Jump to content

Turbina pierde ulei


tini
 Share

Postare recomandată

Salut sunt un membru nou si de curand (aproximativ 3 luni) am achizitionat un VW Golf SH din Germania. In acest interval i-am facut o revizie cu schimb distributie, ulei, filtre, placute de frana si am constatat ca am scurgeri de ulei ce vin din zona turbinei. Intre timp a mai aparut si alte probleme cum ar fi pompa de servodirectie si un burduf de planetara care se pare ca l-ar fi distrus chiar scurgerile de ulei de care v-am vorbit. Consumul de ulei pana in momentul asta ar fi cam de 400g ulei in 5000Km.

As vrea sa-mi dati un sfat cum as putea sa rezolv problema, care ar fi cauza sau daca exista posibilitatea unei reparatii a turbinei, pretul pt. inlocuire fiind destul de piperat intre 800 si 1600 euro.

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurgerea de ulei se poate datora unei neetanseitati a furtunului dintre iesirea turbinei si intercooler, la una din cele doua imbinari.

Este normal ca pe interiorul acestui furtun sa existe o pelicula de ulei, dar consumul de 400g / 5000km este totusi prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform manualului de utilizare, consumul este OK.

Daca ar fi o neetanseitate intre turbina si intercooler, ar trebui sa apara zgomote (pierderi de presiune) in sarcina, motorul ar putea scoate ceva fum negru si nu ar trage tocmai bine.

Cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am vazut ca avem acelasi tip de motor AXR si mai mult si eu am cam acelasi consum de ulei.

Investigatii nu prea am facut(picior in ghips :stupid: ) dar vreau sa vad despre ce e vorba.

Daca gasesc ceva o sa postez aici, cat despre manualul de utilizare mie totusi mi se pare un consum cam mare de ulei. Eu am acum aprox 11k facuti cu uleiul acutal si deja am completat o cutie de ulei.

Numai bine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. sfaturi, m-am uitat prin zona din spate a motorului si am observat scurgeri de ulei cam pe toata suprafata de acolo (ma refer la blocul motor) dar cu preponderenta pe unul din furtunurile ce urca spre turbina acolo picurand uleiul.

Oricum saptamana viitoare am sa ma uit cu un mecanic acolo sa vedem cauza exacta si am sa postez situatia gasita.

Va multumesc si mai astept sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu aceasi porblema pirde ulei la intrarea de gaze in turbina. Am ulei pe motor din cauza asata.

Daca reusesti sa-ti rezolivi problema te rog sa ma anuti si pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ia uitativa voi bine daca pierderea nu e din zona egrului k acolo au fost si la mine

cat despre consumul de ulei e normal eu am bagat 1 litru la 9000 si masina are 185000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am schimbat distributia la golful 4 pe care l-am adus recent din DE si am observat o scurgere(mai bine zis pata ) de ulei la imbinarea dintre turbina si furtunul care vine la ea. Mecanicul a spus ca s-ar fi largit putin lagarele turbinei si ca o mai duce fara probleme o perioada. Parerea voastra care e, avand in vedere cei 160 000km reali, dar nestiind nimic despre modul in care s-a condus? Am citit ca pretul la turbina AXR merge pe la 2000E si mai ca-mi vine sa fac precum avatarul meu :)

Multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la km astia e normal sa mai piarda.dar la tine garniturile care vin la imbinari s-au copt si se scurge putin ulei

daca vrei sa fie curat schimba-le

daca nu nici o problema,toate au ulei putin pe admisie si daca nu pierde la imbinari nu se vede,intra in motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina stai linistit ca nu trece de 1000E....oricum avem baieti pe forum care aduc turbine la preturi mai mult decat bune. Uita-te pe aria de anunturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand sa schimbi avaratul. Nu este frumos, mai ales pe un forum dedicat masinilor VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand sa schimb avaratul.

Avaratul este o combinatie intre avatar si urat? :salut: :lol: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau! eu unu zic sa nu schimbi avataru ii foarte fain si interesant nu am mai vaz asa ceva pana acuma...si eu mi-am pus tancheta vreau sa vad care zice ceva....ca atunci o sa ii urez de sanatate :(

Apropo....am vazut ieri o Skoda in oras era DIESEL si in momentu cand schimba viteza se auze o refulare de aer la fel ca la camion cand pune frana.....atunci mi-am dat seama ca ala o ghidusit la TURBO ceva i-o pus supapa sau ce o facut??! :( lamuriti-ma si pe mine m-ar cam interesa sa imi fac si eu la fel :(

Multumesc

sdfkz251

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Ceau! eu unu zic sa nu schimbi avataru ii foarte fain si interesant nu am mai vaz asa ceva pana acuma...si eu mi-am pus tancheta vreau sa vad care zice ceva....ca atunci o sa ii urez de sanatate :(

Apropo....am vazut ieri o Skoda in oras era DIESEL si in momentu cand schimba viteza se auze o refulare de aer la fel ca la camion cand pune frana.....atunci mi-am dat seama ca ala o ghidusit la TURBO ceva i-o pus supapa sau ce o facut??! :( lamuriti-ma si pe mine m-ar cam interesa sa imi fac si eu la fel :(

Multumesc

sdfkz251

I-a montat probabil o supapa blow-off . Daca dai un search o sa gasesti si un topic pe aceasta tema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blow off valve :( aveam si eu degand sa pun asa ceva .. dar m-au lamurit cei care au avut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Va salut.

Speram sa nu postez prea curand in subforumu-ul asta..

Sa va explic, masina luata de 1 saptamana din germania, totul ok, am facut schimbul de ulei, Castrol TXT 505.01.

Ieri cand am facut o revizie sa reglez directia, fleasca de ulei pe dedesubt, am dat scutul jos, plin de ulei :)

Azi am curatat, si am testat, curge pe la o conducta cotita, care iese din motor si se duce in sus, unde se prinde cu 2 surubele. Atasez pozele sa vedeti exact.

Am inteles ca ar fi scurgerea de ulei de la turbosuflanta.

Maine ma duc in service sa schimb distributia, banuiesc ca o sa rezolv si asta. Dar imi puteti spune macar la ce sa ma astept? e grav? Becul in bortd inca nu s-a aprins dar nivelul pe joja este la minim (in scadere) :blink:

Numai bine!

post-12608-1180783241_thumb.jpg

post-12608-1180783258_thumb.jpg

Modificat de EsTeTicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul ala de sub turbina e din cauciuc...ehh... cred ca ela s-a spart... nu cred ca e scump..max 1.5 mil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul ala nu crapa asa usor, e posibil sa fi fost umblat acolo si sa nu fie bine stranse suruburile, sau sa fie impuscata garnitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba nestranse suruburile dacat furtunul crapat,sansele ca ala sa crape...mici de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu e furtun, e de fier conducta.. cel putin asa cred :offtopic:

Va mai pun cateva poze poate se vede mai bine..

post-12608-1180811246_thumb.jpg

post-12608-1180811373_thumb.jpg

Modificat de EsTeTicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu e furtun, e de fier conducta.. cel putin asa cred :)

Va mai pun cateva poze poate se vede mai bine..

Nu pare a fii foarte grav ...Idea este sa fie curat bine acolo si sa vezi precis pe unde da ulei apoi verificate suruburile si garniturile si ar fi bine sa numai mergi cu ea asa la presiuni mai mari se pierde ulei mai mult ! apeleaza la un service bun recomandat de cineva asta sa nu dai o gramada de banii pt un surub slabit ... Bafta si revino cu amanunte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau garnitura intre furtun si turbina...

LE: Scuze, am postat simultan cu cfk.

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca nu e garnitura de cauciuc, ci de cupru. Se puteau slabi singure surubelele alea?

Am sters bine in jur si pe acolo da ulei, in rest e curat, si la relanti nu da, decat cand e turata.

De cand am problema asta, mai am observat ceva:

Cand pornesc, se tureaza motorul pana la 1500 de ture si apoi revine la relanti normal. La fel face daca tin cheia mai mult intoarsa cand pornesc, dar face asa si cand o intorc normal..

Are legatura? sau ce poate fi?

PS: mentionez ca am o eroare la G62 - senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!