este altceva). Fa o poza cu grupul ala cu temperaturile (5 sau 7 nu mai stiu exact), dimineata fara sa pornesti motorul, doar cu contactul pus Daca invarte bine nu cred ca este bateria, dar pentru mai multa siguranta pune multimetrul pe baterie, dimineata la prima pornire, si spune cat este tensiunea inainte de pornire si pana la cat scade tensiunea pana porneste motorul. Sa lamurim prima data astea si dupa aia mai vedem ce trebuie verificat. Daca este intrerupt (cea mai frecventa defectiune) din cate stiu apare o temperatura negativa, nu mai stiu exact cat, parca -5 grade, ceea ce intr-adevar ar favoriza pornirea. Plus un consum crescut de combustibil.
- Astăzi
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Vara trecuta ne spunea ministerul energiei sa nu mai folosim AC-urile si masinile de spalat ,ca nu avem curent si trebuie sa importam : https://adevarul.ro/amp/economie/nu-porniti-masina-de-spalat-seara-ministrul-2375327.html -
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
De vreo 10 ani incoace consumul tot scade in Ro Motivele sint multiple, si probabil tin in primul rand de industrie... curent ar fi se pare. Ca dovada ca brusc am ajuns sa consider o statie rapida DC de 50kw ca fiind ceva de domeniul trecutului, pt ca zilnic aproape apar statii noi de 300kw... chiar e o explozie de statii incarcare. La Uzunu e o statie gratis, e si un camp mare de panouri foto acolo. Se poate incarca realist pe la 1.5 ron pe kw si la puteri mari la ora actuala. Ce va fi in viitor nu se stie... ca reactorul 2 de la Cernavoda va fi oprit vreo 4 ani din 2026 asta am vrut sa spun, ca tot timpul benzinariile sint pline de fapt de oameni cu termice care stau si fac ceva, ori mananca, ori toaleta, ori ambele. Deci nu stau doar 3 minute... Fix deasupra postarii tale e un video care arata cum incarca un Mercedes in 10 min suficient sa plece... totusi riscul sa fie DOAR electrice e f mic, nu se pot inlocui miliarde de masini in cativa ani, va dura zeci bune de ani pana sa fie 50%, darmite toate. -
Merci de informatii, dar nu prea am gasit metoda termica fara sa il taie filtrul in doua, si apoi sa il sudeze la loc. Daca cineva stie vreun service care face metoda termica fara sa il taie, este rugat sa imi spuna. Ciudat este ca, cautand pe internet cu inteligenta artificiala, aceasta mi-a spus ca metoda chimica este printre cele mai eficiente.
-
M am gândit și eu la senzorul ala de combustibil, dar problema cu pornirea fiind recenta, nu am făcut o legătură directa. Senzorul e dus demult, atunci pornea foarte bine. Ma induc în eroare mai multe detalii, mecanicul zice ca vine curent în fisa de bujii cu mufa de la sonda de apa scoasa, dar nu știu ce valoare mai exact ca nu mi a spus. Exista vreo posibilitate ca fisa de la bujii, schimbata acasă, nu în service sa piardă totuși din curent pe la legături? Cu sonda de apa conectata curentul cred ca are o intensitate mai mica pt ca nu e foarte frig și se pierde pana la bujii. Cu mufa de la sonda scoasa intensitatea de curent e mai mare și chiar dacă se mai pierde, o parte tot ajunge la bujii cât sa porneasca mașina. Pe partea electrica sincer nu ma pricep și poate greșesc gândind asa, te rog sa ma corectezi. Pe alta parte ma gândesc la baterie, fiind una mai de buget, când se chinuie sa porneasca, după câteva secunde începe sa clipească bateria în bord, iar apoi o ia și se stinge bateria. De învârtit învârte foarte repede. Mecanicul zice ca da curent foarte bine bateria, ca ii vine în fișa. Și la 8 grade de exemplu pornește cam lung și n ar avea nevoie de bujii, dar culmea dacă scot mufa și acționează mai mult bujiile, pornește sfert. M am gândit pe partea de injecție, sa fie puțin intarziata, dar tot nu vad legătura cu bujiile de ce e totul ok dacă stau mai mult aprinse. Avansul nu l pot verifica din cauza senzorului de temperatura combustibil care nu citește. O sa verific și pe tester bujiile cum mi ai spus. Scuze mesajul lung, dar sunt multe de spus și încerc ca fiu cât mai explicita.
