Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9993 zile.
- Astăzi
-
De pe olx.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Asta le mai lipsea -
VW introduces monthly subscription to increase car power
-
Intreaba vanzatorul cat ulei consuma
-
Salutare, As vrea sa cumpar o Skoda Fabia 2, 2012, motor 1.2 HTP dar la scanare am o eroare pe motor: 6455 - ECM Power Relay Control Circuit p0687 00 [00100000] - Short to Plus Masina a pornit ok, am lasat-o sa mearga 10-15 min, am pornito apoi de inca 2 ori si a fost ok. Am sters codul de eroare si la re-scanare nu a mai aparut. Oare sa imi fac griji ? ce ar trebui sa verific?
-
Salutare! Posesorii de 2.0 TDI CRLB ce ulei folositi? Aveti consum de ulei? La mine consuma in jur de 1litru la 10k. Ce parere aveti de Valvoline 504/507 pt.vw?
-
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
Crucial a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Am făcut si astea pe loc, atasez LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV -
Buna ziua! Sunt in cautare de interior scaune cu memorii si bancheta pentru Tiguan AD!. Multumesc
-
Poate a mai fost "reparata" cutia. Si prin reparat ma gandesc la "cârpit". De unde le-ai achizitionat ? Mersi frumos
-
Salutare, Doresc sa fac retrofit la Side Assist/Blind Spot Assist. Am cablat radarele, însă ma lovesc de codarea modulului ABS. Îmi poate pune cineva la dispoziție long coding ul de pe masina cu Side Assist de fabrica? Am încercat sa bifez Bit 7, in Byte 29, însă nu pot salva noul coding. Mulțumesc frumos! Golf 7 2014, masina a mai avut retrofit la Lane Assist / Front Assist.
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
voinea a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
CristiALF a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/wild-new-volkswagen-golf-r-use-audi-five-cylinder-engine -
Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale
ionut_28 a postat în topic iniţiat de Cristian din Leon MK4
cred ca si la adoua pedala a fost mai slab😂. Am zis viteze mai mari, nu mari😄 -
Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale
_R_A_D_U a postat în topic iniţiat de Cristian din Leon MK4
Nu am testat curbele la viteze mari dar la mers normal pare ok. Referitor la ” cum trage”, să zicem că e onorabil. Când i-am dat ”prima pedală” mi s-a părut, clar, mai slabă ca mașina pe care o dețin (Golf 6, 2.0 TDI, 140 cai, multilink). Eu zic că Leon e o mașină cinstită... -
Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale
ionut_28 a postat în topic iniţiat de Cristian din Leon MK4
cum ti se pare la stabilitate? eu am un golf 8.5 de 115(tot cu punte fixa pe spate) si in curbele cu denivelari luate cu viteza mai mare pare ca fuge spatele. esti multumit de cum trage motorul? -
Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale
_R_A_D_U a postat în topic iniţiat de Cristian din Leon MK4
@ionut_28 Nesperat de mulțumit de Leonică, acum să vedem cum/cât o ține. Golf e mai bine insonorizat, e altceva dar e altceva... și la cașcaval. Uite datele în cei 4200 km rulați până acum: -
Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale
ionut_28 a postat în topic iniţiat de Cristian din Leon MK4
Cum ti se pare Leonul? esti multumit de el? Ai facut test si cu Golf8.5? Scuze daca ai scris pe undeva,dar eu nu am gasit -
F22 e suficient de scos si 5 secunde. Vezi ca B9 nu mai are radarul in spatele emblemei ci jos in grilaj.
-
Vă salut! Am înlocuit anul trecut basculele cu șuruburi noi iar când am fost să fac geometria nu reușea să o aducă în parametri. Am descoperit ulterior că basculele Lemforder cumpărate de la Autokarma erau mai scurte decât cele avute inițial pe mașină. Mi-a cumpărat mecanicul alt set de bascule Lemforder de la Bardi care într-adevăr aveau aceeași lungime. Am schimbat tot ce înseamnă brațe pe spate iar la geometrie nu iese convergența, am undeva la -0,20 pe ambele roti și uzură pe interiorul anvelopelor. Poate influența sensul de montaj al suruburilor excentrice? La mine șurubul este introdus dinspre puntea față spre spate și am înțeles că de fabrică vin invers. Am rămas fără idei și nu găsesc pe nimeni să îi dea de cap. Mașina este Superb 2 , 2.0 tdi fabricație 2010.
-
@adicorbos, Sa intelegem ca actuatorul a fost de vina ? Vezi sa nu se fi defectat si senzorul/electrovalva N75 odata cu actuatorul. Dar o sa vezi mai tarziu daca face figuri apoi...
-
Service-ul este in Falticeni, Suceava si se numeste Serice Auto Marius Ciuca. Am mai dus de atunci si in Golf 7.5 de 1.4 TSI 125cp si l-a fel sa rezolvat. Nu stiu exact daca asta a avut nevoie de acele cale, dar s-a rezolvat. Intersactiunea mea cu ei a fost buna, nu stiu la altii cum a fost, dar eu pot vb doar de experienta mea. Am vb direct cu inginerul, care a inteles problema mea, el a comandat scula si a rezolvat problema, stiind ca ii va fi nevoie si pe viitor. Ca folosit-o ca nu, dar mie mi-a pus masina la punc, oricum s-a jucat 1-2 zile pana a reusit. La Passat a fost treaba de o zi si al Golful de 1.4 de mai putin. Eu ti-as recomanda sa verifici cureau intai vizual la un service. Capacul se da usor jos si se poate vedea ochiometric in ce stare e. Eu vazusem la cei de la Coasta de Est ca mai facuse astfel de distributii, pe YouTube, poti incerca la ei, ca e lung drumul pana la Suceava.
- Ieri
-
203000 km, nimic nou sub soare, dar nici nu-l prea folosesc la nimica, deci mai incerc o vanzare ca urmeaza si RCA de innoit. A mai condus sotia de cateva ori, dar tot i-ar fi bun ceva mai scurt.
-
63500 km, masina a vazut si cativa munti ( am urcat Giumalaul si alte cateva trasee din zona). Acu cateva zile eram pe la Oradea cand am observat ca directia e mai grea si baraie la manevre la viteza mica si pe loc. Cand ma uit la lichidul de servo, era rosu si spumos in loc de verde. Vazand spuma, am zis sa-i fac o aerisire: tras masina pe iarba umeda, scos capacul de la recipientul de lichid de servo si vreo 4-5 ture stânga dreapta de volan au facut sa dispara magic tot lichidul din borcan, deci era aer in el. Am cumparat 200 ml de lichid corect de la reprezentanta din Oraea, am completat la nivel, directia si-a revenit si am mai mers linistit cateva zile prin imprejurimi cat am avut concediu, apoi am ajuns la Suceava fara probleme. Am incercat sa mai aerisesc, nu a mai scazut deloc lichidul ca nivel de cand am completat, nici nu am vazut sa curga pe nicaieri. Joi is programat sa il schimb complet cu spalare pana iese verde. Ipoteza mea e ca a mai fost schimbat, nu s-a aerisit complet/corect instalatia si a oxidat.
-
Eu n-am mai vorbit cu un mecanic de 27 de ani. Numai cu consilierii.