Jump to content

Schimbare Motor 1.6 Cu 1.8 T


Aurash

Recommended Posts

Am o bora 1.6 AKL este motorul cu 8 valve - 74 KW , si doresc sa-l inlocuiesc cu unul 1.8 turbo. Cam ce fel de probleme as putea intalni? A mai incercat cineva un astfel de transplant?

Am gasit un motor AEB de pe un audi a4 quattro oare se potriveste cutia pt transmisie fata?

Motorul gasit vine cu toate agregatele, turbina, calculator, imobilizator, ax volan contact si cheie

La fixare mi s-a spus ca s-ar potrivi pe aceiasi suport de motor. Acum vreau sa intreb daca se potrivesc planetarele si radiatoarele. Bine-nteles va trebui adaugat un intercooler (cat mai mare).

In plus eu am acceleratie clasica, cu cablu si va trebui sa-i montez acceleratie electronica.

Credeti ca voi intampina probleme mari?

Multumesc .

Link to post
Share on other sites

mai iti trebuie si alte frane.

mai bine vinzi masina si iei un 1.8T direct. iesi mult mai ieftin

Edited by mmneg
Link to post
Share on other sites

Diferentele sunt multe... nu cred ca se rezuma doar la motor. Va trebui sa schimbi planetarele, sistemul de franare, cutia de viteze, ecu. Asa cum a spus si mmneg, mai bine iei alta masina cu 1.8 t, iesi mai ieftin.

Link to post
Share on other sites

Mai bine il convingi pe Flow sa iti dea masina cu totul, aia buna nu aia dezmembrata :(

Acum pe bune, nu cred ca merita sa te complici cu un astfel de transplant, mai bine cauti un 1.8T montat de fabrica, adica schimbi masina cu totul. Daca faci un calcul, tot acolo vei iesi ca si costuri (depinde cat te intinzi la noua masina). Trebuie sa tii cont si de eventualele probleme cu senzorii &co care pot aparea odata cu transplantul. Unde mai pui faptul ca motorul vine de pe un quattro, nu prea cred ca merge cutia la un FWD.

Poate ar fi mai usor de asumat "riscul" daca ai avea o masina iesita din comun (in sensul bun), adica o culoare foarte speciala pe ea, sau un interior personalizat, dar nici atunci nu cred ca poti spune ca A MERITAT.

Uite ce am gasit eu pe autovit la un search ( http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?su...+++Cauta+%21+++ ), unde mai pui ca e si aproape de mine. Tu de unde esti?

Edited by gaby1773
Link to post
Share on other sites

nu merita schimbarea, deci mai bine ia alta.

imi pare rau pt flow, ca noi incurajam proiectele de modificari...dar e prea multa munca.

Link to post
Share on other sites

hahaha :rolleyes:

mi-ati confirmat banuirile :D

din pacate bora cu 1.8 T berlina sunt cam rare.... o sa-mi indrept vederea spre alta masina ;)

multumesc de sfaturi

Link to post
Share on other sites

exista Bora V6 :) exista bora v5..

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

dar daca am un FSI 1.6 16v, 81kw si vreu sa pun pe el un 1.8T de pe un alt golf 4, pot?

nu ca ar fi motorul rau, dar as vrea mai multa putere.... iar acum nu prea mai am bani de o alta masina :)

ms ms

Link to post
Share on other sites

Crezi ca in cazul tau nu se aplica discutia de mai sus? :offtopic:

Link to post
Share on other sites

Vorbiti cu roby200487, el a pus pe o octavia 1.6 un 1.8t. Va poate spune el exact ce si cum.

Link to post
Share on other sites

Ai nevoie in primul ra nd de instalaltia electirca a motorului care sa provina de preferat de pe un Golf4 Leon, AUDI A3. Apoi motor , intercooler furtune de aer / apa , apoi franele necesita un upgrade cu ceva "mai bun" si binenteles si cutia de viteze. Apoi sa nu mai vorbim de omologare , care in Romania te va aduce in pragul disperarii, apoi si cu buzunarele goale.:huh:

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

am tot rascolit anunturile de vanzare a masinilor de m-am saturat... am ajuns la o singura concluzie, masina mea e perfecta, cu exceptia motorului, imi face rau cu ochiul un 1.4 tsi stie cineva se poate pune un 1.4 tsi care din cate stiu eu este pe sistem CAN, pe bora ? asta insemnand sa mut tot ce implica os chimbar d emotor, eu intreb daca e posibil sa pu astfel d emotor si sa si porneasca :eek:

merci

Link to post
Share on other sites

colegul GTO pune pe banda rulanta 1.8T pe multe modele incepand de la golf1....

Link to post
Share on other sites

Salut aurash,

Si pe mine ma bate gandul sa pun un 1.4 tsi si anume pe cel de 122 cp. Pare sa fie upgrade-ul optim de la 1.6. Impozit mai mic, rca mai mic, consum mai bun, cuplu mai bun. :salut: diferenta de puterea maxima se incadreaza in +25% cat cere RAR-ul pentru omologare. Urmeaza sa fac un calcul. Aurash, mai ai ceva detalii?

numai bine.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Cum a zis si Jmf, colegul roby200487 a pus pe o octavia 1.6 un motor 1.8t. Nu cred ca este atat de dificil, trebuie sa ai doar toate piesele necesare si putina rabdare :D

Spor la lucru

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...
r3dlin3_CTZ
colegul GTO pune pe banda rulanta 1.8T pe multe modele incepand de la golf1....

Si vreun mail sau id pentru mai multe detalii se poate?

Ms anticipat.

Link to post
Share on other sites

GTO este membru pe forum...are un service foarte bun...am ajuns din pura intamplare la el,il recomand

asta e nr lui de tel de la profil 0723.030.855

Edited by iulixxx
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

salutare

sunt nou pe forum si n am prea avut de a face cu vw,asa ca as avea nevoie de niste sfaturi

am postat pe topicul asta pt ca n am putut sa deschid altul,probabil n am posturi.

este vorba despre un transplant,si anume motor de golf3 vr6 pe un golf2 gti in patru usi.intrebarea este ce modificari presupune miscarea,asta in ideea ca se poate,ce ar mai trebui modificat gen planetare etc

mentionez ca motorul nu are cutie,se potriveste alt tip de cutie,eventual cea de gti?

multumesc

Link to post
Share on other sites

1. Bine ai venit pe forum.

2. Vezi ca nu prea ai voie cu "Up-uri" pe aici. :icon_thumleft:

3. Arunca un ochi in link-ul de mai jos, poate te ajuta cu ceva:

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Eu nu cred ca diferentele sunt asa mari. Motorul merge pe suportii actuali, ti se potriveste pe cutia actuala, nu trebuie sa schimbi planetarele.

Ce va trebui sa cauti in plus este galeria de evacuare (nu stiu daca si cea de admisie) de la un golf, seat, skoda, audi a3, audi TT (nu de passat sau a4) pt ca difera din cauza pozitionarii diferite a motorului.

Instalatia de motor sa o iei completa, cu ecu. Pt instalatia electrica ti-l recomanda pe Ginel din Buzau, care face treaba ( fata de altii care pun 20vt pe banda rulanta ,stiu din proprie experierta).

despre frane, astea se fac in timp. pe spate daca ai discuri nu trebuie sa schimbi nimic pt ca nu este diferenta de diametru vs discul de 20vt de 150 de cp. eu am avut pe golf 2 un 20vt de 180 cp , cu frane pe fata de 280 mm (provenite dupa un g60 de 160cp), iar pe spate discuri stoc de golf 2 gti care au acelasi diametru cu cele de 20vt.

sfatul meu, urmeaza-ti instincul (mai ales daca iti place sa mesteresti) si nu da ascultare la cei care doar vorbesc.

Edited by ValiB
Link to post
Share on other sites

vr6 pe golf 2 se monteaza mai usor decat pe golf 1, care necesita construirea de suporti pt motor

pe golf 2 merge pe suportii originali, dar vei avea o problema insa ca va trebui sa bati lojeronul (inteleg ca ai golf 2 gti).

va trebui sa schimbi si pedalierul, pt ca pe gti nu ai ambreiaj hidraulic,va trebui sa schimbi timoneria (pe golf ai pe tije). va trebui sa iei motorul cu cutie cu tot si cu pedalier, pompa ambreiaj si timoneria

vr6 se potriveste fara probleme pe caroserie de g60, gandita de fabrica si pt vr6, nu trebuie sa bati lonjeronul, nu trebuie sa schimbi pedalierul, nu trebuie sa schimbi timoneria.

din punctul meu de vedere vr6 pt golf 2 gti inseamna prea multa munca.

daca vrei ceva fun, pastreaza motorul (daca ai kr), cu o cutie scurta si pe 400m vei tine piept la g3-uri vr6 si chiar ai sanse sa bati (istoria a aratat ca se poate, vezi pe Laur BLR). vei avea un "pocket rocket"

daca in schimb tii sa pui ceva mai puternic investigheaza ideea de 20vt , varianta de min de 180 de cp. poti sa pastrezi cutia de gti, dar va trebui sa iei un ambreiaj serios si sa inlocuiesti niturile de la grup cu suruburi speciale, pt ca altfel nu vei putea sa faci nimic cu cutia de gti

daca ai nevoie de detalii pt montare de 20vt pe golf 2 scrie-mi pe privat

bafta

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

20vt nu cred ca e mai puternic decat un vr6 :lol: la 20vt este mult mai ieftin tuningu , vr6 mai scump , dar daca ai bani merita .

golf2 vr6 merita si este mai usor de montat decat 1.

Link to post
Share on other sites

Cam cat credeti ca poate sa coste sa faci asa ceva? Credeti ca o da in pierdere sau si-a pus vreun profit?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept