Jump to content

2014 GTI MKVII Official Photos and Details (Euro Specs)


kadettro
 Share

Postare recomandată

Audi are optiune de diferential sport pe spate (la AWD evident), la variantele cu motoare mai potente la: A4, A5, A7, A8.

 

Si cred ca e destul de probabil ca si noul S3 va avea parte de VAQ-ul de pe GTI Performance..

 

Deci au cam facut-o la ambele marci cu interventii la diferential..

 

Nu e LSD. De nici un fel.

 

VAQ ar trebui să fie un sistem similar cu ce folosește EVO de exemplu, dar rămâne de văzut ce au făcut mai exact. Ei spun că soluția este superioară unul diferențial normal.

 

Oricum inițial se vorbea despre o putere mai apropiată de ST și RS, dar se pare că nu va fi așa. Posibil ca numărul clienților să scadă totuși. Ford a făcut o treabă foarte bună, Renault deja ca performanță e în altă ligă și chiar Opel a echilibrat decent mașina. Numai că au toți o imaginea prea agresivă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad interesul in montarea lui pe S3 sau R. Daca facea ceva, era deja pe S3, astfel incat sa aiba un avantaj in fata VW.

Cat despre montarea pe Passat, asa si XDS era optional pe VW si standard pe Seat, la inceput.

Acum e in standard la toate.

 

Stii ca VAQ-ul va fi aplicat noii platforme MQB, nu? Iar S3-ul care isi incheie acum ciclul de viata e pe PQ35, adica platforma veche? Deci nu aveau cum sa il puna pana acum.

Iar S3-ul sta sa apara, la fel ca GTI-ul.

 

Cat despre avantaj, VW sunt mandri de ceea ce poate numai daca le citesti comunicatele de presa. E si o poza mai sus cu viteza castigata pe Nurburgring. Deci "face ceva."

 

XDS este un artificiu software, deci costuri zero pentru a-l aplica oricarei masini, inca de la Golf 6 in sus. D-asta a aparut peste tot.

 

Volkswagen has spent a number of years fine tuning this system and has used it on their Scirocco 24hr of Nurburgring race cars. Given the TT RS Nurburgring racecars were also front-wheel drive, we suspect they also used the VAQ but we have been unable to confirm that by the time of this writing. The chart above shows the 8.5 second improvement of the natural gas powered Scirocco around the Nurburgring Nordschleife with the VAQ system. You can also see that exit speeds out of corners is substantially better and that drivers more often maintain 100% full throttle mid-corner instead of having to modulate power because of traction issues. Volkswagen isn't saying what the price tag will be for such a system and they confirmed it will be optional on the European Golf 7 GTI.

 

Si comunicatul de presa de la Haldex:

http://www.haldex.com/en/GLOBAL/Media/Press-releases/Imported-Press-Releases/2010/Haldexs-new-innovative-electro-hydraulic-differential-lock-Haldex-FXD-debuts-in-the-Volkswagen-Scirocco-116-at-the-24-hour-Nurburgring-Race/

 

Ma indoiesc ca va aparea pe modele de serie un diferential testat pe Nurburgring, pe un Scirocco 24h.

Si ma indoiesc ca e degeaba sau e "bun de nimic", din aceeasi cauza.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am catalogul cu noul S3 si nu se vorbeste nicaieri despre acest diferential.

Cat despre cat de bun este, nu stiu, dar nu ma astept la efect de LSD. Altfel, era de mult pe alte masini, caci nu inventeaza VW apa calda. E Haldex-ul Gen5 pus pe fata, deci ce maaare smecherie sa fie?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E, uneori producătorii chiar cred că inventează apa caldă. N-ar fi prima dată când VAG prezintă așa ceva ca pe o mare descoperire. Trebuie la marketing să ofere și ei ceva ce nu prea are lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ca sa zic asa, "it's sooooo mine"! Acum ma bucur ca n-am reusit in toamna sa ma inteleg cu dealer-ul pentru GTI 6. Asteptam sa il aduca reprezentantele ca sa il "simt" live, dupa care urmeaza marea asteptare. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce crezi ca o sa te intelegi acum cu dealerul pentru GTI 7? Mai conteaza si la ce dealer te duci, stii asta, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

Da, stiu ca mai conteaza si dealerul. Cred ca o sa ma inteleg pentru ca acum sunt dispus sa las mai mult de la mine. Atunci era ultima luna in care se mai putea comanda, iar eu am fost mai rigid avand in vedere ca urma sa apara generatia noua. Si se pare ca am avut dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai lasa tu de la tine ca au ei destul de unde sa lase...daca vor sa vanda...daca viseaza doar comisioane, sa fie sanatosi. Nu uita, masini gasesti sa cumperi pe toate drumurile - bani nu sunt pe toate drumurile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles, vorbim in limita bunului simt atat de-o parte cat si de cealalta. In toamna eu asteptam o oferta mai avantajoasa decat reducerea practicata pentru vanzarea oricarui model din gama, avand in vedere ca era pe ultima suta de metri in care se mai putea comanda, urmand sa apara modelul nou. Dar... despre asta, la momentul potrivit. Deocamdata astept cat mai multe review-uri, si cel mai important, drive-test-ul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca si unii si altii tot lauda diferentialul asta electronic. Initial ma gandeam la varianta standard, dar astia ma pun pe ganduri... :scratch: Poate fac totusi vreun test si cu varianta standard ca sa avem o comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentialul ala se simte cu siguranta, dar nu la un drive-test. Asta doar daca nu iesi pe vreun drum virajat unde sa poti lua viraje mai cu avant.

