Jump to content

Filtru sport Golf 1.616v


Andrei__
 Share

Postare recomandată

Eu am montat de curand un filtru de aer sportiv conic BMC.Am pastrat cutia originala a filtrului, am scos doar filtrul original iar cu un tub fexibil am dus fltrul conic la ventilator.Cele 2 tuburi ce mi/au ramas le/am lasat libere(sper sa fi facut bine).Masina merge mai bine (sau cel putin asa mi se pare) are o acceleratie mai constanta, consumul e un pic mai mare poate ca din cauza ca o calc mai tare ca sa pot auzi soundul ce il face :icon_thumright:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

de unde pot face rost de un capac de motor ca acesta? golf 4 16 FSI ( eu am 1.6 16v dar am nevoie de unul de la FSI )

post-79774-0-89565800-1295893745_thumb.j

Modificat de drakusorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa...dezmembrari ;) dar iti urez succes...Plasticaraia(de la scot la capacele) dispar primele.Caut si eu de ceva vreme o tubulatura de 1.4 16v,care are furtunul din botul masinii pana la clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut.ma puteti ajuta si pe mine..de curand am cumparat un kit admisie si as vrea sa-l montez pe un golf 5 1.4 fsi..problema este ca eu nu prea stiu sa-l montez asa ca as vrea un sfat de la voi.o sa atasez si o poza cu kitul de admisie.

post-74924-0-44149500-1303399848_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • 1 year later...

A mai mesterit cineva ceva cu filtrele astea sport ? :) mai ales la motoare aspirate unde cerem putere din orice :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut un BCB la care am montat filtru de aer sport conic.am renuntat la capacul de pe motor care contine filtrul de aer original si l-am prins direct pe corpul clapetei de acceleratie.dupa parerea mea nu merita,dpdv al puterii suplimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci faza cu aer mai rece pe clapeta pica pentru a obtine o accelerare mai prompta si eventual sa mai scapam de lagul din acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult pentru linkul postului, cautasem despre tampenia asta pe google si forumuri si nu stiam cu ce cuvinte sa o caut. Intr-adevar clapeta si la 30 grade afara, motor oprit, era deschisa, adica acel bimetal nu prea isi mai face treaba. Parerile sunt impartite se pare, daca las clapeta mereu pe aer de-afara, unii ziceau ca iarna afecteaza, altii ca nu. Care o fi realitatea? Ar fi problema sa ramana forever cu aer de-afara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu asa am folosit-o,pe regim de vara indiferent de anotimp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat un filtru sport Pipercross in carcasa si se aude foarte GTI :) Oricum, stau destul de stresat fiindca are porozitatea mai mare si mi-e teama ca bag praf la motor. In ideea asta, am etansat pe cat posibil traseul spre filtru, incepand de la cutia ce acopera farul stang si mai ales racordul dintre ea si pipa ce urca la filtru. Acolo cred ca trebuia sa fie o garnitura interioara de etansare, e un loc pe unde poate lesne intra praful antrenat de roata. Ca sa fiu sigur, am adaugat pe deasupra un manson subtire de cauciuc. O alta problema este ca diametrul pipei mi se pare mic( vreo 2cm) ma intrebam daca e corect sa adaptezi alta mai larga, de pe un motor mai mare, de 2l de egz(eu am 1,6).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

meMyselfAndI

Simti ceva beneficii cu filtrul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sound GTI- like(motorul "maraie" foarte frumos), raspunde instantaneu la acceleratie dar nu am observat o crestere notabila in urcarea acceleratiei sau putere extra. Pe principiul tot ce intra trebuie sa si iasa, o sa largesc cu o toba sport evacuarea si va povestesc. Eu tot cred ca pipa aceea de plastic inspre cutia filtrului e mult prea subtire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

meMyselfAndI

Renunti deci la catalizator ? How about EGR? Sau il ai scos demult ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizatorul il las pe loc pt ca sunt ecologist :) si nu vreau sa dau spaga la itp. Plus ca zumzaie prea tare si e jenibil pentru un tip la 40 de ani :). EGR-ul nu stiu ce este ( de asta si intru pe forum, sa invat...) dar poate imi zici tu. Oricum miercuri pun finala fara alte modificari pe evacuare ( un prieten zicea haha, sa perforez cu o ranga filtrele catalizatoruluisi apoi sa-l scutur de reziduuri dar mi se pare o metoda barbara...probabil asa e mai comod si scapi de sudat tevi) si va tin la curent. Dorinta mea secreta este sa gasesc un 1,8T si sa-l cocot pe masina. Asa scapam de orice apasare referitor la putere...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti dispus sa inveti sau sa aflii chestii iti recomand sa cauti,aici vei gasi raspunsuri la f multe intrebari.motorul tau nu are EGR.ce cod de motor ai?

 

 

 

 

http://vwforum.ro/topic/34904-valva-egr/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://vwforum.ro/topic/49704-schimbare-motor-16-cu-18-t/

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

meMyselfAndI

------- Citez ---

canalul 3 : ciclul de lucru EGR
Pentru a scadea cantitatea de gaze recirculate trebuie sa cresteti valoarea presetata (32768) pana spre valoarea maxima (de obicei 33768 - valoare la care MAF raporteaza la ralanti 370mg/h, ceea ce este inca in limitele prevazute de fabricant)

--------

Interesanta chestia aia cu scaderea cantitatii de gaze recirculate. In teorie, motorul ar trebui sa respire mai bine, nu ? plus ca jegul adus in clapeta sa fie mai mic. S-ar putea face operatiunea asta si la motoarele 16v pe benzina ?

