Jump to content

Golf VII - Informatii utile


Vlad MHL
 Share

Postare recomandată

jantele de tabla pt golf 7 sunt asemanatoare cu cele de golf 5?Au schimbat ceva la ele?Intreb  pt ca stiu ca la modelele mai noi de audi parca au schimbat diametrul hubului!Eventual daca are cineva idee sa puna aici dimensiunile!Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Asta sunt si eu curios cu ce roti vine Golf 7, ca dimensiuni ma refer.

 

La G5/6 erau 5x112 cu diametru ax central de 57 si et intre 50-55.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva informatii despre Composition Media. Legatura cu telefonul prin bluetooth (iphone) merge exceptional, dupa prima conectare (care se face extrem de facil) pe urma mereu cand urci in masina cu telefonul in buzunar iti arata si pe ecranul mare si pe bord computer reteaua, bateria, ultimele apeluri, agenda. Cand apelezi selectezi contactul sau din butoanele de pe volan cu ochii pe bord computer sau prin touch screen - unde poti tasta si un numar pe care nu il ai in agenda. Ce nu am reusit inca este sa preia si pozele contactelor din telefon, se pare ca poate dar nu am avut timp sa butonez.

 

Ce m-a impresionat este faptul ca nu numai apelurile le redirectioneaza prin speaker, si se aude excelent, nici nu stiu unde e microfonul dar interlocutorul ma aude excelent nici nu stia ca sunt pe speaker-ul masinii, ci si indicatiile de navigare pe care le da de exemplu aplicatia Google Maps, face la fel ca la un apel, intrerupe muzica si spune "in 200 metri virati la dreapta". Nu am incercat inca portul USB daca are 5V si poate si incarca un telefon, sper ca da.

 

Alta chestie misto este ca atunci cand opresti motorul si scoti cheia iti spune sa nu uiti telefonul cumva in masina :)

 

Ce ma asteptam sa aiba (nu stiu prin ce review am citit) si nu are este DAB (digital audio broadcasting), cred ca este o optiune care nu a venit la noi inca, pentru ca stiu ca sunt ceva radiouri care emit DAB si la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Microfonul este in partea stg. a plafonierei din fata.

Interlocutorul aude foarte bine, totusi este evident ca sunetul este preluat dintr-un microfon de ambianta, la viteza si la viteza mare o sa se observe pregnant.

 

DAB este obisnuit pentru UK, in EU doar in germania se mai practica, dar ca echipare optionala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta sunt si eu curios cu ce roti vine Golf 7, ca dimensiuni ma refer.

 

La G5/6 erau 5x112 cu diametru ax central de 57 si et intre 50-55.

 

La golf 7  varianta pe 17" este 5x112  j7 et49..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

si axul central?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sigur dar presupun ca este la fel..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca Composition Media nu poate sa importe pozele contactelor de pe Iphone. In manual are o nota la chestia asta care spune "depinde de telefon", ma mir ca la iphone nu importa pozele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.greenmotor.co.uk/2013/03/vw-golf-7-review-2-litre-gt-tdi-dsg.html

 

un articol interesant despre modurile Sport si Eco (cu DSG si optiunea driving mode selection) .. in Eco la viteza constanta cand nu are nevoie de acceleratie, DSG-ul decupleaza .. inca nu am experimentat nici Eco nici Sport .. primii 1500km o tin pe Normal :study:

 

in alta ordine de idei .. cateva impresii personale despre DSG:

- foarte utile sunt padelele cand vrei sa pui frana de motor (in panta) sau cand vrei sa depasesti, retrogradezi cu padela din stanga (de ex din vit 7-a in a 5-a) apoi cutia trece automat in Drive cand vede ca nu mai accelerezi (dupa ce ai depasit), sau o poti pune in Drive cu o scurta tragere a manetei de viteza

- foarte utila combinatia DSG/Auto-Hold/Start-Stop - te poti juca cu combinatiile cum vrei, daca vrei sa stai la coada fara sa tii piciorul pe frana pui AutoHold ON, daca vrei sa plece cand ridici piciorul de pe frana pui OFF, daca nu vrei sa se opreasca motorul la fiecare oprire scoti Start-Stop (eu il scot macar in perioada de rodaj)

- nici un sunet sau tremurat la plecarea de pe loc, masina pleaca ca impinsa de cineva, la fel la turatii de 1000rpm nici o vibratie deranjanta, este o placere in oras sa mergi cu DSG - merita banii o face alta masina :)

- schimba repede pana in D7 si in oras chiar la 50kmph dar daca ti se pare prea subturat motorul (ceea ce iarasi nu se recomanda in rodaj) pui manual in 5 si apoi cand ajunge subturata trece ea automat inapoi in D

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cutiile de viteze sunt cele de pe G6 fiabilitatea acestora lasa de dorit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit si am cumparat in cunostinta de cauza .. eu sunt mai optimist, vad partea plina a paharului, pana se strica merge perfect :D sau si mai bine poate cutia mea nu este din cele care se strica, pentru ca nu toate se strica ci cele cu ghinion sau cele frecate prin oras (oops, pana acum numai prin oras am mers) :lol: si nu mi-as imagina un G7 pe benzina fara DSG, este confortul suprem pentru sofer

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai G7 cu DSG e comfortul suprem pentru sofer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Revin si eu dupa 2 zile ingrozitoare la munca in care de abia am avut timp sa merg sa-mi ridica masina.

Sunt foarte incantat de ea si vin in completarea celor spuse de Codz astfel:

1. Composition Media - merita totii banii, pairingul cu telefonul mobil se face foarte usor, calitatea sunetului este foarte buna - cu un bas pregnant si fara distorsiuni, interfata este intuitiva si demna de o clasa superioara.

2. Auto Hold si Frana electrica - foarte utila la stop, Daca ai centura, auto hold se activeaza si e suficienta o pompare a pedalei de frana si masina ramane fixa in rampa/panta etc. Adio picior pe frana la semafor

3. Noul unghi al proiectoarelor pare ca avantajeaza  iluminarea la viraj. Parca este mai clara interventia acestora decat la un G6 in care merg frecvent

4. Luminile de zi la farul normal au becuri H15 din ceea ce am vazut si par sa se inlocuiasca usor. Ma interesez ce gasesc pe piata pentru ca sunt destul de galbene (Codz luminile tale arata excelent :)

5. Masina a venit cu anvelope Continental Eco Contact 3. Geamurile, ca si la G6 si toate G-7-urile pe care le-am vazut sunt realizate de producatorul Saint Gobain (nu am vazut Pilkington sau alta marca). Se simte ca sunt laminate serios pentru ca antifonarea in momentul inchiderii geamului este excelenta. 

6 Utile usile care se pot opri cam oriunde fara sa scape brusc (mai ales la parcarea in garaj)

7. Neasteptat de utila camera rear view pentru parcari in locuri intunecoase si pt iesiri din parcari in spic cu spatele in drum .(mai ales daca vizibilitatea e obstructionata de alt vehicul). Si mai utila la stalpisori - fara ea eram deja  "urcat" pe o bucata de bordura prabusita langa trotuar. 

8. Sistemul start stop e foarte discret asa ca nu l-am decuplat mai deloc.

Pe scurt sunt foarte incatat de masina si de senzatia de calitate a interiorului si merg cu ea cu orice ocazie. Motorul este foarte vioi si placut in exploatare iar cutia e foarte precisa. Imi place si volanul tesit si gros :)

Modificat de Cosmin D.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin.. si la G6 tot H15 erau si nu am reusit sa gasesc o varianta mai alba de la un producator cunoscut.

Te-ai uitat la toate geamurile?

La G6 multe au mai mult sau mai putin(unele jumatate din geamuri, altele majoritatea, unele doar unul) Starglass(facute pe la noi) pe langa SG(foarte posibil si astea tot la noi sa fie facute).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa... Si inca ceva... Temperatura la uleii cred, mi arata cb ul ca e 96... ,97... E ok? Eu nu prea le am cu masinile... Mersi.

In regim mixt. Mersi de raspuns...

 

Da, este foarte OK!

Punctul de fierbere al uleiului auto este la aprox 300 C , daca o calci o sa vezi si peste 100.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste 100 e la ordinea zilei, dar un ulei auto de rand la 115grd pentru 2-3 ore devine semi-praf, neceistand inlocuire, iar unul de doamne ajuta sau foarte bun tine mai multe ore la 120-125grd pana sa aiba nevoie rapida de inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TDR - m-ai descurajat :) speram sa gasesc ceva. o sa incerc atunci macar sa inlocuiesc becurile de pozitie W5W cu ledurile de la Philips am gasit la 120 RON setul.

Referitor la consum eu la 1.2 TSI 105 cp am in prezent consumul astfel:

1. in regim urban in aglomeratie foarte mare pe traseul Panduri - Academiei - Magheru-Floreasca-Pipera (Dimitrie Pompei) 9.2 dimineata, 9.9 cel mai mult cu blocaje etc.

2. in regim urban conditii normale de mers seara si cand e mai liber in oras sau foarte dimineata:8.6 -8.8. Am reusit si sub 8 dar schimband cand imi indica BC-ul si cu Start Stop activat. Cum TSI-ul este foarte placut cand e un pic turat insa nu am reusit sa merg prea mult asa.

 

Mie mi se pare foarte ok avand in vedere ca la fost mea masina cu 1.6 aspirat si peste 50K km la bord rareori scoteam sub 10 pe traseul spre munca iar Golful are de abia 100-150 km.

 

Mentionez ca alimentez cu benzina cu cifra octanica de min 98. Mi s-a recomandat de la Service-ul PBN si mi s-a spus ca singurele cazuri de functionare problematica la 1.4 TSI / 1.2 TSI s-au semnalat in urma alimentarii cu ROZ 95 de la Lukoil respectiv Agip. Din cate am reusit sa aflu, aceste probleme s-au manifestat prin functionarea neregulata la ralenti si s-au rezolvat prin alimentarea cu OMV 100. Ce-i drept, citisem cu 2 luni in urma ca s-a efectuat o studiu si analizele au dovedit ca cifra octanica reala a combustibililor comercializati in RO era- sper sa-mi amintesc corect - in cazul 95 (medie de 92 real) si in cazul 100 (98 real).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- S-a dat drumul la DYNAUDIO si pe golfurile "normale" :)

- S-a reintrodus parbrizul incalzit - oficial se spune ca ar fi fara acele fire clasice (cum e la ford de ex.) si ca totul se rezuma la un "strat (layer) conductor electric"

- USB + suport telefon + incarcare telefon + antena telefon => toate in cotiera. Se vorbea despre asta de la inceput dar abia acum e in configurator.

- In continuare nu poti alege 4Motion + DCC, desi au fost livrate multe masini echipate asa.

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a postat chiar inaintea ta. :)

Treaba cu Dynaudio e ceva interesant totusi, spre deosebire de un litru in plus sau in minus fata de manualul masinii..

 

Se pare ca nu se renunta la roata de rezerva, subwooferul fiind integrat in spatiul gol din ea.

Prespun ca accesoriile si cricul au loc langa roata, sub polita portbagajului.

Mie mi se pare un mare avantaj un sistem audio de genul asta in clasa compacta, nu stiu sa mai existe la alti producatori.

 

http://www.dynaudio.com/int/blog.php#16

post-25382-0-18451500-1367092834_thumb.j

post-25382-0-39435700-1367092839_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe masina motor de 1.4tsi... 140 de cai... Stie cineva cum e ideal pt motor sa schimb vitezele? Eu nu am experienta si de aceea tre sa intreb... Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functia cornering este pe proiectoarele de ceata intr-adevar. O alta chestie interesanta pe care am observat-o este ca, ruland cu luminile de zi (DRL) atunci cand semnalizez, becul de pe partea respectiva se stinge pentru a iesi in evidenta semnalizarea. Vazusem acest lucru la Audi la masinile echipate cu led unde lumina ledului fiind puternica obtura semnalizarea din blocul optic.

 

Am facut si sapaturi referitor la becurile H15. Se pare ca Osram este singurul producator inca de pe vremea Golfului VI si aceste becuri cu dublu filament functioneaza si ca faza lunga. Nu exista un upgrade din pacate, sau cel putin nu la magazinul de tuning unde am intrebat (si unde e tip care se pricepe la becuri, HID retrofit, LED etc). Nu am nici W5W pe pozitie deci ioc lumina mai alba. Partea buna ca e becurile H15 tin foarte mult si aun sistem care le usureaza montajul in locas.

http://www.autobulbsdirect.co.uk/H15-Replacement-Halogen-Bulb.html

 

Am sa incerc sa faca niste poze desi in ultima vreme m-am ferit de topic-uri masina mea/poze pe net pt ca de obicei primesc reactii de tipul: dar de ce ti-ai luat 1.2 si nu 1.4? de ce nu ti-a luat kia cee'd etc. si nu doresc sa intru un polemici si discutii puerile.

Modificat de Cosmin D.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe masina motor de 1.4tsi... 140 de cai... Stie cineva cum e ideal pt motor sa schimb vitezele? Eu nu am experienta si de aceea tre sa intreb... Mersi

Schimba la 3000 de ture. Teoretic asa e ideal pt orice 1.4 tsi. In

treapta 1 si 2 poti sa schimbi si mai jos, la 2500 sa zicem. Posibil sa

fie alti useri cu pareri diferite :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gicansen, poti sa schimbi si dupa ce iti indica computerul de bord. Doar ca nu trebuie sa ii dai talpa.

Mai simplu, daca tot nu ai experienta ar fi sa te documentezi din cartea masinii :)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!