Jump to content

2014 GTI MKVII Official Photos and Details (Euro Specs)


kadettro
 Share

Postare recomandată

El chiar se declara f multumit de versiunea de baza, fara diferential, si zice ca are multa aderenta si n-are probleme la iesirea din curbe. Lauda si reprizele: "in fourth, at 80, put your foot down and it just flies"... Foarte frumos. :)

 

La pret, asta e, sa le multumim guvernantilor si bancherilor din toata lumea ca ne-au facut cadou niste inflatii de toata frumusetea (pe langa cresterea de pret de generatie noua).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul zic sa nu va asteptati la diferente notabile de performanta intre G7 GTI si G6 GTI. Asta in cazul in care vorbim de versiunea de baza si nu de cea Performance.

Diferenta de greutate si puterea usor mai mare nu pot face minuni

Cat despre review-ul facut de Sutcliffe, cred ca ori e platit, ori e fan Merc de felul lui. Altfel nu poti spune ca se manevreaza mai bine un 4x4 predominant FWD fata de un RWD, mai ales ca AMG-urile de felul lor nu sunt renumite pentru manevrabilitate. In plus, e si mult mai scump decat M135i pentru mai nimic in plus.

 

P.S.: Pretul GTI-ului 7 nu e mai mare decat inainte, ci doar eventual mare per total(adica >30000EUR pt. un hot-hatch). La fel si cu G7 normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul zic sa nu va asteptati la diferente notabile de performanta intre G7 GTI si G6 GTI. Asta in cazul in care vorbim de versiunea de baza si nu de cea Performance.

Diferenta de greutate si puterea usor mai mare nu pot face minuni

Nu e vorba doar de greutate si putere.

Din review-urile de pana acum inteleg ca datorita noului sasiu au reusit sa faca masina mult mai putin subviratoare decat GTI 6. In plus, are 70 Nm mai mult decat versiunea precedenta, si care acum se obtin la 1.500 rpm.

Daca vorbim de timpi pe circuit, probabil diferentele nu sunt foarte mari, dar sasiul, cuplul marit si obtinut la turatii mai joase, directia progresiva, totul se aduna pentru a forma o masina mai placut de condus.

 

Din pacate pretul e intr-adevar foarte mare, VW e o marca scumpa. Pe de alta parte, e cea mai echilibrata din acest segment: costuri / performanta / aspect / calitate / confort in folosirea zilnica / utilitate. Cel putin din punctul meu de vedere. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A45 pare a fi o excepție în linia AMG.

 

Cât privește diferențele, chiar producătorul dacă-mi aduc bine aminte (posibil să fi citit inclusiv în acest topic), a declarat că va fi mai rapid pe circuit cu nu știu câte secunde. În viața de zi cu zi e puțin probabil să se simtă diferențe majore. Ba chiar...

 

GTI 7 PP DSG6 pe versiunea scurtă la Hockenheim a fost numai cu 1s mai rapid față de GTI 6 ED35 M6 (ca să fie cu puteri similare).

 

De asemenea AMS a scos 0-200 cu GTI 7 PP M6 la vreo 24s, mai slab decât ED35 M6 cu 1s.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cât privește diferențele, chiar producătorul dacă-mi aduc bine aminte (posibil să fi citit inclusiv în acest topic), a declarat că va fi mai rapid pe circuit cu nu știu câte secunde.

Cred ca te referi la faptul ca GTI Performance e mai rapid pe Nurburgring cu 8 secunde fata de cel standard. Nu stiu sa fi citit pe undeva de timpi comparativi cu GTI 6, chiar as fi curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mi s-a parut interesant in video-ul cu Chris Harris si am mai citit si in alt review (cred ca era Autocar), este ca pt GTI 7 a fost adus inginerul care s-a ocupat de sasiul de la Porsche 997 GT3 RS si ca este "vizibila" diferenta de comportament al sasiului (in bine) al GTI 7 fata de 6. In viata de zi cu zi, unde oricum e aproape imposibil sa duci un astfel de hot hatch la limita, cred ca oricine prefera agilitatea fata de puterea bruta. Mie personal mi se pare superior tehnic 7 fata de 6, dar ca design inca prefer 6 fata de 7. 6-ele parca e mai legat si cursiv ca limbaj de design, la 7 cred ca au incercat ei ceva cu tuse legate de alte modele ale concernului si nu cred ca le-a iesit.

 

PS: Ca design, mi se pare Octavia 3 RS mult mai reusita si agresiva decat Golf 7 GTI, in special partea din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca design exterior si mie mi se pare mai reusita Octavia 3 RS. Intre 6 si 7 nu stiu ce sa zic, imi plac amandoua, 7-le parca e mai cuminte totusi. Asta vorbind din poze, ca live n-am vazut pana acum decat GTI 6. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cât privește diferențele, chiar producătorul dacă-mi aduc bine aminte (posibil să fi citit inclusiv în acest topic), a declarat că va fi mai rapid pe circuit cu nu știu câte secunde.

