Jump to content

Golf VII - Informatii utile


Vlad MHL

Recommended Posts

Sa incepem acest topic general cu urmatoarele informatii despre motorizari!

Nu am reusit sa pun tabelele altfel...le-am facut poza si le-am atasat. Poate le pui tu cum trebuie, Dragos (mersi).

post-731-0-76624200-1358503384_thumb.jpg

post-731-0-83067700-1358503394_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    19

  • codz

    19

  • TDR

    16

  • Rave

    13

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Am reusit sa vad si eu masina live. A scazut mult calitativ VW fata de ce a fost. pacat... Probabil vor sa diferentieze mai clar marcile VW si Audi

A aparut in configurator (in Germania). A observat cineva cele 35 de CULORI ? :)) Ca tot va plangeati ca nu sunt multe culori :) Culorile sunt disponibile pe orice model/motorizare de G7 conform confi

Astea erau disponibile pentru Golf VI.     Si se puteau comanda si din Romania, desi nu apareau in configurator, dar trebuia data comanda speciala in fabrica.

Posted Images

Trebuia sa mentionezi, ca sursa semi-oficiala, care motorizare are punte spate semi-rigida si care are independenta. Asta e problema majora a oamenilor de pe aici!

Link to post
Share on other sites

Banuiesc ca in 2014 se inlocuieste 1.4 de 122 cu cel de 125.

Diferenta intre 1.4 140 si 150 cred ca va fi doar de soft si chiar nu inteleg de ce il vor scoate. Daca vorbeam de unul de 170 atunci da. La diesel mi se pare mai ok repartizarea.

Ca fapt divers, puterea GTI-urilor a crescut constant de la 200, 211 iar acum 220. La 1.4TSI a scazut 170, 160 si acum probabil fara compresor 150.

Edited by The_Ego
Link to post
Share on other sites

@Rave : se stie deja aspectul asta, don't be mean :).

diferentele intre 1.4/122 EU5 si 1.4/125 EU6 stie cineva care sunt?

Ma gandesc ca 1.4/150cp are turbo + compresor si eu unul as plati putin in plus fata de cel de 140cp doar turbocharged.

Edited by mike.
Link to post
Share on other sites

Cel mai probabil doar norma de poluare.

L.E.@mike: Sa ii puna compresor si sa scoata doar 10cp in plus? Nu cred :(

Edited by The_Ego
Link to post
Share on other sites

Master_Blaster a spus cam tot ceea ce trebuie spus. Ceva cai in plus si euro 6!

Referitor la puntea semi-rigida spate, aceasta este folosita incepand cu platforma MQB pe modelele A3, Golf, Octavia, Leon cu pana la 125 CP.

Incepand cu 140 CP avem punte spate independenta.

Link to post
Share on other sites

deci pana la urma 1.4 tsi 122 cp are sau nu multilink ? in ce ne-ai spus ultima oara iar apare ca nu are... dar in toate review-urile varianta de 122 CP, cel putin la GOLF este prezentata ca are multilink...

Link to post
Share on other sites

Nu, puntea independenta apare pe 1.4 - 140cp, si de aici in sus.

Deci: 85 cp, 105 tsi si tdi, 122 cp nu au punte spate independenta (multilink).

Link to post
Share on other sites

oficial toti spun ca incepand de la 1.4 tsi - 122 cp, GOLF 7 are multilink

dar whatever :) ...

Link to post
Share on other sites
Master_Blaster

Si la Golf6 1.4 122cp era privilegiat cu frane de 288 si tot calabalacul (fuzete, amortizoare de 55, etc)

Link to post
Share on other sites

Golf VII 1.4 / 122cp are suspensie spate multilink.

http://0-100.hotnews...wagen-golf-vii/

Este o eroare, deoarece articolul din hotnews este din 28.10.2012. Probabil ca documentatia lui este bazata pe ceva anterior lansarii.

La inceputul lui Noiembrie am fost la Midocar chiar in ziua cand au expus noul golf si in urma dicustiei cu un reprezentant am aflat ca doar 1.4 de 140 cp va avea suspensie spate multilink.

Au mai fost si alte chesti anuntate care in prezent nu exista.

Link to post
Share on other sites

Dar atunci de ce la 1.4 122 cp ne lasa sa punem suspensie adaptiva ?? . Adica mi se pare cam ciudat sa ai suspensie adaptiva pe o punte rigida.

Link to post
Share on other sites

Pentru ca suspensia adaptiva ajusteaza amortizoarele si directia, nu puntea.

Edited by TDR
Link to post
Share on other sites

Studiez acum problema cu 122 CP. Posibil sa avem si acolo independenta. ;)

Link to post
Share on other sites

Eu zic ca la 1.4 TFSI este multilink...astept sa confirme si Vlad.

Chiar acum m-am uitat in shr la A3 1.4 TFSI si are multilink...deci mai mult ca sigur si Golful are la fel.

Link to post
Share on other sites

Referitor la suspensia independenta la platforma MQB in functie de motorizari, pe un blog dedicat unui salon auto a postat editorul sef de la Autoexpress, cred, am citit prin Noiembrie ca aceasta s-ar putea sa fie si o optiune in functie de tara in care se vor vinde masinile.

Pietele emergente care nu sunt asa de atente la datele tehnice fine si sunt axate doar pe costuri, de la 140CP in sus, pietele concurentiale, vestice, unde lupta pentru suprematie in clasa este importanta, ar putea beneficia de multilink de la motorizari mai mici sau ar putea fi optionala pe lista de preturi.

Sa vedem cum vine in RO...s-ar putea sa fie strict o decizie de importator, caz in care putem vedea punte semi-indep si la 200CP, pentru ca au preferat sa nu importe/omologheze motorizari mari la marcile de volum, au scos DSG-urile de la altele...totul pentru optimizare costuri.

Edited by Dolfin
Link to post
Share on other sites

DA! Suspensia spate de tip multilink incepe odata cu 1.4 TSI 122 CP. Greseala mea, imi cer scuze.

Legat de marketing, acesta nu are legatura in aceasta discutie. Iar faptul ca suspensia este sau nu independenta depinde de puterea masinii, nu de marketing.

Link to post
Share on other sites

o sa fiu foarte scurt... desi am avut confirmarea mai sus, legat de puntea spate noul golf.

am solicitat un raspuns oficial celor de la volkswagen romania... si am primit in scris raspunsul, astfel singurele motorizari care NU beneficiaza de punte spate multilink sunt:

1.2TSI (85CP si 105CP) si 1.6TDI (90CP si 105CP).

Restul toate au multilink, deci inclusiv 1.4 tsi 122...

sper ca asta a fost ultima discutie legata de aceasta minunata punte spate... spor la cumparat golf-uri :)

Link to post
Share on other sites

Revenind OT, o intrebare:

Ce diferente exista intre Colour Media si Composition Media ?

In afara de diferenta de 2cm la diagonala ecranului, eu nu am mai gasit. 200E pentru 2cm de ecran...

Ca si impresie personala, Composition mi se pare un regres fata de RCD510. Pictograme de coreanca, sau de Focus, grafica slaba si enervantul delay la trecerea intre meniuri...

Link to post
Share on other sites

iti dau 2 argumente rapide pt composition media:

  • bluetooth
  • usb

e ok ? :)

Link to post
Share on other sites

Radio Composition Color

vw%20cc.jpg

Similar cu Touch Compoziție în ceea ce privește aspectul aparatului său, dar este de asemenea echipat cu caracteristici cum ar fi un ecran color, radio FM / AM, precum și boxele fata si spate si o unitate CD (MP3 capabil).

Radio Composition Media

vw%20cm.jpg

Echipat pentru a oferi caracteristici chiar mai extinse este Compoziție de radio mass-media. Afișare de culoare capacitiv este de 5,8 inch în dimensiune, și este cuplat cu un senzor de proximitate, care este integrat în zona de sub ecran.Afișa, de asemenea răspunde la ștergerea și zoom gesturi, cum ar fi cele folosite pe telefoanele inteligente moderne. Există acum, de asemenea, patru butoane la stânga și la dreapta a ecranului tactil, în contrast cu sistemele de 5-inch acestea permit, de asemenea, acces - în funcție de caracteristicile vehiculului - cu nivelurile de meniu "Telefon" si "Voice" (control vocal).Compoziție de radio Media este echipat cu aceste caracteristici în plus față de cele de radio Culoare Compoziție: o pregatire telefon opțional (Bluetooth), precum și o interfață USB (iPod / iPhone compatibil).USB și AUX-IN interfețe, între timp, sunt integrate într-un compartiment separat pe consola centrală, în fața schimbătorul de viteze; acest compartiment oferă, de asemenea, spațiu de stocare pentru un telefon inteligent.

Tradus cu Google translate de aici!

Link to post
Share on other sites

Merci.

Ma interesa daca ambele citesc SD Card si daca sunt diferente intre ele privitor la echiparea cu incinte acustice sau putere

Link to post
Share on other sites

Am sters off-topicul si va rog sa ramaneti la suviect.

Alte informatii utile referitor la Sistemul modular de infotainment gasiti atasat!

post-731-0-60086300-1359029250_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept