Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 69 zile.
- Ultima oră
-
Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme
Dolfin a postat în topic iniţiat de valioglu din Motoare pe benzina
- Astăzi
-
@marius1982.11"Ca sa parafrazez pe unu' care m-a luat cam tare aici pe forum: da' tu, pana uarma, cate masini ai avut sau ai?😝" Am avut in jur de 16 personale, de care imi aduc aminte...cred...? Daca le mai pun si pe alea de la munca, cu care am alergat turisme si transport, cu care am facut si logistica cres ca in jur de 25? 😄 Am permisul din 2004. Tie ti se par 25 000 km/an exagerat, am inteles! Pai eu faceam/fac in jur de 60 000 km/an. Am colindat Europa de la un cap la altul, avand mai multe domicilii, faceam naveta Romania-Vestul Europei-retur saptamanal, am batut chiar mai multe continente, daca vrei sa povestim, (la volan) doar in ultimii 5 ani de UK am facut in jur de 300 000 km, doar cu munca! Mai adauga 60 000 km in interes personal si iti faci o idee, doar in ultimii 2 ani am facut 30 000 km cu Phaetonul! 🙂 Eu n-am iesit din casa ca n-aveam ce sa fac, am muncit, plus ca am imbinat utilul cu placutul, ce-i drept, placutul a fost predominant! Cu e39-le am facut in jur de 250 000 km, de cand l-am luat in 2004 si pana dupa ce l-am restaurat cap/coada, am mai avut un e39 facelift pe urma, apoi, masinile care merita mentionate ar fi e60/e61/e64/X5e70/F10/GTI/ML/Tiguan am mai facut vreo 400 000 km cu astea, cumulat, iar cu cele 2 Cayenne am facut vreo 600 000 km, daca mai adaug si restul masinilor de la munca, sar de 1.5 milioane de km! Mi-a placut sa profit de masinile pe care le-am luat de noi, macar a meritat devalorizarea, m-am bucurat de ele si am vizitat cat mai multe tari, cat de des am putut! Am recomandat sa vizualizati si celelalte topic-uri pe care le-am deschis cu multi ani in urma, la unele dintre masini, tocmai ca sa nu para ca exagerez! Pe langa treaba, au fost si multe concedii, in multe tari, in tot timpul anului, s-au adunat KM! ☺️ De asta am pus o medie de 150 000 km/masina grosso modo, nu mai stiu exact cati au fost cu fiecare in parte, cert e ca imi pot da cu parerea cand vine vorba despre anvelope, ca sa revenim la subiect. 🤗 @CristiALFNu vreau sa te contrazic, eu doar mi-am exprimat opinia prin experienta de pana acum. Stii cum e cu "placebo", ca si aia care schimba brandul uleiului si alimenteaza cu benzina cifra octanica de 100 si considera ca au cel putin 100 de cai in plus, ba chiar suna si motorul mai bine, tot astia pun aditivi in motorina si au impresia ca "toarce" motorul, desi nici un producator nu recomanda asta! Toti avem dreptul sa ne expunem parerea si toti avem dreptul sa credem ce citim sau nu. 😄
-
Montare lumini avertizare / warning lights usi spate
sdR+ a postat în topic iniţiat de Seby19 din Passat B6
Mă înscriu și aici, nu știu de unde a apărut, ieri nu era, acum persista după ștergere, toate becurile funcționează normal.Nu am făcut modificări, becuri am pus normale, de unde sa incep cu verificarile? -
Seara buna, este de schimbat aceasta "sirena"?Eroarea persista după ștergere, alte simptome nu am văzut momentan.
-
Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme
andrei_221 a postat în topic iniţiat de valioglu din Motoare pe benzina
DLAA este omologat doar cu 0w20 pentru ca are filtru de particule cantitatea de umplere este 4 litri fix parcul ti-a zis asa ca sa nu te duci peste ei inapoi sa le reclami consum de ulei... sunt de acord ca 5w30 ofera o protectie mai buna, dar totusi trebuie sa respectam recomandarile fabricii. -
@corad0Eu sunt de acord cu ce spui tu, aceeasi parere generala o aveam si eu. Pana la aceste Asym 6 - am sigur 0.7 pana la 1L in plus la consum atat extraurban, cat si urban, mixt, gol, plin, tare, incet, orice combinatie iti trece prin cap - crede-ma, am incercat-o! DAR, s-ar putea ca ce spune si colegul @dercos sa fie adevarat: eu am aprox 5k Km cu ele pana acum si parca parca incep sa am senzatia ca a scazut putin consumul - inca trebuie sa observ mai mult timp pentru a fi sigur. Eu am un traseu Bucuresti-Prahova pe care il fac foarte des, deci am consistenta la greu pe testare si saptamana trecuta am observat parca un consum mai mic, dar cum ziceam, trebuie sa mai astept sa vad sigur daca e adevarat sau doar am condus eu linistit la vale. Am nevoie de mai multe drumuri dus-intors, voi vedea sigur in urmatoarele 2 luni aprox..
-
Ca sa parafrazez pe unu' care m-a luat cam tare aici pe forum: da' tu, pana uarma, cate masini ai avut sau ai?😝 Lasand gluma, cand ai apucat sa faci atatia km cu toate masinile, 150k in medie. Ai facut uber cu toate? Sau ai locul de munca departe stiu ca se mai practica in tari cu autostrazi sa faci peste 100km pe zi doar la munca. Mai stiu pe unu' de pe forum personal care "baga" 25k pe an, ceea ce mi se pare enorm, dar ala cauta motiv pt orice sa iasa din casa cu masina, indiferent de ora, de trafic, de vreme, chiar nu conteaza nimic numa sa nu treaca zi sa nu pună km pe cazan inutil. Unii fac teste mai ceva ca adac, iti dai seama. Trebuie sa faci in conditii identice, back to back ca sa poti spune cu o probabilitate ft mare ca da dom'le, e de la cauciucuri. Producatorii si nu numai fac rolling resitance test, care se traduce in ceva pierderi de energie si de aici se poate face o comparatie mai pertinenta.
-
Imi aduc aminte cand am fost intr-un concediu in Grecia cu Cayenne-ul, fix in prima zi, fericit ca am ajuns cu bine dupa niste mii de km de condus, cu feribotul traversare pana pe insula, radeam ca am scapat de stresul cotidian si munca aferenta, am baut un pic "mai mult" si am intrat in mare cu cheia masinii in buzunar. Bineinteles ca nici macar n-am mai reusit sa deschid masina, dar mai sa plec! Cheia de rezerva si cheia de service erau acasa. Gasisem un dealer Porsche pe la Atena, care putea sa faca o copie cheii, i-am sunat, dar mi-au spus ca au nevoie de cartea masinii in original pe care bineinteles ca nu o aveam cu mine, ma rog, proceduri de 2 lei, vez' Doamne sa nu cumva sa fie masina furata, desi aveam documentele pe mail, factura de achizite etc...si astia ca si ai nostri! "DOSAR CU SINA AVETI?" 🙄 Nu stiam ce sa fac, imi cautam bilete de avion sa ma intorc in Romania ca sa iau cheia de rezerva si sa ma reintorc in Grecia. Nevastamea avea o colega de serviciu la care fusesem o data in vizita, barba-su' era pilot si i-a povestit ce am patit, asa, "la misto"! 🤪 Care erau sansele ca a 2-a zi omu asta sa aiba cursa in Grecia? Am vorbit cu socrumiu sa mearga la noi acasa, sa ia cheia a2-a, sa i-o dea lu' nenea pilot in seara aia, sa o aduca in Grecia. M-am intalnit cu pilotu' la aeroport a2-a zi dimineata si am avut cheie la masina! Riscam sa pierd cel putin 2 zile de concediu, stres, alti bani etc... De atunci plec de fiecare data cu ambele chei de la masina in concediu, nu se stie ce poti sa patesti, pierzi una, se deterioreaza etc! ❤️ Luati-va ambele chei cu voi! Pana la urma mi-a "reparat" cheia un baietas d-asta electronist, se deteriorase acea placa de baza de la apa sarata, ruginise, a facut ceva "lipituri" pe contacte, a schimbat bateria, nu mai stiu ce a facut p-acolo si a mers ulterior. Asta e de povestit nepotilor, am scapat "eftin" dar cu o sperietura pe care nu o s-o uit prea curand!
-
Am hotarat mental ca nu mai vand Passatul, e pus la punct, e in stare foarte buna, poate ramane pt sotie, il mai folosesc si eu la fataiala, il mai scot si la drum lung, merge f bine. In momentul in care am hotarat asta, au inceput sa sune telefoanele dupa el, m-au contactat 3 in ultima saptamana. 😐 Legile lui Murphy...
-
Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme
sandumbogdan a postat în topic iniţiat de valioglu din Motoare pe benzina
Codul motorului este DLAA. -
Octavia 3 - componente aftermarket, chip tuning, intretinere...etc
andrei_221 a postat în topic iniţiat de barqqsanu din Octavia 3
5Q0 615 301 H Brake disc (vented) 288X25 5/112 5Q0 615 601 C Brake disc 253X10MM 5/112 -
Am finalizat și anul acesta concediul la greci, cu un parcurs de aproape 2.300km. În primul rând am schimbat suportul de telefon cu unul care se introduce in suportul de carduri si pe care l-am montat astfel încât să am vizibilitate cât mai bună la RNS510. Am plecat in aceeași formulă ca anul trecut, doar că ne-am oprit o noapte în Bulgaria, la Veliko Tarnovo (ne-am plimbat prin oraș, am fost la cetate, catedrală si după ce am mâncat la restaurantul Shtasliveca (pe care vi-l recomand) am coborât la monumentul dinastiei Assen, aflat lângă Muzeul de artă si parcul Sveta Gora. A doua zi am plecat spre Nikiti, în Halkidiki unde am ajuns după aproximativ 7 ore si jumătate. Ne-am cazat la Olive tree vila, o cazare super ok, dotată cu absolut tot, la aproximativ 80-100m de plajă, unde am și mers in acea zi. De a doua zi a urmat plimbarea obișnuită și descoperirea altor plaje pe brațul Sithonia. Dupa ce te obișnuiești cu apele limpezi din Grecia, îți vine greu să mai mergi in altă parte. In una din zile, cu o rezervare prealabila, am închiriat o barcă și am plecat intr-o mini croazieră in jurul insulei Diaporos, de lângă Vourvourou și a fost o experiență deosebit de interesantă și pe care v-o recomandand. Am mâncat in diverse locuri prin Nikiti, Sarti sau Psakoudia dar am fost si in portul Ormos Panagia, la Pavlos Fresh Fish și ne-am cumpărat caracatiță și calamari proaspeți pe care ni i-am făcut când am ajuns la vilă (este un avantaj să știi să gătești și să ai și cu ce ). Ce nu v-am spus este că in a doua zi, când ne-am întors la vilă, lamela cheii a căzut din carcasă. Uitându-mă la ea am constatat că s-a rupt o bucată din partea in care stă. Cu puțin superglue am fixat lamela si am lăsat-o la "uscat" până a doua zi. Apoi nu am mai închis "briceagul" până in 5 zi, când s-a desprins din nou. De data asta nu am mai găsit partea aia rotundă așa că după ce am lipit-o, in partea opusă am pus niște scobitori pe post de contră ca să pot roti cheia fără emoții. Și a funcționat așa până in ziua de plecare când nu a mai stat nici lipită... Cumpărasem un spiț de la un magazin chinezesc, cu care mă gândeam să rotesc lamela iar carcasa să o lipesc cu scotch lângă, dar nu prea a mers idea din cauza locului strâmt. Așa că am improvizat puțin și după ce am învârtit cheia si a pornit motorul, am lipit carcasa cu scotch de hârtie de coloana și nu am mai închis motorul decât la Kulata la benzinărie! 😁 După 12 ore și 40 de minute de condus cu 4 pauze, am ajuns acasă, consumul 6.7l/100km (m-am uitat la el dar nu i-am mai făcut poză) ceea ce pentru 5 adulți și bagajele aferente zic eu că este foarte ok,mai ales in condițiile in care fiind 37-40°C AC-ul a funcționat non-stop, iar motorul a fost oprit doar o dată! Înainte de a pleca din Grecia am comandat încă o cheie, cu care am fost la un atelier de copiat chei si apoi la @andrei.toledo care mi-a copiat noua cheie, astfel astfel să nu mai am emoții! 😁 Concluzia: niciodată nu lăsați a doua cheie acasă!
-
Nu stiu ce a patit masina mea...dar m-a surprins foarte placut azi. Am condus pe autostrada peste 50 km pe pilot automat fara sa tin mainile pe volan... efectiv nu mi-a cerut sa pun mana pe volan deloc. Nu i-am facut absolut nimic..ultima data cand am condus asa pe autostrada tot la 10 sec imi cerea sa ating volanul..azi deloc, de la Sibiu la Deva am condus aproape tot drumul fara sa ating volanul.. Au facut astia ceva modificari la soft..?
-
Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme
Dolfin a postat în topic iniţiat de valioglu din Motoare pe benzina
Ce cod motor ai? -
Activare Computer de Bord / Tempomat
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Florinutzu din Polo 6R si 6C
Sau comanzi pinii noi -
Nu stiu cum sesizati voi consumuri diferite, in functie de anvelope. Chiar si daca te raportezi la anotimpuri, unii spun ca iarna masina consuma mai mult, avand mai multi consumatori electrici, altii spun ca vara consuma extra pentru ca mergi cu AC-ul pornit, care e adevarat ca influenteaza consumul cu cel putin 1 litru/100 km, in fine... Din experienta proprie, avand mai toate masinile, din toate nisele, atat cu tractiune fata, tractiune 4x4 si tractiune spate, benzina, diesel, aspirate/turbo, manuale/automate convertizor/DSG dotate cu mai toate anvelopele premium de pe piata, eu va zic sincer ca n-am sesizat nici un fel de diferenta si le-am facut consumul la toate, atat urban, extraurban cat si mediu, atat iarna cat si vara, mai ales ca am facut in medie, 150 000 km cu fiecare. Principalul factor care poate influenta consumul este stilul de mers si cati pasageri/bagaje sunt in masina, restul sunt povesti. Ah, intradevar am sesizat un consum crescut cu 1 litru, cand aveam pasageri, bagaje si cutia THULE montata pe masina, e adevarat ca fiind masina mai grea si cutia de pe plafon care opune rezistenta la viteza, ingreuneaza putin aerodinamica si automat motorul are nevoie sa depuna ceva mai mult efort. Am avut cutia montata si pe 2.0 TDI si pe 2.5D si pe 3.0d (6 in linie )si pe V6 tdi si pe V8 benzina. Cum spuneam, cam 1 litru/100 km extra. Altfel, n-am sesizat diferente de consum, indiferent de masina in cauza sau de anvelopele din dotare, la cele 2 Cayenne-uri am schimbat o gramada de seturi de anvelope. La cel Turbo cred ca le-am "tocit" de minim 6 ori, am pus modele diferite de la Michelin, GoodYear si Pirelli, n-am sesizat diferente de consum sau dinamica, la cel diesel nu mai vorbesc, mergea si consuma la fel indiferent de "cauciucuri", atat cu cele de vara de 20"/21" cat si cu cele de iarna pe 19". Parerea mea e ca daca un producator de anvelope iti promite un consum cu 0.5 litri/100 km mai mic este pur marketing, oricum raportat la ce? consum mai mic fata de ce anvelopa? N-am inteles... ei zic la modul general..."better MPG", asa sunt reclamele si in UK, niste vrajeli! Ca tot e vorba de GoodYear, am avut pe Tiguan si pe Cayenneul diesel V6, atat de iarna Ultra Grip Performance XL cat si de vara F1 Assymetric si consumul a fost identic. E adevarat ca unele anvelope premium sunt mai silentioase la viteze mari decat altele, mai "de buget" si ofera un GRIP si o performanta mai buna in conditii extreme si pot rezista mai mult la uzura, in timp, dar cam atat, consumul redus e abureala si chiar daca ar influenta, ar fi insesizabil. Pentru mine 0.5 litri/100 km nu este "vreo diferenta" care ar trebui mentionata sau luata in seama. 🙄
-
@dercos Tarile cu combustibil care nu respecta EN228 influenteaza intervalele de schimb buji, filtre.
-
Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme
sandumbogdan a postat în topic iniţiat de valioglu din Motoare pe benzina
Buna ziua. Revin la voi cu doua intrebari. 1. Care sunt parametrii (km sau ani) oficiali de schimbare a curelei de distributie pentru 1.0TSI din 2021? 2. Am vazut ca la mai multi s-a pus ulei 5w30 insa in aplicatia myvw la mine afiseaza 0w20. Parcul auto de unde am cumparat masina mi-a dat bonus 6 litri de ulei 5w30 si ei au spus ca la urmatorul schimb sa pun uleiul de la ei si nu 0w20. Citind specificatiile oficiale as spune ca nu e recomandat insa vad ca la unii chiar si in reprezentata s-a pus 5w30. Pot sa pun acel ulei pe care il am deja sau nu e bine? -
Eu sunt aparent singurul care raporteaza consumuri mai mici cu GY.
-
iti trebuie acel adaptor USB si o mufa cu 2 fire, cod 8K0973754A un electrician priceput poate sa identifice in cablajele de la camera sau senzor de ploaie , un 12V pe contact.
-
Am fost azi la test drive la PBV1. Varianta R-line, echipată full, motorizare PHEV 272CP. Foarte plăcută mașina, scaunele de piele comode, ventilația în scaune ș masajul ok. Trapă generoasă, se deschide larg, jaluzeaua protejează bine de soare. Motorul electric face față cu brio și este destul de fâșneț datorită cuplului mare. Ecranul de 15" foarte mare dar plăcut în utilizare. Neașteptat de confortabilă cu jantele de 20" și suspensia pe comfort. Termen de livrare pentru variantele PHEV de 4 luni.
-
RO nu mai este pe lista cu conditii grele.
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
daca temp este mai mare, volumul uleiului este mai mare, va curge mai mult pe la supraplin si nu se va face corect nivelul -
conteaza si avansul cat este, pentru consum AXR euro 3 sau euro 4 ? daca este euro 4 ai si eroare in bord
-
La multi aaaani! Din pacate, am pierdut poza cu 400 000 km in bord dar am prins una cat de cat interesanta: 400200 Urmeaza (din nou) uleiul la DSG + filtru, garnitura si buson. Sa vad cand am timp sa fac si asta.