Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

La motorul din semnatura Passat b6 2.0 140cp cod BMP am reglat avansul 0!

Masina parca nu trage asa tare si am putina funingine pe esapament

Ma poate ajuta un coleg daca sunt ok parametri!?

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune avansul intre -1,5/-2,5 grade apoi fa poze din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Funinginea poate fi de la dpf off,tot de acolo si cantitatea injectata foarte mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, EEXCALADE said:

Funinginea poate fi de la dpf off,tot de acolo si cantitatea injectata foarte mica

Da nu i=am facut dpf off!Am tot incercat de 2 ore sa o reglez si pana la urma am lasat=o la -3,4

Si cat am reglat-o si facut ture a urcat dpf la 32,5% poate e prea incarcat si trebuie sa se regenereze de aia parca trage mai greu

20160730_141952.jpg

20160730_142359.jpg

20160730_142617.jpg

20160730_142817.jpg

20160730_145220.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa-l in jur de -2.5 ,o perioada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok!Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un passat b6 din 2005 bkp. am facut un test cu vcds si am urmatoarele valori din poza. precizez ca consumul la bord e f.mare cam 12%. iar la prima pornire la rece dimineata trepideaza motorul intrerupe parca cam cateva secunde.

sa incep cu reglajul avansului la -1.5/-2.5, sau am alte probleme? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am reusit sa pun poza.

Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  0.06 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -0.08 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  -0.23 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  0.25 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4

13:42:17 Group 004: Unit Injector
  801/min  Engine Speed (G28)
  3.0 °DPMS  Injection Start (specified)
  2.6°KW  Injection Duration (specified)
  2.23°  Torsion Value 

13:42:17 Group 001: Injection Quantity
  799 /min  Engine Speed (G28)
  4.4 mg/str  Injection Quantity 
  2.6°KW  Injection Duration (specified)
  89°C  Coolant Temperature (G62)

Group 15

799/min turatie motor

29.2 Nm cuplu motor

0.47 l/h consum carburant

0.0 Nm cantinjectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru motor cbab edc17 care trebuie sa fie valoarea avansului in grupa 051?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Rome citeste putin regulamentul.  Nu e nimeni obligat sa iti raspunda.  Asteapta si daca stie cineva iti va da răspunsul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici asa nu a scazut consumul de motorina

20160815_133818.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza cu, grupurile 004/013/015/018/023.

Verifica etanseitatea oringurilor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nivelul de ulei e normal. am desfacut capacul de motor acolo totul pare in regula la prima vedere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vad ca ai un consum de 0.6 l/h!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar pe bord imi arata 10-11. Acum am desfacut si filtrul de motorina si surpriza. e plin de ulei.

1471519675223998877924.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa bordul/cauta pe cineva sa ti l calibreze dupa vdcs.

Ulei in combustibil poate fi de la pompa tandem.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. deci totul e ok cu injectia. multumesc romytaxy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merge bine lasa l in pace, corect ar fi fost ca inceputul injectiei sa fie in jur de 0° DPMS/IPMS(probabil ajunge cand apa are 90°)iar durata injectiei e prea mica(ar trebui sa fie in jurul valorii de 6).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine. asa ramane. uleiul din filtru nu strica nimic oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am văzut recent ca am.avansul la +1.09. B6 2005 2.0 bkp 16v. E o problema.? Am înțeles ca ar trebui sa fie -2.5. Și cum se reglează.? Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din axa cu came - la modelul asta, trebuie sa fie intre -1.5 si -2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Credeti ca e ok reglajul avansului asa cum e acum? Motor 2.0 BMR

20160701_185426.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea injectata de 8.5 e foarte mare. Erau consumatori porniti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!