Jump to content

Golfuletzu meu Mk. 4


~LauR~

Postare recomandată

Mecanicu mi-a spus ca nu e nevoie sa fac geometria...

Amortizoru curge...

Link către comentariu

Arata bine furia neagra :)

 

Nu te "prajesti" in ea cu caldurile astea? :D

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Am zis ca urmatoarea masina o sa fie ALBA :)) deci...trage tu concluzia :))

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Intotdeauna exista solutii alternative: vezi pastidip si/sau folie alba :)) .

Link către comentariu

Nu multumesc :D

 

Nu vrei sa facem schimb ? Fac cinste :))

Link către comentariu

Si dai si mie o tura dp aia numa pt ca te sustin :))

Link către comentariu

Facem facem...tu imi dai niste "iepuroi" si eu iti dau masina  :D

Link către comentariu

Adjudecat ! :beer:

 

Intre timp astept decizia de la volksman in legatura cu amortizoru...

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Am primit un raspuns legat de amortizor...citez un mic fragment " uzura in urma exploatarii nu face obiectul garantiei oferita de fabrica daca se vad urme de ulei nu inseamna neaparat ca un amortizor este defect "

Plus alte expertize...

Asadar si prin urmare trebuie tinute in vitrina :))

Sa vad cat o sa mai tina si cand o fi cazu de schimbare am sa vad ce o sa fac :)

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

daca curge ulei nu e defect...e aproape defect...da merge asa...cum sunt arcurile h&r fata de cele eibach?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Pe fata am pro kit iar pe spate h&r si nu am simtit nici o diferenta facand schimbarea asta...sunt la fel de " confortabile " ca si inainte cand aveam pe spate pro kit...asta pt ca si cele h&r sunt progresive.

Daca distanta ramanea egala fata/spate pastram numai pro kit.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Bara spate a facut buba ( greseala mea :D ) asa ca am inlocuit-o cu una sh dar originala + revopsita. post-69411-0-38417700-1432665974_thumb.jpost-69411-0-88197900-1432665974_thumb.j

 

Mai multe poze dupa ce o spal ca azi nu am mai avut timp...m-am chinuit cu montatu.

 

Pentru cei care vor sa lipeasca nr la masina cu banda dubla adeziva, recomand asta post-69411-0-00148300-1432667128_thumb.j abea l-am putut dezlipi...acum tot cu asta este lipit.

 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Pozele promise...in functie de unghiul din care te uiti, se cunoaste putin ca e vopsea noua dar este ok, cu timpu se va mai duce din efectu asta :) post-69411-0-19917000-1432911544_thumb.jpost-69411-0-67110100-1432911544_thumb.jpost-69411-0-02741900-1432911545_thumb.j

 

Vreau sa ii dau un polish total ( nu cred ca i-a fost facut vreodata ) dar sa vedem cand.

 

 

Mda...dupa ce am gasit aici, am sa curat locu in fiecare an. post-69411-0-80205400-1432911543_thumb.j

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Mda pare mai alba :))

 

Daca nu stiam ca ai vopsit bara nici nu imi dadeam seama,stai linistit ca nimeni nu o sa zica "faina masina,daa uite bah ca asta si-o vopsit bara" :))

Link către comentariu

:))

Si daca zic ce...Caini Latra, Ursul Trece ! :)

Link către comentariu

3 ani a rezistat folia fata de 70 % am sa pun iar dar de 30 % :) post-69411-0-14123300-1433505571_thumb.j

Link către comentariu

% este transparenta? daca da, 30 nu cam....f inchisa (si ilegala)

Link către comentariu

Felicitari ptr ingrijirea masinii.

 

Intrebare, in cei 3 ani, ai avut ceva probleme cu police ptr folia de pe fata  ?  (legea zice ca nu ai voie decat transparenta din fabrica pe care o are geamul)

 

Mersi si spor!

Link către comentariu

Muale am avut de 70 % opacitate si am sa pun de 30 % opacitate

 

Bubu o singura data am avut probleme in 3 ani si acum, tocmai daia a fost data jos. Vezi ca legea s-a modificat si ai voie pe geamurile din fata si chiar parbriz cu opacitate pana in 30 % dar geamurile sunt deja putin inchise din fabrica, deci mare grija ce folie pui ( lucru spus de politie )

 

Multumesc !

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
  • 1 month later...

Vesti proaste...turbina a luat-o pe ulei ( cred ca nu a crapat ) la o accelerare normala a scos ditamai noru de fum albastru si tot scotea incontinu de nu se mai vedea nimic, am tras pe dreapta, dupa care am oprit-o imediat. Am dus-o la service tractata si urmeaza sa o dea jos, dupa am sa o trimit la Haplea sa o faca hibrida cu interior de ARL.

 

Se va curata toata tubulatura de intercooler inclusiv si el + alta baie de ulei ( la asta s-a dus filetu la buson ) + alt ulei si filtre noi...

 

Sper sa fie totu ok si sa plec linistit in concediu :) iar dupa o sa urmeze un update la soft pt noua turbina.

Link către comentariu

Azi s-a dat turbina jos si a plecat la Haplea.

Se pare ca paletii sunt intregi, doar a capatat un joc destul de mare si a luat-o pe ulei dupa care a fost dat doar pe partea de evacuare nu si pe admisie. Se va curata in continuare traseu de admisie si intercooleru + baie de ulei + ulei si filre.

post-69411-0-84859500-1437051457_thumb.jpost-69411-0-24362800-1437051458_thumb.j

Link către comentariu

Asta ma enerveza cel mai mult...dar totusi e "bine" ca a fost langa oras si nu cine stie pe unde...

Link către comentariu

corect..bine ca a fost aproape, nu ca la mine ..in Mamaia  :icon_confused:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!