Daca nu ai de gand sa faci mari modificari masinii, pachetul Performance e binevenit si la un pret bun. In caz contrar, mai pui aproape inca o data pe atat si iei componente sensibil mai performante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb cat de folositor e in viata de zi cu zi, nu pe circuit. Probabil ca diferente notabile sunt in conditii de aderenta scazuta, cum ar fi asfalt ud; pe de alta parte in astfel de contitii mergi (sau eu personal merg) mai preventiv deci mai putin probabil sa ai nevoie sa pui toata puterea jos.

 

Ca bani nu ar fi enorm, dar pus peste restul optionalelor deja urca pretul destul de mult. Probabil in final va depinde tot de ce voi putea obtine in negocierea cu dealerul.

 

Modificari nu am de gand sa fac, nu sunt adept al modificarilor, indiferent daca masina e noua sau sh. Prefer sa o las asa cum a facut-o fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici 200 de cai nu sunt folositori in viata de zi cu zi si totusi... Eu zic ca e chiar ok pretul pentru ce ofera!

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde la ce discount te astepti. Diferenta intre discount de 5% si cel de 10% la o masina de 30000EUR e de 1500EUR, insa pe primul il poti obtine, iar pe al doilea doar cu "pile".

Asadar, diferenta intre un discount obtenabil si unul ceva mai mare e de cateva sute de EUR care nu cred ca te influenteaza prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai intre 5% care e obtenabil si un 7,5% sa spunem, e diferenta de ~750 de euro, care aproape ar acoperi optiunea. Sa vedem ce reusesc si cu programul rabla, as avea o masina in familie pe care as vrea sa o dau la Remat, dar ramane de vazut.

 

@Rave: Adevarat, doar ca acei cai/cuplu sunt folosite in special la depasiri, mai rar ai nevoie sa pui jos acea putere in curbe. Pe de alta parte, e o masina facuta pentru "driving fun" prin definitie, deci clar se justifica pretul. Atata doar sa incapa in buget. De aceea vreau sa stiu diferenta intre masinile cu si fara acel diferential, ca sa inteleg daca este un "must have", cu alte cuvinte ma pot gandi si la varianta standard sau o exclud din start.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca nu e doar un diferential...

Sunt si franele, e si acel infim plus de putere, se leaga totul mai bine. Sunt upgrade-urile pe care le cam faceau toti la GTI-urile anterioare.

Nu cred ca vor aduce 2 GTI-uri la test-drive, unul cu si unul fara, asa ca nu stiu unde ai putea face testul. Plus ca la un test-drive normal nu o sa simti diferenta.

Ar trebui sa le iei pe fiecare un week-end pana la munte si inapoi...

Si, din punctul meu de vedere, as renunta la o dotare pe care sa o pot adauga ulterior, ca sa ma incadrez in buget cu Performance.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refeream sa fac eu test-drive cu ambele versiuni, ma refeream la publicatiile de specialitate gen Autocar, Autoexpress, sa faca o comparatie intre cele doua. Ei oricum beneficiaza de cu totul alte conditii de testare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai fara grija ca toate revistele vor lauda pachetul Performance si, oarecum, pe buna dreptate.

Primesti tinuta de drum mai bune, frane mai bune si putina putere pentru doar 1000EUR. Majoritatea va considera asta o afacere, altii vor spune ca 2000EUR iti aduc aceleasi frane, mai multa putere si un diferential after-market mai bun.

Depinde si cum vrei sa achizitionezi masina: leasing sau cash.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu cash, dar de ce are asta importanta?

 

PS: am trecut pe langa masina ta acum vreo 40-50 min. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oamenii au zis in teste ca pachetul Performance e ridicol de ieftin.

Iar ca inainte, de banii astia puneai jante de 18", asa ca acum alegerea e clara.

Dpmdv, daca 900 euro reprezinta o dilema pentru optiunile primite in schimb la o masina de 25k euro, de 220-230 cp benzina, undeva e o problema.

Pentru ca se presupune din start ca iei un GTI sa il alergi..

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leasing-ul s-ar putea sa iti permita mai multa negociere, de vreme ce importatorul castiga si dobanda de la tine.

Pe de alta parte, optiunea asta la un leasing pe 36 de luni, de exemplu, inseamna ~100RON/luna in plus, ceea nu se simte ca 1000EUR dati jos odata, sa zicem.

 

P.S.: La Gara de nord, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, am inteles logica acum. Da, ai dreptate, in cazul leasing-ului.

 

Da, la gara. Lucrez in zona.

 

@paul: cum am spus si mai sus, ma intereseaza cat de mare e diferenta si daca e "must have", cu alte cuvinte daca pot lua in calcul varianta standard sau nu. Stiu ca nu e o suma asa de mare, mai ales raportat la valoarea masinii, dar stii cum e, 200e aici, 300e acolo, si uite asa se strang optionale de 6000 de euro. Incerc sa stabilesc pe ce varianta merg ca sa pot sa-mi dau seama unde tai si unde plusez. :) Iar in cazul unei achizitii cash se simt, cum spunea si colegul Jug.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!