Cred ca te referi la faptul ca GTI Performance e mai rapid pe Nurburgring cu 8 secunde fata de cel standard. Nu stiu sa fi citit pe undeva de timpi comparativi cu GTI 6, chiar as fi curios.

 

Din păcate încă nu sunt teste independente pe Ring sau nu le știu eu.

 

ED. 35 are 8.38s, Scirocco R are 8.30s, Golf R are 8.23s, noul Astra OPC are 8.20 la fel ca RS3.

 

Megane 265 RS Trophy are 8.07s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati cateva comparatii intre GTI6 si GTi7:

http://www.zeperfs.com/duel2969-4563.htm

http://www.zeperfs.com/duel4038-4601.htm

 

Asadar, GTI7 are acceleratii de pe loc mai bune(asta daca urmaresti timpii), respectiv viteza maxima mai buna.

Insa, in lumea de zi cu zi, reprizele sunt identice cu cele ale GTi6. Avantajul GTI6 din comparatie(DSG) se compenseaza cu greutatea scazuta si puterea suplimentara a GTI7(manual).

Cat despre GTI6 ED35 vs. GTi7, ambele DSG, puteti observa lejer ca acceleratiile sunt la fel, cu toate ca GTI7 e ceva mai usor si are 50Nm in plus, chiar cu 700rpm mai jos.

Asadar, e cumva v-am spus, nu e GTI7 mare avans tehnologic din punct de vedere al performantelor in linie dreapta.

Va avea insa un oarece avantaj pe un circuit datorita diferentialului si da, probabil, e o masina mai reusita per total fata de generatia anterioara, dar nu e un mare pas inainte din simplul motiv ca VW nu e acel gen de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din simplul motiv ca VW nu e acel gen de producator.

 

Ce frumos spus :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta remarca lui Chris Harris cum G7 GTI DSG cu pachetul Performance duce pretul in zona unui BMW M 135i.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e putin hazardata remarca aia, sau cu totul gresita...

VW Golf GTI, Performance Pack, DSG - 29.292,52 euro

BMW 135i Coupe - 43.214 euro

Poate R-ul sa se apropie de pretul ala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu "radeti" ca nu e chiar asa, culmea!

In UK un GTI7 DSG PP e 29900 de lire, iar un M135i e 31085 lire. Daca vrei Steptronic la BMW pretul devine 34000lire, ce-i drept.

Stim cu totii ca un GTI e mai bine dotat in standard, dar vorbim totusi de un BMW turbo de 3litri si 320CP.

Ironia sortii, dar asa sunt preturile la ei :(( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la ei sunt mult mai apropiate preturile. La noi... nu prea ai ce compara. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum spun si restul, preturile in UK nu au prea mare legatura cu preturile pentru "continentali" in general. Aici cred ca BMW a redus cat de mult a putut marja de profit pentru acest specific model pentru a fura din clientii de hot-hatch-uri, britanicii fiind recunoscuti ca foarte mari adepti ai acestei nise. Si la ei intr-adevar stai pe ganduri, GTI bine dotat la 220/230cp sau BMW chel dar cu 320cp si tractiune spate. La noi, nu prea e cazul... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, ok! In cazul asta... oricat de urat e 135-ul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze Midocar:

post-79494-0-50365300-1372870882_thumb.j

post-79494-0-69549900-1372870885_thumb.j

post-79494-0-52088200-1372870888_thumb.j

post-79494-0-04946100-1372870892_thumb.j

post-79494-0-08873300-1372870895_thumb.j

post-79494-0-89433200-1372870898_thumb.j

post-79494-0-87014700-1372870901_thumb.j

post-79494-0-56762300-1372870904_thumb.j

post-79494-0-98925000-1372870911_thumb.j

post-79494-0-30129200-1372870922_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata frumos. Echipata precum shaorma, "cu de toate".:)

Nu inteleg ce e cu atata spatiu in aripa. :( Acolo nu intra doar degete, ci poti baga capul cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

O avea pachet de drumuri grele :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil inca nu are date jos protectiile acelea de telescoape...sunt un fel de suporti pentru transport. (sa nu stea masina pe telescoapele ei cand e transportata, GTIul meu era la fel cand a fost livrat..foarte "inaltat" le-au demontat ulterior)

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fir-ar sa fie nevoia de spatiu si un portbagaj mai mare... Acum m-as duce sa-l iau acasa, sa am grija de el si sa-l iubesc...  :lol:

 

corad0 ai idee (mai tii minte) specificatia mai exacta a modelului? Pare un PP, DSG, Discover Media, xenon... what else?

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trapa, DCC, jante Austin de 18", culoare VW Individual Oryx White.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discover pro (nu doar discover media), incalzire in scaune, park pilot ..

mi se pare superb eleronul ala :)

sigur e performance ? cam mici franele :|

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@czr, cele cu pachetul Performance au inscriptionarea "GTI" pe etriere asa cum se vede in poze. GTIul de baza le are rosii simplu (asa cum va fi si la O3 RS).

 

@sNaKeyy, mersi de link! (greu cu nickul tau :P)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!