Jump to content

Testare MAF, senzori O2 si catalizator cu VAG-COM


DUBB4LIFE
 Share

Postare recomandată

Din ce stiu eu sonda pre-cat verifica amestecul din evacuare si trimite informatia catre ECU pentru a regla cantitatea de benzina injectata, A 2-a sonda verfica eficienta catalizatorului si cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aah, acum am înțeles. Fain să n-ai fișe și să ai granularitate la bobine.

Da, dacă ai probleme cu sonda 1 noxele ar trebui să iasă nașpa - deci dacă n-ai probleme, asta e bine - dar tot ar fi bine de văzut cifrele raportate de sondă pentru idei de următoarea destinație de diagnostic.

Sonda 2 din cunoștința mea nu influențează amestecul, doar se raportează la datele de la sonda 1 pentru a măsura cum trebuie catalizatorul (de-asta pentru diagnosticul sondei 2, sonda 1 trebuie neapărat să meargă bine).

Ai MAF sau MAP?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca maf, la mine pot schimba si doar senzorul din debitmetru fara a schimba toata carcasa. Repet la noxe a iesit bine, doar ca la anumite canale sonda 1 arata ca lucreaza gen +15/17% si eram curioa cum se poate verifica sa nu traga aer fals. Si din ce am inteles,sper ca bine, se verifica traseul de furtune de la filtru la turbina, cu un spray!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă MAF, înseamnă că-l poți și scoate și curăța cu un spray de curățat debitmetru. Există și posibilitatea să fie senzorul murdar sau defect. Dacă deconectezi MAF-ul (doar conectorul) se schimbă comportamentul motorului?

Nu sunt familiar cu configurația motorului cu turbină, eu am aspirat, dar suspectez că principiul e asemănător. Hm, e interesant, prin definiție motorul turbo e supra-alimentat cu aer... turbina are vreun senzor, ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da maf-ul se curata, adica senzorul, eu l-am curata cu spray de curatat franele si a trebuit sa schimb senzorul :) cu unul nou pierburg doar 275 lei :) ca nu mai lucra deloc. Dupa, aceeasi treaba, nu pornea tot timpul la prima cheie, banuiesc ori senzorul dupa arbore ori cel dupa axa cu came. In fine treaba asta se intampla doar vara si doar la prima cheie. La turbina in afara de N75 care e o valva, nu stiu vreun senzor. Ideea e de catalizator cu eroarea respectiva, care m-am obisnuit cu ea si check-ul aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@impero - aceeasi problema o am si eu  - cu amestecul bogat. Am facut toate testele si sunt ok, mai putin catalizatorul (not ok). Inteleg ca ai schimbat si sonda fara rezultate? Daca mai rezolvi ceva, te rog sa postezi. La mine asa arata campurile 031, 032 si 033

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat sonda (am pus NGK) si acelasi rezultat. Am observat ca cea veche avea culoare albicioasa cea ce indica amestec bogat. Ramane sa verific admisia sa nu fie aer fals...

Pe campurile respective am cam aceleasi valori

Modificat de impero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ai schimbat sonda ai resetat adaptivii (ca sa citeasca toate valorile de la 0)? Si eu am verificat daca trage aer fals si pare ok, cu toate ca la amestec bogat nu se mentioneaza la posibile cauze aerul fals. Din ce am citit trebuie verificat: injectoare (sa lucreze corect), regulatorul de presiune a  combustibilului (presiune prea mare), filtru aer infundat sau sistem evacuare infundat, senzorul MAP,  senzorul de temperatura (G2/G62) si nu in ultimul rand sonda de oxigen. Ai GPL pus pe masina?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, i-am resetat. Filtru aer este schimbat recent, g62 la fel (am pus Hella). Senzorul MAP pare sa lucreze bine din ceea ce vad pe block 003 (270 mbar) . Injectoarele nu cred ca le pot testa cu VCDS (nici nu stiu cum momentan) .

GPL nu am montat

Ai verificat ceva din lista ce ai enumerat-o mai sus?

Modificat de impero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Imi puteti spune si mie daca e in regula si ce inseamna?

Pot masura cu versiunea de vag com pe care o am cantitatea de combustibil injectata pentru fiecare cilindru? am cautat si nu am gasit......

20170311_202651.jpg

20170311_202906.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la fel si la mine. Filtrul de aer este nou, G62 (tot Hella) schimbat anul trecut si indica bine, senzorul map tot pe la 270-300 (pentru mai multa siguranta l-am dat jos si l-am curatat zilele trecute - era cam murdar). Regulatorul de presiune l-am inspectat doar vizual - presiunea trebuie masurata cu un manometru (un pic mai dificil de verificat acasa). Exista posibilitatea sa fie dusa membrana din regulator si sa traga benzina pe furtunul de vacuum - o posibila cauza pentru amestec bogat. Injectoarele nu le-am verificat inca, urmeaza. Am gasit 2 metode - date jos si duse la un service care se ocupa de verificat si curatat injectoare, sau varianta DIY - date jos, improvizat un furtun care se leaga etans intr-o parte la injector si intr-o parte la un spray de curatat carburatorul, alimentat la baterie in reprize scurte concomitent cu apasarea sprayului pana cand jetul iese curat si uniform (sunt multe filmulete pe youtube ca sa intelegi mai bine procedeul, dar nu stiu cat e de safe - eventual poate ne ajuta cu sfaturi cineva care a incercat). 

Cam asta e. Eu am si gpl montat - de asta te-am intrebat) si e un pic mai complicata treaba...sa nu fie si o problema de reglaj de acolo...si sa imi dea amestecul bogat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 3/11/2017 at 8:14 PM, impero said:

Am schimbat sonda (am pus NGK) si acelasi rezultat. Am observat ca cea veche avea culoare albicioasa cea ce indica amestec bogat. Ramane sa verific admisia sa nu fie aer fals...

Pe campurile respective am cam aceleasi valori

Salut

Pana la urma ai rezolvat ceva cu masina?

Eu am dat jos sonda S1 si am incercat sa o curat. Nu prea m-am indurat sa dau 500 ron pe ea fara sa fiu sigur ca asta e problema.  Dupa curatare am facut test pe S1 si a iesit OK, cu greu la 2000rpm, dar acum iar am erori, P1176 si P0133 . Valoarea S1 e in jur de 0.45V  iar S2 0.09-0.12V, ambele relativ constante. Sonda S1 e NZK (NGK), schimbata acum 6-7 ani. la fel si catalizatorul. Pe langa asta saptamana viitoare mai vine si ITP-ul....

Modificat de QTavy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

La ITP mi s-a spus ca sunt carburile cam mari. Ce inseamna asta? Amestec bogat? Ce anume ar trebui sa schimb/verific? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salutare

pentru un 1.8 tfsi cdhb, cum/unde se citesc acesti parametri (stiu ca in adv measurements, dar nu stiu la ce canale sa ma uit si ce valori trebuie sa fie) ?

am consumul cam mare si as vrea sa rezolv problema

merci

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!