-
Metoda termica e cea mai buna - asa isi face si DPF-ul singur regenerarea, termica. NU se taie nimic din DPF cand faci curatare termica. Nu te duce la orice "macelar". Cei mai buni sunt cei de la Odorhei. NU baga chimicale in DPF ca o sa speli si ce nu trebuie si e cea mai nociva varianta. Nu stiu exact cu ultrasunete daca nu scot si din metalele rare care sunt in DPF si ajuta la regenerarea lui. Pe scurt: mergi pe curatare termica fara sa il deschida/sudeze.
-
Fiind defect senzorul de temp combustibil, ECU ia in calcul o valoare implicita care e de ordinul 70 de grade(zic din amintiri), care in principiu ar trebuie sa favorizeze chiar pornirea, la 70 de grade motorina e mai putin densa si ECU compenseaza acest lucru. Ce poti sa faci pana una alta e sa cresti durata de actionare a bujiilor la rece. Nu mai stiu din cap pe ce canal e la adaptation, dar sigur gasesti informatia. Oricum la 3 grade nu ar trebui sa porneasca nush cat de greu, chiar si fara ele. Pe diagnoza poti sa vezi cate secunde ar trebui sa stea pornite si daca stau pornite in modul afterglow, dupa pornire.
-
Au pus la reprezentanta, mi-au spus ca apare ceva de gen eroare DPF. Nu stiu codul erorii. M-am gandit ca pe drumul pana acasa, adica vreo 10 km, s-a regenerat. Dar slabe sanse sa fie asa, probabil s-ar aprinde din nou daca as circula cu masina. Ma rog, am sunat la mai multe firme care fac curatari de filtre DPF, metoda termica o exclud ptr ca nu vreau sa imi taie filtrul iar apoi sa il sudere. Ar mai ramane de ales intre cea cu ultrasunete si curatarea chimica, dar nu stiu care este mai buna.
-
Buna tututor. De vreo doua zile a aparut un zgomot ciudat pe puntea spate (tractiune integrala) Imi aduce aminte de un motoras la care s-au uzat dintii si nu mai ridica carligul de pe fir la macaraua de jucarie Din pacate nu pot atasa audio sa se auda ce am inregistrat. Ma puteti ajuta oare cu un diagnostic. O fii motorasul care cupleaza haldex? poate e o prostie ce spun. Multumesc.
-
Bună ziua tuturor! Golf 4, 1.9 tdi, alh, 90cp, an 1999, pornește greu la rece. Pe timpul verii nu are nicio problema, acum ca a venit puțin frigul face probleme la prima cheie. Dacă o opresc imediat ce a pornit, la a doua cheie o ia fără probleme. Schimbat: bujii, fișa bujii (era rupta), baterie, electromotor, sonda temperatura antigel, releu 103, releu 109, face la fel. Dacă pun contactul la 3° dimineața cum sunt acum, spira la bujii sta o secunda și se stinge, iar dacă vreau sa i dau cheie o ia foarte greu. La service pe tester nu da nimic, doar o eroare pe senzorul de temperatura combustibil din pompa de injecție, eroare pe care am avut o de când am luat mașina și pornea foarte bine, problema cu pornitul o am de anul trecut, a apărut brusc. Mecanicul a testat daca vine curent la bujii. A scos fișa și am pus contactul, nu venea curent în fișa. A scos mufa de la sonda de apa și am testat din nou, venea curent în fișa. Am luat alta sonda de apa, acceasi problema, cu mufa scoasa vine curent, cu ea pusa nu vine curent. Pe tester am verificat temperatura și e ok, arata 88,5 când în bord era acul la 90. Bujiile sunt ca noi din spusele mecanicului, ca și cum n au fost folosite. Dacă scot mufa la sonda de apa și îmi sta spira de la bujii mai mult aprinsa, pornește sfert de cheie. O idee va rog?
