Jump to content

2014 GTI MKVII Official Photos and Details (Euro Specs)


kadettro
 Share

Postare recomandată

Din articol reiese ca GTI performance are "electronic front differential".

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa si e, diferential cu alunecare limitata controlat electronic. :)

 

Din articol reiese ca au facut destul de multe modificari inclusiv la motor. Sper sa nu sufere de bolile copilariei, oare mai bine sa mai astept nitel? Mi-am luat o data teapa cu masina precedenta, n-as vrea sa mai trec o data prin acelasi lucru. :unsure:

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e LSD, caci daca era, il lasau sa actioneze mecanic, nu se chinuiau cu electronica. E un Haldex care actioneaza stanga-dreapta, in loc de fata-spate pe 4Motion.

 

Motorul e in esenta cel de GTI6, dar cu ceva mici modificari. Oricum nu suferea de prea multe bube, deci daca le-au rezolvat si pe alea, e fara moarte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e un diferential cu alunecare limitata, dar acea alunecare este controlata electronic. Sau ma rog, eu asa inteleg, daca gresesc sa-mi fie cu iertare. :)

Wikipedia de exemplu spune asa:

" Types

Several types of LSD are commonly used on passenger cars.

  • Fixed value
  • Torque sensitive
  • Speed sensitive
  • Electronically controlled"

In fine, pana la urma e vorba de terminologie, mai important e ce si cum face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo menționează și ceva despre torque vectoring.

 

Până una alta, nu este primul diferențial de acest tip ca și concept, numai că e primul pus pe FWD cred, cel puțin stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat destule asemanari intre volanul de G7 GTI si cel de Beetle :D

_mg_4099-copy(1)__mid-600-001.jpg

mgreen_2012_vw_beetle_41.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, design-wise sun foarte asemantoare, dar calitatea butoanelor de pe G7 e la nivel de Passat, nu la nivel de G6.:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care Passat? Ca B7-le are fix volanul de pe Golf...

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B7-le da, are acelasi volan, dar plasticul din care sunt facute butoanele e superior celui de G6 si Beetle, fiind mult mai moale, motiv pentru care la apasare nu tzacane. La fel si la G7, acelasi material si finisare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma faci sa schimb volanul cu unul de Passat... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu mai bine cauti Cooper S daca nu iti trebuie 350l de portbagaj.:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Master_Blaster

Opa ce volan sexy, a montat cineva volanul de Beetle pe Golf 6? Vad ca are aceleasi comenzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

impresionant as zice! Stiti cumva ce inseamna "picatura" aia rosie care se tot aprinde in partea de jos a bordului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este ledul(reflectia lui) de la camera cu care filmeaza... :huh:

Modificat de florinrmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Numai dacă scot ăstia un RS3 mai reușit să fie la nivelul lui A45, altfel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut in numarul 7 (cred), iulie 2013, al Auto Motor Sport un test cu VW GTI PP/BMW 125i/Merc A250/Focus ST. E interesant articolul si are si ceva rezultate masurate. Merita sa-l cititi daca va intereseaza oricare din modelele respective.

 

Rezumat: Golf-ul iese semnificativ peste celelalte, fiind superior la acceleratii si mai ales reprize, este cel mai usor/silentios/eficient din test, i se lauda diferentialul mecanic si este criticat (ca de obicei) pentru designul foarte putin indraznet. De asemenea, considera ca materialele interioare sunt peste ceilalti (unde cel mai criticat a fost Focus). Singura masina cu automata a fost Mercedes, care vine doar cu cutie cu dublu ambreiaj pe motorizarea asta. Ah si la final, cireasa de pe tort, in variantele de baza Golful este si cel mai ieftin (BMW-ul fiind de departe cel mai scump, urmat de Mercedes si Focus).

 

PS: Comparatiile din articole gen cel din Autocar mi se par foarte fortate. GTI (chiar si PP) nu e in aceeasi clasa cu A45 AMG/BMW M135i... e de ajuns sa te uiti la preturile de baza si cred ca devine foarte clar. Cu cele doua trebuie comparate cu RS3-ul care va aparea candva (asa cum zice si c6t9) sau macar noul S3.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu astept un test comparativ cu Focus ST si Megane RS.

 

In comparatia facuta de Autocar, GTI-ul a fost introdus mai mult ca etalon, ca punct de referinta, nu neaparat comparatie efectiva pentru ca e clar ca sunt lucruri diferite. Pe de alta parte mi se par interesante concluziile, in special in ceea ce priveste directia si tinuta de drum a Golfului fata de BMW, eu sincer nu ma asteptam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de competente sunt ST si RS (nu le neaga nimeni calitatile), pentru o masina de folosit zi cu zi, eu as alege oricand GTI. Calitatea interiorului si confortul sporit (ca nu suntem pe circuit de dimineata pana seara) il fac o masina mai potrivita pentru soferul obisnuit. Si-apoi acum are si GTI diferential, deci deja bate ST-ul la performante si cred ca poate sta cot la cot cu RS-ul in mare parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact astea au fost motivele pentru care am ales si eu GTI. Totusi astept si un astfel de comparativ, mai aflam lucruri interesante. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu cum este Focus ST, dar la Focus RS când am apăsat pe bord s-a flexat imediat. Cred că dacă apăsam mai tare din prima, era o problemă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ala vroiam sa-l postez si eu, review-ul lui Chris Harris. Din ce vad eu, spre deosebire de Golf-ul 7 normal, GTI-ul se pare ca este un pas urias in fata celui vechi.

 

Totusi, mama lui de pret :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!