Jump to content

Testare MAF, senzori O2 si catalizator cu VAG-COM


DUBB4LIFE

Recommended Posts

Din ce stiu eu sonda pre-cat verifica amestecul din evacuare si trimite informatia catre ECU pentru a regla cantitatea de benzina injectata, A 2-a sonda verfica eficienta catalizatorului si cam atat.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ursu82_kiki

    10

  • sangemaru

    10

  • impero

    8

  • Moog

    4

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pentru a face aceste teste intrati in modulul de control ptr motor.Blocurile 002,030,032 si 033 sunt facute in blocurile de masuratori( measuring blocks) in timp ce blocurile 036, 034 si 046 sunt facu

Cam la fel si la mine. Filtrul de aer este nou, G62 (tot Hella) schimbat anul trecut si indica bine, senzorul map tot pe la 270-300 (pentru mai multa siguranta l-am dat jos si l-am curatat zilele trec

Posted Images

Aah, acum am înțeles. Fain să n-ai fișe și să ai granularitate la bobine.

Da, dacă ai probleme cu sonda 1 noxele ar trebui să iasă nașpa - deci dacă n-ai probleme, asta e bine - dar tot ar fi bine de văzut cifrele raportate de sondă pentru idei de următoarea destinație de diagnostic.

Sonda 2 din cunoștința mea nu influențează amestecul, doar se raportează la datele de la sonda 1 pentru a măsura cum trebuie catalizatorul (de-asta pentru diagnosticul sondei 2, sonda 1 trebuie neapărat să meargă bine).

Ai MAF sau MAP?

 

Link to post
Share on other sites
Ursu82_kiki

Cred ca maf, la mine pot schimba si doar senzorul din debitmetru fara a schimba toata carcasa. Repet la noxe a iesit bine, doar ca la anumite canale sonda 1 arata ca lucreaza gen +15/17% si eram curioa cum se poate verifica sa nu traga aer fals. Si din ce am inteles,sper ca bine, se verifica traseul de furtune de la filtru la turbina, cu un spray!

Link to post
Share on other sites

Dacă MAF, înseamnă că-l poți și scoate și curăța cu un spray de curățat debitmetru. Există și posibilitatea să fie senzorul murdar sau defect. Dacă deconectezi MAF-ul (doar conectorul) se schimbă comportamentul motorului?

Nu sunt familiar cu configurația motorului cu turbină, eu am aspirat, dar suspectez că principiul e asemănător. Hm, e interesant, prin definiție motorul turbo e supra-alimentat cu aer... turbina are vreun senzor, ceva?

Link to post
Share on other sites
Ursu82_kiki

Da maf-ul se curata, adica senzorul, eu l-am curata cu spray de curatat franele si a trebuit sa schimb senzorul :) cu unul nou pierburg doar 275 lei :) ca nu mai lucra deloc. Dupa, aceeasi treaba, nu pornea tot timpul la prima cheie, banuiesc ori senzorul dupa arbore ori cel dupa axa cu came. In fine treaba asta se intampla doar vara si doar la prima cheie. La turbina in afara de N75 care e o valva, nu stiu vreun senzor. Ideea e de catalizator cu eroarea respectiva, care m-am obisnuit cu ea si check-ul aprins.

Link to post
Share on other sites

@impero - aceeasi problema o am si eu  - cu amestecul bogat. Am facut toate testele si sunt ok, mai putin catalizatorul (not ok). Inteleg ca ai schimbat si sonda fara rezultate? Daca mai rezolvi ceva, te rog sa postezi. La mine asa arata campurile 031, 032 si 033

 

Link to post
Share on other sites

Am schimbat sonda (am pus NGK) si acelasi rezultat. Am observat ca cea veche avea culoare albicioasa cea ce indica amestec bogat. Ramane sa verific admisia sa nu fie aer fals...

Pe campurile respective am cam aceleasi valori

Edited by impero
Link to post
Share on other sites

Dupa ce ai schimbat sonda ai resetat adaptivii (ca sa citeasca toate valorile de la 0)? Si eu am verificat daca trage aer fals si pare ok, cu toate ca la amestec bogat nu se mentioneaza la posibile cauze aerul fals. Din ce am citit trebuie verificat: injectoare (sa lucreze corect), regulatorul de presiune a  combustibilului (presiune prea mare), filtru aer infundat sau sistem evacuare infundat, senzorul MAP,  senzorul de temperatura (G2/G62) si nu in ultimul rand sonda de oxigen. Ai GPL pus pe masina?

 

Link to post
Share on other sites

Da, i-am resetat. Filtru aer este schimbat recent, g62 la fel (am pus Hella). Senzorul MAP pare sa lucreze bine din ceea ce vad pe block 003 (270 mbar) . Injectoarele nu cred ca le pot testa cu VCDS (nici nu stiu cum momentan) .

GPL nu am montat

Ai verificat ceva din lista ce ai enumerat-o mai sus?

Edited by impero
Link to post
Share on other sites

Salutare !

Imi puteti spune si mie daca e in regula si ce inseamna?

Pot masura cu versiunea de vag com pe care o am cantitatea de combustibil injectata pentru fiecare cilindru? am cautat si nu am gasit......

20170311_202651.jpg

20170311_202906.jpg

Link to post
Share on other sites

Cam la fel si la mine. Filtrul de aer este nou, G62 (tot Hella) schimbat anul trecut si indica bine, senzorul map tot pe la 270-300 (pentru mai multa siguranta l-am dat jos si l-am curatat zilele trecute - era cam murdar). Regulatorul de presiune l-am inspectat doar vizual - presiunea trebuie masurata cu un manometru (un pic mai dificil de verificat acasa). Exista posibilitatea sa fie dusa membrana din regulator si sa traga benzina pe furtunul de vacuum - o posibila cauza pentru amestec bogat. Injectoarele nu le-am verificat inca, urmeaza. Am gasit 2 metode - date jos si duse la un service care se ocupa de verificat si curatat injectoare, sau varianta DIY - date jos, improvizat un furtun care se leaga etans intr-o parte la injector si intr-o parte la un spray de curatat carburatorul, alimentat la baterie in reprize scurte concomitent cu apasarea sprayului pana cand jetul iese curat si uniform (sunt multe filmulete pe youtube ca sa intelegi mai bine procedeul, dar nu stiu cat e de safe - eventual poate ne ajuta cu sfaturi cineva care a incercat). 

Cam asta e. Eu am si gpl montat - de asta te-am intrebat) si e un pic mai complicata treaba...sa nu fie si o problema de reglaj de acolo...si sa imi dea amestecul bogat

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
On 3/11/2017 at 8:14 PM, impero said:

Am schimbat sonda (am pus NGK) si acelasi rezultat. Am observat ca cea veche avea culoare albicioasa cea ce indica amestec bogat. Ramane sa verific admisia sa nu fie aer fals...

Pe campurile respective am cam aceleasi valori

Salut

Pana la urma ai rezolvat ceva cu masina?

Eu am dat jos sonda S1 si am incercat sa o curat. Nu prea m-am indurat sa dau 500 ron pe ea fara sa fiu sigur ca asta e problema.  Dupa curatare am facut test pe S1 si a iesit OK, cu greu la 2000rpm, dar acum iar am erori, P1176 si P0133 . Valoarea S1 e in jur de 0.45V  iar S2 0.09-0.12V, ambele relativ constante. Sonda S1 e NZK (NGK), schimbata acum 6-7 ani. la fel si catalizatorul. Pe langa asta saptamana viitoare mai vine si ITP-ul....

Edited by QTavy
Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

La ITP mi s-a spus ca sunt carburile cam mari. Ce inseamna asta? Amestec bogat? Ce anume ar trebui sa schimb/verific? 

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

salutare

pentru un 1.8 tfsi cdhb, cum/unde se citesc acesti parametri (stiu ca in adv measurements, dar nu stiu la ce canale sa ma uit si ce valori trebuie sa fie) ?

am consumul cam mare si as vrea sa rezolv problema

merci

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept