Jump to content
Sign in to follow this  
andrei007

Record de kilometri ?

Recommended Posts

andrei007

In afara de Romania unde o masina trebiue sa aiba cati mai putini kilometri , in foarte multe tari am observat ca proprietarii chiar se lauda cu numarul de kilmetri facuti cu masina , de vechimea, performantele pe care inca le au masionile lor.

Oare cine are masina cu cei mai multi kilometri in bord ?

Si oare cati kilometri poate duce un motor fara segmentare, schimbat de injectoare etc?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muale

era pe aici un topic asemanator, cred ca se vorbea doar de passat-uri.

taximetristii ar trebui sa posteze, am mers acum cateva zile cu unul care avea 620.000 km pe un logan (masina epava, troncanea din toate cele)

din grupul VAG, ar trebui sa vedem ALH sau motoarele SDI si masinile cu care se fac drumuri lungi (golf4,octavia, sharan,transporter)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Razvan_SPD

O medie cam la 500.000km trebuiescc efectuate interventii mai delicate asupra motorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
corad0

Am avut un Mercedes 124 (E 200 D automatik) fabricatie 1994 pe care l-am luat din Germania la 450 000 km (nu vreau sa exagerez, dar arata ca noua.. nu mai am poze cu ea...dar arata exact ca cea din imagine) si l-am vandut dupa o perioada tot cu banii pe care i-am dat pe ea, cand avea 750 000 km....Schimbasem la ea bateria si cauciucurile...in rest doar reviziile periodice...Din ce stiu noul proprietar inca circula cu ea...Am avut in familie si un Seat Alhambra luat la 180 000 km si a mers pana la 450 000 km fara probleme...Cred ca o masina rezista si in functie de cata grija ai de ea...Poti sa iei o masina noua si sa se strice dupa o luna....In momentul de fata tata circula cu prima mea masina cumparata cu sufletul in urma cu 6 ani...si anume un BMW 525 tds e39 pe care l-am achizitionat la 180 000 km si in momentul de fata are 295 000 km si arata si merge impecabil.Chiar de sarbatori am facut cu el 4000 km pe autostrazile vestice si s-a comportat exemplar, atingand si acum 210 km/h incarcat cu 4 persoane si bagaje pana la refuz..La BMW am schimbat de asemenea consumabilele (baterie, bujii, cauciucuri....dar nimic semnificativ).Sunt curios cat mai rezista pompa de motorina, injectoarele si turbo.Problema e ca nu se mai fac masinile cum se faceau o data...acum sunt facute sa se strice intentionat la un numar de km tocmai pentru ca producatorii sa castige din pretul pieselor, manoperei etc.

post-79494-0-62880300-1358152201_thumb.j

post-79494-0-10305500-1358152664_thumb.j

Edited by corad0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muale

AProblema e ca nu se mai fac masinile cum se faceau o data...acum sunt facute sa se strice intentionat la un numar de km tocmai pentru ca producatorii sa castige din pretul pieselor, manoperei etc...

ai pus punctul pe I, o masina cu f multi km va fi produsa pana in 2003-2005, cele de dupa nu cred ca vor mai ajunge la sume asa de mari

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei007

cred ca sunt de aceeasi parere , cu calitatea fabricatiei unei masini. Tind sa cred ca masinile fabricatie '90-'00 au fost cele mai fiabile, in special de Mercedes am auzit ca au avut masinile 100% fiabile.

Probabil conteaza si cilindreea mai mare si un numar mai mic de Cp, astfel motorul fiind mai putin fortat/uzat iar cu reviziile de rigoare ajungand la peste 500.000. Dar atunci parca era calitate la orice piesa comp a masinii ( bucse, tapiterie, bord etc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
qBert

Am condus in decembrie o duba Mercedez Benz (de marfa), nu stiu din ce an e (am uitat), dar nu am putut uita nr de km: 1.800.000 . A facut Germania, Turcia, Polonia, si nu s-a intervenit la motor deloc, doar electromotorul a picat o singura data.

Acum cativa ani am condus un A Class (am fost cu el in Germania si m-am intors) ce avea aprox 750.000 km, iar de la 500.000 km nu i-a mai facut nimeni revizia, nici ulei, nici distributie, nimic. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
NuCeTaNu

La microbuzele care circula de la oradea spre baia mare, cluj , timisoara sunt intre ele care au peste un milion si merg foarte bine

Share this post


Link to post
Share on other sites
le banner

Un prieten si-a cumparat prin 2005-2006 un VW Polo 1.9 SDI din 2001, cu 130 000km la bord, dupa aprox 70 kkm a avut probleme la cutia de viteze (treapta a 3-a agata), acum are aprox 140km de la cumparare si am mers la tester ca avea o eroare si surpriza km reali 670kkm.

Avem la firma dube Mercedes Sprinter, cela mai vechi au trecut de 700-800kkm fara interventii la motor, cele mai noi dupa 300kkm raman in drum.

Edited by le banner

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihaita27

qBert, cum sa nu mai faci revizia 250000km? distributia as intelege, poti sa ai noroc sa tina, dar uleiul, placute de frana?! :)) este imposibil sa duca atat!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
nemtzalau

fosta bora sdi cumpara in 2005 la 128.000km vanduta in 2011 la 460.000km merge f bine,am facut segmentare la ea din cauza ca mi`a sarit odata distributia si am facut cam multe stricaciuni prin motor dar motor era in toate mintile,injectoarele erau in valori normale,ambreaju original,mergea cu 160 la orice ora(viteza maxima in certificat:)),inca se mai circula cu masina aia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sudsemnatu

Sa vorbim de masini mai noi: Seat Leon 1.6, 2008, singur proprietar 370.000 de km, baterie, anvelope, revizii si benzina.

Edited by Sudsemnatu

Share this post


Link to post
Share on other sites
GABIVVX
andrei007

Am auzit ca de fapt numarul mare de Kilometri facuti de camioane si o parte din dubite ar fi datorate turatiilor sczute la care motorul functioneaza, implicit uzura mai mica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
soila

transporterele au de la 1 milion de km in sus

sunt si colegi pe aici care fac italia sau spania cu ele, T4, T5..

oricum numai motoarele mari, fara prea multa electronica pot atinge km record fara interventii mari

problema este ca se fac motoare supra-alimentate, iar cuplul si forta dauneaza in timp fiabilitatii

este si logic, cu cat e mai puternic motorul, cu atat se va strica mai usor, fata de motoarele vechi mari, si cu putere mica

eu vorbisem chiar in germania, cum se poate ca la un T5 de 250.000km sa se blocheze pur si simplu cutia

si tipul care era angajat la Mahag mi-a zis clar, pai cei 180cp si 400Nm pe care ii dezvolta motorul, sunt prea multi pentru cutie, nu rezista pur si simplu, ar fi trebuit sa le faca din titan ca sa reziste la cuplul dezvoltat

Edited by alios

Share this post


Link to post
Share on other sites
sandman84

m-ati ambitionat acuma si vreau si eu sa ajung la cifre din astea impresionante cu 1.4tsi-ul meu...desi, nu se mai fac motoare cum se faceau odata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muraru Dan

Conteaza f mult si intervalul de timp in care se fac acei km.

Una e sa faci 100.000 in 2-3 ani si alta sa-i faci in 10 ani.

In primul caz sigur nu vei schimba decat consumabile, in al doile datorita imbatranirii s-ar putea sa-ti mia pice o bucsa, un furtun, amortizor, asta in cazul cel mai fericit.

Cel mai are nr de km vazuti de mine a fost pe un Mercedes W123 3.0L diesel cu 2 milioane si umpic de km. Apartinea unui sas din satul bunicilor mei, stabilit de dupa razboi in Germania si care avea respectiva masina din 1978. Venea chiar si pe timpul raposatului destul de des in satul natal. Ultima data il vazusem in jurul anilor 2000. Nu cred ca mai e in viata proprietarul acum, fiind batran in acel timp insa masina se prezenta exemplar la aspect ultima data cand o vazusem.

Pe benzina campion e tot un Mercedes, W124 260e daca nu ma insel, cu peste 1 milion la bord cu motorul neumblat la el.

Pe acesta il vazusem la inceputul anilor 2000 si era tot al unui neamt fiind la origini taxi si adus la pensie in Romania.

La golf 4 pe benzina stiu un azd cu peste 600.000 cu motorul intact. Tot al unui neamt desigur.

La diesel vw stiu f multi ce au depasit milionul mai ales pe dubite.

La servici avem un Sprinter cu 900.000 km din 2006. Cu exceptia unui furtun la turbo nu a avut obsolut nici o pbma in exploatare.

Nu spun ca motoarele existente nu vor ajunge si ele la nr ridicati de km, insa celor de mica cilindree nu prea le dau mari sanse sa isi duca proprietarul la un nr ridicat fara interventii majore sau fara sa-i starpeasca proprietarului zeci de mii de nervi, indiferent daca sunt diesel sau otto.

Edited by Muraru Dan

Share this post


Link to post
Share on other sites
redline1619

Am un prieten care parintii lui detin 2 masini.un golf 4 alh din 2001 care are 320.000km si un passat din 1999 care are aproximativ 750.000km in bord.Ambele masini merg super bine si nu au avut niciodata probleme cu ambreiajul,injectoarele si alte probleme ce apar la un numar asa mare de km.Pe scurt,nu s-a umblat deloc in motor la nicio masina,doar reviziile facute la zi si atat.

Edited by redline1619

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valy31

@aviz comentarilor de mai sus in legatura cu acea calitate a masinilor mai vechi, inainte te uitai sa iti cumperi o masina frumoasa, acum te uiti cat costa intretinerea inainte sa o cumperi. Este o chestia pur marketing, cumperi masina arata super mergi cu ea 2000 km si te trezesti cu pompa de ulei cazuta sau altele, de unde sa mai traiasca si astia de la VW, Mercedes, Renault, etc. nu mai vand masini cum vindeau acum cativa ani de a fost explozia aia de masini cumparate.\

@muale cum ai spus si tu.. in ani 90 dabea vedeai o masina pe strada , intorceai capu dupa ea de iti rupeai gatu. in 2000 - 2006 deja de bateai cu vecinu care sa ia locu de parcare din fata blocului.. iar in 2012-2013 vezi ca vecinu are deja 3 masini. una pe strada una in parcare si unu bagata prin alt colt.

acum iti cumperi masina in functie de renumele care l-a avut firma respectiva in 90'- 00' , Pentru ca ei asta au si facut , au scos masini bune si pe urma chiar daca au fost cu defecte din fabricatie ce sa zici "de domne se mai intampla " numai ca in ziua de azi se intampla foarte des .

masinile din 2006 in sus clar nu o sa ajunga masini de epoca :)) nici peste 2000 de ani.. Mai rau cred ca masinile o sa ajunga precum paharele din plastic, bei din el si il arunci la gunoi

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciolib

Passat 1.9 TDI 2002 480.000 km , fara probleme la motor , au fost schimbate doar consumabile si mici probleme la electrica din interiorul masinii, Este masina tatalui meu, sunt convins ca sunt Passat-uri cu mult mai multi km care nu au nici o problema. Consider ca daca nu se face rabat de la efectuarea reviziilor la timp , multe masini pot ajunge la un numar impresionant de km.

Edited by ciolib

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muraru Dan

Putin offtopic la comentariul lui Valy

Personal, nu m-ar deranja ca masinile sa ajunga produse de unica folosinta, oricum incet incet se incadreaza in categoria "de consum".

Insa si pretul sa se incadreze tot in aceasta categorie de unica folosinta.

Nu sa dau 30/40/50.000+ pe o masina si sa am pbme cum am cu una de 10.000+ euro, poate chiar mai suparatoare.

Pt ca preturile la modelele medii/lux nu au scazut asa de enorm fata de vremurile de glorie. Adevarat ca echiparea nu se compara insa vorbesc strict de cat costa masina ca intreg.

Edited by Muraru Dan

Share this post


Link to post
Share on other sites
DragosR

Oare cine are masina cu cei mai multi kilometri in bord ?

searchul este mirific de-a dreptul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei007

Imi cer scuze atunci pentru ca am deshis un potic cu acelasi subiect in general, desi topicul de mai sus face legatura doar la marca Vw.

1. nu am observat acel topic

2. Vw nu e singura marca, din grupul VAG fac parte si Seat, Skoda, Audi.

3. http://vwforum.ro/topic/9713-3-400000-km-minciuna-sau-adevar/

deci mai e inca unul cam pe acelasi subiect.

Daca moderatorul considera topicul poate fi inchis cu scuzele de rigoare si continuat in alta parte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vik71

conduc in present un opel zafira 2.0dti cu 612.000 km in bord ,mai are 3000 km si face exclusiv la mine 400.000 km in cap.masina luata din DE in 2007

neumblat niciodata in motor,totul original de la mama ei de la Bochum .am reparat o data electromotorul si am schimbat un furtun de la turbo ,niica toata

masina e racheta la anii ei si km ei.motorul nu da semne de oboseala si plec cu toata inima cu ea la dumuri .totul e intretinerea , sa cumperi calitate si sa fii cu ochii pe ea.

mi-e draga ca ochii din cap si nu doresc sa o vand dar doresc sa-mi cumpar Tiguan :D

Edited by vik71

Share this post


Link to post
Share on other sites
soila

si deci n-ai schimbat niciodata vreo bujie, de exemplu ??

 

mi-e tare greu sa cred ca la 600k axul cu, came nu este uzat, incat nu mai deschide/inchide valvele ca noua :) de zici ca trage ca racheta

si tot asa mai departe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri