Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

3 hours ago, bob7 said:

1.9 TDI.  Cod motor BLS are filtru incarcat 105 % .  Mai sunt sanse sa fie regerat in mers sau ia foc?

Merge fra pb. Am regenerat cu nivel incarcare de apx 150/170%. Mai greu pana incepe regenerarea. La final-nivel incarcare apx 10/13%. Mai jos nu vroia de nici un fel.

Oricum, temperatura obligatoriu de monitorizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, EEXCALADE said:

Activeaza regenerarea fortata ,mergi cu a3a 2500-2900 rpm si urmareste temperaturile de la grupul 75 si vezi sa nu depasesca 700 grade. Trebuie doua persoane ,una conduce si una urmareste valorile

Ca sa nu fie nici un risc da dpf-ul jos si trimite-l la curatat

cam cat se merge (distanta sau timp) cu a 3a la turatiile respective pentru a incepe regenerarea? si daca incepe regenerarea, trebuie mentinuta turatia pana se termina? ms!

Modificat de popavlm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 min constant cu a3a 2500-2900 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, încep prin a va spune ca sunt nou pe forum si vreau sa m-a ajutați si pe mine cu niște păreri, vreau să-mi cumpăr (prima mea masina diesel) un Passat B6 2.0 140cp DPF R-LINE 03.08 150000km. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in seara asta o scot la plimbare sa vad ce face. se aprinde ceva in bord cand incepe? trebuie mentinuta turatia in timpul regenerarii? scz intrebarile, dar sunt nou in gama vw. multum pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

identitate78

De aprins se aprinde dupa cateva regenerari ratate din cate stiu eu. Mergi exact cum spune @EEXCALADE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune si mie daca filtru de particule arata bine?

De specificat ca EGR e cumparat si trebuie schimbat (a dat eroarea P0403. intermitent ) si cand sa o monteze, a gasit si turbina dusa. Se pare ca palele ating carcasa, lucru "vizibil" (sunet) la oprire, Apoi s-a constatat si vizual. Acum astept sa vina piesa. Am inteles ca aceste 2 piese afecteaza destul de mult DPF-ul

 

snap0346.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers vreo 25 de min cu a 3a pe tempomat la 75 la ora, avand vreo 2700 de rpm... n am simtit nicio diferenta la mers, sper sa si fi facut regenerarea... ms de info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se face regenerarea pe tempomat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mers degeaba

Era așa greu să o ti din pedala?

Pe tempomat nu si face regenerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@popavlm  nu am inteles actiunea ta deloc. nu e nevoie sa te ocupi tu de regenerare decat daca e lampa de la DPF aprinsa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... n am stiut ca nu trebuie mers pe tempomat si nici ca nu e nevoie sa ma ocup eu de regenerare... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

daca nu este aprins martorul, nu va face regenerare decat cand ECU o solicita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hudrea Tudor

Vrei sa il cumperi tu de afara sau ii adus in tara?Ce poti sa vezi dupa seria de sasiu ce iti arata ca o fost facute service si pana la ce km si de acolo cam vezi tu cu km.Si cu o diagnoza poti vedea starea la DPF si injectoare si alte chestii.Ce sa iti urez decat succes si fara probleme daca a fi sa o cumperi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunteti off topic băieții ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/5/2010 at 6:04 PM, Hector07 said:

Cu ajutorul colegului TURBOCHIP am reusit regenerarea DPF-ului, chiar daca a fost incarcat 106%.

Cum putem evita pe viitor situatii similare (infundarea filtrului de particule)? Orice sugestie va fi binevenita.

Multumesc tuturor.

PS. Am warn 20% fara sa stiu cu ce am gresit. Ma ajuta cineva sa inteleg?

Și ne poți spune și nouă ce ai făcut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu am mai avut timp sa intru pe forum de la ultima postare , cand luasem masina de la vw service. Problema e ca m-a tinut mai putin de 100 km si iar s-au aprins martorii. A inceput cu dpf , am mers in treapta a patra pe autostrada cu vreo 2500 rotatii , a dat cateva suturi si s-a aprins spirala . Nu s-a regenerat nimic, clar. Am scos iar mufa de la senzorul de temperatura pre-dpf ( senzor nou schimbat degeaba la vw cu 400 euro) si functiona aproape normal. Motorul mult mai zgomotos, cutia schimba cu socuri urate in volant care e noua. Am dus-o inapoi la vw si au zis ca de data asta e alt senzor si ca nu se va repara in garantie pentru ca senzorul schimbat de ei e ok. Dupa ce au stat si s-au gandit cu ce sa ma mai friga, au dat vina pe senzorul de pe actuatorul turbo. Zic ei ca il vor repara, cost: intre doua si trei sute euro dar sigur vor cere patru. Maine ar trebui sa fie gata smenuita iar. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic

In ce tara esti ? Cu sutele astea de euro iti luai o interfata vcds originala ,postai erorile,si mergeai la service cu poezia invatata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut sa postez erorile dar nu stiu cum. Apoi seful meu care face asta dintotdeauna ( diagnoze )zice ca nu vede vreo anomalie cu vcds sau kts sau delphi. Colegul meu care si el este expeimentat a spus acelasi lucru. Eu care stau mai slab la capitolul experienta pot doar sa studiez, sa intreb si in final sa ajung la vw , care se uita la ea ca si mine. Sunt in tara masinilor bune si a meseriasilor care masoara de doua ori si taie odata, totul in ghilimele ,evident. Daca as sti cum sa postez cu log-uri asa cum fac colegii... Mie nu imi permite nici macar o poza, ca cica e prea mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema destul de stresanta... cand isi face regenerare dpf-ul, am miros de gaze in masina, doar cand isi face regenerare. A mai intampinat cineva aceasta problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica starea racitorului de gaze ,vezi daca are joc in ax si daca e afumat in jur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Traiasca dieselul modern !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am luat azi masina de la vw si iarasi merge normal, au zis ca reparatia costa 300 euro plus 20 ca au terminat motorina mea si au pus ei alta. Au dus-o pe autostrada ca e plina de stropi ( nu au mai spalt-o) . Nu am platit factura inca pentru ca au zis sa merg cu ea pana vineri si daca totul e ok , sa trec pe la ei sa platesc. Inteleg ca nu sunt siguri ca au nimerit-o. Au schimbat senzorul de temperatura turbo si i-au facut regenerare( deduc dupa stropi). Daca nici ei nu mai sunt siguri... Ce ma framanta pe mine e ca intre 800 si 1100 de rotatii parca ar merge " in trei" cauze nu vad decat doua : injector sau tachet. Axele cu came sunt ok. Nu vreau sa par off topic dar cred ca si asta ar putea conduce la probleme cu dpf. Nu am gasit pe nicaieri cate grade reglez injectoarele la bmr. Poate si de la injectoare sa mi se traga problema. Eu le-am reglat la 180 de grade ca asa zic unii  dar cred ca nu e ok. Bmr e motor pretentios si fragil, cred. La vw au umblat si la avansul distributiei, au montat capacul in graba si nu l-au pus bine. Deci cate grade  trebuie sa fie la acest motor avansul? Poate mai elimin din cauze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+20 ca au terminat motorina și au pus ei alta? ?? Halal reprezentanta...  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Johnny9933
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!