Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 4 zile.
- Ultima oră
-
Apare un soc ceva mai evident la cuplarea alimentarii, mai ales cand motorul este rece. Asa e la manuala, nu stiu daca automata reactioneaza similar, eventual pusa in mod manual.
- Astăzi
-
The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
nu inteleg de ce doar 2 ore de manopera. Doar update-ul de pe stick a durat 40 minute. Si prima sesiune de update a durat 1.5 ore, am stat langa ei. -
Soot mass este o valoare empirica estimata/aproximata de masina in baza a diferiti factori carburant consumat, km parcursi etc. idem pentru ash. Masina nu are posibilitatea de a masura fizic acest parametru nu exista hardware pentru asa ceva. Presiunea diferentiala este singurul lucru care este masurat real, @FeriM verifica la o masina identica valorile pentru presiunea diferentiala, in general dupa o regenerare la 3000 rpm un filtru ok are 40-60 mbar, la tine este 15 mbar care este valoare de relanti pt un filtru partial incarcat
-
Pai in frana de motor e taiata alimentarea, ce legatura are cu ACT-ul, care lasa totusi 2 cilindri alimentati?
- Ieri
-
Posibil oringuri injectoare,uzura locasuri injectoare sau injectoarele. Imposibil de ghicit fara verificari amanuntite
-
am luat un 7n0907530q. am luat si senzori + modul 3AA de pe ali (modulul e resoftat, senzorii sunt 3AA originali). blana ghidul, mersi dar am o nelamurire. e musai sa pun modulul in lateralul portbagajului ? (stiu ca acolo am si modulul OPS). sau ii suficient sa il dosesc pe langa CAN? si inca ceva.. parametrizarea de care zice, oare e facuta deja pe modul sau trebuie sa o fac acum?
-
Sisteme de asistenta la conducere - Probleme & Discuții (Tiguan III)
rares SB a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Buna seara, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie legata de un Tiguan 2025 R Line, 200 km, fabricatie luna august 2025, 1.5 Tsi Plug In Hybrid. Inca de la iesirea de pe poarta dealerului, masina franeaza singura din senin, vede obstacol sau are impresia ca vreau sa parchez. De cele mai multe ori face la viteza mica si cand se activeaza functia de parcare sau se activeaza senzorii. Am fost cu ea la dealer si au facut o calibrare a senzorilor sau radarelor din bara, dar deocamdata face la fel doar cu intensitate mai mica. Am tot timpul frica cand o conduc ca ma pune in cap. Ce se poate face? Multumesc. -
The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS
andrei_221 a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
iti spun eu .... 215 UT ( 20 + 195) - adica 2 ore de manopera... . iti dai seama ca dealerul il poate face fara probleme, ca gest comercial, mai ales ca esti client fidel Doar scrie softul pe uns tick USB si il baga in masina... Nu e ca si cum demonteaza ceva sau inlocuiesc piese . Dar le e frica sa nu se blocheze anumite calculatoare la update, de asta sunt reticenti -
Mașini electrice - merita sau nu?