-
In afara de un dentist, care spune ca ai o carie, desi de multe ori cere si o radiografie, nu am auzit de apreciere vizuala. Sincer Intr un fel esti pe cont propriu. Am o alta masina , cu o distributie care se schimba la 8 ani si km nu mai stiu cat, e facuta cu piese originale, si care sta permanent in garaj Are 9 ani si 25000 de km, mecanicul a vizualizat o, zice ca fara probleme inca 2, 3 ani in acest ritm, dar mie imi e teama totusi sa merg si o voi schimba. In fine, nu gasesc ca este o metoda stiintifica Mai ales, ca prin reprezentante, mecanicii cam au o fluctuatie destul de mare, iar in privat, putini pasionati si nu tpti cunosc la aceste motoare
-
Posibil sa nu fie compabil cu aplicația
-
Da-mi seria sasiu, sa vedem daca apare in echiparea originala cu telefonul, daca nu cumva este retrofited
-
Si pe masa face a fel... https://postimg.cc/xX748vcg
- Ieri
-
E la fel ca și în alte domenii, trebuie sa fii familiarizat cu problemele, sa știi la ce sa te uiți, cum sa te uiți, la ce sa te aștepți, sa evaluezi ceea ce vezi s.a.m.d. În mod normal nu ar trebui sa discutam lucruri evidente.
-
Cum sa se regenereze, prin vis??? Normal ca nu s-a rezolvat problema singura - ai pus un tester sa vezi cum arata DPF?
-
Mie in reprezentanta mi-a facut 15 cicluri pentru eroarea cu privire la centură. Un ciclu = 1. Descuiat masiana 2. Pus centura 3. Pornit motor si mers cu peste 25 km 4. Oprit motor 5. Scos centura 6. Iesit din masina si incuiat masina. In momentul in care inregistreaza 15 cicluri de folosire a centurii corect, dispare eroare. De asemenea mi-au zis ca pe viitor daca mai merg cu o astfel de eroare o sterge din tester si platesc 380 lei + T.V.A, pentru ca e vina mea :p.
-
Poate ma puteti ajuta. Am achizitionat un Konnwei 902 care merge bine insa, VAG DPF nu se poate conecta cu el. Ce pot sa fac ? Zice ca aplicatia VAG DPF nu se poate conecta prin bluetooth. Konnwei se conecteaza prin bluetooth si merge bine.
-
Si faca se rupe cureaua a avut ochiul defect? Ii invata cineva cum sa se uite, sunt niste proceduri de urmarit?
-
Evident, este vorba despre ochiul unui specialist.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Eu in putinele dăți cand am fo' pe afara am prins si la benzinarii normale coada une un plin in condiții ideale durează 3 minute cu tot cu plata. Vă dați seama ce era daca erau doar electrice? Pai era coada din München pana in Salzburg. Mai ales cand mai dai de un ceafă lata care isi manca ceafa la restaurantul benzinariei si "dupa el potopu", ii sta furtunu' in masina o ora. Electrica tot pe oras si pt cei care stau deocamdata la casa sau bloc prevazut cu parcare cu prize de genu'. Pt restul exista fosil. -
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Si totusi, de unde atat de mult curent, dintr-odata? Poate sunt eu batut in cap dar orice calcule actuale pt dimensionarea retelei/surselor sunt facute doar ca sa existe, fara vreo aplicabilitate sau vreo valoare in viata reala... Ca idee, 350kw consum in medie, lunar, acasa, unde totul mai putin centrala este electric. -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Octavia 4 facelift MY 2025