Jump to content

Hai sa invatam cum sa folosim VCDS


RoSonic
 Share

Postare recomandată

Stie cineva ce adaptari trebuie facute cu vag-com, pt ca sa elimin functia after glow, a bujiilor incandescente. Am citit pe undeva ca dupa pornirea motorului rece, iarna, ele mai pot ramine cuplate inca 90 secunde. Eu as vrea sa elimin aceasta. Scuze daca am scris ceva gresit, dar asa am inteles eu, din acel topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva cu driverul interfetei (maparea portului serial virtual)? L-am pierdut dupa o formatare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce adaptari trebuie facute cu vag-com, pt ca sa elimin functia after glow, a bujiilor incandescente. Am citit pe undeva ca dupa pornirea motorului rece, iarna, ele mai pot ramine cuplate inca 90 secunde. Eu as vrea sa elimin aceasta. Scuze daca am scris ceva gresit, dar asa am inteles eu, din acel topic.

mai raman cuplate ca sa incalzeasca in continuare camera si totodata sa ajute la atingerea mai rapida a temperaturii de regim

de ce vrei sa le scoti? ca sa nu consume curent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Phoenix

Pentru ce varianta de soft ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aryes ms, am reusit sa-l gasesc pe un backup intre timp. Era vorba de driverul pentru interfata lui kisslorand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fabian rusu, vreau sa le decuplez imediat dupa pornire pt ca, ele raminind cuplate, ecu nu cupleaza toate 3 bujiile care ajuta la incalzirea apei din motor, exact cind este nevoie mai mare.

Am gasit eu odata pe undeva ce setari tre facute cu vagul, dar nu le mai gasesc, acum. Poate stie cineva pe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG coamele astea merg si la modele fabricate inainte de 1997?

Am vazut un adaptor OBD II la conector 2x2, asa cum sunt pe masini mai vechi.

Stie cineva cam care e treaba cu modelele mai vechi , un stat, o parere, un link.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt adaptoare 2x2 pentru masinile cu OBD I :icon_thumright: se poate face ft usor adaptorul asta. ai nevoie de o mufa oBD, MAMA si niste pini si voila !

12023785950_9.jpg

post-13364-1226941837_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci 2x2 inseamna OBD1si mai inteleg faptul ca si modelele mai vechi au linii k si l

adica pe langa citirea codurilor de eroare s-ar mai putea face si oarece interventii? sau OBD1 nu permite acest lucru?

ps habar n-am ce e cu OBD1

Modificat de SxN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OBD1 e on Board Diagnostic !. OBD 2 e din 1995 cam pe toate masinile ! OBD 2 e vag-comul, iar pentru maisna ta, e nevoie de adaptorul din poza.

Eu mi-am creat astaiz un astfel de adaptor. Maine o sa il testez!

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne zici daca merge adaptorul. Vreau si eu sa diagnostichez un Audi 80 TDI, din 94`. Mersi fain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreo metoda de a limita turatia la relanti asa cum e la masinile mai noi? se apropie iara ziua de ITP si nu vreau sa`mi vad pistoanele prin capota :)

Modificat de abstrakt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care ma ajuta si pe mine is nou pe forum si am cumparat o interfata vag com si as vrea sa stiu cum sa o folosesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am verificat seria de pe modulul airbag si este exact cea din ce urmeaza mai jos. Asta inseamna ca nu pot utiliza vag-com, pe masina din semnatura ? Pun un citat din manualul vag-com.

Problema cu modulul de airbag:6Q0-909 605A

Airbag in VW-/SEAT-/Skoda la modele Golf-/Bora-/Beetle- din anii 2000-2001 !!!

Sistemele de airbag care au numar de VAG: 6Q0-909-605A sunt incompatibile cu VAGCOM!!

Numai prin simpla initializare de conexiune cu VAG-COM se produce o

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fabian rusu, vreau sa le decuplez imediat dupa pornire pt ca, ele raminind cuplate, ecu nu cupleaza toate 3 bujiile care ajuta la incalzirea apei din motor, exact cind este nevoie mai mare.

Am gasit eu odata pe undeva ce setari tre facute cu vagul, dar nu le mai gasesc, acum. Poate stie cineva pe aici.

De unde ai aceasta aberanta informatie ? ..sa ajute la incalzirea apei ? :D

Pentru cultura generala : bujiile incandescente sant puse in functiune in functie de temperatura

motorului. Cu cat temperatura este mai scazuta cu atata raman mai mult timp in functiune.

Ai vazut cumva la cald sa intre in functiune bujiile ?

De ce ? Ptr ca in cazul motorului rece ( sub 20 gr C ) numai compresia motorului nu este

suficienta ptr ca amestecul de combustibil sa se aprinda, ca atare acea "mica" temperatura de

la bujie este suficienta ptr a o aprinde, dar... ! daca bujia se decupleaza imediat motorul nu va

functiona rotund, aprinderea combustibilului nu-i sigur ca are inca loc de fiecare data.

Ca atare , acest " prost " proiectant in urma a numeroase experimente a decis ca ptr

o functionare corespunzatoare si ptr a utiliza ( arde ) combustibilul injectat in cilindrii, bujiile

mai trebuie sa ramana in functiune cateva secunde. Timpul functionarii fiind determinat de ECU in

functie de temperatura motorului !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu modulul de airbag:6Q0-909 605A

Airbag in VW-/SEAT-/Skoda la modele Golf-/Bora-/Beetle- din anii 2000-2001 !!!

Sistemele de airbag care au numar de VAG: 6Q0-909-605A sunt incompatibile cu VAGCOM!!

........................................................

da ! dar numai cu Vag-Com seria 300, la celelalte s-a rezolvat aceasta problema.

De fapt aceasta scanare s-a mai discutat aici pe forum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
De unde ai aceasta aberanta informatie ? ..sa ajute la incalzirea apei ? :

Rudolf cred ca, confunzi marfa cu ambalajul!

Misu face referire la cele 3 bujii incandescente care ajuta la incalzirea lichidului de racire.

S-a mai discutat problema pe aici pe forum.

PS:

Si stii ce e tare ?

Ca are dreptate in ceea ce sustine :D

vreau sa le decuplez imediat dupa pornire pt ca, ele raminind cuplate, ecu nu cupleaza toate 3 bujiile care ajuta la incalzirea apei din motor, exact cind este nevoie mai mare.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul ALH, are 3 bujii le capatul chioloasei si printre ele trece lichidul antigel care merge la radiatorul de la climatronic.

Daca releul care cupleaza bujiile, 4 la nr, care ajuta la pornirea motorului, si le tine cuplate 90 de secunde, celelalte 3 de pe circuitul de racire, vor cupla mai tirziu, abia la citeva secunde bune, dupa ce ecu a decuplat bujiile de la pornire.

Nu se cupleaza toate deodata pt ca ar creste foarte mult sarcina alternatorului.Sper ca m-am facut inteles.

In legatura cu airbagul, am vag, interfata 311.2 n. Deci cu asta nu pot scana modulul airbag ?

Scuze, @aries, nu am vazut postul tau. Sti ceva de setarile la care ma refeream eu, in legatura cu bujiile de la pornire ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cite am vaz eu pe acolo este numa` sa maresti timpul de "after glow". Eu vreau sa il anulez, daca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreo metoda de a limita turatia la relanti asa cum e la masinile mai noi? se apropie iara ziua de ITP si nu vreau sa`mi vad pistoanele prin capota ;)

dar ce are turatia de relanti cu blanile pe care o sa ti le serveasca la ITP ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca am win Vista sar putea sa nu merga interfata pe el? ma ajuta cineva? daca va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ce are turatia de relanti cu blanile pe care o sa ti le serveasca la ITP ???

pai daca e limitat la 3000rpm nu are ce sa faca...pana acuma se infige in pedala si o lasa vreo 2 secunde la 5500 de zici ca se rupe toata masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare sper sa nu fie :) Ce program este mai bun pentru diagnoza vag-com sau vas ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!