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Is curios daca bucureștenii vor plati taxa de las fierbinți sau invers. Pt la ca mine in las fierbinți se platea mai mult ca oriunde. Si cu taxe mari si cu noroiu' pan' la gât👌 -
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Se aplica principiul autohton de a taxa putin dar mult Adica nu cu suma mare dar multe masini Se pare ca asta e tendinta mai nou In Rm-Valcea 30.000 de apartamente minim aproximativ x 25 lei lunar minim ( la unele e 22 , la altele 30 , am pus 25 ) = 750.000 lunar deci ... din palarie un milion de euro pe sezon rece Asta e ceva nou de acum o luna , taxa CET de spatiu comun , zic unii ca legea le permite pana la 100 lei chiar Daca la noi sunt aprox 11 mil de masini , sa zicem ca 9 milioane sunt cu motoare sub sau egale cu 2 , deci pe ele le taxam de fapt cu aceasta lege , nu norma de poluare , le taxam ptr ca exista deci e logic sa le taxam = qed Nu mai tine aia cu sume mari pe motoare mari , ca sunt prea putine , nu aduc bani Cand vor fi toate masinile electrice intr-un viitor din viitor , se vor taxa cu sume care sa asigure necesarul de bani al statului Ati vazut ce usor s-a aprobat marirea cu 70% a impozitului pe proprietati ? La fel de usor se vota si 300% dar e timp Statul nostru este un monstru sugaci care vrea bani bani bani Un alt exemplu este Posta Romana care suge sub protectia statului Ma duc azi sa depun niste acte la un birou al statului si ma trimit cei de acolo care frecau menta in birourile lor la Posta cu o adresa unde sa trimit actele cu confirmare de primire , ca sa se procedeaza , ma uit pe adresa si era exact adresa locului unde eram fizic sa le depun , adica sa trimit de la o strada distanta prin Posta ceva in locul unde ma aflam - noaptea mintii dar real Nu am avut ce face si m-am dus sa le trimit Asa a venit raspunsul - 15 lei - asa traieste Posta Romana sugand de la stat pe banii nostri -
Problema senzori parcare spate T5 Multivan
tyty25 a postat în topic iniţiat de florin83 din VW T4, T5 & T6
Salut atti206,am citit ce ai scris pe pagina cealaltă, dar eu aveam deja totul cumparat cand am postat pe forum,am sa comand alt calculator ( cel descris de tine)acuma am o intrebare, nu pot sa schimb decat calculatorul si sa las instalatia asa cum este si sa folosesc acel buton de il am? Chiar daca este pentru 5.1 Carcluatorul de il am acuma, am vazut ca nu este codul specificat de tine,atasez 2 poze -
Mergi in frana de motor (la vale) si accelereaza brusc.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Din pacate nu . Ideea e doar de a taxa mai mult . La un 2.0 diesel diferenta e de 50 lei intre E6 si non E -
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Vad, in mod real, o singura problema dar si rezolvarea alteia. Daca ideea este de a taxa poluarea atunci diferenta dintre E6 si E4 e prea mica. Ce ma bucura insa este eliminarea acelei facilitati de care beneficiau autoritatile locale si care le permitea aprobarea unei reduceri de pana la 95% din impozit. Mai simplu spus, acum toata lumea plateste la fel, indiferent ca sta in Bucuresti sau in Las Fierbinti. -
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Opaaa 🫣 https://hotnews.ro/schimbare-la-impozitul-pe-autoturismele-hibride-proprietarii-vor-plati-in-2026-mai-mult-decat-s-a-stabilit-initial-2136191 -
Martorul de la bujie si de la motor aprinse in bord
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de alexpva din Passat CC
Actuator defect/prost reglat -
Legat de tranzitia ACT la mine nu se simte deloc, intr adevar am cutie automata dar nu simti absolut nimic. Passat 2021
-
Diferenta mare dintre SMM si SMC (la tine ai -1.33 Vs 14.32) arata de obicei un filtru cam colmatat. Desi la 63g ar trebui sa fie ok. Oricum astea sunt valori calculate de calculator asa ca nu este 100% ca si fizic este la fel. Daca km sunt reali, atunci oricum drumurile scurte in oras o sa duca la moartea prematura a DPF. Ar trebui sa mergi la un mecanic competent care sa investigheze.
-
Martorul de la bujie si de la motor aprinse in bord
Hristu2014 a postat în topic iniţiat de alexpva din Passat CC
Bună ziua, am și eu o problemă la un Passat cc 2014 2.0 177cp cod motor CFGC, acum un an am schimbat actuatorul crezind ca aceasta este problema, îmi pulsa spira îmi tăia distronicul, îmi apărea check engine și mașina nu mai trăgea, după ce am schimbat actuatorul m am gândit ca agata geometria dar mie îmi aprinde eroarea și pe loc, doar ca are momente o lună merge 3 4 zile îmi face încontinuu nu este o problemă să persiste în fiecare zi. De la ce ar putea fii?( va las mai jos și codurile de eroare) repet actuatorul este schimbat și și supapa de vaccum de la turbina și de la egr. -
Skoda O3 nonFL, Gri Quartz, echipare Joy + some retrofits & more :)
Adria_n a postat în topic iniţiat de Adria_n din Masina mea
Update... Masina se mai simte "neglijata", drept urmare : Am lasat-o parcata vreo 4 zile, intrucat patania s-a petrecut pe 28 noiembrie si pana pe 2 decembrie n-am putut sa o duc in service. Dupa ce am fost asigurat ca ajung cu ea pe roti, am oprit consumatorii pe drum (clima, radio, etc). Cum era de asteptat, la "consult" nu a mai facut (incarca normal), dar . A fost demontat alternatorul, schimbat prin el (era de asteptat sa ma lase in drum). Acum e totul ok. Momentan : roti de iarna, depasit 225km, motorina premium si talpa..... Mie imi plac mai mult astea, dar tine de gusturile fiecaruia 🙃. -
Va salut, si Sarbatori Fericite. Am un A6 C7 2012 non facelift cu faruri halogen, si vreau sa pun BiXenon. Am gasit farurile, complete, cu calculatoare si motorasele de reglaj. Pe langa acestea, din cate am inteles ar mai trebui schimbat BCM1-ul ... si facut cablajul. Mai trebuie si alte module adaugate/schimbate? Am tot citit pe forumuri, dar inca am nelamuriri. Am gasit ca ar fi nevoie de: 1. faruri cu calculatoare cu tot(daca sunt cu cornering se ia calculatorul de LWR compatibil) 2. calculator LWR 3. centrala electrica care sa stie xenon 4. sistem de leveling 5. cablaj de conversie de la 10 la 14 pini. 6. Scoatere CP plus montaj. Dar in afara de aceste "piese", doream sa stiu daca mai e nevoie de ceva. Sper sa fiti amabili si sa ma ajutati. Inca nu am luat farurile, urmeaza sa le achizitionez, si vreau sa fac o lista cu exact ceea ce e nevoie pentru aceasta trecere la bixenon. Poate cineva dintre voi care a facut aceasta trecere poate sa imi ofere mai multe informatii si ma gandeam ca poate cineva care a facut aceasta modificare e binevoitor si doreste sa ma ajute cu mai multe date. Am access si la Petka, si am si VCDS. Mai stiu ca trebuie scoase CP. Senzorii de nivel trebuie pe fiecare roata? Masini nu are perne. Sau trebuie doar un senzor pe fata si altul pe spate? Va multumesc din suflet pentru ajutor.
-
Adaptive Cruise Control - ACC - Modalitate functionare , Probleme & Retrofit (Golf VIII)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de traffictours din Golf VIII
Salut. Din păcate,nu. Asa cum ti-a scris si bundy, trebuie o interfata mai ok -
Continuarea studiului de caz arata ca in ziua urmatoare, pe final, a fost ceruta o regenerare (nu mi-am dat seama daca a ajuns valoarea funinginii la 24 sau a fost ceruta datorita regenerarii incomplete de dinainte) care a mers deci putin timp (se vede ca soot mass a scazut putin). Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF avea valoarea 10, si peste inca o zi s-a reluat regenerarea. Cu mare noroc (putin mers, opriri lungi si dese) s-a si finalizat complet se pare. Masuratorile aici. 5. La 328 km dupa regenerarea initiala, presiune diferentiala 5.89 hPa la 982 RPM si 18.24 hPa la 2544 RPM, soot mass calculated 14.32 g, soot mass measured -1.33 g, regeneration request status=10 6. Imediat (la 1km) dupa o noua regenerare completa, presiune diferentiala 4.15 hPa la 780 RPM si 15.51 hPa la 2465 RPM, soot mass calculated 9.06 g, soot mass measured -2.04, regeneration request status=0 [1.6TDI CAYC, 206500km, oil ash volume 63g, fara erori, mers in oras] Deci ce se intampla dupa o regenerare incompleta? Am observat doua posibilitati. Daca Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF are valoarea 0, probabil nu se va declansa o noua regenerare imediat (posibil sa astepte sa creasca din nou nivelul de soot, sau altceva). Daca Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF are valoarea 10, regenerarea va porni (sau continua de fapt) la urmatoarea pornire a masinii, cam dupa 1-3 minute de mers. Kilometrii si timpul de la ultima regenerare se reseteaza doar la incheierea unei regenerari complete. Pot exista regenerari incomplete intre timp care scad nivelul de soot si astfel cresc valoarea kilometrilor de la ultima regenerare. Dovada e scaderea presiunii diferentiale si a valorilor de soot. Plus semnele vizibile... creste turatia, sau masina scutura la rece la postinjectie, scoate si un fel de fum alb in acele cateva minute la mine. Cand se aprinde martorul de DPF ca urmare a regenerarilor nereusite sau incomplete... greu de stabilit cu exactitate, dat fiind ca si acestea sunt dificil de urmarit. Lucru curios, in timp, mi s-a intamplat de doua ori sa se aprinda pentru cateva secunde, respectiv zeci de secunde martorul DPF si sa se stinga fara sa fac nimic special (mers incet in oras), dar s-a intamplat si sa se stinga numai dupa ce am mers vreo 15 minute in afara orasului, cum cere manualul. Nu stiu daca valorile masurate de mine sunt reprezentative. Presiunea diferentiala si implicit funinginea masurata au valori cam mici. Posibil sa indice o problema. Funinginea calculata pare sa aiba valori mai realiste.
-
Scuze de off topic. Apropo de AI, emite numai aberatii, de multe ori Google scoate rezultate corecte dar AI-ul e pe langa subiect. Parerea mea, ca in probleme tehnice (cu exceptia software-ului) sa-l lasam in pace. Se pricepe la muzica, grafica, fake-uri si altele, deci sa-l lasam in ale lui...
-
Stiu ca thread-ul asta e mort, dar odata ce masinile imbatranesc, defectele pe care le-am intalnit si poate le-am rezolvat intre timp, pot ajuta pe altii care citesc forumul si nu mai au timp sa intrebe. Am de 16 ani un VW TOURAN 2006, motor 2.0 BMM, am facut aproape 100.000 km cu el (in prezent are 288.000 km in crestere) si m-am lovit de diverse situatii (nu f. multe, e drept) enumerate mai jos: Problema 1. IMMOBILISER ACTIVE - s-a rezolvat cu ceasuri de bord sh + programare (multumesc celor de pe forum) acum vreo 8 ani. Acum, cu IC actual nu imi indica uneori cand semnalizez stanga, in rest merge ok. Problema e clar lipitura rece pe cablajul ceasurilor, dar placa lor este multi-strat cu o multime de treceri, probabil trecerile cedeaza in timp. Problema 2. UMEZEALA IN HABITACLU LA RECE - nerezolvata, am vazut si pe la altii, dar la mine e enorma... Problema 3. DISPARE ANTIGEL DIN VAS - Presiune permanenta in vasul de expansiune, a necesitat planarea chiuloasei si garnitura de chiulasa inlocuita. Problema 4. INTERUPERI LA ACCELERATIE IN JUR DE 2000 RPM - nerezolvata, nu s-a agravat in ultimii 16 ani. Problema 5. VIBRATII MARI LA ACCELERARE - s-a rezolvat prin inlocuire planetare. Problema 6. GAZE DE ESAPAMENT IN HABITACLU - s-a inlocuit racitorul de gaze EGR (scapa gaze sub capota pe la ax-ul clapetei de bypass) In rest, am mai cumparat ulei, filtre, lichid de parbriz, vreo 3 distributii (orig. VW) plus alte maruntisuri. Bineinteles motorina de la OMV, Petrom si MOL, standard.
