Jump to content

2014 GTI MKVII Official Photos and Details (Euro Specs)


kadettro
 Share

Postare recomandată

Si in pozele din configurator, diferenta intre GTI si GTI Performance e un luciu la etrieri, care abia se vede.  :dry:

 

Oricum, pentru 1000 de euro in plus, merita Performance: +10cp, diferential blocabil mecanic, frane fata de 340/spate de 310..

Daca apare si oferta Edition, preturile vor reveni la normal..parca inca e mult pentru un Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va aparea Edition sau altceva prea curand. In plus, pretul nu e pt un Golf, ci pt o masina de 220CP.

Pachetul Performance nu prea merita. Diferentialul e electronic, franele sunt cele de TTS. Una peste alta cu maxim 2000EUR cumperi LSD veritabil, pui un soft ca lumea si cumperi si franele.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu pierzi garantia de 4 ani? Iar daca astept 4 ani ma plictisesc deja de ea...

Nu mai bine dau 1000 EUR pe ceva testat si garantat de producator? Decat sa dau la niste garajisti care inca nu au experienta pe platforma MQB...

Stie cineva care sunt timpp de reprize 80-120 ale celor 3 GTxuri?

(GTD, GTI si GTI performannce)?

Personal mai mult ma intereseaza cat de repede plec din spatele tirului pe dneu de la 80 km/h decat in cat timp prind 100 km/h cu start de pe loc...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cate GTI-uri cu probleme stii si a caror rezolvare a necesitat apel la garantie? In plus, e vorbesc de frane OEM, diferential testat si rastestat si soft la fel. Poti actiona in instanta daca ti se refuza reparatia in conditiile in care nu modificarile au cauzat problema.

Poti da 1000EUR lui VW, ca merita din anumite considerente, dar daca urmaresti performanta veritabila nu o faci.

Intotdeauna benzinarul e mai bun la elasticitate.

Cifrele sunt(GTI si Performance sunt la fel/GTD):

80-120(4-a si a 5-a): 5.0/6.0, respectiv 6.0/7.5

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine vrea un GTI "cu muschi" (a se citi mai multa putere, diferential, frane mai mari) il cumpara sa faca ceva cu el (circuit, liniute etc).

Asta inseamna ca oricum nu o sa ramana stoc multa vreme asa ca garantia o sa fie aruncata pe geam...

 

Si 1.000 de euro pentru frane mai mari (ca 10 CP si diferentialul ala sunt cam frectie la picior de lemn) e putin cam mult...

Daca era un diferential adevarat se schimba povestea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva cand urmeaza sa apara sistemul audio Dynaudio pe GTI?

Am observat ca lipseste din lista de preturi/optionale.

In mod normal ar fi trebuit sa fie disponibil de la lansare, pentru ca in Germania e deja disponibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci GTD e cu 1 sec mai slab la 80-120 in 4 si cu 1.5 in 5?

Ai cumva si valorile de la GTi/GTd generatia 6?

Dar cine vrea mai multa putere de la un FWD, nu ar fi mai bine sa ia un R cu 4wd?

Adica ce sa faci cu putere multa daca trage doar fata, care e responsabila si de directie...

Daca era BMW Seria 1 e altceva... Poti pune cam cat vrei si va fi fun dar asa pe fata o sa ai torque steering ma gandesc... Cum au Astra de exemplu

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la un R, peste un an cand o sa fie disponibil pe platforma de G VII, mai sunt inca cel putin 5.000 de euro.

Lasand la o parte ca sunt destui cu peste 300 de cai pe GTI-uri care se descurca de minune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la prima intrebare.

Da si la a doua: GTI6 avea 6.0/7.5, iar

GTD6 - 6.5/8.0.

Imbunatatire considerabila la GTI, as zice.

Cat despre putere, daca pui LSD si frane, nu ai probleme pana pe la 300cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest LSD vine ca o piesa de orgine VW sau e ceva aftermarket sau ceva adaptat de la Audi?

Ma intreb de ce VW nu monteaza din fabrica, macar ca optiune acest LSD... E o mare imbunatatire pe viraje...

Incredibil cu reprizele... Desi GTD a castigat mai multi cai, diferenta a crescut intre cele 2...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentialul e electronic

Nu e o piesa, e un soft care incearca sa faca pe "diferentialul" folosind senzorii de ESP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va aparea Edition sau altceva prea curand. In plus, pretul nu e pt un Golf, ci pt o masina de 220CP.

Pachetul Performance nu prea merita. Diferentialul e electronic, franele sunt cele de TTS. Una peste alta cu maxim 2000EUR cumperi LSD veritabil, pui un soft ca lumea si cumperi si franele.

 

Pretul sigur e doar pentru un Golf.

Nu caii fac masina, din punctul meu de vedere. Ar fi putut sa aiba si mai multi cai, tot un FWD ramane pana la urma. Iar pretul e in partea superioara, aproape de varf, al FWD-urilor. 

La asta ma refeream..

Franele nu stiu daca sunt de TTS, parca si vechiul Cupra avea frane de 340 pe fata si alte imbunatatiri fata de un GTI, insa la un pret mai mic.

Probabil s-au decis sa mai puna si pe GTI ce trebuia pus inca de la inceput..

 

LE: La GTI Performance, apare ca standard diferential blocabil mecanic. GTI normal are standard doar XDS-ul, adica electronica ce simuleaza un diferential.

Deci daca chiar e vorba de diferential blocabil mecanic, cum am inteles eu, 1000 de euro nu pare mult pentru ce primesti in schimb..

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[...]the optional Track Package which includes Volkswagen’s all-new VAQ electronically controlled mechanical locking differential.

Link 1.

 

 

 

[...]and will get VW’s new VAQ front differential for “more agile steering behaviour”. This unit is actually an electronically controlled Haldex clutch, the kind usually found in four-wheel drive systems.

Link 2.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai multe detalii aici:

http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=25303

 

E un diferential blocabil mecanic, insa controlat electronic. Nu este ca XDS-ul, care se foloseste de frana individuala (stanga/dreapta) pentru a rezolva situatia.

Lucreaza cu diferentialul direct, seamana cu un Haldex, insa nu ca pana acum, fata-spate, ci doar pe puntea fata, stanga-dreapta.

 

"The new system is based on a multi-plate coupler that

is located between the differential cage and the right drive shaft. The
pressure required to actuate the VAQ is produced and regulated by an
electrically-powered hydraulic pump. A control unit continually adjusts
for the optimal locking power as a function of the driving situation."

 

LE: am postat in acelasi timp...oricum nu strica mai multe informatii..

post-25382-0-77425700-1364216091_thumb.j

post-25382-0-86508700-1364216097_thumb.j

post-25382-0-15018400-1364216102_thumb.j

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

diferentialul XDS, a aparut la Golf 6 GTI si Scirocco R.

Este un diferential pe baza de discuri de ambreiaj, care stie sa transfere 100% puterea de pe roata stanga fata p dreapta fata sau invers.

Nici vorba de chestie "doar din soft". Exista mari diferente tehnice la interior. Altfel, orice diferential normal ar putea face asta.

http://w3.ro.volkswagen.at/despre_volkswagen/inovatii/dictionar_tehnic/diferential.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

XDS e o mare frectie. La fel probabil si noul diferential Haldex.

Ori e LSD, ori e vrajeala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

XDS este acum in standard pe orice G7, asa ca nu e mare lucru de capul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e locul potrivit pentru o discutie, dar se spune ca e mai bun decat Quaife sau Peloquin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu pun mecanic la Audi, nu prea aveau cum să facă asta la VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi are optiune de diferential sport pe spate (la AWD evident), la variantele cu motoare mai potente la: A4, A5, A7, A8.

 

Si cred ca e destul de probabil ca si noul S3 va avea parte de VAQ-ul de pe GTI Performance..

 

Deci au cam facut-o la ambele marci cu interventii la diferential..

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3-ul a avut dintotdeauna acel diferential, doar ca muta puterea fata-spate.

Acum l-au adaptat pentru puntea fata a GTI-ului si poate, in viitor, a Passat-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt lucruri diferite, Haldexul a fost aplicat pana acum numai fata-spate la motoare transversale, dar aici vorbeam de stanga-dreapta, d-asta am spus VAQ.

 

Asa ca sunt sanse ca noul S3 sa aiba parte de VAQ, nu doar de Haldex in functionarea tractiunii integrale cum a fost cazul pana acum.

 

La Passat ma indoiesc sa apara, din cate stiu B7-ele nu a avut varianta sport ca B6-le, cum a fost R36. Nu cred ca va mai aparea curand vreun Passat echipat sport..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad interesul in montarea lui pe S3 sau R. Daca facea ceva, era deja pe S3, astfel incat sa aiba un avantaj in fata VW.

Cat despre montarea pe Passat, asa si XDS era optional pe VW si standard pe Seat, la inceput.

Acum e in standard la toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am citit de 2 ori ultimile posturi legate de diferientialul fata am intrat complet in ceata...

Legat de XDS Andrei M spune:

"Este un diferential pe baza de discuri de ambreiaj, care stie sa transfere 100% puterea de pe roata stanga fata p dreapta fata sau invers" - deci mecanic

Paul_e88 spune: "GTI normal are standard doar XDS-ul, adica electronica ce simuleaza un diferential." "XDS-ul, care se foloseste de frana individuala (stanga/dreapta) pentru a rezolva situatia." - deci e doar software

La final Jug spune: "XDS e o mare frectie. La fel probabil si noul diferential Haldex. Ori e LSD, ori e vrajeala! "

Acum poate rezuma/clarifica cineva:

-ce diferenial este standard pe Golf 7 GTI (soft sau mecanic)

-ce diferential este standard pe GTI cu performance package (soft sau mecanic)

-care e diferenta intre LSD (limited slip diff?) si XDS si cel ce se monteaza cu pachetul performance...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!