Am dat jos EGR si eu sa-l curat, asa ca bonus odata cu clapeta, si am vazut ca teava care leaga EGR de clapeta, e putin indoita, cu siguranta cineva a mai mesterit acolo ceva, are vreun efect negativ in obturarea gazelor ce se deplaseaza intre egr si clapeta ?

A incercat cineva pe 1.6 anulare EGR fizic cu o tabla sau ceva similar ? Efecte ? Intreb pentru ca atatea pareri bune/rele/false exista incat nici nu mai stiu care e cea buna :) Cum ca n-ar fi sanatoasa anularea EGR, cum ca aceste functioneaza doar cand motorul e rece, etc

Modificat de JuiCe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci R Z F pentru link-uri. Codul de motor e AKL. Ca sa ma intorc la topicul de filtru sport, mi-am propus ca dupa 2000 km de la montare sa-l desfac si sa verific gradul de imbacseala, la ce praf avem in oras de la reabilitari strazi, construit poduri, pasaje si giratorii tare imi e ca schimb cu cel stock si pe "sportiv" il bag la dus :)

JuiCe, nu cred ca te pot ajuta cu un sfat pentru ca eu am 1,6 SR 8v. Cred insa ca avem colegi ce detin 16v si te vor indruma. Ma intorc la ce am zis mai sus: decat sa ne chinuim cu motoarele noastre, mai bine punem 1,8T. Eu il mai tin fiindca abia l-am segmentat si vreau sa mai experimentez pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

meMyselfAndI

Sincer nu cred ca am nevoie de puterea aia de 150 sau 180 cp, turbina chestii batai de cap. Am mers cu motorul de 1.8 aspirat 125 cp si am fost multumit, atat de faptul cum se misca in general si cum se comporta in depasiri, nu as avea nevoie de mai mult  Cand m-am referit la un mic plus de putere, cu siguranta nu ma asteptam la ditamai diferenta :) Dar un plus mic acolo ce poate conta la un drum lung, e binevenit, si totusi cred ca motorul de 1.6 poate deveni mai potent, pentru oameni cu pretentii medii.

Din ce researchuri am facut, modificarea cu vcds a valorii EGR sau chiar tabla pe traseu, poate aduce un debit de aer mai mare pe admisie si se reduce volumul gazelor recirculate. Tind sa cred ca Valva EGR e o chestie oarecum de marketing si pentru incadrarea in normele de poluare..in rest doar efecte negative, pierdere de putere, imbacsire motor si depunere funingine pe tevi mult mai rapid. S-a constatat ca anularea EGR scade temperatura motorului, au fost masurate gazele de iesire si erau de o temperatura mai mica fara EGR decat inainte. Maine o sa mesteresc deocamdata cu VCDS la adaptare sa vad ce reusesc, si pe urma o tabla pe teava dintre egr si clapeta, si va tin la curent:) Sper sa nu faca bum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul tau nu are MAF ci are MAP.ma gandesc ca ai vrut sa spui ca la aceeasi debit de aer sa maresti cantitatea de benzina,daca doar maresti debitul de aer nu vei obtine nimic.chiar sunt curios cum vei reusi cu vagcom-ul sa modifici valorile de care vorbesti si la ce rezultate vei ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

meMyselfAndI

Se pare ca la adaptation pe canalul 3 am gasit alta valoare trebuia sa fie valoarea presetata 32768, de-asta nu sunt sigur daca pe acel canal e la mine EGR, avea valoarea 107, asa ca am lasat-o cum era si nu am modificat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Apropo de admisia la 1,6 AKL am citit ca acronimul SR vine de la doua cuvinte nemtesti care inseamna traseu de admisie variabil. Adiva se poate modifica lungimea acestuia si are ca efect modificare de cuplu si putere. Stie cineva-ceva de treaba asta si cum se face practic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sincer nu cred ca am nevoie de puterea aia de 150 sau 180 cp, turbina chestii batai de cap. Am mers cu motorul de 1.8 aspirat 125 cp si am fost multumit, atat de faptul cum se misca in general si cum se comporta in depasiri, nu as avea nevoie de mai mult  Cand m-am referit la un mic plus de putere, cu siguranta nu ma asteptam la ditamai diferenta :) Dar un plus mic acolo ce poate conta la un drum lung, e binevenit, si totusi cred ca motorul de 1.6 poate deveni mai potent, pentru oameni cu pretentii medii.

Din ce researchuri am facut, modificarea cu vcds a valorii EGR sau chiar tabla pe traseu, poate aduce un debit de aer mai mare pe admisie si se reduce volumul gazelor recirculate. Tind sa cred ca Valva EGR e o chestie oarecum de marketing si pentru incadrarea in normele de poluare..in rest doar efecte negative, pierdere de putere, imbacsire motor si depunere funingine pe tevi mult mai rapid. S-a constatat ca anularea EGR scade temperatura motorului, au fost masurate gazele de iesire si erau de o temperatura mai mica fara EGR decat inainte. Maine o sa mesteresc deocamdata cu VCDS la adaptare sa vad ce reusesc, si pe urma o tabla pe teava dintre egr si clapeta, si va tin la curent:) Sper sa nu faca bum.

 

salutare,

 

puteti sa-mi spuneti care e treaba cu valoarea de EGR?

se poate face ceva in legatura cu aceasta pentru optimizare consum/performante ?

 

si totodata a avut cineva probleme dupa montarea unui filtru sport?

 

o zi buna!

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!