Jump to content

Golf VII - Informatii utile


Vlad MHL
 Share

Postare recomandată

@Codz - in China se produc anumite componente de la motoare - vez rolele de la distributie - poze aici -- un exemplu http://www.vwgolf.net.au/showthread.php?13565-VW-Golf-bits-Made-in-China   dar ar fi prea scump sa produca motorul in China si sa-l aduca in Europa la montaj. Eventual pentru piata din China ar fi rentabil sa monteze motoare produse tot acolo. Din cate stiu in China inca se mai produc anumite variante de Bora/Golf 4 :).

 

@NSM - intr-adevar, japonezii merg pe un model cat mai limitat de personalizare la fel si producatorii coreeni. Pentru Golf configuratia mi se pare mult mai bogata decat inainte si daca ai timp sa lansezi o comanda de productie si nu iei de pe stoc iti poti personaliza frumos masina.

 

Citi repede pana nu se sterge fiind informatie inutila ;)

 

In alta ordine de idei vad ca Golf 7 devine si World Car of the Year si European Car of the Year.

 

Top Gear i-a acordat si ineditul titlu de "The All The Car You'll Ever Need Car of the Year 2012" :)

 

Alta informatie interesanta: In cadrul lansarii  platformei  "National Electric Mobility Platform" in Germania, VW a prezentat versiunea E-Golf Blue Motion. Acesta are o autonomie de 150 km - propulsat fiind de un motor electric de 85 kW - acceleratia este de 11,8 pana la 100 km iar viteza maxima este de 138 km/h. 20 de e-Golfuri sunt actualmente in teste in California (in Europa fiind testate deja de mai mult timp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cu cat va depasi 30000EUR eGolf-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunoaşte cineva ce tip de anvelope vin la motorizarea de 1.4 / 122 / mecanică? (contează şi tipul de jante care a fost ales? dacă da Dijon) Cineva a postat că vin pe : R17 Pirelli P7 Cinturato. Merci :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai monteaza si Dunlop RT, Bridgestone ER300 sau Michelin.

E loterie, nu ai cum sa stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare cand vor aparea si la noi jante de 18 in configurator?:( Am observat si capacelul de la ventil cu VW :Dparis2012volkswagengolf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesati golful meu consuma intre 8 si 10 in oras(constanta). 

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Inca o poza cu scaunele si tapiteria Ergo Active, captura din clipul de aici (un test drive lung dar in ruseste, l-am vazut fara audio doar ca sa ma uit la detalii)

post-1145-0-90229900-1366023148_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2012/12/SKODA_manufactures_new_more_efficient_gas_engines.html

http://www.autoviva.com/news/skoda_begins_engine_production_for_other_vw_brands/7339

 

Noile motoare TSI cod EA211 se produc la fabrica Skoda din Mlada Boleslav - 2200 bucati pe zi - motoarele vor fi livrate pentru fabricile Skoda, VW, Audi si Seat.

 

Tot in Cehia, la Vrchlabí, se fac si cutiile DSG cod DQ200 (care se fac si in China) - 1000 bucati pe zi (1500 de la mijlocul anului)

 

Intrebarea mea, pentru cine stie sigur, se mai fabrica si in Germania aceste motoare/cutii?

 

LE: uitandu-ma la ritmul in care se fabrica aceste componente, cele mai complexe din intreaga masina, 137 de motoare / ora si 63 de cutii / ora (daca calculam la 2 schimburi de 8 ore / zi) imi dau seama de ce fiabilitatea este atat de jos si defecte de 1-2% sunt planificate ca normale, ca doar se repara pe garantie daca cumparatorul e ghinionist (ma gandesc la ala cu Audi-ul A7..)

 

2 motoare pe minut? :scratch:

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca sunt pe o banda automatizata, si ca la fiecare punct se adauga o singura piesa, dupa care se trece mai departe, de ce nu rulajul asta?

Doar nu sunt ca cele AMG pe care le face un singur om cap - coada manual. Si pana si ala face unul pe zi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Viteza de asmablare nu e relevanta raportat la calitate. Defectele sunt date de piese sub standard (lanturi) sau design gresit (saiba).

 

Anyway, o poza cu Golf 7 (CL sau TL) in trafic, exact ca in poza si in realitate pare f tuguiat adica disproportionat de ingust plafonul fata de latimea masinii. Mie mi se pare urata, mai ales cu roti de bicicleta.

post-2151-0-81541000-1366098438_thumb.jp

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montantul C fara al 3-lea geam si forma de trapez a spatelui reprezinta trasturi clasice la Golf. Trapezul ala este unul dintre elementele care fac masina asta sa aiba un design atemporal si sa te uiti si acum la un G4 si sa nu ti se pare demodat ci bine proportionat. Cu MQB au latit si mai mult masina au lungit capota fata si au mutat cabina spre consola spate insa overall, it's the old, unmistakable Golf.

VW ne demonstreaza de fiecare data ca progresul mare se realizeaza cu pasi mici..and you never change a winning team ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare mai tuguiata decat G5/6 pt ca au tesit lateralele. 

Eleronul de GTi ajuta mult sa mai estopeze din aceasta impresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Poate si pt ca stopurile si emblema sunt mai mici. Trebuie sa vad un gti din spate ca sa ma conving, are si bara diferita.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bara nu e diferita ci doar difuzorul. Cel putin eu asta am observat.

New+Volkswagen+Golf+7+4Motion+17.jpg2015-Volkswagen-GTI-rear-left-view.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca este putin diferita si bara..difuzorul o imbraca pe toata latimea ei si am senzatia ca pentru a il acomoda are putin alta linie in parea de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate se vede o mica umbra si induce in eroare. Mi se pare la fel.

Uite o poza dintr-un unghi asemanator 

volkswagen-golf-7-rear-view.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma uit la poza gti-ului , mi se pare altfel taiata in zona difuzorului..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difuzorul de la GTI vine sub bara pana pe laterale, la cel normal nu.

post-3765-0-96739400-1366277481_thumb.jp

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Clar diferea doar difuzorul (e mai mare la GTI), ca doar vb de VW si limiteaza la maxim diferentierea intre modele pt scaderea costurilor. Va dati seama ca la G6 era mai scump sa produci 3 tipuri de bare pe cand la G7 ai un model cu mai multe difuzoare. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difuzorul de la GTI vine sub bara pana pe laterale, la cel normal nu.

 

Da, asta ziceam si eu, dar pe langa asta mi se pare si bara mai tesita si taiata mai din scurt..

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au aparut si accesoriile pentru Golf VII pe site-ul PIA

http://www.porsche-inter-auto.ro/accesorii/accesorii-volkswagen/Volkswagen-Golf/Accesorii-Golf-7/Siguranta-golf7

 

Avem si acele jaluzele (pt geamuri laterale spate si luneta - 880 RON. O alternativa clean (dar mai scumpa la folie)

Covorase de cauciuc originale 363 RON, Covorase portbagaj, elemente de protectie etc. Destul de scumpe unele dintre ele cum era de asteptat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, sunt posesor de G7 :icon_thumleft: i-am pus alarma, urmeaza foliile, fata 80% spate si luneta 35%. Am condus-o doar pana la birou 5 km deci nu mi-am facut o parere cat sa scriu aici, decat ca DSG-ul imi va lua timp de acomodare, mai ales la plecare si marsarier, pleaca altfel decat la manuala, mai de capul ei asa :icon_redface:

 

Cu becurile DRL halogen e cam complicat, am intrebat si nu exista un soclu normal, pe care sa il gasesti la Philips, Osram samd, ci doar la VW si costa 100 lei bucata .. de alta culoare nici vorba :blink: insa nu am stat inca sa vad cum arata astea, daca sunt mai albe ca DRL-urile de pe G6 .. o sa vad deseara .. si xenoanele :P

 

Anvelopele sunt Dunlop SP Sport Fast Response 205/55 R16 V, acum citesc despre ele, sunt nu mai putin de 17 teste cu anvelopa asta  :)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poza din scurt ca intru la "infoliere":)

Si una cu drl-urile cu pricina, par okpost-1145-1366642743634_thumb.jpgpost-1145-1366642752087_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt in functie de motorizare ci in functie de lotul de anvelope disponibil la momentul intrarii in productie.

 

Folie pe fata? Legal nu se poate pune decat ceva transparent pt ca ele deja vin cu 15% si orice folie care le intuneca va depasi 30% opacitate totala. Nu iti da cineva autorizatie pe fata sau daca iti da este falsa, dar asta este alta discutie.

 

Sunt foarte ok farurile cu xenon fara LED. Sa o stapanesti sanatos :icon_thumleft:

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!